[Nieuws] Maak je toestel Boefproof!

• 27 september 2017
  • 1 reactie
  • 1398 Bekeken

Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 9306 reacties
Wist je dat er iedere week honderden smartphones, tablets en laptops gestolen worden? Jouw nieuwe smartphone is een gewilde prooi voor veel dieven! En bij diefstal bestaat er het risico dat persoonlijke en gevoelige informatie bij een ander terecht kan komen.

Een wachtwoord of Touch ID is niet genoeg. Activeer daarom ook de blokkeerfunctie. Want met één instelling kun je jouw smartphone, tablet of laptop niet meer terugzetten naar de fabrieksinstellingen, daarmee is hij dus onverkoopbaar. Ook voorkom je dat de dief bij jouw foto’s, mail en documenten kan. Wil jij voorkomen dat persoonlijke en gevoelige informatie bij een ander terecht komt?

Maak dan snel je smartphone Boefproof met de anti-diefstalfunctie. Zo is je toestel direct onverkoopbaar en waardeloos voor dieven.

Belangrijk om te weten:
  • Ga niet zelf achter de dief aan, maar doe aangifte bij de politie.
  • Blokkeer je simkaart via My T-Mobile of neem contact op met de Klantenservice.
  • Weet je zeker dat je de telefoon of tablet niet meer terug krijgt? Wis dan je persoonlijke data.
Let op: het kan zijn dat je batterij sneller leegloopt als je de locatievoorzieningen altijd aan hebt staan.

Is je toestel gestolen of heb jij er een gevonden? Neem dan een kijkje op deze pagina voor tips. Heb je nog vragen? Stel ze gerust!

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Ik ga er zeker wel achteraan. Van mijn IPhone blijven ze af😡🤣
En aangiften doen is een lachertje, tegenwoordig moet je zelf actie ondernemen tegen dat luie boeventuig
Maar bedankt voor de Tip. Mijn spullen zijn “boefproef”

Reageer