[Nieuws] Mobiel + Thuis Voordeel is hier!

• 4 oktober 2017
  • 69 reacties
  • 9465 Bekeken

Toon eerste reactie

69 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hi Steven03, wat Kaassausje zegt klopt helemaal, het Combi Voordeel is ook geldig met een Sim Only abonnement! Je vindt de exacte voorwaarden hier.
Thuis hebben wij momenteel televisie via Telfort en ook een telfort abonnement, deze combi geeft verschillende keuzes - wij kiezen voor €5 maandelijkse korting.

Per eind november gaat mijn T-Mobile GO abonnement in, maar lijkt de overstap op televisiegebied niet de moeite waard. Wanneer een concurent als VodafoneZiggo kortingen aanbiedt met verdubbeling van de data én een zenderpakket naar keuze, dan valt jullie aanbieding wel in het niet. Zeker wanneer het voordeel net nieuw is, sla je mijn inziens de plak mis en pak je niet de aandacht die je wellicht gehoopt had te trekken.

Wanneer ik mijn aflopende alles-in-1 abonnement verleng bij Telfort, bieden zij vaak ook nog een leuke korting aan. Ik ben daarom ook structureel goedkoper uit bij Telfort en hoef ik de moeite van het overstappen niet te nemen.

Wat mij betreft geen klachten, maar beschouw het als een stukje feedback.
Reputatie 6
Badge +7
Hey RamonDKR, bedankt voor de feedback, dat waarderen we zeker! We zijn al aan het kijken of we inderdaad misschien ook andere keuzes kunnen bieden. Bijvoorbeeld in dit topic. Laat je suggesties ook daar zeker achter! Wat de korting zelf betreft, wij bieden een structureel lage prijs voor Alles-in-1 en nog een éxtra korting voor de eerste 6 maanden. Bij je verlenging ontvang je ook weer een nieuwe korting (maar deze is wel lager dan bij je eerste contract). Voor Mobiel gaan we natuurlijk het liefst voor Go Unlimited met onbeperkt data dus in dat geval geval heb je geen dubbele bundel nodig! 😉
Ik heb een berekening gemaakt waarbij Telfort voordeliger uitkomt bij een verlenging van een jaar met de korting die zij bieden en in het vervolg een maandbedrag van 42,50.

Uiteraard gaan jullie het liefst voor een Go Unlimited mobiel abonnement, die brengen weer meer geld in het laatje....een upgrade mag je me kosteloos aanbieden, dan hebben het niet meer over die dubbele data. 😉
Reputatie 6
Badge +7
Hey Ramon ik ga zelf niet over aanbiedingen en kortingen maar neem zeker even contact op met één van onze verkoopadviseurs, dan kijken ze graag met je naar de mogelijkheden! Je kan ze rechtstreeks bereiken via 0800 1603. Ik schep wel graag de juiste verwachtingen bij je, we zijn net begonnen met het aanbieden van de Combi korting én we bieden echt al hele scherpe prijzen voor zowel Mobiel als Thuis dus de speling is beperkt maar we denken uiteraard graag met je mee!
Het wordt pas aantrekkelijk als jullie ook dubbele Mbs bijgeven! Dit doen de concurrenten wel en geven ongeveer 5 euro korting op abo en bij ziggo geven ze ook ziggo sport pakket van 15 euro gratis bij..
Beste T-Mobile,
Wij hebben met ons gezin 4 T-Mobile mobiele abonnementen en vinden derhalve de 2,50 korting op het Thuis pakket een lachertje. Verdubbel de mobiele Mb's en minuten, dan kunnen misschien we zaken doen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi BigJerry,

Je kunt natuurlijk altijd jouw suggesties met ons delen! We hebben daar dit topic voor aangemaakt, daar kun je ook jouw suggestie kwijt.
Reputatie 2
Is er al iets meer bekend van Eventuele kortingen extra,s oid.. las dat de 2,50 korting ook al gaat vervallen ,
Dan wordt het wel HEEL karig in vergelijking met andere providers ?
Reputatie 5
Badge +3
Hi kid rock,

Binnenkort komen we met meer nieuws hierover! Maar wees niet bang, want de voordelen worden alleen maar beter 🙂.
Hi kid rock,

Binnenkort komen we met meer nieuws hierover! Maar wees niet bang, want de voordelen worden alleen maar beter 🙂.

Ik hoop het so snel mogelijk, zit mobile all bij jullie. Alleen zie ik weinig verschill tussen andere aanbieders met glasvezel. Ben aan het twijfelen welke ik neem... Ik kijk namelijk ook geen sport.
Reputatie 4
Hi kid rock,

Ik ben wat sceptisch maar ook zeer benieuwd wat er gaat komen.
Ik kijk ook geen sport en ben geen groot gebruiker.
Reputatie 2
Hi kid rock,

Hallo,

Wat zijn de Voordelen die alleen maat beter worden volgens U ?

Volgens mij ga ik er alleen maar op achteruit ???

wees niet bang , ik heb niet meerdere telefoon abonnement op mijn adres maar wel quadplay of hoe jullie het ook omschrijven ,

Wees niet bang schrijf je ? ,wat zijn nu de voordelen ......

Graag een snelle reply ipv maanden ?
Reputatie 2
2 Maanden en counting is niet echt binnenkort ? ,

maar Ja elke maand uitstellen is weer een paar miljoen Euro in het laadje.

En sorry hoor ,maar wist niet dat je moderaters geen vraag mocht stellen via Pm ,dacht dat ik je een beleefde vraag stelde ,en niet iedereen leest de voorwaarden .,vind het maar pedant ..

jij ook nog een prettig weekend Sterre .
Reputatie 4
Hi kid rock,

Hoi Sterre,

Kid Rock heeft een punt, wat versta je onder binnenkort?
Of hebben we het gemist?
Reputatie 5
Badge +3
Hi Onra en Kid rock,

Er lopen inderdaad een paar topics door elkaar, ik geef hier graag duidelijkheid over! In dit topic heb ik aangegeven dat ik in de lente van 2018 meer kan vertellen over de nieuwe voordelen. We zijn momenteel nog druk bezig met alles ontwikkelen, implementeren en testen. We zijn achter de schermen dus druk bezig om alles zo snel mogelijk voor jullie uit te brengen. Zodra ik meer mag vertellen, horen jullie meteen van mij!
Reputatie 4
Hoi Sterre,

Het was inderdaad verwarrend, het had iets beter gekund, ik geef hier graag suggesties! Had meteen verwezen naar die topic, je had het zelf aangegeven in deze topic.

En offtopic maar toch niet, gebruik minder of geen uitroeptekens, ik snap niet wat de meerwaarde ervan is! Het leest vreemd!

Verder ben ik zeer benieuwd wanneer dit jaar lente is. 😃
Reputatie 2
Hoi Sterre,

Nu is het toch wel lente 😊, 30 graden en weer 30 dagen verder.

Al iets bekend...
Reputatie 2
Moet het wel hier Melden want een pm is Verboden op het forum..

Reageer