[Nieuws] Mobile Madness Maand bij T-Mobile!

• 22 augustus 2016
  • 56 reacties
  • 5442 Bekeken

Reputatie 6
Badge +17
  • Oud T-Mobile Moderator
  • 3908 reacties
Update: Omdat de Mobile Madness Maand een groot succes is hebben we besloten om deze 'maand' door te trekken tot oktober. Dit betekent dat je tot en met 2 oktober 2016 kunt profiteren van de Mobile Madness kortingen!

Vanaf vandaag is het Mobile Madness Maand bij T-Mobile! Je profiteert tot en met 2 oktober van te gek veel korting op je T-Mobile abonnement. We hebben ook een te gekke aanbieding in combinatie met een tablet!

Heb je nu een Sim Only, maar ben je toe aan een nieuw toestel? Maak dan gebruik van onze Toestel Flexibiliteit. Of heb je een abonnement met toestel maar is jouw toestel nodig aan vervanging toe? Maak dan gebruik van een Early Renewal.

Of ken je nog iemand die toe is aan een nieuw abonnement en nu wilt overstappen naar T-Mobile? Vraag dan T-Mobile Vriendenkorting aan! Je ontvangt voor iedere vriend die je aanbrengt eenmalig € 25,- korting op je T-Mobile factuur. En niet alleen jij, ook de vriend of vriendin die je aanbrengt ontvangt deze factuurkorting!

Madness! 😃

56 reacties

Ik ben inderdaad wel benieuwd wat die collega's voor mij nog kunnen betekenen. In een eerder gesprek gaf ik hen al aan dat ik hetzelfde abonnement wilde verlengen. Het antwoord was toen dat dit een verhoging opleverde van 17,50 naar 20 euro. Dus ben benieuwd. Ik word dus graag gebeld met een aanbod. Voor de overige lezers, ik hou jullie op de hoogte.
Het is maar ingewikkeld. Ik denk dat mediamarkt een betere aanbieding heeft dan tmobile zelf, voor iphone6s. ? Blij dat ik nog niet verlengd had!!!
Hallo ook even een vraag weet niet of het goede topic hiervoor is, maar waarom is een abonnement met telefoon ongeacht hoe je je toestel betaald goedkoper dan sim only? Stel samen stel bij 6gb onbeperkt bellen 20 euro 2 jaar en bij sim only 25 euro?
Reputatie 4
Badge +9
Vind het erg jammer dat zoals bij elk provider aanbiedingen het alleen voor nieuwe abonnees zijn of voor verlengingenNet letterlijk in July overgestapt naar tmobile en week geleden actief. Betaal 41.98 voor s7 3gb en 120min. Zelfde bedrag in madness voor 6gb onbeperkt bellen. Recent abonnees worden gewoon niet meegerekend terwijl het gewoon hetzelfde maandbedrag is.
Reputatie 1
Vind het erg jammer dat zoals bij elk provider aanbiedingen het alleen voor nieuwe abonnees zijn of voor verlengingenNet letterlijk in July overgestapt naar tmobile en week geleden actief. Betaal 41.98 voor s7 3gb en 120min. Zelfde bedrag in madness voor 6gb onbeperkt bellen. Recent abonnees worden gewoon niet meegerekend terwijl het gewoon hetzelfde maandbedrag is.
Reputatie 1
Al die aanbiedingen je ziet door de bomen het bos niet meer ,vergelijkingen kun je haast niet meer .
Volgens mij moet dat makkelijker en duidelijker worden gemaakt en voor vaste leden ook een voordeeltje gunnen !
Reputatie 7
Badge +20
@Reco

Jouw bericht heb ik verplaatst vanuit het eerdere topic. Je gegevens heb ik doorgegeven aan mijn collega's van de verkoopafdeling. Houd er wel rekening mee dat het geen garantie is dat het aanbod anders/beter is dan je al ontvangen hebt.

Let er wel op dat er met een afgeschermd nummer gebeld wordt, dan weet je dat wij het zijn. ;)

@Maartenaerts

Ik durf niet te zeggen welke deal MediaMarkt op het moment heeft, maar ik weet wel dat de Mobile Madness een ongekende actie is met zeer hoge kortingen! Waar ben je precies naar op zoek? Wellicht kunnen we dan even met je meekijken wat het voordeligst is.

@Ericn

Een terechte vraag en die kan ook in dit topic beantwoord worden. Afhankelijk van of en welk toestel je neemt ontvang je nog extra korting op je abonnement. Op deze manier krijg je nog extra voordeel op je abonnement als je er een telefoon bij kiest. 🙂

@DBrandsma

Ai, dat is inderdaad wel spijtig ja.. We hebben altijd scherpe acties, maar promoties als deze komen niet heel vaak voor. Van tevoren kun je dan ook nooit weten of dit nog plaats zou vinden en wanneer. Hopelijk kun je toch alsnog tevreden zijn met de deal die je nu hebt ontvangen. Wie weet heb je volgende keer geluk en kun je ook gebruikmaken van een actie als deze. ;)

@Fritsver

We kunnen natuurlijk altijd helpen met adviseren en vergelijken. Daarom bieden we ook de mogelijkheid om in gesprek te komen met een collega van de verkoopafdeling. Die kan helemaal uit de doeken doen wat voor jou het beste abonnement is en wat bij je verbruik past.

Voor al onze klanten hebben we natuurlijk altijd voordeel waar je vele kanten mee op kunt! 🙂
Ook ik heb zojuist 17 augustus een Huawei P9 abonnement aangeschaft en direct het toestel betaalt. Nu wordt geadverteerd met de Mobile Madness Maand waarbij je tot en met 18 september van de voordelen gebruik kunt maken. Terugredenerend gaat deze maand dus blijkbaar in op 18 augustus. De medewerker in de winkel van Den Haag moet van deze aankomende actie die ik dus net mis op de hoogte zijn geweest en heeft mij daarover niet geinformeerd. Zou ik dit geweten hebben zou ik het toestel wat mij overigens goed bevalt slechts 1 of hooguit een paar dagen later hebben aangeschaft. Bij mijn keuze zou dit op het toestel 50 Euro goedkoper zijn geweest en bij de keuze van het abonnement nog eens 4 euro extra korting per maand schelen. Gedurende de hele contractperiode aldus 24 x 4 = 96 Euro. In totaal aldus 146 Euro. Schandalig dat er zo met nieuwe klanten wordt omgegaan. Ik wil een aanpassing van mijn contract naar de Madness situatie. Ik ben toch zeker niet gek of misschien toch wel dat ik niet bij die andere concurrent ben gaan kijken. Ik hoop en verwacht reactie op mijn verzoek en dispensatie voor de gemaakte extra kosten. Ik heb toch zeker in de Mobile Madness maand augustus gekocht al is het slechts net even te laat geweest vanwege het niet melden van de actie die blijkbaar al gepland stond.
@boMMel01 je kunt nog t/m 31 augustus gebruik maken van je consumentenrecht!
Je hebt namelijk 14 dagen herroepingstermijn of in de volksmond.. bedenktijd.
Gewoon even t-mobile klantenservice bellen en dan via keuzenummer 3 de situatie uitleggen.
Ik had dezelfde situatie en dit is nu meer dan prima opgelost.
KNOW YOUR RIGHTS AND USE 'EM.
Succes! En groeten van je online legal council ;)

PS Als je me niet gelooft... Artikel 50d van boek 7 van het Burgerlijk Wetboek.
Echt niet te geloven daar bij tmobile! Al lid sinds BEN en vorige maand weer voor de zoveelste keer mijn abonnement verlengt. Vandaag gebeld of ik ook niet in aanmerking kwam voor 20gb voor die prijs, niks nadat noppes.......voorwaarden hier, voorwaarden daar, ja dat snap ik ook maar vaste klanten coulance........nooit van gehoord bij tmobile. Echt zwaar teleurgesteld!!
Reputatie 6
Badge +17
Hi boMMel01,

Van harte welkom bij T-Mobile en bij de T-Mobile Community. Leuk om je hier te zien.

Ik kan me goed voorstellen dat je hier niet blij mee bent. Goed dat je jouw ontevredenheid bij ons aankaart. We willen natuurlijk niet dat je jouw abonnement start met een slecht gevoel.

Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie.
Reputatie 6
Badge +17
Hey Cantor,

Ook jij natuurlijk van harte welkom op het T-Mobile Forum! We vinden het leuk om je hier te zien.

Het is begrijpelijk dat je hier niet blij mee bent. Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik inderdaad dat je hierover ook hebt gebeld met onze collega's van de klantenservice. We zijn bereid om mee te denken naar een oplossing als je en paar dagen voor de actie een vernieuwing of nieuw contract bent aangegaan. Alleen ben jij je vernieuwing aangegaan meer dan een maand voor de actie inging. Mijn excuses dat we in deze situatie niets meer voor je kunnen betekenen.
Mijn nieuwe contract gaat in november pas in.......,heb mijn telefoon zo betaald en alvast verlengt omdat de verkoopster daar min of meer op aandrong,waar ik uiteraard natuurlijk zelf bij ben.Mijn vraag was alleen of ik ipv die 6gb geen 20gb kon krijgen omdat dat nu een onderdeel van die aanbieding is.Ik vraag geen geld of afwaardering van mijn abbo,ik vraag enkel een vorm van coulance voor een trouwe vaste klant. Ik ben hier notabene achtergekomen doordat ik bezig was om iemand van de kpn naar jullie toe te halen.Ik kan er gewoon met mijn pet niet bij dat dit mij overkomt bij tmobile.....een paar gb die elke maand toch niet helemaal opgaan,waar praten we over?
@boMMel01 je kunt nog t/m 31 augustus gebruik maken van je consumentenrecht!
Je hebt namelijk 14 dagen herroepingstermijn of in de volksmond.. bedenktijd.
Gewoon even t-mobile klantenservice bellen en dan via keuzenummer 3 de situatie uitleggen.
Ik had dezelfde situatie en dit is nu meer dan prima opgelost.
KNOW YOUR RIGHTS AND USE 'EM.
Succes! En groeten van je online legal council ;)

Reputatie 1
@boMMel01

(...)

Artikel 50d van boek 7 is volgens mij helemaal niet van toepassing. De titel waaronder dit artikel valt is wordt namelijk als volgt omschreven: "Titel 1a. Overeenkomsten betreffende het gebruik in deeltijd, vakantieproducten van lange duur, bijstand en uitwisseling"

Ik denk dat je de 14 dagen bedenktermijn bedoelt voor koop op afstand. Maar die is alleen van toepassing indien er via de telefoon of op internet is verlengd.
Beste Gertjan en sonii,

Bedankt voor jullie feedback. Ik heb inmiddels van de moderator een goed aanbod gekregen ter compensatie van mijn verlies t.o.v. het madness contract in de vorm van een extra korting, omdat ik slechts 1 of een paar dagen voordat deze actie inging een contract was aangegaan. Ik ben op hun aanbod ingegaan en heb mijn tevredenheid naar de moderator toe ook geuit.

Met vriendelijke groet,
Bommel
Nice. ik heb zeg maar een "verlenging " op stel samen & bij zonder mobiel. Kan ik dan gebruik maken van deze actie? met vriendelijke groet.
komen er nog andere toestellen in de aanbieding? Ben nl geïnteresseerd in de Sony Xperia Z5
Reputatie 7
Badge +20
@Cantor

We hebben eigenlijk altijd acties op internetbundels. Zodra jouw abonnement ingaat is er een goede kans dat dit ook het geval is of een tijdje nadat je contract loopt. Aangezien jij maandelijks je bundels kunt wijzigen, zul jij ook gebruik kunnen maken van een mooie deal voor je databundel.

Hopelijk vind je dan een mooie aanbieding!

@BoMMel01

Goed om te lezen dat je tevreden bent met de geboden oplossing! :)

@Flack

Ik zie in ons systeem dat jij gebruik hebt gemaakt van Toestel Flexibiliteit en een verlenging hebt afgesloten. 🙂 Goed nieuws dus!

@eerse032

Nee, dit staat niet op de planning. Dit is het aanbod van toestellen waar we de Mobile Madness Maand mee doorgaan. De Sony Xperia X is niet helemaal wat je zoekt?
@David, nee de Xperia x is niet waterdicht
Reputatie 6
Badge +15
Hey Eerse032.

Wanneer je opzoek bent naar een waterdicht toestel zou je ook kunnen gaan voor de Samsung Galaxy S7. Die is namelijk ook waterdicht!

Had je daar al naar gekeken? :8
Hallo Amy,

Ja daar had ik ook naar gekeken maar waar (bijna) iedereen zo loopt te roepen over de geweldige camera, vind ik deze waardeloos. Deze fotografeert 4:3. Stel je hem op 16:9, wat mijn voorkeur heeft, dan is de kwaliteit toch ineens niet zo geweldig meer.
Daarbij komt, dat ik nogal fan ben van de Sony, heb nu een Z1 en ben erg tevreden en daarvoor weer een Xperia S en daarvoor een Sony Ericson Xperia.........., dus dan kijk je toch weer naar een Sony, toch?:8

Maar dank je wel Amy voor het meedenken, stel ik erg op prijs!!
Reputatie 6
Hallo Amy,

Ja daar had ik ook naar gekeken maar waar (bijna) iedereen zo loopt te roepen over de geweldige camera, vind ik deze waardeloos. Deze fotografeert 4:3. Stel je hem op 16:9, wat mijn voorkeur heeft, dan is de kwaliteit toch ineens niet zo geweldig meer.
Daarbij komt, dat ik nogal fan ben van de Sony, heb nu een Z1 en ben erg tevreden en daarvoor weer een Xperia S en daarvoor een Sony Ericson Xperia.........., dus dan kijk je toch weer naar een Sony, toch?:8

Maar dank je wel Amy voor het meedenken, stel ik erg op prijs!!

Zo meteen worden de nieuwe XZ en de X Compact gepresenteerd! Wellicht iets voor jou?

https://community.sony.co.uk/t5/blog-news-from-sony/ifa-2016/ba-p/2215288
Leuk zo'n actie voor klanten die nu mogen verlengen, of voor nieuwe klanten jammer alleen dat jullie dat nooit in mijn verlengmaand april doen, of dat ee dan voor vaste klanten een extra korting is tov nieuwe klanten. Jullie huidige structuur sucks! bij afloop van je contract vallen de kortingen eraf en moet je als trouwe abonnee wel gelijk verlengen om niet de hoofdprijs te betalen. Ik betaal nu 25% meer dan iemand die nu nieuw een abonnement of een verlening doet, niet fair en niet netjes naar bestaande klanten die al 10 jaar abonnee zijn, en trouw verlengen, als je dit aangeeft is het zonder pardon jammer joh, pech. jammer dat jullie niets voor me willen betekenen, en hier zo mee ogaan want dan zou het voor iedere tmobile klant een mobilemadness zijn, dit is puur een lokkertje zo om nieuwe mensen aan jullie te binden en trouwe abonnees worden wederom niet beloond, ga in april toch maar eens serieus bij de buren gluren
Reputatie 2
Leuk zo'n actie voor klanten die nu mogen verlengen, of voor nieuwe klanten jammer alleen dat jullie dat nooit in mijn verlengmaand april doen, of dat ee dan voor vaste klanten een extra korting is tov nieuwe klanten. Jullie huidige structuur sucks! bij afloop van je contract vallen de kortingen eraf en moet je als trouwe abonnee wel gelijk verlengen om niet de hoofdprijs te betalen. Ik betaal nu 25% meer dan iemand die nu nieuw een abonnement of een verlening doet, niet fair en niet netjes naar bestaande klanten die al 10 jaar abonnee zijn, en trouw verlengen, als je dit aangeeft is het zonder pardon jammer joh, pech. jammer dat jullie niets voor me willen betekenen, en hier zo mee ogaan want dan zou het voor iedere tmobile klant een mobilemadness zijn, dit is puur een lokkertje zo om nieuwe mensen aan jullie te binden en trouwe abonnees worden wederom niet beloond, ga in april toch maar eens serieus bij de buren gluren

Zo dacht ik ook eerst. Ik ben ook al een geruime tijd klant (orange tijd). Bij de buren is het niet veel beter. qua netwerk is alleen KPN een interessante optie maar als je daar de prijzen ziet is dat niet veel beter.

Ik heb dan wel het geluk dat ik mag verlengen en hopen dat in november t/m februari weer een actie kom voor mijn partner. Ik heb begrepen van de verkoper dat er misschien dan weer een actie kom en dan kun je wel verlengen in de actie maand. Misschien kan 1 van de mods daar wat over zeggen?
T-mobile doet wel iets goed want je bent al zo lang klant bij hun.

Reageer