[Nieuws] Mobile Madness Maand bij T-Mobile!

• 22 augustus 2016
  • 56 reacties
  • 5443 Bekeken

Toon eerste reactie

56 reacties

Reputatie 2
Ik heb niemand gehoord vandaag 😞
Reputatie 7
Badge +20
Hi Wilco,

Het is momenteel heel druk op de verkoopafdelingen dus kan het belletje wat langer duren als verwacht. Onze excuses voor het ongemak!
Reputatie 6
Badge +15
Hi all,

Omdat de Mobile Madness Maand een groot succes is hebben we besloten om deze 'maand' door te trekken tot oktober. Dit betekend dat je tot en met 2 oktober kunt profiteren van de Mobile Madness kortingen!

😃
Had liever dat tmobile hem een maand vervroegd had, dan hadden de vaste trouwe klanten die toen verlengt hadden er ook iets aan gehad,en nu kun je een grote dikke middelvinger krijgen van tmobile!Ben er klaar mee
Reputatie 6
Had liever dat Tmobile hem een maand vervroegd had, dan hadden de vaste trouwe klanten die toen verlengt hadden er ook iets aan gehad,en nu kun je een grote dikke middelvinger krijgen van tmobile! Ben er klaar mee

Hoi Cantor,

Helaas is het momenteel nog niet mogelijk om terug te reizen in de tijd zodat we de datum kunnen aanpassen. We nemen je idee wel mee naar de toekomst. Zo kunnen we alle vaste klanten bedienen, want zij kunnen allemaal in dezelfde maand verlengen.

Een actie is een actie en die wordt in een bepaalde periode ingezet. Dat T-Mobile daar dan niet iedereen mee bereikt, dat is jammer. Wellicht zijn er volgende keer in jouw verlengperiode wel soortgelijke acties.
Omdat het zo'n succes was heeft T-Mobile besloten om in November weer met zo'n te gekke actie periode te komen. 🆒 :S 😳 :P

Mensen... jullie begrijpen wel dat T-Mobile dit niet heeft geschreven maar dat dit even een stukje was uit mijn gedachten. Ik moest even hardop denken :8. Laten we hopen dat er weer zo'n mooie actie komt.

Reageer