Beantwoord

[Nieuws] Ook FEEST voor T-Mobile PrePaid klanten

• 20 april 2017
  • 18 reacties
  • 5049 Bekeken

Reputatie 3
Hoera! Ons netwerk is voor het 2e jaar op rij als beste getest van Nederland! Vandaag heeft P3 communications de resultaten van het onderzoek naar de kwaliteit van de Nederlandse mobiele netwerken bekendgemaakt en T-Mobile heeft wederom de hoogste score behaald.

Leuk voor ons, maar ook voor jou als PrePaid klant! :D

We laten je graag delen in de feestvreugde en verdubbelen daarom alle prijzen! Vanaf 1 mei a.s. krijg je bij iedere opwaardering óf 500 MB, óf 40-100 belminuten, óf 40-60 sms’jes cadeau! Waardeer nu op en speel PrePaid Surprise. Meespelen kan via onze website!

icon

Beste antwoord door MariettaR 4 juli 2017, 11:24

Ik kan de code nergens invullen?

Heel vervelend 😞 We gaan het even anders oplossen. Er wordt vandaag een nieuwe SMS verstuurd met het codewoord en naar welk nummer je dat codewoord moet SMS'en.

Je kunt dan meteen gebruik maken van de 5000 MB aan gratis data in Nederland, voor 24 uur lang. Wel voor maandag 9 juni even het codewoord sms'en want anders is de actie verlopen.

Voor vragen hoor ik het graag...

Groetjes,
Marietta
Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 3
Badge +2
We laten je graag delen in de feestvreugde en verdubbelen daarom alle prijzen!

Ehm... :? :? Nee, bedankt... 😛
Reputatie 3
We laten je graag delen in de feestvreugde en verdubbelen daarom alle prijzen!

Ehm... :? :? Nee, bedankt... :P

HAHA Eric dat is een goede:) De prijzen (Euro's) blijven hetzelfde hoor, maar we verdubbelen de andere prijzen:P

500 MB, óf 40-100 belminuten, óf 40-60 sms’jes;)
Reputatie 6
Badge +17
Vroeger (en dan heb ik het over ongeveer 1-2 jaar geleden) kreeg je sowieso een x aantal MB's bij opwaarderen. Dit systeem vind ik vele malen beter dan PrePaid Surprise, want daar is het maar voor een korte tijd (bijvoorbeeld 1 week) bruikbaar.
nou ik denk dat het een lokkertje is om zo veel mogelijk prepaid gebruikers naar een abbo te krijgen
Reputatie 3
nou ik denk dat het een lokkertje is om zo veel mogelijk prepaid gebruikers naar een abbo te krijgen

Hi Hinke,
Voor ons is het aller belangrijkste dat je een tevreden T-Mobile klant bent:) en als iedereen naar een abonnement gaat, heb ik geen werk meer. Dus aub niet:)

Dit is dus echt een cadeau voor jou als PrePaid gebruiker! We hebben wat te vieren bij T-Mobile en daarom vieren al onze klanten mee, ook PrePaid:8

Dus deze maand krijg je een verdubbeling van MB's, belminuten en sms'jes, bij iedere opwaardering die je doet, na het spelen van PrePaid Surprise.

Ik dacht dat je dit wel op prijs zal stellen, toch:?
https://prepaidsurprise.t-mobile.nl/promo/

Groetjes,
Marietta
Reputatie 3
HOERA...
Nog meer te vieren...

Er kwamen zoveel leuke reacties binnen t.a.v. de mei maand actie om het best geteste netwerk van Nederland te vieren (waarbij we de prijzen hebben verdubbeld bij PrePaid Surprise). In juli komt daar nog een leuke actie bij...:D

We starten met "24 uur gratis unlimited gevoel voor prepaid"! De data is geldig binnen Nederland en bevat een dagbundel van 5000MB. Hiervoor wordt je persoonlijk benadert per sms’je, de actie is daarna 7 dagen geldig. We versturen de sms’jes niet in 1 keer, dus het kan zo zijn dat je de sms niet in de eerste week van juli ontvangt. Geen zorgen, je ontvangt de sms in de loop van de maand juli!

We hopen dat er "unlimited" van wordt genoten:$

Groetjes,
Marietta
Reputatie 6
Badge +17
5 GB is niet unlimited?
Reputatie 3
5 GB is niet unlimited?

Oplettend:) Ik heb het even aangepast:) Tnx!
Hallo, ik heb zojuist dit bericht ook ontvangen.
Helaas kan ik niks vinden op My T-Mobile kan iemand mij helpen? bvd, Niek Janssen
Reputatie 7
Badge +20
Hi Niek,

Dat kan inderdaad kloppen, het blijkt nog niet op My T-Mobile getoond te worden. We werken er keihard aan om dit zo snel mogelijk op te lossen!
@David
ik zie nu nog niks hoe lang gaat het duren nog ??
ik kan de code nog niet vinden het werkt niet het was beter dat die code gewoon met de sms binnen kwam een tip voor de volgende keer
Reputatie 3

Heel vervelend 😞 We gaan het even anders oplossen. Er wordt vandaag een nieuwe SMS verstuurd met het codewoord en naar welk nummer je dat codewoord moet SMS'en.

Je kunt dan meteen gebruik maken van de 5000 MB aan gratis data in Nederland, voor 24 uur lang. Wel voor maandag 9 juni even het codewoord sms'en want anders is de actie verlopen.

Voor vragen hoor ik het graag...

Groetjes,
Marietta
5 GB gratis voor 24 uur had ik vorgeweek om het unlimited gevoel te ervaren vindt dat 5 GB voor iemand geen wifi heeft en graag bij voorbeeld videoland gebruikt en bij voorbeeld videos en en fotos uploud op facebook en instagram 5GB te weinig alls het nou bijvoorbeeld 10 GB was dan kon het wel unlimited gevoel kunnen verbeteren ik heb zelf prepaid vandaagrkon ik dus kon ik het dun voor een dag uitproberen
Reputatie 3
Hi Huis,

Zo te zien hebben we te maken met een groot verbruiker:) De meeste abonnementen hebben 10GB per maand, vandaar dat we er vanuit gingen dat 5GB voor 24 uur wel voldoende moest zijn... Maar dat was het in jouw geval dus niet! Dank voor je feedback! Ik ga dit meenemen, voor eventuele nieuwe acties:) Vond je het voor de rest wel geslaagd?

Groetjes,
Marietta
[sorry voor de laate reatie maar verder was het wel mooi voor een dagje 5 GB maarmaar het kan beter om het unlimited data gevoel te ervaren dat kan door bij voorbeeld in plaats van 24 uur gratis 5000 voor een week gratis en dan ook nog voor de prepaid klanten de internet snelheid dan ook verhogen net zo alls de mensen met een abolement 300M hoger download en uploud
Reputatie 7
Badge +20
Hi huis,

Heel tof om te horen dat je er blij mee was. Ook bedankt voor je feedback. We lezen allemaal mee! 🙂

Reageer