Vraag

[Nieuws] T-Mobile en Ali B slaan afzonderlijk van elkaar een nieuwe weg in

Reputatie 7
Badge +15
  • Oud-Moderator
  • 10053 reacties
Ali B is de afgelopen 5 jaar het boegbeeld geweest van T-Mobile. Maar aan alle mooie dingen komt een eind. Zowel T-Mobile als Ali B zijn toe aan iets nieuws en vinden het belangrijk elkaar de vrijheid te geven, om ruimte te maken voor het nieuwe. T-Mobile bedankt Ali B én Brownie voor alle mooie momenten!

https://www.youtube.com/watch?v=uuWEJb44t_Q

Vijf jaar geleden startten T-Mobile en Ali B een mooi avontuur samen om de wijze waarop we in Nederland met elkaar in verbinding staan te verbeteren. T-Mobile wilde het merk een sociaal gezicht geven en Ali heeft een persoonlijkheid die daar helemaal bij pas. Hij verbindt net als T-Mobile mensen met elkaar.

Ali B en T-Mobile hebben in de 5 jaar tijd 20 commercials gemaakt en wonnen in het eerst jaar de Gouden Loekie. Twee Effies, een Esprix en een Spin Award volgenden in de jaren daarna. Het volledige nieuwsbericht kun je vinden in de T-Mobile Newsroom.

Wat was jouw leukste moment met Ali B? Heb je een favoriete commercial? Ik ga voor de pizza met of zonder ansjovis 😉!

15 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Ik ga je missen Ali! 😞
Ik ben benieuwd wat jullie gaan verzinnen als vervanging,dat zal lastig worden!
Reputatie 3
En wie wordt de opvolger? Youp van 't Hek? Grapje 😉
Reputatie 6
Badge +17
Ik vond Ali en Brownie maar niks. Ik zie liever een reclame met iemand grappigs (denk aan de oude Dutchtone met Leslie Nielson).
Ik vond het wel grappig maar tijd voor iets nieuws..
Jantinevhierden schreef:

Ik ben benieuwd wat jullie gaan verzinnen als vervanging,dat zal lastig worden!

05alexander92 schreef:

En wie wordt de opvolger? Youp van 't Hek? Grapje ;)

Lol.

Het zijn de klanten die nu de inspiratiebron zijn en de weg wijzen. Zij én de medewerkers van T-Mobile zullen daarom een hoofdrol krijgen in de nieuwe communicatie strategie.

Het staat gewoon in het nieuwsbericht. XD
Reputatie 6
Dus we zien Amy, Hajar, Thalina, David, Issam enz enz straks op TV?? 😃
Reputatie 1
Niet alleen de medewerkers, de klanten ook 😉. Ik voel een tv ster in mezelf opkomen
ben benieuwd wat de nieuwe reclames worden
Het was altijd lachen met Ali
Reputatie 7
Badge +20
@Koen;

Haha, JAAAA dat zou zeker tof zijn! 😛

@Monira:

Ali was zeker wel funny! 😛
Reputatie 3
En dat was een goede zet. De nieuwe commercial is prachtig en past bij de millennium generatie. En mooi dat jullie ook de LGBT gemeenschap weer hebben laten zien.
Reputatie 7
Badge +15
Ik vind hem ook prachtig!

Voor iedereen die hem nog niet gezien heeft:

https://www.youtube.com/watch?v=bHJBv7obqKQ
Damn Ali B. Altijd enorm om je gelachen. Jammer voor T-mobile
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Poppetje_van_wol,

Toch wel een beetje jammer dat Ali B en T-Mobile samen stoppen hè! 😉 Leuk dat je in ieder geval om zijn reclames hebt kunnen lachen. Wat vind je trouwens van de nieuwe commercial (zie hierboven)?

Reageer