Beantwoord

[Nieuws] T-Mobile introduceert T-Mobile GO: Unlimited in Nederland!

Toon eerste reactie

919 reacties

Kan iemand me vertellen of ik nu met mijn nieuwe verlengde abb, onbeperkt bellen en 6gb data straks in juni in de EU ook onbeperkt bellen +6gb data heb ipv de 120min bellen EU en 250mb data EU.
Of moet ik na 16 januari ook switchen naar de nieuwe abbo's?
Reputatie 1
Mijn vermoeden is je 2 optie maar misschien dat Thalina antwoord kan geven?
Ik vermoed het ook.

Stel dat je niet wil switchen, ze moeten toch voldoen aan de EU-regels? In mijn geval kan ik met mijn abbo niet mijn gehele bel/data gebruiken in de EU. Zou inderdaad fijn zijn als Thalina of een andere collega van haar dit kan verduidelijken
Reputatie 1
Moet zeggen zijn nog veel onduidelijkheden omtrent de nieuwe abonnementen maar hoop dat dit 16/01 wat meer duidelijkheid geeft en wat het in totaal gaat kosten per maand voor vaste trouwe klanten
Kosten weten ze toch al: T-Mobile komt met Go Unlimited: onbeperkt internet in Nederland
http://www.iculture.nl/nieuws/t-mobile-go-unlimited-onbeperkt-internet/
Reputatie 2
Betekent dit ook dat de stel samen & stel bij abonnementen vanaf 16/1 niet meer te bestellen zijn icm een verlenging?
En vraag me ook af als T-Mobile de wet moet aanhouden. Dan zouden we allemaal straks toch in de EU vanuit de bundel moeten kunnen bellen?? Of heb ik me daar nu verkeerd voor laten lichten?

@PSA
Vaste klanten krijgen het niet, die kunnen overstappen maar dan vervalt je kortingen. Dus geen voordeel aan vaste klanten, lijkt het nu zo.

Hoop dat er iemand van T-Mobile snel met meer info komt.
Reputatie 3
Betekent dit ook dat de stel samen & stel bij abonnementen vanaf 16/1 niet meer te bestellen zijn icm een verlenging?

Dat is correct, deze zijn enkel nog aan te schaffen tot 16 januari.
Reputatie 3
En vraag me ook af als T-Mobile de wet moet aanhouden. Dan zouden we allemaal straks toch in de EU vanuit de bundel moeten kunnen bellen?? Of heb ik me daar nu verkeerd voor laten lichten?

@PSA
Vaste klanten krijgen het niet, die kunnen overstappen maar dan vervalt je kortingen. Dus geen voordeel aan vaste klanten, lijkt het nu zo.

Hoop dat er iemand van T-Mobile snel met meer info komt.

Dat ligt er maar net aan, ik betaal nu 35,- per maand voor onbeperkt bellen en 20GB en 250 mb in de EU, hier kom ik niet mee uit, ik koop gemiddeld 2 bundels van 5 gb a 20,- per stuk bij , elke maand op nieuw. Dat is dus 75,- per maand + als ik op vakantie ga 1 tot 2 bundels van 1GB a 24,99

Ik heb nu redelijke kortingen, maar betaal straks ook 35,- maar dan zonder kortingen als ik het zo begrijp. Prima zelfde prijs en hoef nooit meer extra bundels te kopen.....

Kortom: Ik ben dus als bestaande klant zelfs zonder kortingen.....goedkoper uit.
Zijn de abonnementen nu ook alleen maar te krijgen voor 2 jaar..? Zie tot heden geen prijzen voor sim only van 1 jaar.
Reputatie 3
@DIEMSETOREN
Alle prijzen en verdere informatie wordt gepubliceerd op 16 januari, nog even geduld 😳
Reputatie 1
Ik ben vooral benieuwd of de MB-Verdeler dan ook nog werkt, heb nu een Stel Samen/Stel Bij Sim-Only 6GB met MB-verdeler zodat ik ook mobiel internet op mn ipad heb, en dat wil ik uiteraard wel houden.
Als de MB Verdeler ook gaat werken met het nieuwe Go Abbonnement dan weet ik wel waar ik naar toe ga verlengen (stukje minder zorgen maken over het dataverkeer).
Prijzen zijn ook al bekend!
Reputatie 1
Even gegoogled maar het moet zo zijn dat na 15/06/2017 je dan ook vanuit je eigen NL bundel binnen EU kan bellen,sms'en en internetten zonder kosten, dan lijkt mij dat internetten in heel EU van je eigen bundel gaat zonder extra kosten. ‪Onbeperkt 'gratis' roaming in Europa nu echt een feit http://www.ad.nl/nieuws/onbeperkt-gratis-roaming-in-europa-nu-echt-een-feit~a0798ce7/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=socialsharing_web‬
@allemaal

Ik kan me heel goed voorstellen dat mensen met onbeperkt internet en onbeperkt bellen goedkoper uit zijn. Nu betaal je daar 86,- euro per maand voor en straks maar 35,- of 20GB per maand en onbeperkt bellen, nu betaal je 36,- euro en dan 35,- euro. Heel goed te begrijpen en ik zou dan natuurlijk ook overstappen.

Maar voor de kleine man, de normale klant, tenminste ik ga er maar vanuit dat er ook gewoon mensen zijn die het doen met een kleinere abonnement. 6GB en 120 min bellen in NL&EU is nu 24,- euro per maand. Je krijgt er Datavrije muziek mee en niet je volledige 6GB in het buitenland internetten, maar wel 120 min bellen. Dat gaat dan naar NEXT met 5GB in NL&EU en onbeperkt bellen in Nederland en 120 minuten in de EU maar geen Datavrije muziek en dat kost je dan ook 24,- euro per maand. Wil je wel Datavrije muziek dan moet je een stap hoger, goed je krijgt dan 10GB en dat kost je 28,- euro.

Niet zeuren, dat doe ik zeker niet!!, maar nu ben ik met korting (madness dagen) en vriendenkorting ongeveer 20,- euro per maand kwijt. Dat is toch een stukje goedkoper dan het nieuwe abonnement. Mijn abonnement gaat pas in op 23 februari en zou nu wel over kunnen stappen naar dit nieuwe abonnement, maar dan vervallen al mijn kortingen. Zou bijna de slogan gebruiken: Ik ben toch niet gek zeker?!

Dat gezegd hebbende, waarom komt T-Mobile nu met het hele verhaal en kunnen we pas op 16 januari kijken of het iets is voor bestaande klanten? Waarom niet direct? Is de info per ongelijk te vroeg uitgelekt? Persoonlijk hou ik niet zo van spanningen 🆒

Een hoop vragen begrijp ik hier op de forum wel, maar een heleboel andere vragen van mensen begrijp ik echt niet. Bekijk eerst wat je echt nodig hebt en ben je ook echt wel voordeliger uit (groot verbruikers wel, dat snap ik). Maar de klanten met een minder groot abonnement, denk dat je zelfs nu beter uit bent. Ik ben en blijf T-Mobile klant, daar zal het niet aan liggen, maar mag ook best wel mijn punt maken :$

Jammer dat er nog niets over T-Mobile Thuis is gekomen, hoop toch dat daar wel een geweldige aanbieding in zit die we niet kunnen afslaan. We wachten het rustig af. En voor iedereen die nu opeens wil overstappen naar het nieuwe abonnement, nog even wachten tot 16 januari, dan weet je meer en succes.
Reputatie 1
Dus met andere woorden, indien je niet wil overstappen naar de nieuwe abonnementen dan zal het limiet van stel samen en stel bij
1GB NL -> 50 MB EU
3GB NL -> 100 MB EU
6GB NL -> 250 MB EU
20GB NL -> 250 MB EU
Per 15/06/2017 moeten komen te vervallen. Dus gewoon de MB in NL ook in de EU te gebruiken.
Even gegoogled maar het moet zo zijn dat na 15/06/2017 je dan ook vanuit je eigen NL bundel binnen EU kan bellen,sms'en en internetten zonder kosten, dan lijkt mij dat internetten in heel EU van je eigen bundel gaat zonder extra kosten. ‪Onbeperkt 'gratis' roaming in Europa nu echt een feit http://www.ad.nl/nieuws/onbeperkt-gratis-roaming-in-europa-nu-echt-een-feit~a0798ce7/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=socialsharing_web‬

Helemaal gelijk in, iedereen moet straks gewoon binnen de EU zijn bundel kunnen gebruiken. Daarom is het misschien beter af te wachten of wat komen gaat. Vraag me ook sterk af waarom mensen nu dan opeens zouden willen overstappen. Geen kritiek aan T-Mobile hoor!! Ben en blijf een trouwe klant en ben nog altijd ZEER TEVREDEN over T-Mobile. You know, i have a magenta heart 🙂
Reputatie 1
Idd, voor mij wordt het straks alleen maar duurder ivm phone lease want die komt er nog bovenop het abonnement, en voor mij is 120 belm en 3 gig genoeg, echter op dit moment in de EU een probleem met data maar dat is straks ook verleden tijd, ik wacht nog even met overstappen. Kan later nog wel omdat je maandelijks kan verhogen en verlagen
Reputatie 7
Badge +20
Hey allemaal,

Een hoop vragen en we hebben dan ook gelijk de FAQ hier en daar al wat aangepast, met een aantal toevoegingen! 🙂

Over de kosten voor jouw overstap kunnen wij op dit moment nog geen uitspraak doen, zoals Thalina ook al aangaf kun je vanaf 16 januari terecht op de speciale T-Mobile Go pagina op jouw My T-Mobile! Hier staat dan alle informatie die je nodig hebt om een keuze te maken. Dit geldt voor alle abonnementen, zowel actief of die nog van start moeten gaan. Zodra dit nieuwe abonnement is ingegaan, kun je deze omzetten naar T-Mobile Go.

Het nieuwe abonnement is er niet alleen voor 24 maanden, maar ook voor 12! De prijzen hiervan worden ook op de 16e bekend gemaakt, dus nog even geduld. 😉

Het wordt natuurlijk spannend wat er nog allemaal in juni gaat gebeuren, maar met T-Mobile Go willen wij vooruitlopen op de zaken en hier alvast een eerste, grote stap in maken. We wachten niet af en gaan gewoon voor T-Mobile Go! Zodra we meer informatie hebben over de regulering in juni en de andere abonnementen, dan laten we dit natuurlijk zo snel mogelijk weten.

Ik zag ook al een vraag over de MB-verdeler, maar dit moeten we even navragen, want dat is nog niet duidelijk. Hier komen we zo snel mogelijk op terug met een antwoord!

Over Stel Samen & Stel Bij had iRoy het inderdaad bij het juiste eind: vanaf 16 januari wordt dit abonnement niet meer aangeboden. Je kunt dan kiezen voor het T-Mobile Go abonnement. We hebben deze vraag ook toegevoegd aan de FAQ.

Hopelijk heb ik jullie zo weer van meer duidelijkheid voorzien, maar als er nog vragen zijn, dan horen we dat graag van jullie!
Reputatie 2
Hi! Hoe zit het met de snelheid van 4G? Zit hier een limiet aan, of is het gewoon het hoogst haalbare wat je krijgt 😃
Reputatie 1
is er ook info over go basic
heb het al gevonden:
•Go Basic (€19 per maand): onbeperkt bellen in Nederland, 120 minuten in EU, 1GB internet in Nederland en EU.
Bekijk alle Go-abonnementen:

GO UNLIMITED EU + USA | GO UNLIMITED EU | GO UP | GO NEXT | GO BASIC

en zag ook data vrije muziek pas bij go up vanaf 10GB per maand
Interessante opties, maar wat als ik wil verlengen en daarbij een nieuw toestel wil? (iphone 7 32gb). Kan dat ook met de nieuwe abonnementen? En zo ja tegen welke voorwaarden/prijzen?
@David

Niet om het een of ander, maar als toch nog niet alle informatie online mag komen, waarom dan nu toch al wel deze bombarie? Had dan gewacht t/m 16 Januari en kom dan gelijk met een pagina waar iedereen alles kan vinden. Nu zijn er bij mensen alleen maar vragen en nog eens vragen. Snap best dat jullie iets willen aankondigen, maar voor veel is het nu nog niet duidelijk.

Ik vraag me bv ook af of andere abonnementen nog blijven bestaan. Wat gaat er gebeuren in Juli, als de hele EU z'n roaming open moet gooien en niet meer extra mag berekenen? Waarom vervallen weer alle kortingen en hoeveel kortingen krijg ik als ik over wil stappen? (er staat: bestaande kortingen komen te vervallen, van je oude abonnement??? krijg je dan wel nieuwe kortingen op je nieuwe abonnement?). (gaan we weer... Hollander, dubbeltje, eerste rij) :8

Uiteraard, jullie kunnen er ook geen antwoord op geven, dat zal van hogerhand wel zo zijn afgesproken en jullie krijgen de info waarschijnlijk ook pas 1 dag voor je neus. Maar het was misschien handiger om gewoon te wachten of gelijk alles al open te leggen zodat je niet zoveel vragen krijgt.

Vanmorgen maakte ik thee en op het labeltje stond: Wie zou jij graag 1 dag willen zijn? De baas van T-Mobile en proberen het soepeler te laten verlopen en direct alles al vrij te geven 🆒:$:)

Maar goed, we zullen met spanning wachten op 16 januari, het aftellen is begonnen, nog 6 dagen te gaan.
ik ben inderdaad ook benieuwd naar de mb verdeler. zojuist eind december van kpn terug naar tmob en was van plan de mb verdeler aan te schaffen voor mijn onbeperkt bellen en 20gb abbo, nu toch van plan om te veranderen naar go unlimited. is het dan nogsteeds mogelijk om de mb verdeler te gebruiken met 2 extra simkaarten?
Reputatie 7
Badge +20
vervallen de Travel en Surf opties in het buitenland of worden die ook beter en goedkoper?

Reageer