Beantwoord

[Nieuws] T-Mobile introduceert T-Mobile GO: Unlimited in Nederland!

Toon eerste reactie

919 reacties

Ikzelf heb op dit moment ook Tmobile Samen. Blijft dit ook van kracht als ik overga naar GO Unlimited?
vervallen de Travel en Surf opties in het buitenland of worden die ook beter en goedkoper?

Dat is nog eens een goede vraag, daar heb ik nog niet aan zitten denken.
Want mensen die bijna nooit over de grens gaan kunnen beter nog Travel en Surf kopen. Zullen ze dan toch ook wel goedkoper maken.
Reputatie 1
35 euro per maand ?
het word alleen maar duurder
als ik met mijn bundel 3gb en 120 bellen heb
ik heb ook iets data in europa
ik betaal 17 euro per maand - samen korting
als ik dan eens 35 euro moet betalen
ik vind dan ook dat het een rare regeling word data vrij in europa
eest het duur maken en dan zeggen dat het gratis is
moet je is na gaan dat je bv 2 weken spanje 1 week belgie of wat dan ook in een jaar
mijn abo. is 19,50 dus 35 - 19,50 = 15,50 x 12 = 186 in een jaar
moet je is na gaan hoeveel 1gb bundels kan kopen in het buitenland
het lijkt gewoon mooier dan het is
voor de normale nederlander ben je duurder uit
voor werk naar het buitenland bv met de vrachtwagen is het een voordeel
al met al wil ik gewoon houden wat ik nu heb
en niet veel meer betalen voor wat je niet gebruik vrij data europa weg ermee
er zijn ook nog mensen die helemaal de grens niet over gaan
ik word er dan ook misselijk van dat de overheid vrij data in europa
verplicht en zo de providers de kosten moeten verhogen
het is te zot voor woorden
Peter-keetfm je bent niet verplicht om over te stappen naar Unlimited go, je kan ook gewoon je huidige abbo behouden of een up of next abbo overstappen met een vast aantal gigabytes. De unlimited is meer voor de grootgebruikers. Ik betaal nu 31,50 (stel samen +4 euro toestel - 2,50 vriendenvoordeel) hiervoor heb ik onbeperkt nl, 120min eu paar 100mb interner eu en 20gb in. Nederland. Als ik overstap kost het mij 5 euro pm meer, in mijn geval dus wel voordeliger aangezien ik een grootgebruiker ben. Wordt dan 35 + 4 euro (toestel bundel) en gaat er 2,50 vanaf voor de vriendenvoordeel wordt daarmee 36,50 ipv 31,50. Voor die 5 euro per maand geen gedoe met data controleren voor bijv de eredivisie wedstrijden onderweg of op werk is het mij wel dubbel dik en dwars waard.
@peter-keetfm
Je hebt helemaal gelijk, voor de basis gebruikers is het denk ik geen goed abonnement. Als je bijna nooit naar het buitenland gaat of niet zoveel MB's gebruikt, dan is het wat je nu kunt kiezen veel beter. Maar de vraag is, blijven de oude abonnementen? Nee... dat lees ik dus net van David.

Dat is wel heel erg jammer! Mensen gaan dus zeker meer betalen omdat de EU wil dat we overal kunnen bellen, en internetten, vanuit een bundel. Ben je een klein gebruiker dan kan je beter nu nog een abonnement afsluiten ipv wachten tot 16 januari. Dus heb je nu een goedkoop abonnement, zitten blijven waar je zit en niet aanpassen 🙂 (zeker als je er tevreden over bent)
Reputatie 1
oke
up of next daar had ik nog niet van gehoord
ik zag het gisteren op tv
en dacht wat is daar het voordeel aan 35 euro per maand zonder toestel
je eigen houden is nooit een optie omdat je dan na contract de volle pond weer betaald
dan maar naar up of next
Reputatie 1
als ik zo kijk
heb ik er zeker geen voordeel bij up of next
ga dus bijna 10 euro per maand meer betalen als nu
jammer dat er niet meer keus is
Reputatie 1
@peter-keetfm
Er is weldegelijk meer keus, de 35 euro variant is de hoogste, maar je hebt ook een 19 euro en 28 euro variant, die wel een limiet heeft.

"
Met Go Basic krijg je voor een vast bedrag per maand 1 GB mobiel internet NL/EU en Unlimited bellen in NL + 120 minuten EU. Je kunt maandelijks bijstellen. € 19,- per maand bij een 2-jarig Sim Only abonnement."

"Met Go Next krijg je voor een vast bedrag per maand 5 GB mobiel internet NL/EU en Unlimited bellen in NL + 120 minuten EU. Je kunt maandelijks bijstellen. € 24,- per maand bij een 2-jarig Sim Only abonnement."

"Met Go Up krijg je voor een vast bedrag per maand 10 GB mobiel internet NL/EU, Datavrije Muziek en Unlimited bellen in NL + 120 minuten EU. Je kunt maandelijks bijstellen. € 28,- per maand bij een 2-jarig Sim Only abonnement."
Reputatie 1
ga ik er op achteruit toch
1gb of 3gb wat ik nu heb
Reputatie 1
ga ik er op achteruit toch
1gb of 3gb wat ik nu heb

Klopt, maar het zijn NIEUWE abbo's je bent niet verplicht over te stappen uiteraard, ik ga er van uit dat het Stel Samen Stel bij ook nog blijft bestaan.

Afhankelijk van wat jij qwa abbo hebt, kan Next een optie zijn, maar dan zit je idd duurder een paar euro per maand.
Reputatie 7
Badge +17
Vraag mij ook af of de korting €2,50 gaat vervallen in mijn Tmobile samen groep?
Reputatie 1
@CrisTien
Goeie vraag, ben ik ook wel benieuwd naar, denk het wel, gezien Tmobile Samen voor meerdere soorten abbo's mogelijk is.
Reputatie 1
oke
up of next daar had ik nog niet van gehoord
ik zag het gisteren op tv
en dacht wat is daar het voordeel aan 35 euro per maand zonder toestel
je eigen houden is nooit een optie omdat je dan na contract de volle pond weer betaald
dan maar naar up of next

Of gewoon je oude abonement aanhouden (indien die niet verloopt) of nog snel voor de 16e verlengen 🆒
Ik heb een verlenging gedaan, als ik overga Dan betaal ik de toestelease bovenop het abonnement waardoor ik duurder uit ben dan nu! En aangezien dat in juni alles toch uit je eigen bundel gaat je datalimieten hoef ik nu niet perse overtestappen, ik krijg straks 3 gig, waar ik genoeg aan heb in NL en vanaf juni ook in de EU met 120 belminuten en gratis sms. Dus als ik je een tip mag geven? kijk eerst goed voordat je overstapt 😉
Komt er ook Unlimited voor 4G thuis gebruikers (los van het nachtgebruik)? Het voelt voor mij logisch aan omdat een computer meer gebruikt dan een telefoon...
@evharten
Er is zeker meer keus, maar als je goed kijkt, dan ga je gewoon meer betalen!!

peter-keetfm zegt: mijn bundel 3gb en 120 bellen, ik betaal 17 euro per maand - samen korting
Eerste bundel die in de buurt komt is 5GB en dat kost hem dan 24 euro in de maand. Hij kan ook van 1GB nemen met 19,- euro in de maand, maar dan gaat die er op achteruit en moet meer betalen.

Dus hoe je het ook bekijkt, hij moet voor een nieuw abonnement meer gaan betalen. Ik weet niet of peter-keetfm zijn abonnement al kan vernieuwen of zo, dan zou die alsnog een oud abonnement kunnen nemen, tot 16 januari. Maar dan kan die het beste contact opnemen met de klantenservice, daar kan ik geen uitspraken over doen, weet niet hoe z'n abonnement in elkaar zit. Maar als die moet stoppen om na 16 januari een nieuw abonnement te nemen, is die meer kwijt. (lang leven de EU regels, zo zie ik het wel)
Reputatie 1
@Serviceweb
inderdaad, ik herstelde dat iets later in een andere post ook, maar hij zou er dan idd op achteruit gaan, hetzij in bundel of in euros
Klopt, maar het zijn NIEUWE abbo's je bent niet verplicht over te stappen uiteraard, ik ga er van uit dat het Stel Samen Stel bij ook nog blijft bestaan.

Afhankelijk van wat jij qwa abbo hebt, kan Next een optie zijn, maar dan zit je idd duurder een paar euro per maand.

Stel Samen komt te vervallen. Dus je gaat er wel degelijk op achteruit.
Ik zit zelf ook met 3GB en MOET voor maart verlengen. Voor het zelfde tarief krijg ik nu 1GB, en anders 5GB, maar betaal ik persoonlijk met mijn kortingen meteen 6 euro extra...
Reputatie 1
@martynnn
Heb je ook een bron waar wordt vermeld dat ze vervallen ?
Reputatie 1
@Serviceweb

Ze moeten toch iets gaan verdienen, en zo doet men dat! Blijkelijk! Ik blijf gewoon bij mijn Madnesactie 😉 het loont voor mij niet om te wijzigen. Ik kom alleen maar duurder uit.

Of de speciale pagina die op 16/01 tevoorschijn komt moet mij andere dingen laten zien maar dat betwijfel ik;)
Reputatie 1
@evharten

De bundels stel samen en stel bij komen vanaf 16/01 te vervallen ik citeer hieronder David

Over Stel Samen & Stel Bij had iRoy het inderdaad bij het juiste eind: vanaf 16 januari wordt dit abonnement niet meer aangeboden. Je kunt dan kiezen voor het T-Mobile Go abonnement. We hebben deze vraag ook toegevoegd aan de FAQ.
Reputatie 1
@PSA
Ah duidelijk! had ik even overheen gelezen! dankje!
ik lees dat bij de nieuwe bundels er een limiet van 60 dagen per jaar zit op het gebruik in het buitenland van je internet wat ik hier een beetje vreemd aan vind is dat de Europese commissie in eerste instantie had besloten dat het gebruik in het buitenland 90 dagen per jaar moest zijn dit voorstel is van tafel geveegd en daarna is gezegd dat er geen limiet op het gebruik zit maar dat je dus niet een goedkoop abonnement in bijv. Oekraïne mag kopen om dat hier continu te gaan gebruiken en dat als je hier dus een bundel hebt en die alleen maar in zeg Spanje gebruikt dat de provider er dan weer wel per MB geld voor mag vragen mijn vraag is nu dus gaat T-Mobile per 15-06-2017 deze bundels aanpassen dat je meer dan 60 dagen van je bundel gebruik kan maken in het buitenland of blijven de mensen die nu deze nieuwe bundels nemen zolang hun contract duurt de sjaak? volgens mij moet T-Mobile zich houden aan de Europese regels hierbij en kunnen ze dus geen limiet aan het gebruik in het buitenland stellen vanaf 15-06-2017
Reputatie 1
Ik ben inderdaad benieuwd hoe het zit met de MB-verdeler.
Ik heb zelf een MB-verdeler en wil dit natuurlijk graag behouden omdat dat wel lekker makkelijk is.
Dus wacht eerst af hoe het daarmee zit, voor ik ga denken om over te stappen naar het GO unlimited abonnement.
@Imade
Lijkt me vrij logisch dat als je Go Unlimited neemt, dat je dan gewoon overal en altijd je MB's kunt gebruiken. Dan heb je toch ook geen MB-verdeler meer nodig? Of denk ik daar nu te makkelijk over?
Daar denk je inderdaad te makkelijk over.

Reageer