Sticky

[Nieuws] T-Mobile Klantvoordeel: Mobiel + Thuis Voordeel

Reputatie 7
Badge +18
  • T-Mobile Moderator
  • 13063 reacties

Op 12 juni 2018 vernieuwen wij ons voordeelprogramma Mobiel + Thuis Voordeel. Vanaf dan gaat het T-Mobile Klantvoordeel heten. Hiermee krijg je extra voordelen wanneer je jouw mobiele T-Mobile- en jouw T-Mobile Thuis abonnement combineert. Unlimited Voordeel en Mobiel Voordeel gaan ook onder deze naam vallen.

Ben jij benieuwd welk voordeel jij kunt krijgen en hoe je jouw abonnementen kunt combineren, kijk dan ook op onze website van T-Mobile Klantvoordeel! 🙂

Hoe is T-Mobile Klantvoordeel opgebouwd?
Op 29 januari 2018 hebben wij T-Mobile Alles onder 1 dak geïntroduceerd. Door de combinatie van meerdere mobiele abonnementen op één adres ontvang je extra voordeel. Afhankelijk van de combinatie van abonnementen is dat Mobiel Voordeel of Unlimited Voordeel.

Deze voordelen gaan we nu combineren met T-Mobile Thuis, waardoor Mobiel + Thuis Voordeel ook wordt vernieuwd. We bundelen alle voordelen in één programma:
T-Mobile Klantvoordeel. Alle voordelen voor huishoudens (alle abonnementen op één adres) vallen hier dan onder.

Hoe werkt T-Mobile Klantvoordeel?
Het is simpel: vanaf twee abonnementen op hetzelfde adres krijg je voor elk abonnement, afgesloten vanaf 29 januari 2018, T-Mobile Klantvoordeel. Welk voordeel je krijgt, hangt af van welke type abonnementen je op één adres hebt.

Combineer je een niet-Unlimited abonnement -bijvoorbeeld Go Up- met een ander T-Mobile abonnement, dan krijg je op je mobiele abonnement maandelijks €2,50 korting en 2 GB extra data.

Door het combineren van meerdere Unlimited abonnementen, afgesloten vanaf 29 januari 2018, krijg je nog meer voordeel. Hierbij kan de maandelijkse korting bij 4 abonnementen of meer oplopen tot wel € 12,50 per Unlimited abonnement!

Maar vanaf 12 juni 2018 is er meer: combineer je jouw mobiele T-Mobile abonnement(en) met jouw T-Mobile Thuis abonnement op één adres? Dan krijg je nu meer voordeel dan voorheen.

Dat is T-Mobile Klantvoordeel!

Welk voordeel kan ik krijgen met T-Mobile Klantvoordeel?
Heb je één of meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile? Combineer deze nu met een T-Mobile Thuis abonnement. Meld al je abonnementen aan voor T-Mobile Klantvoordeel en ontvang leuke extra’s. Je krijgt dan: meer snelheid, meer TV keuze, meer data, meer korting!
  • Meer snelheid
Kies internet van T-Mobile Thuis en je krijgt gratis een stap hogere internetsnelheid.
  • Meer TV keuze
Kies voor TV van T-Mobile Thuis en krijg extra TV-pakket(ten) naar keuze t.w.v. €7,50.
  • Meer data
2 GB of 500 MB extra data voor elk mobiel abonnement op jouw adres.
  • Meer korting
Vanaf €6,50 korting wanneer je een Unlimited met een Thuis abonnement combineert.

Je krijgt altijd meer voordeel. Dus ook zonder een T-Mobile Thuis Alles-in-1-pakket. Heb je bijvoorbeeld geen TV nodig? Geen probleem. Combineer dan gewoon jouw mobiele T-Mobile abonnement met alleen internet van T-Mobile Thuis. Ook dan krijg je met T-Mobile Klantvoordeel meer voordeel: extra korting, extra data en extra snelheid.

Welk T-Mobile Klantvoordeel krijg jij?
Je krijgt met T-Mobile Klantvoordeel altijd extra’s als je meerdere abonnementen van T-Mobile combineert. Welke voordelen jij krijgt, hangt af van de combinatie van T-Mobile abonnementen op jouw adres: combineer je mobiele abonnement met je T-Mobile Thuis abonnement en je geniet van voordelen voor beide abonnementen.

Heb je meerdere mobiele abonnementen op één adres en combineer je die met je T-Mobile Thuis abonnement? Dan krijgen alle mobiele abonnementen het extra voordeel bovenop de voordelen van je Thuis abonnement. De mobiele abonnementen moeten na 28 januari aangesloten zijn om deel te kunnen nemen aan de voordelen.

Ik combineer mijn Unlimited abonnement met T-Mobile Thuis (Internet, TV en optioneel Vast Bellen).
Met T-Mobile Klantvoordeel krijg je: maandelijks €6,50 korting op je Unlimited abonnement, een stap hogere internetsnelheid voor je vaste internet én €7,50 korting op een extra TV-pakket naar keuze.

Ik combineer meerdere Unlimited abonnementen met T-Mobile Thuis (Internet, TV en optioneel Vast Bellen).
Met T-Mobile Klantvoordeel krijg je: maandelijks €6,50 korting per Unlimited abonnement, een stap hogere snelheid voor je vaste internet én €7,50 korting op een extra TV-pakket naar keuze.
Combineer je twee of meer Unlimited abonnementen met T-Mobile Thuis? Dan loopt de maandelijkse korting op van €6,50 (2x Unlimited), naar €10,- (3x Unlimited), tot zelfs €12,50 (4 t/m 6x Unlimited) per abonnement.

Ik heb een mobiel abonnement van T-Mobile en dat is niet-Unlimited. Ik combineer dit abonnement met T-Mobile Thuis (Internet, TV en optioneel Vast Bellen).
Met T-Mobile Klantvoordeel krijg je: maandelijks 2 GB extra data, maandelijks € 2,50 korting op je mobiele abonnement, een stap hogere snelheid voor je vaste internet én € 7,50 korting op een extra TV-pakket naar keuze.

Heb je een Basis Sim abonnement? Dan krijg je maandelijks geen 2 GB, maar 500 MB extra data.

Ik heb meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile en die zijn niet-Unlimited. Ik combineer deze abonnementen met T-Mobile Thuis (Internet, TV en optioneel Vast Bellen).
Met T-Mobile Klantvoordeel krijg je: maandelijks 2 GB extra data en maandelijks € 2,50 korting per mobiel abonnement, een stap hogere snelheid voor je vaste internet én € 7,50 korting op een extra TV-pakket naar keuze. Heb je een Basis Sim abonnement? Dan krijg je maandelijks geen 2 GB, maar 500 MB extra data.

Ik heb meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile. Één is Unlimited en de ander is niet-Unlimited. Ik combineer deze abonnementen met T-Mobile Thuis (Internet, TV en optioneel Vast Bellen).
Met T-Mobile Klantvoordeel krijg je: maandelijks 2 GB extra data, maandelijks € 2,50 korting op je mobiele abonnement, een stap hogere snelheid voor je vaste internet én € 7,50 korting op een extra TV-pakket naar keuze. Heb je een Basis Sim abonnement? Dan krijg je maandelijks geen 2 GB, maar 500 MB extra data.

Hieronder vind je alles nog eens op een rijtje

De voordelen van T-Mobile Klantvoordeel
Meer snelheid
Meer snelheid op je Thuis internetaansluiting is een onderdeel van T-Mobile Klantvoordeel. Je krijgt gratis een stap hogere internetsnelheid voor je Thuis internetaansluiting. Kun je op jouw adres alleen gebruikmaken van de laagste snelheid standaard internet (DSL tot 20 Mbit/s)? Dan krijg je maandelijks € 2,50 korting op je Thuis internetabonnement. Heb je al de hoogst mogelijke snelheid? Ook dan krijg je korting. Je betaalt dan de prijs voor het internetabonnement dat één stap lager in snelheid is.

Meer TV keuze
Meer TV keuze voor je Thuis abonnement is een onderdeel van T-Mobile Klantvoordeel. Je krijgt elke maand € 7,50 tegoed dat je kunt gebruiken voor één of meerdere extra TV-pakketten. Neem bijvoorbeeld Ziggo Sport Totaal. Je hebt dan niet alleen Ziggo Sport Select, maar ook nog eens 5 extra sportzenders. Voor maar € 7,50. Kijk je graag films? Ga dan voor Film1, exclusief bij jouw Thuis abonnement. En ook nu betaal je maar € 7,50, na de korting. Of kies voor gratis voor 2 extra themapakketten. Normaal € 7,50, maar met Meer TV keuze betaal je niets extra. Wat je ook kiest, je kan maandelijks wisselen.

Meer data
Meer data voor je mobiele T-Mobile abonnement is een onderdeel van T-Mobile Klantvoordeel. Je krijgt gratis maandelijks extra data. Heb je een Go (Tablet) of een Stel Samen & Stel Bij abonnement? Dan krijg je 2 GB per maand extra. Heb je een Basis Sim abonnement? Dan krijg je 500 MB per maand extra.

Meer korting
Meer korting voor je mobiele T-Mobile abonnementen is een onderdeel van T-Mobile Klantvoordeel. Meerdere abonnementen, afgesloten na 28 januari 2018, op één adres betekent meer korting. Ook kan je gratis extra data krijgen. Hoeveel korting en/of extra data je krijgt, hangt af van welk type abonnement je hebt: Unlimited of niet Unlimited.

Een voorbeeld
Je hebt op jouw adres een Go Unlimited NL & 10 GB EU, een Basis Sim en een Go Next (5 GB) abonnement. Al deze abonnementen zijn afgesloten na 28 januari 2018. Je combineert deze mobiele abonnementen met een Thuis abonnement.
Met T-Mobile Klantvoordeel krijg je dan meer voordeel: maandelijks € 2,50 korting per abonnement. Bovendien krijg je voor het Go Next (5 GB) abonnement maandelijks 2 GB en voor het Basis Sim maandelijks 500 MB extra data. Het Go Unlimited NL abonnement krijgt € 6,50 korting. En natuurlijk krijg je ook nog voor elk onderdeel van je Thuis abonnement, het bijpassende extra voordeel: meer snelheid en meer TV.

Hoe meld ik me aan voor T-Mobile Klantvoordeel?
1. Log in op My T-Mobile. Ga in het menu naar ‘T-Mobile Klantvoordeel’ en meld je Thuis abonnement aan.
2. Ben jij de eerste klant die zich aanmeldt voor T-Mobile Klantvoordeel op jouw adres? Dan ben je automatisch lid. Je kunt in je T-Mobile Klantvoordeel overzicht aanvragen ontvangen en uitnodigingen verzenden. Zo kunnen andere abonnementen op je adres toegevoegd worden aan jouw overzicht.
3. Alle volgende aanmeldingen (tot maximaal 6) moeten eerst worden geaccepteerd door één van de andere leden. Je profiteert automatisch van de maximale korting die voor jou van toepassing is.

Goed om te weten
- Meld jouw T-Mobile Thuis abonnement aan in jouw My T-Mobile account en je abonnement wordt vanzelf toegevoegd aan het T-Mobile Klantvoordeel overzicht.
- Je kunt één T-Mobile Klantvoordeel per adres starten. Dit betekent dat je per adres 6 mobiele abonnementen en 1 Thuis abonnement kunt aanmelden voor T-Mobile Klantvoordeel.
- Het adres van de aanmelding van jouw abonnement bij T-Mobile Klantvoordeel moet precies hetzelfde geschreven zijn als het adres waarop je abonnement is afgesloten. Ook de huisnummertoevoeging. Alleen zo worden de abonnementen gekoppeld in T-Mobile Klantvoordeel.
- Pas na aanmelding wordt de korting actief. Vergeet dus niet in jouw My T-Mobile je T-Mobile abonnementen in te voegen!

Alle antwoorden op jouw vragen over T-Mobile Klantvoordeel
Ik heb een zakelijk abonnement, krijg ik ook voordeel?
Heb je een zakelijk Go abonnement, dan kun jij je ook aanmelden en profiteren van T-Mobile Klantvoordeel. Andere zakelijke abonnementen zijn uitgesloten.

Ik wil alleen internet, krijg ik dan ook voordeel?
Ja. Ook als je alleen internet wilt, krijg je T-Mobile Klantvoordeel. Naast je mobiele voordelen ontvang je meer snelheid op je internetaansluiting.

Ik heb Internet + TV. Ik mag dus een TV-pakket kiezen. Uit welke kan ik kiezen? Welke zijn gratis?
Je kan kiezen uit alle extra TV-pakketten van T-Mobile Thuis. Kies je voor 2 Themapakketten of FOX Sports Eredivisie, dan is dat gratis. Op de andere extra TV-pakketten krijg je € 7,50 korting, de waarde van de tegoedbon die je van ons krijgt.

Bij de postcodecheck zie ik dat mijn snelheid niet hoger kan, maar ik wil wel gebruikmaken van de gratis snelheidsupgrade. Wat nu?
Als je alleen standaard Internet 20 kan kiezen en er is geen snelheidsverhoging op jouw adres beschikbaar, dan krijg je € 2,50 korting.

Ik heb vóór 13 juni 2018 mijn Mobiel + Thuis Voordeel aangevraagd. Gelden deze nieuwe voordelen ook voor mij?
Mobiel + Thuis Voordeel werd automatisch toegekend. Alle klanten die Mobiel + Thuis voordeel hebben, kunnen zich aanmelden voor T-Mobile Klantvoordeel en gebruikmaken van de nieuwe voordelen. Ook klanten die alleen vast internet van T-Mobile Thuis hebben en een mobiel abonnement van T-Mobile, kunnen nu T-Mobile Klantvoordeel krijgen.

Ik maak al een aantal maanden gebruik van Mobiel + Thuis voordeel. Kan ik nu gebruikmaken van de nieuwe voordelen?
Ja, dit geldt voor alle klanten die een mobiel en een Thuis abonnement combineren (Mobiele abonnementen vanaf Stel Samen & Stel Bij).

Ik wil de korting/snelheidsupgrade/extra data van T-Mobile Klantvoordeel niet, kan ik iets anders krijgen of meer korting als ik de data niet neem?
Nee, dit is niet mogelijk.

Welke mobiele abonnementen komen in aanmerking voor dit voordeel?
Heb je een Go abonnement afgesloten vanaf 29 januari 2018? Dan kan je in aanmerking komen voor de voordelen van T-Mobile Klantvoordeel.
Heb je een abonnement afgesloten vóór 29 januari 2018? Dan krijg je met T-Mobile Klantvoordeel extra data voor je mobiele abonnement als je dit met T-Mobile Thuis combineert. Ook krijg je dan de voordelen die gelden op je Thuis abonnement (Meer snelheid en wanneer van toepassing Meer TV keuze). Dit geldt voor abonnementen die niet ouder zijn dan Stel Samen & Stel Bij (januari 2015).

Welke Thuis abonnementen zijn geldig voor dit voordeel?
De voordelen van T-Mobile Klantvoordeel gelden voor alle (combinaties van) abonnementen van T-Mobile Thuis. Dus ook als je alleen internet kiest.

Ik maak nu gebruik van T-Mobile Samen, wat gebeurt hiermee wanneer ik mij aanmeld voor Klantvoordeel?
Samen staat ‘los’ van Klantvoordeel en is alleen van toepassing bij abonnementen van vóór 29 januari 2018. Heb jij een abonnement van vóór 29 januari 2018 en maakte je gebruik van Samen? Dan blijf je dit gewoon behouden wanneer je je aanmeldt voor Klantvoordeel! De korting die je ontvangt is afhankelijk van je abonnementstype, hoeveel abonnementen je op jouw adres hebt (Klantvoordeel) en met hoeveel anderen je in een groep zit (Samen).

Alle antwoorden over 'Meer snelheid'
Hoe krijg ik de extra snelheid op mijn internetaansluiting?
Nadat je bent aangesloten kun je in My T-Mobile Thuis voor een hogere internetsnelheid kiezen. Kies je voor één snelheidsniveau hoger, dan betaal je daarvoor niets extra. Zie ook de instructies op onze website.

Welke snelheidsniveaus kan ik kiezen?
De snelheidsniveaus zijn op standaard Internet (DSL): tot 20 Mbps, tot 50 Mbps en tot 100 Mbps. Op glasvezel kun je kiezen uit 50 Mbps, 100 Mbps, 200 Mbps en, afhankelijk van jouw adres voor 500Mbps of 750 Mbps.

Kan ik elke gewenste snelheidsverhoging kiezen?
Je kunt elke hogere snelheid kiezen, die bij jou beschikbaar is. Alleen als je één snelheidsniveau hoger kiest, zal dit zonder meerprijs zijn. Hogere snelheden kun je met een korting kiezen.

Ik wil een snelheidsverhoging kiezen. Ga ik dan een nieuwe overeenkomst aan?
De snelheidsverhoging heeft geen invloed op de looptijd van je overeenkomst. Als je overeenkomst maandelijks opzegbaar is, dan blijft dit zo. Als je een lopende overeenkomst hebt, dan heeft een snelheidswijziging geen invloed op de einddatum. Je kunt je internetsnelheid op elk moment blijven aanpassen. Er vind geen contractverlenging plaats.

Ik heb standaard (DSL) Internet 100. Er is geen hogere snelheid op mijn adres. Wat krijg ik?
Als je al standaard (DSL) Internet 100 hebt, ga je de prijs van standaard (DSL) Internet 50 betalen en krijg je dus € 3,- korting.

Ik heb glasvezel Internet 500. Er is geen hogere snelheid op mijn adres. Wat krijg ik?
Als je al glasvezel Internet 500 hebt, ga je de prijs van glasvezel Internet 200 betalen en krijg je dus € 5,- korting.

Ik heb glasvezel Internet 750. Er is geen hogere snelheid op mijn adres. Wat krijg ik?
Als je al glasvezel Internet 750 hebt, ga je de prijs van glasvezel Internet 200 betalen en krijg je dus € 2,- korting.

Ik heb standaard Internet 20. Er is geen hogere snelheid op mijn adres. Wat krijg ik?
Als je standaard Internet 20 hebt, en er is geen snelheidsverhoging op jouw adres beschikbaar, krijg je € 2,50 korting.

Ik heb standaard Internet 50. Er is geen hogere snelheid op mijn adres. Wat krijg ik?
Als je standaard Internet 50 hebt, en er is geen snelheidsverhoging op jouw adres beschikbaar, ga je de prijs van standaard Internet 20 betalen en krijg je dus € 1,- korting.

Ik zie dat de snelheidsverhoging die ik kan krijgen op mijn adres klein is. Waarom is dat zo?
Het is bij standaard Internet zo dat de maximaal haalbare internetsnelheid op elk adres verschillend is. Het kan dus tegenvallen. Welke snelheidsverhoging je kunt krijgen, hangt dus af van je adres.

Ik zie dat ik standaard Internet 100 niet kan kiezen. Waarom is dat zo?
Het is bij standaard Internet zo dat de maximaal haalbare internetsnelheid op elk adres verschillend is. Indien de maximaal haalbare internetsnelheid op jouw adres onvoldoende is, kun je Internet 100 dus niet kiezen.

Ik heb een ouder Internet abonnement (standaard Internet 40 of 80, glasvezel internet 20). Wat kan ik kiezen?
Kijk in My T-Mobile Thuis welke Internet abonnementen er beschikbaar zijn op jouw adres. Houd er rekening mee dat je bij wijziging van je internet abonnement niet meer terug kan naar je oude internet abonnement.

Ik betaal een andere prijs voor een Internet abonnement (standaard Internet 20, 50 of 100, glasvezel internet 100, 500 of 750). Wat kan ik kiezen en welke korting krijg ik?
Kijk in My T-Mobile Thuis welke Internet abonnementen er beschikbaar zijn op jouw adres en welke kortingen je krijgt. Houd er rekening mee dat je bij wijziging van je internet abonnement niet meer terug kan naar de prijs van je oude internet abonnement.

Alle antwoorden over 'Meer TV keuze'
Ik heb nog geen extra TV-pakket. Hoe kan ik € 7,50 korting krijgen op extra TV-pakketten?
In My T-Mobile Thuis geef je aan op welk(e) pakket(ten) je je € 7,50 tegoed wilt inzetten. De instructies vind je op onze website.

Het extra TV-pakket dat ik wil, is duurder dan € 7,50. Kan ik € 7,50 korting krijgen op dit extra TV-pakket?
Ja. Je betaalt maandelijks alleen de meerprijs boven € 7,50 voor dat extra TV-pakket.

Het extra TV-pakket dat ik wil is goedkoper dan € 7,50. Wat kan ik met de resterende korting doen?
De resterende korting kan je gebruiken voor de aanschaf van nog een extra TV-pakket. Let op: doe je dit niet, dan vervalt de niet gebruikte korting aan het einde van de maand.

Ik heb vorige maand mijn € 7,50 korting niet gebruikt voor een extra TV-pakket. Kan ik deze korting alsnog krijgen?
Nee. De niet gebruikte korting vervalt aan het einde van de maand.

Ik heb al één of meerdere extra TV-pakket(ten). Krijg ik daar nu automatisch korting op?
Nee. In My T-Mobile Thuis geef je aan op welk(e) pakket(ten) je je € 7,50 tegoed wilt inzetten.

Ik heb al een korting op een of meerdere extra TV-pakket(ten). Wat gebeurt daarmee?
Als je In My T-Mobile Thuis aangeeft dat je (een deel van) je € 7,50 tegoed wilt inzetten op een van deze extra TV-pakketten, dan komt de korting die je al had te vervallen.

Ik maakte eerst gebruik van iedere maand gratis FOX Sports Eredivisie. Wat gebeurt daarmee als ik overga naar Klantvoordeel?
Vanaf het moment dat je je Klantvoordeel aanvraagt, vervalt de gratis FOX Sports Eredivisie die je bij het oude Mobiel + Thuis voordeel kreeg, automatisch. Dit betekent dat je € 7,50 per maand gaat betalen voor de zender. Je kunt hier meteen het € 7,50 tegoed op inzetten. Wil je liever een ander TV-pakket? Dan kun je FOX Sports Eredivisie uitzetten. Hier geldt wel een maand opzegtermijn voor, waarin je de € 7,50 betaalt. We raden je dus aan om het tegoed de eerste maand van jouw Klantvoordeel in te zetten op FOX Sports Eredivisie en daarna deze zender op te zeggen. We zijn aan het onderzoeken of het mogelijk is om FOX Sports per direct stop te zetten. Mocht je jouw tegoed van € 7,50 écht direct op een andere zender of TV-pakket willen inzetten, plaats dan een bericht in dit topic.

Ik wil een ander extra TV-pakket. Wat gebeurt er met de T-Mobile Klantvoordeel korting die ik daarop heb?
Als je In My T-Mobile Thuis een ander extra TV-pakket kiest, kan je meteen aangeven dat je (een deel van) je € 7,50 tegoed wilt inzetten op dit extra TV-pakket. De korting op het extra TV-pakket dat je hebt opgezegd, komt te vervallen.

Ik heb nog korting op Themapakket(ten) in het kader van Vodafone Mobiel+Thuis Voordeel. Wat gebeurt er met die korting?
Deze korting blijf je behouden. Je kunt je € 7,50 tegoed inzetten op andere extra TV-pakketten.

Heb je na al deze informatie en antwoorden nog een vraag voor ons? Laat het in een reactie in dit topic weten! We helpen je dan zo spoedig mogelijk verder! :)

70 reacties

Dus dan ga ik €26 per maand betalen voor mijn Go Unlimited NL abonnement? Ik betaal nu €32,50 per maand.

Mijn situatie:
  • Ik: Go Unlimited NL & 10 GB EU
  • Vrouw: Next - 5 GB + Onbeperkt bellen
  • We hebben T-Mobile Thuis
Reputatie 3
Badge +2
Of ik begrijp het niet of er is eigenlijk niks veranderd, maar voor als je alleen op een adres woont krijg je dus geen korting meer?
Reputatie 4
Badge +2
Jawel. Je mag Mobiel met Thuis producten combineren. Hierdoor kun je extra korting krijgen. Nu mag je een Unlimited en Thuis combineren om een eenzelfde korting te krijgen als daar waar je voorheen 2 Unlimited abonnementen nodig had. Of dat voor jou gunstig en relevant is, hangt natuurlijk van jouw specifieke situatie af.
Reputatie 3
Badge +2
Ik heb al heel lang die 2,50 korting i.v.m. mobiel en alles in 1 thuis, maar heb ook de T-Mobile samen korting van 5 euro, maar die ben je nu met nieuwe voordeelprogramma dus kwijt als je alleen woont!?
Reputatie 4
Badge +2
Heb nog steeds mijn 5 euro T-Mobile Samen korting na het doorlopen van Klantvoordeel. 😉

Voor zover ik begrijp zijn Samen en Klantvoordeel 2 totaal verschillende dingen. Je krijgt met oude Mobiele abonnementen geen korting vanuit Klantvoordeel. Je kan lid blijven van Samen.

Vanuit Klantvoordeel kun je wel in aanmerking komen voor extra data.
Reputatie 3
Badge +2
Ja maar nadeel komt dus als je abo afloopt of iemand uit je groep gaat, dan ben je de korting kwijt!
Een abo nemen bij T-Mobile is dan alleen nog voordelig als je met meerdere mensen op ėėn adres woont!
Reputatie 4
Badge
Weer de hele boel omgooien schept een heleboel verwarring. Wat een zwalkend beleid.
We waren van plan met 2 unlimted abonnementen naar alles onder 1 dak om te zetten in september, maar dat verdwijnt weer.
Mijn vriendin heeft rond 26 januari een unlimited abonnement afgesloten en ontvangt 5 € samen zolang ze nog een groep kan vinden.
Ik heb unlimited tot half september en ik ontvang tot half september 5€ tmobilesamen. Daarna heb ik verlengt met twee jaar.
Wat gebeurt er in September of wat kan ik nu doen om de maximale korting te ontvangen?
Ik krijg dan blijkbaar geen korting meer omdat mijn vriendin haar abonnement 2 dagen voor 28 januari heeft afgesloten, terwijl we toch twee unlimited abonnementen hebben.
Het zou gewoon duidelijke zijn als het voor alle bestaande klanten zou gelden.
Ik hoef geen vast internet en tv van tmobile.
Reputatie 4
Badge +2
HereIsTom schreef:

Ja maar nadeel komt dus als je abo afloopt of iemand uit je groep gaat, dan ben je de korting kwijt!
Een abo nemen bij T-Mobile is dan alleen nog voordelig als je met meerdere mensen op ėėn adres woont!

Of als je T-Mobile en T-Mobile thuis combineert. In die zin telt ieder abonnement mee en niet enkel het aantal mobiele abonnementen. Haalt niet weg dat het per situatie kan verschillen of het voordeliger of niet is.
Reputatie 4
Badge
Begrijp ik nu goed dat je unlimited go abonnementen van voor 28 januari kan omzetten naar huidige go abonnementen en zo in aanmerking te komen voor korting?
Reputatie 4
Badge +2
Had er al even naar gekeken en daar lijkt het wel op, maar heb nog niet alle voorwaarden die daarbij horen erop nageslagen. Bijvoorbeeld hoe het zit met looptijden ten aanzien van je huidige contract. Als het klopt, dan zou je er juist op vooruit gaan met een korting van 6,50 in plaats van 5,00.
Reputatie 4
Badge
Bij onder 1 dak bleef je abonnement lopen tot de datum van je huidige abonnement. Als je huidige go om kan zetten naar een nieuw go abonnement zal dat denk hetzelfde blijven.
Volgens het tabel krijg je bij 2 unlimited abonnementen 10€ korting per abonnement als ik het goed begrijp.
Pfff je belastingformulier invullen is eenvoudiger.
Reputatie 4
Badge +2
Ben het aan het uitzoeken, maar lijkt een foutje. Op andere plekken op de site zie ik echt 6,50 euro staan. Inderdaad verwarrend.
Reputatie 7
Badge +18
@WhySoSerious

Als je die drie abonnementen (dan ga ik er vanuit dat je bellen, TV én internet van Thuis hebt) combineert ontvang je in totaal een extra €9,- korting en meer snelheid, data en TV-keuze! 😃 Dat lijkt me een aardig voordeel! We hebben op deze website een calculator staan. Je kunt daar invullen welke abonnementen je hebt en kun je ook nog een beetje spelen met de variabelen. Dan weet je welke korting je waarbij krijgt.

@HereIsTom

TAVL heeft je van het juiste antwoord voorzien, voor wat betreft Samen (thanks TAVL!). 🙂 Dit is ook opgenomen in bovenstaande FAQ:
Ik maak nu gebruik van T-Mobile Samen, wat gebeurt hiermee wanneer ik mij aanmeld voor Klantvoordeel?
Samen staat ‘los’ van Klantvoordeel en is alleen van toepassing bij abonnementen van vóór 29 januari 2018. Heb jij een abonnement van vóór 29 januari 2018 en maakte je gebruik van Samen? Dan blijf je dit gewoon behouden wanneer je je aanmeldt voor Klantvoordeel! De korting die je ontvangt is afhankelijk van je abonnementstype, hoeveel abonnementen je op jouw adres hebt (Klantvoordeel) en met hoeveel anderen je in een groep zit (Samen).

T-Mobile Samen werd (zoals je weet) al eerder uitgefaseerd, dus het voordeel vervalt op een bepaald moment sowieso. TAVL gaf het al aan, dat je bij Alles Onder 1 Dak alleen voordeel kreeg als je mobiele abonnementen op één adres combineerde, maar met Klantvoordeel kun je ook Thuis combineren, zodat je meer voordeel op kan strijken! 🙂

@Hakuin

Had je al op de website en in de FAQ gekeken wat er voor jou en jouw vriendin kan gelden? Als jij en je vriendin allebei Go Unlimited hebben, dan kun je die ook combineren. Je kunt oudere abonnementen inderdaad, in bijna alle gevallen, omzetten naar het nieuwste abonnement.

@TAVL @Hakuin

Je moet de tabel lezen in combinatie met wat er aan de linkerkant staat. Combineer je een Unlimited abonnement (afgesloten na 29 januari) met een ander Unlimited abonnement (afgesloten na 29 januari) ontvangt ieder abonnement €6,50 per maand. Pas wanneer je een Unlimited abonnement (afgesloten na 29 januari) combineert met 2 Unlimited abonnementen (of 1 Unlimited en Thuis), krijg je €10,- per abonnement korting.

Mochten er nog andere vragen zijn, laat het dan weten!
Reputatie 4
Badge +2
Top. Dank je David.

Staat wel een typo in de tabel; 500MB data per data. Moet per maand zijn. 😉
Reputatie 3
Badge +2
@David
Ik heb nu dus T-Mobile Thuis met TV, Internet en telefoon en een mobiel Go Next 5GB + onbeperkt bellen, krijg nu dus 2,50 korting voor deze combi en nog 5 euro korting voor Samen.
Als ik het goed begrijp krijg ik dus nog eens € 9,- extra korting als ik me aanmeld voor Klantvoordeel en behouw die 5 euro Samen korting?
Reputatie 1
Zo net heb ik mijn abonnementen aangemeld voor klantvoordeel. in tegenstelling tot wat ik heb gelezen lijken abonnementen van vóór 29 jan. 2018 ook in aanmerking te komen Tenminste, voor het abbo Basis Sim, afgesloten op 12 jan. 2018 lijk 500 MB extra te krijgen (niets omgezet o.i.d.).

Dan tot slot nog een vraag. Ik kan mijn internetsnelheid kosteloos verhogen naar 100 Mbit/s. Ik lees echter dat ik dit minimaal voor 12 maanden moet afnemen (je zou dus een nieuw contract aangaan om de korting te bedingen). Geldt dit inderdaad ook voor een upgrade die je vanuit je klantenvoordeel 'cadeau' krijgt?

Ps. Ik doel op het volgende:

De dienst wordt direct aangevraagd en verwerkt, daarom doe ik afstand van mijn zichttermijn. De gewijzigde internetsnelheid kan ik op elk moment weer aanpassen. Het internetabonnement is pas na 12 maanden maandelijks opzegbaar.

Reputatie 4
Badge
David bedankt voor het snelle en heldere antwoord.
Reputatie 5
Badge +15
@HereIsTom : Nee, dat klopt niet helemaal. Ik ga mijn best doen om het zo helder mogelijk uit te leggen!

Je maakt nu nog gebruik van onze oude combinatie, waarbij je inderdaad voor Mobiel + Thuis € 2,50 korting ontvangt en voor de Samen-korting € 5,-. Mocht je overstappen naar Klantvoordeel, dan geldt alleen voor abonnementen afgesloten ná 29 januari 2018 de korting. Heb jij dus een abonnement vóór 29 januari 2018 afgesloten, dan kun je gebruikmaken van de andere voordelen: extra data voor je mobiele abonnement als je dit met T-Mobile Thuis combineert en meer snelheid en TV keuze op je Thuis abonnement. De Samen-korting blijft inderdaad staan.

Het is voor jezelf dus even afwegen wat jij het liefst wilt hebben: de € 2,50 + € 5,- korting zoals je nu hebt óf overstappen naar Klantvoordeel met extra data, snelheid, TV keuze + € 5,- Samen-korting.

@henkdenkt : Klopt, je krijgt voor die abonnementen geen korting, maar wel extra data! Wat betreft je vraag: dit klopt niet en is inmiddels aangepast. Krijg je de melding nu inderdaad niet meer? 🙂
Reputatie 3
Badge +2
@Jaimy : Bedankt voor de uitleg! Was er al bang voor, maar Klantvoordeel is dus inderdaad alleen voordeel voor meerdere mensen op één adres en voor mensen die alleen wonen dus een nadeel, dus is er eigenlijk niks veranderd alleen de naam helaas.
Reputatie 2
Worden de twee versies van MY T-Mobile beter in elkaar geïntegreerd.
Merk vandaag dat met deze omzetting sommige browsers issues opleveren als je hetzelfde mailadres gebruikt voor MY (thuis en Mobiel).

Vanavond is kijken en testen of de omzetting goed is gegaan.
Reputatie 2
Moet je het Fox sport handmatig stopzetten nadat je om gaat naar de nieuwe korting. Of gaat hier nog verwerkingstijd overheen.
Zie dat de korting er direct is afgegaan maar het zenderpakket nog aanwezig is.
Reputatie 2
HereIsTom schreef:

@Jaimy : Bedankt voor de uitleg! Was er al bang voor, maar Klantvoordeel is dus inderdaad alleen voordeel voor meerdere mensen op één adres en voor mensen die alleen wonen dus een nadeel, dus is er eigenlijk niks veranderd alleen de naam helaas.

Ik heb exact hetzelfde abonnement ,

5Gb ,onbeperkt bellen ,Tmobile thuis met bellen en TV ,

Woon alleen , dus geen meerdere abonnementen = GEEN KORTING ,wat als ik het goed begrijpt best hoog oploopt als je meerdere abonnementen heb ,loop ik ook al (wederom) mis

Eerder werd er aangegeven @Sterre dat er ook voor mij voordeel zou zijn in de Lente , het is een beetje ingewikkeld ,wat is nu mijn voordeel ?

ik lees :
Ja, ik weet dat door het activeren van T-Mobile Klantvoordeel mijn huidige Mobiel + Thuis Voordeel vervalt.

moet je aanvinken voordat je akkoord gaat , maar zou een Moderator mij kunnen zeggen WAT nu mijn rekening wordt Per MAAND . ivg met vorige maanden s.v.p. ,

Best Ingewikkeld .
Jaimy schreef:

@HereIsTom : Nee, dat klopt niet helemaal. Ik ga mijn best doen om het zo helder mogelijk uit te leggen!

Je maakt nu nog gebruik van onze oude combinatie, waarbij je inderdaad voor Mobiel + Thuis € 2,50 korting ontvangt en voor de Samen-korting € 5,-. Mocht je overstappen naar Klantvoordeel, dan geldt alleen voor abonnementen afgesloten ná 29 januari 2018 de korting. Heb jij dus een abonnement vóór 29 januari 2018 afgesloten, dan kun je gebruikmaken van de andere voordelen: extra data voor je mobiele abonnement als je dit met T-Mobile Thuis combineert en meer snelheid en TV keuze op je Thuis abonnement. De Samen-korting blijft inderdaad staan.

Het is voor jezelf dus even afwegen wat jij het liefst wilt hebben: de € 2,50 + € 5,- korting zoals je nu hebt óf overstappen naar Klantvoordeel met extra data, snelheid, TV keuze + € 5,- Samen-korting.

@henkdenkt : Klopt, je krijgt voor die abonnementen geen korting, maar wel extra data! Wat betreft je vraag: dit klopt niet en is inmiddels aangepast. Krijg je de melding nu inderdaad niet meer? :)

Met alle respect, wat je schrijft is gewoon niet waar.
Ik heb ook het Go 5GB Abo van vorig jaar (17.2 abo). Dat kost mij nu €19.99 - Samen = €14.99 per maand.
Daarnaast heb ik Glasvezel 50 + TV. Nu €35 ivm 6 maanden korting, vanaf volgende maand €45.

Als ik nu Klantvoordeel probeer te activeren via My T-Mobile mobiel, wordt ik gedwongen mijn Go abo om te zetten. Er staat vervolgens heel duidelijk bij dat Samen komt te vervallen. Zal ik een screenshot voor je maken?
Reputatie 4
Badge +2
Je hoeft het niet om te zetten. Alleen als je het omzet naar een nieuwe GO Variant vervalt je Samem korting. Je kunt ook zonder verlengen of omzetten koppelen. Heb ik gedaan met mijn 17.2 abonnementen en heb bij beiden 2Gb en Samen korting á 5 euro per abonnement. Ik krijg daar geen extra korting vanuit Klantvoordeel overheen. 🙂
TAVL schreef:

Je hoeft het niet om te zetten. Alleen als je het omzet naar een nieuwe GO Variant vervalt je Samem korting. Je kunt ook zonder verlengen of omzetten koppelen. Heb ik gedaan met mijn 17.2 abonnementen en heb bij beiden 2Gb en Samen korting á 5 euro per abonnement. Ik krijg daar geen extra korting vanuit Klantvoordeel overheen. :)

En hoe doe jij dat dan?
Zoals ik al schreef geeft My Tmobile Mobiel mij geen optie om Klantvoordeel te activeren. Ik moet eerst omzetten, als ik dat doe, staat duidelijk dat Samen vervalt.

In My Tmobile Thuis kan het wel, zonder omzetten. Maar dan staat er niet bij wat de gevolgen zijn.

De 2 My omgevingen geven mij dus tegenstrijdige informatie.

Dus ik bel de Klantenservice, Carla neemt op. Zij zegt doodleuk dat Samen komt te vervallen als ik Klantvoordeel activeer, omdat mijn Go wordt omgezet. Het gesprek met Carla heb ik opgenomen.

De Klantenservice en My T-Mobile Mobiel zeggen dus dat ik moet omzetten voor Klantvoordeel. Dit forum zet dat het niet hoeft.

Hoe krijg ik nou voor mijn situatie vooraf de garantie dat mijn huidige Go prijs hetzelfde blijft én de Samen korting blijft?

Reageer