Sticky

[Nieuws] T-Mobile Klantvoordeel: Mobiel + Thuis Voordeel

Toon eerste reactie

91 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Je mag jouw abonnement omzetten, maar je hoeft het niet. Het is een button en je kunt naar beneden doorscrollen en verder gaan met het proces. Tenminste, dat is wat ik gedaan heb. Moet je eea aanvinken en accepteren en klaar.

Na voltooiing nog gecontroleerd en zag bij beide abonnementen de 5 euro korting in het overzicht.

In de FAQ en aanvullende voorwaarden staat dat Samen naast Klantvoordeel gebruikt kan worden. Het zijn twee verschillende diensten.
TAVL schreef:

Je mag jouw abonnement omzetten, maar je hoeft het niet. Het is een button en je kunt naar beneden doorscrollen en verder gaan met het proces. Tenminste, dat is wat ik gedaan heb. Moet je eea aanvinken en accepteren en klaar.

Na voltooiing nog gecontroleerd en zag bij beide abonnementen de 5 euro korting in het overzicht.

In de FAQ en aanvullende voorwaarden staat dat Samen naast Klantvoordeel gebruikt kan worden. Het zijn twee verschillende diensten.

Ik probeer dus duidelijk te maken dat ik kan scrollen wat ik wil, er is geen enkel andere knop of link om verder te gaan. Jij en ik hebben dus dezelfde producten maar niet dezelfde mogelijkheden. De enige actie die ik kan doen op die pagina is omzetten. En ik ben niet de enige. Zal zo wel ff een screenshot posten.

edit: zie screenshot. Ik kan Thuis abo hier ook niet toevoegen (je kan alleen 06 nummers invoeren, het Thuis abo heeft geen telnr, onder contactgegevens staat gewoon mijn Go 06 nr), ondanks dat beide al sinds het begin op hetzelfde adres staan.

Wat zou mijn voordeel zijn? Mijn man heeft een go up. Ik mag mijn abonnement verlengen. Dat wil Ik doen met sim-only go van 5gig. Hoeveel korting krijgen we dan op onze mobiele abonnementen?
Reputatie 5
Badge +2
Wat staat er nu in jouw abonnement Abonnementsoverzicht @rudhar
Rud69 schreef:

TAVL schreef:

[/spoiler]Ik probeer dus duidelijk te maken dat ik kan scrollen wat ik wil, er is geen enkel andere knop of link om verder te gaan. Jij en ik hebben dus dezelfde producten maar niet dezelfde mogelijkheden. De enige actie die ik kan doen op die pagina is omzetten. En ik ben niet de enige. Zal zo wel ff een screenshot posten.

edit: zie screenshot. Ik kan Thuis abo hier ook niet toevoegen (je kan alleen 06 nummers invoeren, het Thuis abo heeft geen telnr, onder contactgegevens staat gewoon mijn Go 06 nr), ondanks dat beide al sinds het begin op hetzelfde adres staan.

Lijkt dat het juist gekoppeld is. Wat staat er in jouw abonnementsoverzicht? Onder het kopje 'Mijn abonnenent'? Bij mij Klantvoordeel 2GB. Daaronder korting 5 euro.
Vraagje dan: ik heb het abonnement voor mijn vader in februari al kunnen verlengen. Toen stond er nergens iets vermeld over dit klantvoordeel en zou hij nog gewoon 2,50 korting krijgen via T-Mobile Samen. Nu zijn nieuwe abonnement dus bijna ingaat, blijkt opeens dat die korting voor hem niet meer zal gelden?! En aangezien hij alleenstaand is en geen T-Mobile Thuis heeft, is hij dus nu opeens zonder voorafgaand bericht 2,50 duurder uit of wat?
Reputatie 2
Dat is exact OOK mijn vraag , ik meldde ook dat ik moet aanvinken :

Ja, ik weet dat door het activeren van T-Mobile Klantvoordeel mijn huidige Mobiel + Thuis Voordeel vervalt.

Zou graag willen weten wat mij totale kosten worden per Maand zijn voordat ik het aanvink,,toch geen rare vraag ?

Hoe goed je antwoorden en informatie ook is je bent Geen moderator of medewerker zoals je zelf aangeeft , dus kan ik toch ook geen rechten aan je antwoorden opmaken /vertrouwen.@Tavl

Daarvoor zou ik graag (nogmaal ) een reply van een Tmobile moderator krijgen , Lees mijn vraag hierboven,
Reputatie 1
Net gedaan, maar ik ga van €35 per maand naar €37,50 per maand. Dit lijkt mijn niet de bedoeling.
Reputatie 4
Badge +2
WhySoSerious schreef:

Net gedaan, maar ik ga van €35 per maand naar €37,50 per maand. Dit lijkt mijn niet de bedoeling.

Ja dat had ik al gemeld, je woont zeker ook alleen? Dan ben je de 2,50 voordeel dus kwijt met het nieuwe Klantvoordeel, dus is het voor mensen die alleen wonen nu Klantnadeel! 😨
TAVL schreef:

Wat staat er nu in jouw abonnement Abonnementsoverzicht @rudhar

Rud69 schreef:

TAVL schreef:

Ik probeer dus duidelijk te maken dat ik kan scrollen wat ik wil, er is geen enkel andere knop of link om verder te gaan. Jij en ik hebben dus dezelfde producten maar niet dezelfde mogelijkheden. De enige actie die ik kan doen op die pagina is omzetten. En ik ben niet de enige. Zal zo wel ff een screenshot posten.

Lijkt dat het juist gekoppeld is. Wat staat er in jouw abonnementsoverzicht? Onder het kopje 'Mijn abonnenent'? Bij mij Klantvoordeel 2GB. Daaronder korting 5 euro.

???? Hoe kan je die conclusie trekken nadat je bovenstaand screenshot ziet waar heel duidelijk alleen een Go abo staat??
Onder Mijn abonnement staat dus ook alleen dat.
Reputatie 1
HereIsTom schreef:

WhySoSerious schreef:

Ja dat had ik al gemeld, je woont zeker ook alleen? Dan ben je de 2,50 voordeel dus kwijt met het nieuwe Klantvoordeel, dus is het voor mensen die alleen wonen nu Klantnadeel! 😨

Nee ik woon samen, maar dat die €2,50 voordeel weg ging dat wist ik. Die €2 korting op het internet zie ik alleen nergens staan. Dit krijg je als je 750mb internet hebt, want een internet verhoging kan niet. Het zou dan dus €35,50 per maand zijn. Met het nieuwe klantenvoodeel krijg ik 6,50 korting op mijn unlimited abbo, dus dan kan die €0,50 per maand meer op thuis wel uit.

Ik heb glasvezel Internet 750. Er is geen hogere snelheid op mijn adres. Wat krijg ik?
Als je al glasvezel Internet 750 hebt, ga je de prijs van glasvezel Internet 200 betalen en krijg je dus € 2,- korting.
Reputatie 7
Badge +17
@Kidrock; Jij behoudt dan wel je T-Mobile Samen korting, maar de €2,50 korting voor T-mobile Thuis komt te vervallen. Je krijgt wel 2GB extra data voor je mobiele abonnement en de voordelen die gelden op je Thuis abonnement (Meer snelheid en wanneer van toepassing Meer TV keuze).

@Rud69; In onze FAQ staat er onder het kopje ''Welk T-Mobile Klantvoordeel krijg jij?'' een heel handig tabel waarbij je precies kan zien welke voordelen je krijgt per abonnement. Ik zie dat je gebruik maakt van een Go abonnement die is afgesloten vóór 29 januari 2018 en dus krijg je geen klantvoordeel. Vandaar dat My T-Mobile voorstelt om het abonnement om te zetten zodat je wel gebruik kan maken van klantvoordeel.

@Christel holder: Wat leuk dat je ook een abonnement wilt afsluiten. Op deze pagina hebben wij een handige calculator die je kan gebruiken om je voordeel te berekenen. Ik kan niet zien wanneer je man zijn abonnement heeft afgesloten, maar alle abonnementen die zijn afgesloten na 29 januari kunnen gebruik maken van Klantvoordeel. Laat je even weten of je er zo uitkomt?

@Bianca V; Super dat je vader zijn abonnement heeft verlengd. Ik heb op dit moment geen toegang tot zijn gegevens dus ik kan niet meekijken en zien wat voor korting hij krijgt. Wij bieden sinds 29 januari geen T-Mobile Samen korting aan. Alleen abonnementen die vóór 29 januari zijn afgesloten kunnen gebruiken maken van T-Mobile Samen korting. Zou je mij anders een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer van je vader, zijn naam, geboortedatum, adres en laatste 5 cijfers van zijn IBAN? Dan kan ik met hem meekijken en zien wat voor voordeel hij krijgt en/of kan krijgen.
Hajar schreef:

@Rud69; In onze FAQ staat er onder het kopje ''Welk T-Mobile Klantvoordeel krijg jij?'' een heel handig tabel waarbij je precies kan zien welke voordelen je krijgt per abonnement. Ik zie dat je gebruik maakt van een Go abonnement die is afgesloten vóór 29 januari 2018 en dus krijg je geen klantvoordeel. Vandaar dat My T-Mobile voorstelt om het abonnement om te zetten zodat je wel gebruik kan maken van klantvoordeel.

@Hajar Je zaait nu echt verwarring. Ik ken de tabel uit mijn hoofd, jij ook? Kijk anders zelf nog eens goed naar de tabel. Dan zie je dat ik recht heb op 2GB extra data en een verhoging van mijn Thuis snelheid, en dat alles met behoud van Samen korting.

@Hajar Echt heel rottig eigenlijk dat zowel de klantenservice als jijzelf hier op de Community verkeerde informatie verspreid! Zie anders ook de reactie van @TAVL
Het verschil is dus dat je EERST in My Thuis moet inloggen, Klantvoordeel activeren, even wachten, vervolgens in My T-mobile Mobiel inloggen, dan kan je Klantvoordeel activeren en krijg je wat er in de tabel staat, zonder om te zetten.

Ik vermoed dat T-Mobile expres verwarring zaait om zoveel mogelijk mensen om te zetten naar een nieuw Go abonnement en zo snel mogelijk van Samen af te kunnen.
Reputatie 5
Badge +2
Ik denk dat beter gezegd kan worden dat het klantvoordeel beperkt is tot extra data, maar geen korting gegeven wordt vanuit Klantvoordeel. Daarbij kan het interessant zijn om over te stappen naar een nieuw type abonnement, zodat je wel die korting krijgt.

Let wel; dat is alleen interessant als je nu geen korting krijgt en dus niet in T-Mobile Samen groep zit en daar 5 euro korting krijgt. Samen vervalt als het mobiele abonnement wordt omgezet. Maar dat is een afweging die per persoon gemaakt moet worden. Ook ten aanzien van lopende aanbiedingen. Ik snap de verwarring die ontstaat.
Reputatie 5
Badge +2
Rud69 schreef:

Hajar schreef:

@Hajar Je zaait nu echt verwarring. Ik ken de tabel uit mijn hoofd, jij ook? Kijk anders zelf nog eens goed naar de tabel. Dan zie je dat ik recht heb op 2GB extra data en een verhoging van mijn Thuis snelheid, en dat alles met behoud van Samen korting.

@Hajar Echt heel rottig eigenlijk dat zowel de klantenservice als jijzelf hier op de Community verkeerde informatie verspreid! Zie anders ook de reactie van @TAVLHet verschil is dus dat je EERST in My Thuis moet inloggen, Klantvoordeel activeren, even wachten, vervolgens in My T-mobile Mobiel inloggen, dan kan je Klantvoordeel activeren en krijg je wat er in de tabel staat, zonder om te zetten.

Ik vermoed dat T-Mobile expres verwarring zaait om zoveel mogelijk mensen om te zetten naar een nieuw Go abonnement en zo snel mogelijk van Samen af te kunnen.

Sorry, had jouw berichtje gemist. 🙂 Maar het klopt. In die zin onhandig geswitcht tussen mijn omgevingen. Je mobiel was bekend onder kopje Klantvoordeel, vandaar mijn conclusie. Maar dat moet je per abonnement doorlopen in de specifieke My T-Mobile omgeving. Uiteindelijk zie je alles onder Klantvoordeel staan en dus ook de 2GB
Klopt helemaal. Wel belangrijk om nog even te melden hoe je dat dan doet.

Bijvoorbeeld:
  • Mobiel abo afgesloten vóór 29 januari (geen Unlimited abo).
  • Thuis (vast internet) afgesloten vóór of ná 29 januari.
  • Nu ontvang je Samen korting (€2.50 bij Basis of €5.00 bij Go).
  • Nu ontvang je €2,50 korting op Thuis omdat je ook een mobiel abo op hetzelfde adres hebt.
Log nu in op T-Mobile THUIS, activeer daar Klantvoordeel. Dan wordt dit je nieuwe situatie:

• Mobiel abo afgesloten vóór 29 januari. +2GB data gratis.
  • Thuis (vast internet) afgesloten vóór of ná 29 januari. +gratis snelheidsverhoging
  • Nu ontvang je Samen korting (€2.50 bij Basis of €5.00 bij Go). Blijft zo
  • Nu ontvang je €2,50 korting op Thuis omdat je ook een mobiel abo op hetzelfde adres hebt. -vervalt
zonder in te loggen in My T-Mobile Mobiel.
Zonder je mobiele abo om te zetten.

Qua prijs ben je dus €2.50/mnd duurder uit bij je vaste Thuis abo. De prijs van je mobiele abo blijft onveranderd. Daarvoor krijg je extra data en extra snelheid.

Ik mag sinds kort vast internet declareren bij werk dus vind het een prima deal 🙂

TIP: als je 50Mbit had (€32.50) kan je het beste eerst even wijzigen naar 100mbit (€36), na Klantvoordeel krijg je dan 200mbit voor €36.
Reputatie 5
Badge +2
Blij dat het voor je is opgelost.
Reputatie 1
Kan een moderator alsjeblieft nog op mijn bericht reageren?
Reputatie 7
Badge +20
@Rud69

Er had inderdaad duidelijker aangegeven moeten worden dat er een verschil is tussen korting en voordelen. Je ontvangt namelijk geen korting, maar wél voordelen met een abonnement van voor 29 januari. Excuus voor de verwarring. Je bent er verder gelukkig al helemaal achter. 🙂

@WhySoSerious

Je zou deze extra korting in de My T-Mobile Thuis omgeving van Klantvoordeel moeten zien. Is dit bij jou niet het geval? Zou je dan Brian, mijn vriendelijke collega van Thuis, een privébericht kunnen sturen met je postcode en huisnummer, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Hij kan dan kijken waar het door komt dat jij dit niet ontvangt!
Mijn vriendin en ik hebben beiden een mobiel abbo go 17.2 en op ons huis adres t-mobilethuis.
we hebben beiden op mobiel €5 korting ( t-mobile samen) en op t-mobile thuis de voordelen van Vodafone ( 3 themakanalen + fox sports gratis) + €2,50 korting.

is het overgaan op t-mobile klantvoordeel dan wel aantrekkelijk?

graag iemand / moderator die duidelijkheid kan verschaffen.
Reputatie 2
Dus als ik het goed begrijp 2,50 Euro korting vervalt,

Dus je betaalt 2,50 in principe voor snelheidsverhoging en meer data

die 7,50 had je eigenlijk al voor de Voetbalkanalen toch ? , als je die gebruikt dan gaat de eredivie weg ?

vindt het een beetje tegenvallen of zie ik het verkeerd ,ingewikkeld ook kwa formulering wat de moderator ook zelf heb aangegeven .

korting wordt eigenlijk voordeel mee bedoeld ,wat je uiteindelijk zelf betaal omdat je korting vervalt toch
Reputatie 2
staub schreef:

Mijn vriendin en ik hebben beiden een mobiel abbo go 17.2 en op ons huis adres t-mobilethuis.
we hebben beiden op mobiel €5 korting ( t-mobile samen) en op t-mobile thuis de voordelen van Vodafone ( 3 themakanalen + fox sports gratis) + €2,50 korting.

is het overgaan op t-mobile klantvoordeel dan wel aantrekkelijk?

graag iemand / moderator die duidelijkheid kan verschaffen.

Overgaan op deze nieuwe kortingen kan in bepaalde gevallen voordelig zijn.
Dat is natuurlijk afhankelijk van je eigen behoefte. Ik had voorheen dezelfde kortingen als jullie.

Go 17.2 samen korting bleef na omzetten bestaan.
Thuis kwam de 2.50 korting te vervallen en de fox sport eredivisie korting.
De korting werd automatisch verwijderd voor Fox sport de zender niet, dus daar moet je misschien even naar kijken als je niets om voetbal geeft. De 3 Vodafone thema kanalen blijven bestaan, zo kun je de de 7.50 flexibeler inzetten voor je persoonlijke TV behoefte.

Als je het standaard Draytek router gebruikt van T-Mobile en meestal wireless werkt is het misschien verstandig om een aantal keer een speedtest uit te voeren. De oude Draytek is hier echt de beperking geweest in signaal sterkte. Na een eigen wireless router geplaatst te hebben is die snelheid bijna 8x zo snel.
Reputatie 6
Badge +16
@Staub: jouw situatie is vergelijkbaar met die van HereIsTom, die ik eerder in dit topic antwoord gaf en zoals StefanT hierboven ook aangeeft. Ik zal hier het antwoord wat ik typte naar HereIsTom nog even herhalen, hopelijk maakt dit het één en ander voor jou ook duidelijk: "Je maakt nu nog gebruik van onze oude combinatie, waarbij je inderdaad voor Mobiel + Thuis € 2,50 korting ontvangt en voor de Samen-korting € 5,-. Mocht je overstappen naar Klantvoordeel, dan geldt alleen voor abonnementen afgesloten ná 29 januari 2018 de korting. Heb jij dus een abonnement vóór 29 januari 2018 afgesloten, dan kun je gebruikmaken van de andere voordelen: extra data voor je mobiele abonnement als je dit met T-Mobile Thuis combineert en meer snelheid en TV keuze op je Thuis abonnement. De Samen-korting blijft inderdaad staan.

Het is voor jezelf dus even afwegen wat jij het liefst wilt hebben: de € 2,50 + € 5,- korting zoals je nu hebt óf overstappen naar Klantvoordeel met extra data, snelheid, TV keuze + € 5,- Samen-korting."

@Kid rock: Bij jouw huidige situatie krijg je standaard bij Mobiel+Thuis Eredivisie ter waarde van €7,50. Nu kun je zelf bepalen waarop je de €7,50 inzet. Je kunt dus nog steeds kiezen dit op Eredivisie te doen.

@StefanT: Bedankt voor jouw aanvullingen! Je hebt helemaal gelijk en dit helpt anderen ook weer om het te begrijpen. Wordt gewaardeerd! 😃
Reputatie 2
Badge
Ik kan het antwoord waarschijnlijk al raden maar voor de vorm toch maar de vraag: krijg je met 20/20 glasvezel internet dan 50/50 voor de prijs van 20/20?
(zit nog niet mobiel bij T-Mobile dus kan het waarschijnlijk nog niet zien in de opties)
Niet dat ik op meer snelheid zit te wachten per se, hoger dan het huidige heb je alleen nodig met een volle bak huishouden die allemaal tegelijk aan de Netflix of Youtube op 4K zitten of om je illegale downloads in de helft van de tijd binnen te hengelen ...😜
Reputatie 5
Badge +2
Als jij een mobiel abonnement en Thuis bij T-Mobile hebt wel.
Reputatie 2
@apis4 20/20 glasvezel wordt niet aangeboden.

Reageer