Sticky

[Nieuws] T-Mobile Klantvoordeel: Mobiel + Thuis Voordeel

• 12 juni 2018
  • 91 reacties
  • 24338 Bekeken

Toon eerste reactie

91 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Type maakt niet uit. Gaat om het abonnement. Combineren van Thuis en Mobiel is wat telt.

50/50 is trouwens wel lekkerder voor surfen op het net. 🙂
Reputatie 2
Badge
@apis4 20/20 glasvezel wordt niet aangeboden.
Niet meer nee, maar heb het nog steeds (was beschikbaar in ODF gebied net als 750/750 nu). Kost €23,50 per maand voor internet en is 30/30 in de praktijk. Paar jaar geleden al geforceerd van het toenmalige 30/30 naar 50/50 en merk weinig verschil. Als je nu naar 50/50 gaat kan je niet meer terug nee ...
50/50 voor €23,50 is leuk maar 100/100 voor €32,50 is voor mij nutteloos (aannemende dat je vast geen 50/50 voor de 20/20 prijs krijgt omdat het idd niet meer bestaat/ aangeboden wordt; dan kan ik net zo goed 1000/1000 bij Tweak nemen voor €31 p/m oid. Moet ik alleen wel weer aan de Ziggo/UPC voor tv😄)
Reputatie 7
Badge +5
Goed punt. Dat is een heel specifiek punt. In de theorie verwacht ik dat je ook dan een upgrade moet kunnen maken naar 50/50 voor de prijs van 20/20. Dat is immers waarmee geadverteerd wordt. Je zou het best kunnen uitproberen. Je hoeft dit voordeel niet in te zetten. Je kunt namelijk kiezen welke snelheid je daarmee wil via een apart scherm in My T-mobile Thuis - Klantvoordeel.
Reputatie 2
Klantvoordeel betekent voor mij en andere die alleen wonen en hetzelfde abonnement hebben.dus klantnadeel..

Ik ga 2,50 MEER betalen voor snelheidverhoging wat ik niet gevraagd /nodig heb

Dus ben uiteindelijk maandenlang aan het lijntje gehouden met de mededeling dat iedereen er uiteindelijk voordeel van zal hebben.
Reputatie 7
Badge +5

Goed punt. Dat is een heel specifiek punt. In de theorie verwacht ik dat je ook dan een upgrade moet kunnen maken naar 50/50 voor de prijs van 20/20. Dat is immers waarmee geadverteerd wordt. Je zou het best kunnen uitproberen. Je hoeft dit voordeel niet in te zetten. Je kunt namelijk kiezen welke snelheid je daarmee wil via een apart scherm in My T-mobile Thuis - Klantvoordeel

@apis4 Ben het voor je nagegaan. In jouw geval kun je kiezen voor 100 voor de prijs van 50. Dus inderdaad niet 50 voor de prijs van 20.
Reputatie 2
Badge

Goed punt. Dat is een heel specifiek punt. In de theorie verwacht ik dat je ook dan een upgrade moet kunnen maken naar 50/50 voor de prijs van 20/20. Dat is immers waarmee geadverteerd wordt. Je zou het best kunnen uitproberen. Je hoeft dit voordeel niet in te zetten. Je kunt namelijk kiezen welke snelheid je daarmee wil via een apart scherm in My T-mobile Thuis - Klantvoordeel@apis4 Ben het voor je nagegaan. In jouw geval kun je kiezen voor 100 voor de prijs van 50. Dus inderdaad niet 50 voor de prijs van 20.

Hier het eerste slachtoffer/ praktijkvoorbeeld al idd : https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/klantvoordeel-icm-internet-20gb-304452 Benieuwd hoe dit af gaat lopen 😇
@david: k heb een alles in een thuis pakket en een mobiel abonnement en kan nu dus gebruik maken van klantvoordeel. Helaas klikte ik weer eens te snel door waardoor ik nu de fox zender, die ik eerst gratis had (onder-1-dak korting) gelijk beëindigd heb zonder eerst mijn TV tegoed te gebruiken zodat het uiteindelijk geen cent zou kosten. Is het nog mogelijk mijn TV tegoed in te zetten voor die ene maand opzegtermijn van de fox zender?

Let me know...
Ik vind het echt supertof dat jullie dit doen. Ik zat eerst bij ziggo, in januari afgesloten en bewust per 30 juni weg vanwege de prijsverhoging. Daardoor had ik hun duurste pakket 6 maanden voor 35. Nu krijg ik bij jullie tot en met december 6 maanden korting oftewel een jaar lang korting. En met klantvoordeel krijg ik Ziggo voor 7,50 en fox sport 1 zit er ook bij, hierdoor heb ik voor 7,50! Ziggo sport en Fox Sport, een onovertroffen propositie. Ik krijg ook nog korting op mobiel en op mijn internetabonnement. Op mijn mobiele abo krijg ik 2 gigabyte extra. Ik ben erg tevreden hierover en wil tegen de medewerkers zeggen trek je niet teveel aan van al die zure reacties. Het enige minpunt van tmobile is de waardeloze modem die je krijgt met alleen 2.4 GHz, een accespoint is dus noodzakelijk.
Ik heb onlangs ook een email ontvangen waarin werd gemeld dat ik 2 GB extra zou krijgen omdat ik al twee abonnementen op 1 adres heb. Maar nu de nieuwe maand van mijn abonnement is ingegaan zie ik de extra data niet in mijn abonnement
Reputatie 7
Badge +20
Hi Freker,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je 2 Basis sim abonnementen hebt aangemeld voor Klantvoordeel. Bij een Basis sim abonnement krijg je 500MB i.p.v. 2GB. Abonnementen afgesloten vanaf 29 januari 2018 kunnen in aanmerking komen voor de voordelen van Klantvoordeel. Het Basis sim abonnement dat eindigt op 925 is afgesloten na 29 januari 2018 en dus heeft die wel 500MB gekregen. Het Basis Sim abonnement dat eindigt op 233 is afgesloten voor 29 januari en dus ontvang je daar geen voordeel voor. Ik zie dat je kan verlengen dus als je ook wilt profiteren van klantvoordeel dan kun je je abonnement verlengen. Of je kan het combineren met een T-Mobile Thuis abonnement. Ook krijg je dan de voordelen die gelden op je Thuis abonnement (Meer snelheid en wanneer van toepassing Meer TV keuze).

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt! 😉
Wij hebben op 1 adres de volgende abonnementen: 2x GO 17.2, interactieve TV 50 Mbit ( alles in 1)
We willen graag gebruik maken van de klankvoordeel, maar we weten niet of het een voordeel gaat worden voor ons of een nadeel.

Wie o wie kan ons hier duidelijkheid in verschaffen?

( is het mogelijk om mobiele abonnementen welke voor 29 Januari 2018 zijn afgesloten, over te zetten zodat we de volledige korting / voordeel kunnen krijgen?)
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Staub,

Dan kun je een heel mooi Klantvoordeel opstrijken! 🙂

De abonnementen zijn inderdaad om te zetten naar de nieuwste variant van Go Unlimited, via My T-Mobile. Als er al verlengd kan worden, moet dit eerst gebeuren, dan kunnen wij vervolgens de abonnementen nu al omzetten naar de nieuwste Go. Als je dit hebt gedaan en de twee abonnementen combineert met Alles in één van T-Mobile Thuis, krijg je: Meer TV keuze (extra zenders t.w.v. € 7,50), Meer snelheid én per Go-abonnement €10,- korting per maand, dus €20,- voordeel per maand. Dat lijkt me een behoorlijk mooie deal en flink wat voordeel! Je kunt dit ook berekenen via onze website.

Als je hier nog hulp bij nodig hebt, bijvoorbeeld bij het omzetten, let us know!
Reputatie 3
Badge +2
Heb ik wat gemist of is dit verhaal verder niet door T-Mobile gecommuniceerd ?

Anyhow..

Net de boel omgezet. Mail gehad :
Let op: vanaf nu betaal je de reguliere prijs voor FOX Sports Eredivisie of FOX Sports Compleet. Wil je niet extra betalen? Zet dan eenvoudig je pakket uit via My T-Mobile Thuis. De opzegtermijn van deze pakketten is 30 dagen. Zet daarom je Meer TV keuze tegoed de eerste maand in op dit pakket.

Lijkt me een goed plan. Ik heb nul interesse in gratis eredivisie laat staan dat ik er (al is het maar één maand) voor wil betalen. Dus (inderdaad eenvoudig) pakket uitgezet. Maar dan : hoe zet ik de eerste maand dat voordeel tegoed in voor eredivisie ??
Het pakketten-overzicht geeft alleen voor pakketten die aan staan de optie om het voordeel in te
zetten... 🤔
Reputatie 3
Badge +2
Nog even in mijn mail gedoken over het hele fox eredivisie verhaal : volgens de aankondiging door T-Mobile gelden deze voorwaarden. Ik zie daar geen opzegtermijn van 30 dagen in staan.
En dan ga ik er voor het gemak van uit dat deze voorwaarden inderdaad juridisch gezien van toepassing zijn. Ik heb immers nooit gevraagd om fox sports (sterker nog, ik heb T-Mobile langs diverse wegen laten weten dit niét te willen. Ik heb ook niks gedaan om fox sports te krijgen (uit mail: Hoe ontvang je deze extra's?Je hoeft niets te doen!). Geen sprake van wilsovereenstemming, geen overeenkomst en dus ook geen voorwaarden die op een overeenkomst van toepassing kunnen zijn.
Ook in de algemene voorwaarden voor Thuis kan ik die 30 dagen zo niet vinden. De enige plek waar ik een verwijzing zie naar een opzegtermijn van 30 dagen is artikel 5 van Actievoorwaarden Fox Sports Eredivisie maar dat gaat om 1 maand gratis bij aangaan abonnement in de periode 21 februari 2018 t/m 31 augustus 2018, dus dat lijkt me zeker niet van toepassing.
Dus...
waar haalt T-Mobile een bestaand abonnement vandaan en
waar haalt T-Mobile 30 dagen opzegtermijn vandaan ?

Gedachtekronkel : iemand bij T-Mobile zet in mijn settings alle TV pakketten aan. Ik krijg daar mail van en zet ze meteen weer uit. Krijg ik nu een rekening voor een (opzeg-)maand ? 🤔
Reputatie 5
Badge +3
Hi Eric_E,

In de tekst van de beginpost staat bij 'Alle antwoorden over 'Meer TV keuze' onder de kop 'Ik maakte eerst gebruik van iedere maand gratis FOX Sports Eredivisie. Wat gebeurt daarmee als ik overga naar Klantvoordeel?' informatie over deze situatie. Goed dus dat je een berichtje stuurt! Natuurlijk kan jij je voucher inzetten op de zender die jij wilt. Ik ga je niet laten betalen voor de opzegtermijn FOX Sports, dat vind ik oneerlijk. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan zorg ik voor je dat dit bedrag vergoed wordt 🙂.
Hoi Staub,

Dan kun je een heel mooi Klantvoordeel opstrijken! :)

De abonnementen zijn inderdaad om te zetten naar de nieuwste variant van Go Unlimited, via My T-Mobile. Als er al verlengd kan worden, moet dit eerst gebeuren, dan kunnen wij vervolgens de abonnementen nu al omzetten naar de nieuwste Go. Als je dit hebt gedaan en de twee abonnementen combineert met Alles in één van T-Mobile Thuis, krijg je: Meer TV keuze (extra zenders t.w.v. € 7,50), Meer snelheid én per Go-abonnement €10,- korting per maand, dus €20,- voordeel per maand. Dat lijkt me een behoorlijk mooie deal en flink wat voordeel! Je kunt dit ook berekenen via onze website.

Als je hier nog hulp bij nodig hebt, bijvoorbeeld bij het omzetten, let us know!

@David zo’n goede deal is dit niet...😏

ik heb nu €2,50 mobiel korting op interactieve tv, 3 themakanalen gratis a €3,75 p/stuk, €5,00 korting op decoder, fox sports gratis +€5,00 per abonnement mobiel korting.

kortom deze actie is geen klantvoordeel, maar juist klant nadeel.

jullie zullen met iets beter moeten komen om de klanten te behouden en te prikkelen.
Hoi.. Als je , je Meer Tv tegoed van 7,50 wilt inzetten op een Themapakket, vervalt hij dan automatisch aan het einde van de maand of moet je dat themapakket weer uitzetten?
Want je mag elke maand gebruik maken van je Meer Tv tegoed van 7.50?
Het is dan wel handig om te weten, of je een Themapakket weer moet uitzetten of dat het automatisch beeindigd..
Reputatie 5
Badge +3
Hi savasyurd,

Leuk dat je voor Klantvoordeel hebt gekozen! Ik help je graag met jouw vraag.

Als je een themapakket aanzet, blijft deze aanstaan totdat jij hem uitzet. Dus stel dat jij nu "Entertainment" aanzet, blijft dit pakket ook actief in de maanden augustus, september, enzovoorts totdat jij in jouw account of bij ons meldt dat jij dit pakket uit wilt zetten. Als jij je korting hebt ingezet op dit pakket, blijft deze hier ook op staan tijdens de maanden dat je het pakket hebt aan staan. Maar let op, wijzig jij iets met jouw TV Tegoed, dan kan het zijn dat de korting op het themapakket vervalt. Bijvoorbeeld: jij besluit in september om jouw €7.50 tegoed in te zetten op "Film 1", dan vervalt de korting op "Entertainment". Besluit je naast "Entertainment" ook themapakket "Kids & Music" te nemen met jouw tegoed, dan gebeurt er niets omdat allebei de pakketten € 3,75 per stuk kosten, wat samen jouw €7.50 TV Tegoed vormt.

Is jouw vraag zo beantwoord? Mocht er nog iets onduidelijk zijn, laat het me gerust weten.
Helemaal duidelijk Sterre!
Als je dus je 7.50 Tv tegoed inzet op een pakket, dan blijf je dit pakket behouden met korting.
Mocht je, je Tv tegoed op een ander pakket willen inzetten, dan moet je het ander pakket eerst uitzetten uiteraard.
Reputatie 6
Badge +7
Hi savasyurd, je kan het pakket ook aan laten staan en je korting ergens anders voor gebruiken maar op dat moment ga je dan wel betalen voor het pakket dat je eerder hebt geactiveerd 😉 Houd er bij het uitzetten van een pakket trouwens rekening mee dat je een maand opzegtermijn hebt. Als je volledig gebruik wil maken van de korting dan kan je de korting ergens anders inzetten op moment dat je huidige pakket stopt!
Is er ookal een nieuwe actie / klantenvoordeel waar ik wel iets aan heb.
de actie / voordeel waar nu over gesproken wordt is alleen maar nadeel namelijk.
Reputatie 7
Badge +20
@staub

Er zijn op het moment geen geplande veranderingen voor het T-Mobile Klantvoordeel. Houd er dus rekening mee dat er in de nabije toekomst niets zal wijzigen.

Jammer dat je het als nadeel ziet, want we zien dat er gretig gebruik van wordt gemaakt, ook omdat je Thuis en mobiel nu kunt combineren voor extra voordelen.

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het ons weten!
Reputatie 1
Ik heb nu zowel een Mobiel Go abbo en Thuis pakket echter heb ik nog enkele voordelen van Vodafone destijds namelijk 3 gratis TV pakketten ( heb er 4 betaal er 1) tevens heb ik nog een extraatje van 2,50.

Als ik nu klik op Mobiel + Thuis Voordeel omzetten naar T-Mobile Klantvoordeel

Raak ik dan ook mijn VF voordeel van 3 pakketten kwijt ?
Wat word dan mijn eindbedrag want dit is dan een beetje onduidelijk voor mij.

Reputatie 6
Badge +7
Hi CasaDude, ik geef je graag meer duidelijkheid! De voordelen van het oude Vodafone pakket kom niét te vervallen wanneer je over gaat naar Klantvoordeel, hier hoef je je dus geen zorgen over te maken! 🙂 Wat je nieuwe Klantvoordeel gaat worden kan je het beste bekijken via deze handige tool op onze website. Hier kan je de abonnementen die je gebruikt invullen en je ziet dan direct wat je nieuwe voordeel gaat worden! Je huidige Fox Sports Eredivisie korting komt in ieder geval te vervallen maar in plaats daarvan ontvang je dan € 7,50 korting die je in kan zetten voor welk TV pakket je wil (dus ook Fox Sports mocht je deze willen houden). Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!
Reputatie 1
Het geeft voor mij weinig voordeel omdat ik alle pakketten al heb waarvan 3 gratis ( oude VF voordeel) , Fox sports hoeft van mij niet , kijk er nooit naar.Enigste voordeel zou dan zijn dat ik het 4e pakket ook gratis heb en korting op de internetsnelheid.Mijn mobiele abbo kan ik niet koppelen omdat deze van voor januari 2018 is , het zou wel kunnen als ik een nieuw abbo afsluit in februari ( zal een sim only worden).
Ik kijk tegen die tijd dan wel weer wat mijn voordelen zijn.

Reageer