Sticky

[Nieuws] T-Mobile Klantvoordeel: Mobiel + Thuis Voordeel



Toon eerste reactie

84 reacties

HereIsTom schreef:

Ja maar nadeel komt dus als je abo afloopt of iemand uit je groep gaat, dan ben je de korting kwijt!
Een abo nemen bij T-Mobile is dan alleen nog voordelig als je met meerdere mensen op ėėn adres woont!


Dat probleem heb ik dus ook. Als trouwe, alleenstaande klant heb je nu dus pech gehad. Ik moet dus abonnementen extra gaan nemen, thuis of 4g voor thuis, terwijl ik ze niet nodig heb. Ik ben al heel wat jaren klant, maar ik ga er nu dus op achteruit. Minder mb’s en geen korting meer.
Lekker actie! Deze advertentie klopt dus ook niet.

Reputatie 1
Gisteren netjes teruggebeld door TM met een antwoord op mijn vraag , het heeft voor mij geen zin om klantenvoordeel aan te klikken aangezien ik al alle 4 tv pakketten heb ( oude VF ) . Het word voor mij alleen duurder als ik hiervoor kies en dat was ook de conclusie van TM.
ik ben nu al 3 weken bezig om het klankvoordeel voor een thema pakket te gebruiken.
in mijn overzicht staat er dus nu al 3 weken wordt aangezet, maar helaas ook na bellen naar TM is er nog niks veranderd.

heeft iemand een oplossing hiervoor zonder dat ik weer moet bellen want daar zeggen ze dat ze het gaan oplossen maar dat gebeurd niet.
helaas al veel te vaak met TM meegemaakt.
ze zeggen dat ze het gaan oplossen of je terug bellen maar helaas.
dus mocht iemand een oplossing hebben hoor ik dat graag.
Reputatie 5
Badge +4
Hi Spookz, goed nieuws, je Klantvoordeel is inmiddels geactiveerd! Sinds gisteren staan de TV pakketten aan, je Meer Snelheid moet alleen nog wel even geactiveerd worden, dit kan je doen via My T-Mobile Thuis 🙂
Ik zou graag naast mijn T-Mobile Thuis een T-Mobile Mobiel abonnement nemen, maar ik wordt afgewezen. Dit is toch vreemd, gezien ik al meer dan een jaar altijd mijn Thuis facturen (die hoger zijn dan het bedrag waarvoor ik een mobiel abonnement wil aanvragen) netjes op tijd betaal?
Iemand enig idee hoe dit kan?
Beste T-mobile,
Ik heb op 27-11 mijn internetsnelheid verhoogd van 100 naar 200 Mbit/sec door middel van de actie van Klantvoordeel. In mijn account kan ik zien dat klantvoordeel actief is en staat mijn internet abonnement op 200. Echter ontvang ik thuis nog steeds maar 100 Mbit/sec.
Zou iemand hiernaar kunnen kijken?

Alvast bedankt
Reputatie 5
Badge +3
Hi @JimStavenuiter,

Daar ga ik je mee helpen! Wat leuk dat je jouw snelheid hebt verhoogd met Klantvoordeel. 🙂 Kun je het modem resetten? Dat doe je door de stroom een minuut van het modem af te halen. Helpt het niet, dan kijk ik graag met je verder naar een oplossing. Ik ben benieuwd hoe je de snelheid test. Hoe komt de snelheid uit als je de internetverbinding via een bekabelde verbinding test? Ik hoor je reactie graag!
Reputatie 6
Badge +16
Hoi @AlbertGro,

Het nieuwe abonnement wat je probeert af te sluiten, staat los van het T-Mobile Thuis abonnement. Bij een krediet van meer dan € 250,- wordt altijd een Inkomens- en Lastentoets gedaan en wordt er een registratie gemaakt bij BKR. Je kunt op deze pagina meer lezen over dit onderwerp! Mocht je willen weten waarom je bent afgewezen, dan kun je op deze pagina al wat redenen vinden en daar vind je ook het contactformulier om dit op te vragen! Hopelijk maakt dat alles wat duidekijker!
Hoi @Sterre,
Ik heb inmiddels al contact gehad met een andere medewerker van t-mobile via een bericht op facebook.
We zijn er achter gekomen dat ik wel 200Mbit ontvang op de modem. Echter is de kabel die naar mijn woning loopt door de tmobile monteur in tweeën gesplit waardoor ik maximaal 100Mbit kan ontvangen. De enige oplossing zou zijn om twee losse kabels te leggen (één voor tv en één voor internet). Dit is echter een gedoe omdat de kabel via de meterkast, de muur en de helft van het huis loopt. Er is weinig ruimte in de muur waardoor een tweede kabel niet goed past.
Helaas is de hogere snelheid met de huidige opstelling momenteel dus niet mogelijk.
Toch bedankt voor de moeite

Reageer