Sticky

[Nieuws] T-Mobile Klantvoordeel: Mobiel + Thuis Voordeel

Toon eerste reactie

91 reacties

HereIsTom schreef:

Ja maar nadeel komt dus als je abo afloopt of iemand uit je groep gaat, dan ben je de korting kwijt!
Een abo nemen bij T-Mobile is dan alleen nog voordelig als je met meerdere mensen op ėėn adres woont!

Dat probleem heb ik dus ook. Als trouwe, alleenstaande klant heb je nu dus pech gehad. Ik moet dus abonnementen extra gaan nemen, thuis of 4g voor thuis, terwijl ik ze niet nodig heb. Ik ben al heel wat jaren klant, maar ik ga er nu dus op achteruit. Minder mb’s en geen korting meer.
Lekker actie! Deze advertentie klopt dus ook niet.

Reputatie 1
Gisteren netjes teruggebeld door TM met een antwoord op mijn vraag , het heeft voor mij geen zin om klantenvoordeel aan te klikken aangezien ik al alle 4 tv pakketten heb ( oude VF ) . Het word voor mij alleen duurder als ik hiervoor kies en dat was ook de conclusie van TM.
ik ben nu al 3 weken bezig om het klankvoordeel voor een thema pakket te gebruiken.
in mijn overzicht staat er dus nu al 3 weken wordt aangezet, maar helaas ook na bellen naar TM is er nog niks veranderd.

heeft iemand een oplossing hiervoor zonder dat ik weer moet bellen want daar zeggen ze dat ze het gaan oplossen maar dat gebeurd niet.
helaas al veel te vaak met TM meegemaakt.
ze zeggen dat ze het gaan oplossen of je terug bellen maar helaas.
dus mocht iemand een oplossing hebben hoor ik dat graag.
Reputatie 6
Badge +5
Hi Spookz, goed nieuws, je Klantvoordeel is inmiddels geactiveerd! Sinds gisteren staan de TV pakketten aan, je Meer Snelheid moet alleen nog wel even geactiveerd worden, dit kan je doen via My T-Mobile Thuis 🙂
Ik zou graag naast mijn T-Mobile Thuis een T-Mobile Mobiel abonnement nemen, maar ik wordt afgewezen. Dit is toch vreemd, gezien ik al meer dan een jaar altijd mijn Thuis facturen (die hoger zijn dan het bedrag waarvoor ik een mobiel abonnement wil aanvragen) netjes op tijd betaal?
Iemand enig idee hoe dit kan?
Beste T-mobile,
Ik heb op 27-11 mijn internetsnelheid verhoogd van 100 naar 200 Mbit/sec door middel van de actie van Klantvoordeel. In mijn account kan ik zien dat klantvoordeel actief is en staat mijn internet abonnement op 200. Echter ontvang ik thuis nog steeds maar 100 Mbit/sec.
Zou iemand hiernaar kunnen kijken?

Alvast bedankt
Reputatie 5
Badge +3
Hi @JimStavenuiter,

Daar ga ik je mee helpen! Wat leuk dat je jouw snelheid hebt verhoogd met Klantvoordeel. 🙂 Kun je het modem resetten? Dat doe je door de stroom een minuut van het modem af te halen. Helpt het niet, dan kijk ik graag met je verder naar een oplossing. Ik ben benieuwd hoe je de snelheid test. Hoe komt de snelheid uit als je de internetverbinding via een bekabelde verbinding test? Ik hoor je reactie graag!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi @AlbertGro,

Het nieuwe abonnement wat je probeert af te sluiten, staat los van het T-Mobile Thuis abonnement. Bij een krediet van meer dan € 250,- wordt altijd een Inkomens- en Lastentoets gedaan en wordt er een registratie gemaakt bij BKR. Je kunt op deze pagina meer lezen over dit onderwerp! Mocht je willen weten waarom je bent afgewezen, dan kun je op deze pagina al wat redenen vinden en daar vind je ook het contactformulier om dit op te vragen! Hopelijk maakt dat alles wat duidekijker!
Hoi @Sterre,
Ik heb inmiddels al contact gehad met een andere medewerker van t-mobile via een bericht op facebook.
We zijn er achter gekomen dat ik wel 200Mbit ontvang op de modem. Echter is de kabel die naar mijn woning loopt door de tmobile monteur in tweeën gesplit waardoor ik maximaal 100Mbit kan ontvangen. De enige oplossing zou zijn om twee losse kabels te leggen (één voor tv en één voor internet). Dit is echter een gedoe omdat de kabel via de meterkast, de muur en de helft van het huis loopt. Er is weinig ruimte in de muur waardoor een tweede kabel niet goed past.
Helaas is de hogere snelheid met de huidige opstelling momenteel dus niet mogelijk.
Toch bedankt voor de moeite
Hallo ik heb "Klantvoordeel" geactiveerd.
De wijziging zie ik in mijn abonnement en is ook van mijn rekening afgeschreven.
Echter ik heb nog steeds de oude snelheid.
Ik ben van 100 naar 200 overgestapt.
Kan iemand ernaar kijken?

PS: Modem is al diverse keren herstart ivm met een blokkerig tv beeld.
Tv en internet gaan over aparte bedrading.
Beste Mods,
anderhalve maand geleden dacht ik mijn extra thema pakketten voor de tv stopgezet te hebben (want ik gebruikte het toch niet). Nu kreeg ik vorige week een verhoogde rekening en dat verbaasde me een beetje.

Na wat rondpluizen in de facturen en op my t-mobile thuis ben ik erachter gekomen dat alleen het klantvoordeel tv-tegoed is uitgezet en niet daadwerkelijk het pakket.... dus ik moet nu voor anderhalve maand tv-pakketten extra betalen die ik niet gebruik.

Kan dit met terugwerkende kracht weer goed gezet worden? ik heb nu 11.50 euro extra betaald die ik helemaal niet wilde betalen.
Ik heb mij aangemeld voor klantvoordeel naar aanleiding van de “trotse” mail van jullie CEO Søren Abildgaard waar in hij aangaf dat T-mobile en Tele2 nu 1 bedrijf is. Helaas toen ik naast mijn T-mobile thuis mijn 3 Tele 2 telefoonnummers wilden invoeren (waar trouwens de services veel beter is dan hier) gaf het systeem aan de nummers niet te herkennen. Graag zie ik hier een oplossing voor. Ik hoor graag van jullie.
Reputatie 3
Badge +1
Helaas, ondanks dat de bedrijven gefuseerd zijn is er van verdere integratie nog geen sprake. Het is een beetje zoals t-mobile en Ben, of KPN enTelfort. Losse merken waarbij de combinatiekortingen alleen gelden als je de producten van hetzelfde merk afneemt.
Reputatie 1
De fusie organisatie hanteert vooralsnog meerdere merken met elk een eigen productaanbod, net als T-Mobile dat al deed met Ben. Kortingen onder een merk staan los van het productaanbod van de andere merken.
Thuisabbo met 100 Mb en fox compleet voor 5euro i.c.m. mobiel voor 53,50 nu incl.2,50 korting en 5,00 samen korting. Is het mogelijk om per vervaldatum 14-02 een geheel nieuw abonnement af te sluiten? Ik zou dan TV&internet met 100Mb willen incl.een 2de box.Deze zou dan gratis zijn....krijg dan tevens mobiele korting,snelheidsverhoging (200Mb?) en extra mobiele data voor 51 euro waarbij ik dan de 1ste 6 maanden 46 hoef te betalen.
Indien niet mogelijk is het mij niet duidelijk wat ik ga betalen als ik klantvoordeel inschakel. Ik wil foxsport hierin uitzetten omdat 1 kanaal ervan al genoeg is en deze reeds in het basis TV pakket zit.
Graag uw reactie hierop.
Mvg René
Reputatie 3
Badge +2
Hoi ronaldvanderhorst, sorry voor mijn late reactie. Jouw bericht is er vanwege een fout systeem tussendoor geglipt, vandaar dat je eerder niets van mij hebt vernomen. Gelukkig zie ik dat je ondertussen contact hebt gehad met de klantenservice. Mij rest dan ook niets anders dan jou een fijne dag te wensen! 😄

Ook aan jou bied ik mijn excuses aan voor de late reactie, Ben is beter. Ik snap dat de situatie rondom de fusie nog ietwat onduidelijk is. Voor nu gaan wij verder als twee losse bedrijven en blijven jouw T-Mobile Thuis abonnement en jouw Tele2 abonnement gescheiden van elkaar. Klantvoordeel geldt dus alleen voor T-Mobile Thuis én T-Mobile mobiele abonnementen! Of dit in de toekomst nog zal veranderen kan ik nu geen uitspraak over doen.

Hoi Rene1964000! Ik stond in de startblokken om dit voor je uit te zoeken, maar tot mijn opluchting zie ik dat je jouw abonnement al verlengt hebt – inclusief al jouw wensen. Daar ben ik héél blij mee! Veel plezier met het nieuwe abonnement! 😊

Reageer