[Nieuws] T-Mobile Klantvoordeel: Mobiel + Thuis Voordeel

  • 12 juni 2018
  • 91 reacties
  • 26945 Bekeken

Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 11360 reacties

[Update 29 oktober 2019]

Let op! Ben je op zoek naar informatie over het nieuwe T-Mobile Uit & Thuis? Ga dan naar dit topic voor meer info!

 

Op 12 juni 2018 vernieuwen wij ons voordeelprogramma Mobiel + Thuis Voordeel. Vanaf dan gaat het T-Mobile Klantvoordeel heten. Hiermee krijg je extra voordelen wanneer je jouw mobiele T-Mobile- en jouw T-Mobile Thuis abonnement combineert. Unlimited Voordeel en Mobiel Voordeel gaan ook onder deze naam vallen.


Ben jij benieuwd welk voordeel jij kunt krijgen en hoe je jouw abonnementen kunt combineren, kijk dan ook op onze website van T-Mobile Klantvoordeel! :)



Hoe is T-Mobile Klantvoordeel opgebouwd?

Op 29 januari 2018 hebben wij T-Mobile Alles onder 1 dak geïntroduceerd. Door de combinatie van meerdere mobiele abonnementen op één adres ontvang je extra voordeel. Afhankelijk van de combinatie van abonnementen is dat Mobiel Voordeel of Unlimited Voordeel.

Deze voordelen gaan we nu combineren met T-Mobile Thuis, waardoor Mobiel + Thuis Voordeel ook wordt vernieuwd. We bundelen alle voordelen in één programma:
T-Mobile Klantvoordeel. Alle voordelen voor huishoudens (alle abonnementen op één adres) vallen hier dan onder.


Hoe werkt T-Mobile Klantvoordeel?

Het is simpel: vanaf twee abonnementen op hetzelfde adres krijg je voor elk abonnement, afgesloten vanaf 29 januari 2018, T-Mobile Klantvoordeel. Welk voordeel je krijgt, hangt af van welke type abonnementen je op één adres hebt.

Combineer je een niet-Unlimited abonnement -bijvoorbeeld Go Up- met een ander T-Mobile abonnement, dan krijg je op je mobiele abonnement maandelijks €2,50 korting en 2 GB extra data.

Door het combineren van meerdere Unlimited abonnementen, afgesloten vanaf 29 januari 2018, krijg je nog meer voordeel. Hierbij kan de maandelijkse korting bij 4 abonnementen of meer oplopen tot wel € 12,50 per Unlimited abonnement! (Abonnementen kunnen van maximaal twee verschillende rekeningnummers worden afgeschreven om aanspraak te maken op de kortingen)

Maar vanaf 12 juni 2018 is er meer: combineer je jouw mobiele T-Mobile abonnement(en) met jouw T-Mobile Thuis abonnement op één adres? Dan krijg je nu meer voordeel dan voorheen.

Dat is T-Mobile Klantvoordeel!


Welk voordeel kan ik krijgen met T-Mobile Klantvoordeel?

Heb je één of meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile? Combineer deze nu met een T-Mobile Thuis abonnement. Meld al je abonnementen aan voor T-Mobile Klantvoordeel en ontvang leuke extra’s. Je krijgt dan: meer snelheid, meer TV keuze, meer data, meer korting!

  • Meer snelheid

Kies internet van T-Mobile Thuis en je krijgt gratis een stap hogere internetsnelheid.

  • Meer TV keuze

Kies voor TV van T-Mobile Thuis en krijg extra TV-pakket(ten) naar keuze t.w.v. €7,50.

  • Meer data

2 GB of 500 MB extra data voor elk mobiel abonnement op jouw adres.

  • Meer korting

Vanaf €6,50 korting wanneer je een Unlimited met een Thuis abonnement combineert.

Je krijgt altijd meer voordeel. Dus ook zonder een T-Mobile Thuis Alles-in-1-pakket. Heb je bijvoorbeeld geen TV nodig? Geen probleem. Combineer dan gewoon jouw mobiele T-Mobile abonnement met alleen internet van T-Mobile Thuis. Ook dan krijg je met T-Mobile Klantvoordeel meer voordeel: extra korting, extra data en extra snelheid.


Welk T-Mobile Klantvoordeel krijg jij?

Je krijgt met T-Mobile Klantvoordeel altijd extra’s als je meerdere abonnementen van T-Mobile combineert. Welke voordelen jij krijgt, hangt af van de combinatie van T-Mobile abonnementen op jouw adres: combineer je mobiele abonnement met je T-Mobile Thuis abonnement en je geniet van voordelen voor beide abonnementen.

Heb je meerdere mobiele abonnementen op één adres en combineer je die met je T-Mobile Thuis abonnement? Dan krijgen alle mobiele abonnementen het extra voordeel bovenop de voordelen van je Thuis abonnement. De mobiele abonnementen moeten na 28 januari aangesloten zijn om deel te kunnen nemen aan de voordelen.

Ik combineer mijn Unlimited abonnement met T-Mobile Thuis (Internet, TV en optioneel Vast Bellen).
Met T-Mobile Klantvoordeel krijg je: maandelijks €6,50 korting op je Unlimited abonnement, een stap hogere internetsnelheid voor je vaste internet én €7,50 korting op een extra TV-pakket naar keuze.

Ik combineer meerdere Unlimited abonnementen met T-Mobile Thuis (Internet, TV en optioneel Vast Bellen).
Met T-Mobile Klantvoordeel krijg je: maandelijks €6,50 korting per Unlimited abonnement, een stap hogere snelheid voor je vaste internet én €7,50 korting op een extra TV-pakket naar keuze.
Combineer je twee of meer Unlimited abonnementen met T-Mobile Thuis? Dan loopt de maandelijkse korting op van €6,50 (2x Unlimited), naar €10,- (3x Unlimited), tot zelfs €12,50 (4 t/m 6x Unlimited) per abonnement.

Ik heb een mobiel abonnement van T-Mobile en dat is niet-Unlimited. Ik combineer dit abonnement met T-Mobile Thuis (Internet, TV en optioneel Vast Bellen).
Met T-Mobile Klantvoordeel krijg je: maandelijks 2 GB extra data, maandelijks € 2,50 korting op je mobiele abonnement, een stap hogere snelheid voor je vaste internet én € 7,50 korting op een extra TV-pakket naar keuze.

Heb je een Basis Sim abonnement? Dan krijg je maandelijks geen 2 GB, maar 500 MB extra data.

Ik heb meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile en die zijn niet-Unlimited. Ik combineer deze abonnementen met T-Mobile Thuis (Internet, TV en optioneel Vast Bellen).
Met T-Mobile Klantvoordeel krijg je: maandelijks 2 GB extra data en maandelijks € 2,50 korting per mobiel abonnement, een stap hogere snelheid voor je vaste internet én € 7,50 korting op een extra TV-pakket naar keuze. Heb je een Basis Sim abonnement? Dan krijg je maandelijks geen 2 GB, maar 500 MB extra data.

Ik heb meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile. Één is Unlimited en de ander is niet-Unlimited. Ik combineer deze abonnementen met T-Mobile Thuis (Internet, TV en optioneel Vast Bellen).
Met T-Mobile Klantvoordeel krijg je: maandelijks 2 GB extra data, maandelijks € 2,50 korting op je mobiele abonnement, een stap hogere snelheid voor je vaste internet én € 7,50 korting op een extra TV-pakket naar keuze. Heb je een Basis Sim abonnement? Dan krijg je maandelijks geen 2 GB, maar 500 MB extra data.

Hieronder vind je alles nog eens op een rijtje

45b94b9f-0334-41b6-882f-6464d29672fd.jpg


De voordelen van T-Mobile Klantvoordeel

Meer snelheid
Meer snelheid op je Thuis internetaansluiting is een onderdeel van T-Mobile Klantvoordeel. Je krijgt gratis een stap hogere internetsnelheid voor je Thuis internetaansluiting. Kun je op jouw adres alleen gebruikmaken van de laagste snelheid standaard internet (DSL tot 20 Mbit/s)? Dan krijg je maandelijks € 2,50 korting op je Thuis internetabonnement. Heb je al de hoogst mogelijke snelheid? Ook dan krijg je korting. Je betaalt dan de prijs voor het internetabonnement dat één stap lager in snelheid is.

Meer TV keuze
Meer TV keuze voor je Thuis abonnement is een onderdeel van T-Mobile Klantvoordeel. Je krijgt elke maand € 7,50 tegoed dat je kunt gebruiken voor één of meerdere extra TV-pakketten. Neem bijvoorbeeld Ziggo Sport Totaal. Je hebt dan niet alleen Ziggo Sport Select, maar ook nog eens 5 extra sportzenders. Voor maar € 7,50. Kijk je graag films? Ga dan voor Film1, exclusief bij jouw Thuis abonnement. En ook nu betaal je maar € 7,50, na de korting. Of kies voor gratis voor 2 extra themapakketten. Normaal € 7,50, maar met Meer TV keuze betaal je niets extra. Wat je ook kiest, je kan maandelijks wisselen.

Meer data
Meer data voor je mobiele T-Mobile abonnement is een onderdeel van T-Mobile Klantvoordeel. Je krijgt gratis maandelijks extra data. Heb je een Go (Tablet) of een Stel Samen & Stel Bij abonnement? Dan krijg je 2 GB per maand extra. Heb je een Basis Sim abonnement? Dan krijg je 500 MB per maand extra.

Meer korting
Meer korting voor je mobiele T-Mobile abonnementen is een onderdeel van T-Mobile Klantvoordeel. Meerdere abonnementen, afgesloten na 28 januari 2018, op één adres betekent meer korting. Ook kan je gratis extra data krijgen. Hoeveel korting en/of extra data je krijgt, hangt af van welk type abonnement je hebt: Unlimited of niet Unlimited.

Een voorbeeld
Je hebt op jouw adres een Go Unlimited NL & 10 GB EU, een Basis Sim en een Go Next (5 GB) abonnement. Al deze abonnementen zijn afgesloten na 28 januari 2018. Je combineert deze mobiele abonnementen met een Thuis abonnement.
Met T-Mobile Klantvoordeel krijg je dan meer voordeel: maandelijks € 2,50 korting per abonnement. Bovendien krijg je voor het Go Next (5 GB) abonnement maandelijks 2 GB en voor het Basis Sim maandelijks 500 MB extra data. Het Go Unlimited NL abonnement krijgt € 6,50 korting. En natuurlijk krijg je ook nog voor elk onderdeel van je Thuis abonnement, het bijpassende extra voordeel: meer snelheid en meer TV.


Hoe meld ik me aan voor T-Mobile Klantvoordeel?

1. Log in op My T-Mobile. Ga in het menu naar ‘T-Mobile Klantvoordeel’ en meld je Thuis abonnement aan.
2. Ben jij de eerste klant die zich aanmeldt voor T-Mobile Klantvoordeel op jouw adres? Dan ben je automatisch lid. Je kunt in je T-Mobile Klantvoordeel overzicht aanvragen ontvangen en uitnodigingen verzenden. Zo kunnen andere abonnementen op je adres toegevoegd worden aan jouw overzicht.
3. Alle volgende aanmeldingen (tot maximaal 6) moeten eerst worden geaccepteerd door één van de andere leden. Je profiteert automatisch van de maximale korting die voor jou van toepassing is.

Goed om te weten
- Meld jouw T-Mobile Thuis abonnement aan in jouw My T-Mobile account en je abonnement wordt vanzelf toegevoegd aan het T-Mobile Klantvoordeel overzicht.
- Je kunt één T-Mobile Klantvoordeel per adres starten. Dit betekent dat je per adres 6 mobiele abonnementen en 1 Thuis abonnement kunt aanmelden voor T-Mobile Klantvoordeel.
- Het adres van de aanmelding van jouw abonnement bij T-Mobile Klantvoordeel moet precies hetzelfde geschreven zijn als het adres waarop je abonnement is afgesloten. Ook de huisnummertoevoeging. Alleen zo worden de abonnementen gekoppeld in T-Mobile Klantvoordeel.
- Pas na aanmelding wordt de korting actief. Vergeet dus niet in jouw My T-Mobile je T-Mobile abonnementen in te voegen!


Alle antwoorden op jouw vragen over T-Mobile Klantvoordeel

Ik heb een zakelijk abonnement, krijg ik ook voordeel?
Heb je een zakelijk Go abonnement, dan kun jij je ook aanmelden en profiteren van T-Mobile Klantvoordeel. Andere zakelijke abonnementen zijn uitgesloten.

Ik wil alleen internet, krijg ik dan ook voordeel?
Ja. Ook als je alleen internet wilt, krijg je T-Mobile Klantvoordeel. Naast je mobiele voordelen ontvang je meer snelheid op je internetaansluiting.

Ik heb Internet + TV. Ik mag dus een TV-pakket kiezen. Uit welke kan ik kiezen? Welke zijn gratis?
Je kan kiezen uit alle extra TV-pakketten van T-Mobile Thuis. Kies je voor 2 Themapakketten of FOX Sports Eredivisie, dan is dat gratis. Op de andere extra TV-pakketten krijg je € 7,50 korting, de waarde van de tegoedbon die je van ons krijgt.

Bij de postcodecheck zie ik dat mijn snelheid niet hoger kan, maar ik wil wel gebruikmaken van de gratis snelheidsupgrade. Wat nu?
Als je alleen standaard Internet 20 kan kiezen en er is geen snelheidsverhoging op jouw adres beschikbaar, dan krijg je € 2,50 korting.

Ik heb vóór 13 juni 2018 mijn Mobiel + Thuis Voordeel aangevraagd. Gelden deze nieuwe voordelen ook voor mij?
Mobiel + Thuis Voordeel werd automatisch toegekend. Alle klanten die Mobiel + Thuis voordeel hebben, kunnen zich aanmelden voor T-Mobile Klantvoordeel en gebruikmaken van de nieuwe voordelen. Ook klanten die alleen vast internet van T-Mobile Thuis hebben en een mobiel abonnement van T-Mobile, kunnen nu T-Mobile Klantvoordeel krijgen.

Ik maak al een aantal maanden gebruik van Mobiel + Thuis voordeel. Kan ik nu gebruikmaken van de nieuwe voordelen?
Ja, dit geldt voor alle klanten die een mobiel en een Thuis abonnement combineren (Mobiele abonnementen vanaf Stel Samen & Stel Bij).

Ik wil de korting/snelheidsupgrade/extra data van T-Mobile Klantvoordeel niet, kan ik iets anders krijgen of meer korting als ik de data niet neem?
Nee, dit is niet mogelijk.

Welke mobiele abonnementen komen in aanmerking voor dit voordeel?
Heb je een Go abonnement afgesloten vanaf 29 januari 2018? Dan kan je in aanmerking komen voor de voordelen van T-Mobile Klantvoordeel.
Heb je een abonnement afgesloten vóór 29 januari 2018? Dan krijg je met T-Mobile Klantvoordeel extra data voor je mobiele abonnement als je dit met T-Mobile Thuis combineert. Ook krijg je dan de voordelen die gelden op je Thuis abonnement (Meer snelheid en wanneer van toepassing Meer TV keuze). Dit geldt voor abonnementen die niet ouder zijn dan Stel Samen & Stel Bij (januari 2015).

Welke Thuis abonnementen zijn geldig voor dit voordeel?
De voordelen van T-Mobile Klantvoordeel gelden voor alle (combinaties van) abonnementen van T-Mobile Thuis. Dus ook als je alleen internet kiest.

Ik maak nu gebruik van T-Mobile Samen, wat gebeurt hiermee wanneer ik mij aanmeld voor Klantvoordeel?
Samen staat ‘los’ van Klantvoordeel en is alleen van toepassing bij abonnementen van vóór 29 januari 2018. Heb jij een abonnement van vóór 29 januari 2018 en maakte je gebruik van Samen? Dan blijf je dit gewoon behouden wanneer je je aanmeldt voor Klantvoordeel! De korting die je ontvangt is afhankelijk van je abonnementstype, hoeveel abonnementen je op jouw adres hebt (Klantvoordeel) en met hoeveel anderen je in een groep zit (Samen).


Alle antwoorden over 'Meer snelheid'

Hoe krijg ik de extra snelheid op mijn internetaansluiting?
Nadat je bent aangesloten kun je in My T-Mobile Thuis voor een hogere internetsnelheid kiezen. Kies je voor één snelheidsniveau hoger, dan betaal je daarvoor niets extra. Zie ook de instructies op onze website.

Welke snelheidsniveaus kan ik kiezen?
De snelheidsniveaus zijn op standaard Internet (DSL): tot 20 Mbps, tot 50 Mbps en tot 100 Mbps. Op glasvezel kun je kiezen uit 50 Mbps, 100 Mbps, 200 Mbps en, afhankelijk van jouw adres voor 500Mbps of 750 Mbps.

Kan ik elke gewenste snelheidsverhoging kiezen?
Je kunt elke hogere snelheid kiezen, die bij jou beschikbaar is. Alleen als je één snelheidsniveau hoger kiest, zal dit zonder meerprijs zijn. Hogere snelheden kun je met een korting kiezen.

Ik wil een snelheidsverhoging kiezen. Ga ik dan een nieuwe overeenkomst aan?
De snelheidsverhoging heeft geen invloed op de looptijd van je overeenkomst. Als je overeenkomst maandelijks opzegbaar is, dan blijft dit zo. Als je een lopende overeenkomst hebt, dan heeft een snelheidswijziging geen invloed op de einddatum. Je kunt je internetsnelheid op elk moment blijven aanpassen. Er vind geen contractverlenging plaats.

Ik heb standaard (DSL) Internet 100. Er is geen hogere snelheid op mijn adres. Wat krijg ik?
Als je al standaard (DSL) Internet 100 hebt, ga je de prijs van standaard (DSL) Internet 50 betalen en krijg je dus € 3,- korting.

Ik heb glasvezel Internet 500. Er is geen hogere snelheid op mijn adres. Wat krijg ik?
Als je al glasvezel Internet 500 hebt, ga je de prijs van glasvezel Internet 200 betalen en krijg je dus € 5,- korting.

Ik heb glasvezel Internet 750. Er is geen hogere snelheid op mijn adres. Wat krijg ik?
Als je al glasvezel Internet 750 hebt, ga je de prijs van glasvezel Internet 200 betalen en krijg je dus € 2,- korting.

Ik heb standaard Internet 20. Er is geen hogere snelheid op mijn adres. Wat krijg ik?
Als je standaard Internet 20 hebt, en er is geen snelheidsverhoging op jouw adres beschikbaar, krijg je € 2,50 korting.

Ik heb standaard Internet 50. Er is geen hogere snelheid op mijn adres. Wat krijg ik?
Als je standaard Internet 50 hebt, en er is geen snelheidsverhoging op jouw adres beschikbaar, ga je de prijs van standaard Internet 20 betalen en krijg je dus € 1,- korting.

Ik zie dat de snelheidsverhoging die ik kan krijgen op mijn adres klein is. Waarom is dat zo?
Het is bij standaard Internet zo dat de maximaal haalbare internetsnelheid op elk adres verschillend is. Het kan dus tegenvallen. Welke snelheidsverhoging je kunt krijgen, hangt dus af van je adres.

Ik zie dat ik standaard Internet 100 niet kan kiezen. Waarom is dat zo?
Het is bij standaard Internet zo dat de maximaal haalbare internetsnelheid op elk adres verschillend is. Indien de maximaal haalbare internetsnelheid op jouw adres onvoldoende is, kun je Internet 100 dus niet kiezen.

Ik heb een ouder Internet abonnement (standaard Internet 40 of 80, glasvezel internet 20). Wat kan ik kiezen?
Kijk in My T-Mobile Thuis welke Internet abonnementen er beschikbaar zijn op jouw adres. Houd er rekening mee dat je bij wijziging van je internet abonnement niet meer terug kan naar je oude internet abonnement.

Ik betaal een andere prijs voor een Internet abonnement (standaard Internet 20, 50 of 100, glasvezel internet 100, 500 of 750). Wat kan ik kiezen en welke korting krijg ik?
Kijk in My T-Mobile Thuis welke Internet abonnementen er beschikbaar zijn op jouw adres en welke kortingen je krijgt. Houd er rekening mee dat je bij wijziging van je internet abonnement niet meer terug kan naar de prijs van je oude internet abonnement.


Alle antwoorden over 'Meer TV keuze'

Ik heb nog geen extra TV-pakket. Hoe kan ik € 7,50 korting krijgen op extra TV-pakketten?
In My T-Mobile Thuis geef je aan op welk(e) pakket(ten) je je € 7,50 tegoed wilt inzetten. De instructies vind je op onze website.

Het extra TV-pakket dat ik wil, is duurder dan € 7,50. Kan ik € 7,50 korting krijgen op dit extra TV-pakket?
Ja. Je betaalt maandelijks alleen de meerprijs boven € 7,50 voor dat extra TV-pakket.

Het extra TV-pakket dat ik wil is goedkoper dan € 7,50. Wat kan ik met de resterende korting doen?
De resterende korting kan je gebruiken voor de aanschaf van nog een extra TV-pakket. Let op: doe je dit niet, dan vervalt de niet gebruikte korting aan het einde van de maand.

Ik heb vorige maand mijn € 7,50 korting niet gebruikt voor een extra TV-pakket. Kan ik deze korting alsnog krijgen?
Nee. De niet gebruikte korting vervalt aan het einde van de maand.

Ik heb al één of meerdere extra TV-pakket(ten). Krijg ik daar nu automatisch korting op?
Nee. In My T-Mobile Thuis geef je aan op welk(e) pakket(ten) je je € 7,50 tegoed wilt inzetten.

Ik heb al een korting op een of meerdere extra TV-pakket(ten). Wat gebeurt daarmee?
Als je In My T-Mobile Thuis aangeeft dat je (een deel van) je € 7,50 tegoed wilt inzetten op een van deze extra TV-pakketten, dan komt de korting die je al had te vervallen.

Ik maakte eerst gebruik van iedere maand gratis FOX Sports Eredivisie. Wat gebeurt daarmee als ik overga naar Klantvoordeel?
Vanaf het moment dat je je Klantvoordeel aanvraagt, vervalt de gratis FOX Sports Eredivisie die je bij het oude Mobiel + Thuis voordeel kreeg, automatisch. Dit betekent dat je € 7,50 per maand gaat betalen voor de zender. Je kunt hier meteen het € 7,50 tegoed op inzetten. Wil je liever een ander TV-pakket? Dan kun je FOX Sports Eredivisie uitzetten. Hier geldt wel een maand opzegtermijn voor, waarin je de € 7,50 betaalt. We raden je dus aan om het tegoed de eerste maand van jouw Klantvoordeel in te zetten op FOX Sports Eredivisie en daarna deze zender op te zeggen. We zijn aan het onderzoeken of het mogelijk is om FOX Sports per direct stop te zetten. Mocht je jouw tegoed van € 7,50 écht direct op een andere zender of TV-pakket willen inzetten, plaats dan een bericht in dit topic.

Ik wil een ander extra TV-pakket. Wat gebeurt er met de T-Mobile Klantvoordeel korting die ik daarop heb?
Als je In My T-Mobile Thuis een ander extra TV-pakket kiest, kan je meteen aangeven dat je (een deel van) je € 7,50 tegoed wilt inzetten op dit extra TV-pakket. De korting op het extra TV-pakket dat je hebt opgezegd, komt te vervallen.

Ik heb nog korting op Themapakket(ten) in het kader van Vodafone Mobiel+Thuis Voordeel. Wat gebeurt er met die korting?
Deze korting blijf je behouden. Je kunt je € 7,50 tegoed inzetten op andere extra TV-pakketten.

 


Heb je na al deze informatie en antwoorden nog een vraag voor ons? Laat het in een reactie in dit topic weten! We helpen je dan zo spoedig mogelijk verder! :)

 


91 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Hoi ronaldvanderhorst, sorry voor mijn late reactie. Jouw bericht is er vanwege een fout systeem tussendoor geglipt, vandaar dat je eerder niets van mij hebt vernomen. Gelukkig zie ik dat je ondertussen contact hebt gehad met de klantenservice. Mij rest dan ook niets anders dan jou een fijne dag te wensen! 😄

Ook aan jou bied ik mijn excuses aan voor de late reactie, Ben is beter. Ik snap dat de situatie rondom de fusie nog ietwat onduidelijk is. Voor nu gaan wij verder als twee losse bedrijven en blijven jouw T-Mobile Thuis abonnement en jouw Tele2 abonnement gescheiden van elkaar. Klantvoordeel geldt dus alleen voor T-Mobile Thuis én T-Mobile mobiele abonnementen! Of dit in de toekomst nog zal veranderen kan ik nu geen uitspraak over doen.

Hoi Rene1964000! Ik stond in de startblokken om dit voor je uit te zoeken, maar tot mijn opluchting zie ik dat je jouw abonnement al verlengt hebt – inclusief al jouw wensen. Daar ben ik héél blij mee! Veel plezier met het nieuwe abonnement! 😊
Thuisabbo met 100 Mb en fox compleet voor 5euro i.c.m. mobiel voor 53,50 nu incl.2,50 korting en 5,00 samen korting. Is het mogelijk om per vervaldatum 14-02 een geheel nieuw abonnement af te sluiten? Ik zou dan TV&internet met 100Mb willen incl.een 2de box.Deze zou dan gratis zijn....krijg dan tevens mobiele korting,snelheidsverhoging (200Mb?) en extra mobiele data voor 51 euro waarbij ik dan de 1ste 6 maanden 46 hoef te betalen.
Indien niet mogelijk is het mij niet duidelijk wat ik ga betalen als ik klantvoordeel inschakel. Ik wil foxsport hierin uitzetten omdat 1 kanaal ervan al genoeg is en deze reeds in het basis TV pakket zit.
Graag uw reactie hierop.
Mvg René
Reputatie 4
Badge +4
De fusie organisatie hanteert vooralsnog meerdere merken met elk een eigen productaanbod, net als T-Mobile dat al deed met Ben. Kortingen onder een merk staan los van het productaanbod van de andere merken.
Reputatie 3
Badge +2
Helaas, ondanks dat de bedrijven gefuseerd zijn is er van verdere integratie nog geen sprake. Het is een beetje zoals t-mobile en Ben, of KPN enTelfort. Losse merken waarbij de combinatiekortingen alleen gelden als je de producten van hetzelfde merk afneemt.
Ik heb mij aangemeld voor klantvoordeel naar aanleiding van de “trotse” mail van jullie CEO Søren Abildgaard waar in hij aangaf dat T-mobile en Tele2 nu 1 bedrijf is. Helaas toen ik naast mijn T-mobile thuis mijn 3 Tele 2 telefoonnummers wilden invoeren (waar trouwens de services veel beter is dan hier) gaf het systeem aan de nummers niet te herkennen. Graag zie ik hier een oplossing voor. Ik hoor graag van jullie.
Beste Mods,
anderhalve maand geleden dacht ik mijn extra thema pakketten voor de tv stopgezet te hebben (want ik gebruikte het toch niet). Nu kreeg ik vorige week een verhoogde rekening en dat verbaasde me een beetje.

Na wat rondpluizen in de facturen en op my t-mobile thuis ben ik erachter gekomen dat alleen het klantvoordeel tv-tegoed is uitgezet en niet daadwerkelijk het pakket.... dus ik moet nu voor anderhalve maand tv-pakketten extra betalen die ik niet gebruik.

Kan dit met terugwerkende kracht weer goed gezet worden? ik heb nu 11.50 euro extra betaald die ik helemaal niet wilde betalen.
Hallo ik heb "Klantvoordeel" geactiveerd.
De wijziging zie ik in mijn abonnement en is ook van mijn rekening afgeschreven.
Echter ik heb nog steeds de oude snelheid.
Ik ben van 100 naar 200 overgestapt.
Kan iemand ernaar kijken?

PS: Modem is al diverse keren herstart ivm met een blokkerig tv beeld.
Tv en internet gaan over aparte bedrading.
Hoi @Sterre,
Ik heb inmiddels al contact gehad met een andere medewerker van t-mobile via een bericht op facebook.
We zijn er achter gekomen dat ik wel 200Mbit ontvang op de modem. Echter is de kabel die naar mijn woning loopt door de tmobile monteur in tweeën gesplit waardoor ik maximaal 100Mbit kan ontvangen. De enige oplossing zou zijn om twee losse kabels te leggen (één voor tv en één voor internet). Dit is echter een gedoe omdat de kabel via de meterkast, de muur en de helft van het huis loopt. Er is weinig ruimte in de muur waardoor een tweede kabel niet goed past.
Helaas is de hogere snelheid met de huidige opstelling momenteel dus niet mogelijk.
Toch bedankt voor de moeite
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @AlbertGro,

Het nieuwe abonnement wat je probeert af te sluiten, staat los van het T-Mobile Thuis abonnement. Bij een krediet van meer dan € 250,- wordt altijd een Inkomens- en Lastentoets gedaan en wordt er een registratie gemaakt bij BKR. Je kunt op deze pagina meer lezen over dit onderwerp! Mocht je willen weten waarom je bent afgewezen, dan kun je op deze pagina al wat redenen vinden en daar vind je ook het contactformulier om dit op te vragen! Hopelijk maakt dat alles wat duidekijker!
Reputatie 5
Badge +3
Hi @JimStavenuiter,

Daar ga ik je mee helpen! Wat leuk dat je jouw snelheid hebt verhoogd met Klantvoordeel. 🙂 Kun je het modem resetten? Dat doe je door de stroom een minuut van het modem af te halen. Helpt het niet, dan kijk ik graag met je verder naar een oplossing. Ik ben benieuwd hoe je de snelheid test. Hoe komt de snelheid uit als je de internetverbinding via een bekabelde verbinding test? Ik hoor je reactie graag!
Beste T-mobile,
Ik heb op 27-11 mijn internetsnelheid verhoogd van 100 naar 200 Mbit/sec door middel van de actie van Klantvoordeel. In mijn account kan ik zien dat klantvoordeel actief is en staat mijn internet abonnement op 200. Echter ontvang ik thuis nog steeds maar 100 Mbit/sec.
Zou iemand hiernaar kunnen kijken?

Alvast bedankt
Ik zou graag naast mijn T-Mobile Thuis een T-Mobile Mobiel abonnement nemen, maar ik wordt afgewezen. Dit is toch vreemd, gezien ik al meer dan een jaar altijd mijn Thuis facturen (die hoger zijn dan het bedrag waarvoor ik een mobiel abonnement wil aanvragen) netjes op tijd betaal?
Iemand enig idee hoe dit kan?
Reputatie 7
Badge +7
Hi Spookz, goed nieuws, je Klantvoordeel is inmiddels geactiveerd! Sinds gisteren staan de TV pakketten aan, je Meer Snelheid moet alleen nog wel even geactiveerd worden, dit kan je doen via My T-Mobile Thuis 🙂
ik ben nu al 3 weken bezig om het klankvoordeel voor een thema pakket te gebruiken.
in mijn overzicht staat er dus nu al 3 weken wordt aangezet, maar helaas ook na bellen naar TM is er nog niks veranderd.

heeft iemand een oplossing hiervoor zonder dat ik weer moet bellen want daar zeggen ze dat ze het gaan oplossen maar dat gebeurd niet.
helaas al veel te vaak met TM meegemaakt.
ze zeggen dat ze het gaan oplossen of je terug bellen maar helaas.
dus mocht iemand een oplossing hebben hoor ik dat graag.
Reputatie 1
Gisteren netjes teruggebeld door TM met een antwoord op mijn vraag , het heeft voor mij geen zin om klantenvoordeel aan te klikken aangezien ik al alle 4 tv pakketten heb ( oude VF ) . Het word voor mij alleen duurder als ik hiervoor kies en dat was ook de conclusie van TM.
Ja maar nadeel komt dus als je abo afloopt of iemand uit je groep gaat, dan ben je de korting kwijt!
Een abo nemen bij T-Mobile is dan alleen nog voordelig als je met meerdere mensen op ėėn adres woont!

Dat probleem heb ik dus ook. Als trouwe, alleenstaande klant heb je nu dus pech gehad. Ik moet dus abonnementen extra gaan nemen, thuis of 4g voor thuis, terwijl ik ze niet nodig heb. Ik ben al heel wat jaren klant, maar ik ga er nu dus op achteruit. Minder mb’s en geen korting meer.
Lekker actie! Deze advertentie klopt dus ook niet.

Reputatie 1
Het geeft voor mij weinig voordeel omdat ik alle pakketten al heb waarvan 3 gratis ( oude VF voordeel) , Fox sports hoeft van mij niet , kijk er nooit naar.Enigste voordeel zou dan zijn dat ik het 4e pakket ook gratis heb en korting op de internetsnelheid.Mijn mobiele abbo kan ik niet koppelen omdat deze van voor januari 2018 is , het zou wel kunnen als ik een nieuw abbo afsluit in februari ( zal een sim only worden).
Ik kijk tegen die tijd dan wel weer wat mijn voordelen zijn.
Reputatie 7
Badge +7
Hi CasaDude, ik geef je graag meer duidelijkheid! De voordelen van het oude Vodafone pakket kom niét te vervallen wanneer je over gaat naar Klantvoordeel, hier hoef je je dus geen zorgen over te maken! 🙂 Wat je nieuwe Klantvoordeel gaat worden kan je het beste bekijken via deze handige tool op onze website. Hier kan je de abonnementen die je gebruikt invullen en je ziet dan direct wat je nieuwe voordeel gaat worden! Je huidige Fox Sports Eredivisie korting komt in ieder geval te vervallen maar in plaats daarvan ontvang je dan € 7,50 korting die je in kan zetten voor welk TV pakket je wil (dus ook Fox Sports mocht je deze willen houden). Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!
Reputatie 1
Ik heb nu zowel een Mobiel Go abbo en Thuis pakket echter heb ik nog enkele voordelen van Vodafone destijds namelijk 3 gratis TV pakketten ( heb er 4 betaal er 1) tevens heb ik nog een extraatje van 2,50.

Als ik nu klik op Mobiel + Thuis Voordeel omzetten naar T-Mobile Klantvoordeel

Raak ik dan ook mijn VF voordeel van 3 pakketten kwijt ?
Wat word dan mijn eindbedrag want dit is dan een beetje onduidelijk voor mij.

Reputatie 7
Badge +20
@staub

Er zijn op het moment geen geplande veranderingen voor het T-Mobile Klantvoordeel. Houd er dus rekening mee dat er in de nabije toekomst niets zal wijzigen.

Jammer dat je het als nadeel ziet, want we zien dat er gretig gebruik van wordt gemaakt, ook omdat je Thuis en mobiel nu kunt combineren voor extra voordelen.

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het ons weten!
Is er ookal een nieuwe actie / klantenvoordeel waar ik wel iets aan heb.
de actie / voordeel waar nu over gesproken wordt is alleen maar nadeel namelijk.
Reputatie 7
Badge +7
Hi savasyurd, je kan het pakket ook aan laten staan en je korting ergens anders voor gebruiken maar op dat moment ga je dan wel betalen voor het pakket dat je eerder hebt geactiveerd 😉 Houd er bij het uitzetten van een pakket trouwens rekening mee dat je een maand opzegtermijn hebt. Als je volledig gebruik wil maken van de korting dan kan je de korting ergens anders inzetten op moment dat je huidige pakket stopt!
Helemaal duidelijk Sterre!
Als je dus je 7.50 Tv tegoed inzet op een pakket, dan blijf je dit pakket behouden met korting.
Mocht je, je Tv tegoed op een ander pakket willen inzetten, dan moet je het ander pakket eerst uitzetten uiteraard.
Reputatie 5
Badge +3
Hi savasyurd,

Leuk dat je voor Klantvoordeel hebt gekozen! Ik help je graag met jouw vraag.

Als je een themapakket aanzet, blijft deze aanstaan totdat jij hem uitzet. Dus stel dat jij nu "Entertainment" aanzet, blijft dit pakket ook actief in de maanden augustus, september, enzovoorts totdat jij in jouw account of bij ons meldt dat jij dit pakket uit wilt zetten. Als jij je korting hebt ingezet op dit pakket, blijft deze hier ook op staan tijdens de maanden dat je het pakket hebt aan staan. Maar let op, wijzig jij iets met jouw TV Tegoed, dan kan het zijn dat de korting op het themapakket vervalt. Bijvoorbeeld: jij besluit in september om jouw €7.50 tegoed in te zetten op "Film 1", dan vervalt de korting op "Entertainment". Besluit je naast "Entertainment" ook themapakket "Kids & Music" te nemen met jouw tegoed, dan gebeurt er niets omdat allebei de pakketten € 3,75 per stuk kosten, wat samen jouw €7.50 TV Tegoed vormt.

Is jouw vraag zo beantwoord? Mocht er nog iets onduidelijk zijn, laat het me gerust weten.
Hoi.. Als je , je Meer Tv tegoed van 7,50 wilt inzetten op een Themapakket, vervalt hij dan automatisch aan het einde van de maand of moet je dat themapakket weer uitzetten?
Want je mag elke maand gebruik maken van je Meer Tv tegoed van 7.50?
Het is dan wel handig om te weten, of je een Themapakket weer moet uitzetten of dat het automatisch beeindigd..

Reageer