Beantwoord

[Nieuws] T-Mobile Nederland neemt Vodafone Thuis over

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

138 reacties

En het is nu officieel! De ACM heeft de overname goedgekeurd!
Reputatie 4
Badge +6
Ben benieuwd hoe lang het überhaupt gaat duren.
We kennen allemaal de fusie UPC-Ziggo, deze heeft ook best lang geduurd.
Dus wie weet is het pas zomer 2017.
Reputatie 7
Badge +15
ACM heeft inderdaad 'groen licht' gegevens. Op de site van Telecompaper staat ook al meer informatie. 🙂
Reputatie 4
Badge +6
Hopelijk komt het heel snel 🙂
Reputatie 4
Badge +9
Ik ben erg benieuwd. (we) zitten nu bij Telfort, en mijn vrouw zit nog te overwegen om naar T-Mobile te gaan. Sinds ik al bij T-Mobile zit, ben ik benieuwd wat voor pakketten er komen, en of er ook een alles in 1 combivoordeel komt.

Ik kan natuurlijk nu al overstappen naar vodafone alles in 1, echter is de vraag of t-mobile qua alles in 1 goedkoper word of juist duurder.

Groetjes,
Skyrider
Dat klinkt goed, de goedkeuring.
Nu nog alle handelingen tussen Vodafone en T-Mobile en we kunnen over :)

Wij stappen nu nog niet naar Vodafone, je kan denk ik ook beter even wachten tot T-Mobile deze dienst echt gaan aanbieden. Misschien krijg je wel meer korting en/of andere dingen en dan zit jij al vast aan Vodafone contract. We zullen het zien... Misschien krijgen de eerste vaste geïnteresseerde wel korting hier via de forum. Gelukkig was ik 1 van de eerste... LOL. hahaha

Nee, zonder dollen... hoop dat ze snel kunnen beginnen, ben er eigenlijk wel heel benieuwd naar. Hopen dat ze ook niet teveel gaan afwijken van Vodafone aanbiedingen ( prijs mag altijd minder natuurlijk 🆒 )
Ik hoop nog een beetje dat je straks ook je thuis telefoonnummer op je mobiel kan ontvangen, dat zou wel helemaal TOP zijn. Of als je thuis bent dat je gewoon belt met de kosten van je vaste nummer (via een app of zo). Maar dat is toekomst 😉
Reputatie 7
Badge +20
Hey allemaal,

Tof om het enthousiasme bij jullie te merken! Wij zijn er ook erg blij mee! :D

Op het moment is het nog even allemaal afwachten hoe alles vormgegeven gaat worden, maar zodra we dat weten, laten we dat hier direct weten. We zullen spoedig ook een FAQ aanmaken hierover.

We houden jullie op de hoogte!
Reputatie 2
Ik ga het zeker in de gaten houden. In juli (2017) loopt mijn contract af en ben zeer benieuwd waarmee T-mobile komt.
@serviceweb toevallig werken wij zakelijk met kpn en via VOIP werkt dat al prima.. gewoon via vast nummer bellen en gebeld worden met 1 druk op de knop.
Bij kpn heet die app: zapper. In principe zou dat dus bij alle VOIP.lijnen moeten kunnen
T-Mobile rondt overname Vodafone Thuis af: http://newsroom.t-mobile.nl/t-mobile-rondt-overname-vodafone-thuis-af/

Dit is goed nieuws mensen!! Fijn om te lezen dat T-Mobile nu T-Mobile Thuis gaan aanbieden. Ook hoop ik dat de directie, en/of mensen die er mee te maken gaan krijgen om alles om te zetten en te verzinnen hoe ze de abonnementen gaan invullen, dit leest zodat de abonnementen ongemoeid laten voortbestaan. Ga het echt niet duurder maken (eerder liever goedkoper) en we gaan zeker proberen om mee over te stappen. Bij onze huidige provider nog geen contract verlening gedaan omdat we graag afwachten op T-Mobile Thuis.

Jawel, we kregen opeens een mooie aanbieding van onze huidige provider om een jaar te tekenen en dan met mooie voorwaarden. Hmm, volgens mij voelen ze dat er misschien mensen weg zullen gaan. Heb even gepast en wacht liever op T-Mobile Thuis ;)

Nog even wachten dus, eerste kwartaal van 2017 gaan ze er mee aan de slag en kunnen we abonnement aansluiten. Laten we hopen dat ze bij de vaste klanten eerst langs komen om klant te worden 🙂
@serviceweb toevallig werken wij zakelijk met kpn en via VOIP werkt dat al prima.. gewoon via vast nummer bellen en gebeld worden met 1 druk op de knop.
Bij kpn heet die app: zapper. In principe zou dat dus bij alle VOIP.lijnen moeten kunnen

Nou, als T-Mobile deze dienst dan ook nog eens kan aanbieden, zou dat helemaal perfect zijn natuurlijk. Laten we hopen dat daar een oplossing voor komt. Gaaf hoor, kan bijna niet wachten op T-Mobile Thuis 😛
En dan natuurlijk een vraag van ons uit aan T-Mobile:
Kan je nu ook al overstappen op de abonnementen of is het toch verstandiger om te wachten? Aangezien jullie nu toch al de eigenaar zijn van het product. Goed, eerste kwartaal wachten is ook niet zo erg natuurlijk, we moeten gewoon geduld hebben :)

Enthusiast he... dan krijg je dat :P
Mijn hartje is helemaal in de kleur van Magenta ... HAHAHA
Reputatie 7
Badge +20
Hi Serviceweb super leuk om te zien dat je zo enthousiast bent! Houd dit topic en deze pagina in de gaten voor meer informatie. Als je nu al wil genieten van Vodafone thuis dan kun je op deze pagina terecht voor meer informatie.

Haha super leuk dat je een magenta hart hebt! #TeamMagenta

Denk dat ik beter maar even kan wachten met overstappen. Anders krijg je nu het gezeur dat ik geen Vodafone abonnement heb (mobiel) en geen extra's krijgt. Daarnaast het overstappen van de een naar de ander, ook weer dat gezeur. Misschien is beter om gewoon mijn info achter te laten en dat jullie contact met mij opnemen zodra het kan. Dan is het administratief ook beter, lijkt me.

Heb mijn gegevens achter gelaten dus we wachten met spanning af. We zullen wel zien wanneer het kan. Alleen wel jammer dat je maar 1 zender kan opnemen en 1 kan kijken. Nu kunnen we er meer tegelijk opnemen (kunnen gelukkig dan nog wel uitzending gemist kijken) en wat jammer is dat er geen RTLXL (gemist RTL) is (moet dit maar via onze TV). Valt me dan een klein beetje tegen... Maar als verder alle voorwaarden blijven gelden en je allemaal extra's krijgt als je al T-Mobile Mobiel Klant bent dan is het wel van elkaar af te strepen :)

Zekers... Hier hebben we een Magenta Hart... Niet om te slijmen, maar omdat het gewoon goed is! Niet omdat het moet, maar omdat het zo is 🙂 😛
Wat me nu wel opeens opvalt is dat er bepaalde kortingen nu opeens weg zijn :(
Geen 3GB gratis meer bij een T-Mobile Mobiel Abonnement (Nu nog Vodafone) en ook de gratis 3 themakanalen zijn opeens niet gratis meer als je ook een Mobiel Abonnement hebt.

Is dit door het over gaan? Merk toch dat er opeens minder goede voorwaarden op de site komen te staan. Nu maar hopen dat dit alleen komt omdat jullie het overnemen en dat het even niet anders kan dan het eruit te halen en straks weer toe te voegen :)

Jawel, blijf het wel volgen hoor!!
Kuch T-Mobile thuis kuch ben ik de enige die dit hoort. Veranderen naar telekom lijkt mij beter idee. En gaat T-Mobile/Telekom het glasvezelnet uitbouw versnellen?
Nog geen info 😞
Ik heb me wel aangemeld voor informatie per email via: www.t-mobile.nl/thuis

Wachten we nog maar even geduldig af 🙂
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Serviceweb,

Zo te lezen kun je niet wachten! 😉 Zodra er meer bekend is hoor je dat natuurlijk!
Het bestuur van...op veelgestelde vragen. :)
wanneer is T-Mobile Thuis beschikbaar om een abonnement af te sluiten?
is de startdatum van het T-Mobile "Alles in Één" al bekend?
Reputatie 7
Badge +20
Hi DonQuichote,

Dat is nog niet bekend. Zodra weer meer informatie heben, zullen wij dat met jullie delen. 🙂
We kunnen gewoon niet wachten op het grote nieuws @Hajar.
Dat krijg je met een Magenta gekleurde Hart 🆒

Jaja... erg he! Maar ben nu eenmaal T-Mobile fan, mag iedereen wel weten hoor.
Ben eens op internet gaan rond kijken over ervaringen met Vo****ne thuis en dat valt me toch wel heel erg tegen. Een 3,6 van de 10 punten, valt best tegen. Uiteraard zijn er altijd mensen die een klacht hebben en deze dan melden, positieve klanten hoor je "bijna" nooit.

Er zijn wel een aantal punten waar hoop dat T-Mobile deze gaat verbeteren.
1) Zo noemt men dat er geen uitzending gemist is voor RTL (RTL XL), dat is natuurlijk wel een gemis. Gelukkig heeft T-Mobile Knipp, misschien dat ze daar een licentie van kunnen gebruiken om deze alsnog door te geven. Wij kijken toch best vaak naar RTL XL, we kunnen tenslotte niet alles op 1 avond zien.

2) 2 programma's opnemen (1 kijken en 1 opnemen) is natuurlijk ook niet veel. Kijk nu naar Ziggo, daar kan je 5 programma's opnemen en 1 tegelijk kijken, dat is wel beter en handiger. Goed, als uitzending gemist prima werkt is dat nog niet echt een probleem, maar het zou wel mooier, en handiger zijn.

3) WiFi probleem, daar heeft men het ook vaak over. Nu hebben wij een extra, zelfs 2, modem's geplaatst om overal, maar dan ook overal, WiFi te kunnen ontvangen en super snel internet hebben via ons mobiel. Lees daar toch ook wel wat problemen mee bij Vod****ne thuis. Nu hoop ik dat het straks bij T-Mobile Thuis ook mogelijk blijft om achter de modem (van T-Mobile) mijn eigen modems te blijven gebruiken. Die zijn van goede kwaliteit en ik haal er 300MBps mee via mijn telefoon. Dat zou ik graag zo houden.

Ik zeg al, klachten schrijven is natuurlijk zo gedaan. Wij hebben al verschillende providers gehad waar veel klachten over waren, maar wij hadden nooit een probleem. Overstappen blijft natuurlijk altijd een spannende stap. We zullen dus afwachten en hopen dat T-Mobile een paar dingen prima kan oplossen.

Geef deze dingen alleen maar aan als TIP.
Uiteraard weet T-Mobile wat die doet met zijn nieuwe service en kijken er naar uit wanneer het mogelijk is om over te stappen en te zien wat we er aan voorruit gaan met onze huidige provider.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Serviceweb,

Waardevolle input! Ik kan me in alle punten vinden, dus goed dat je dit aankaart. Hoe dit er precies uit gaat zien wanneer wij het gaan aanbieden, durf ik nog niet te zeggen. Als wij nog invloed hebben op wat er nog gaat komen, dan zal ik deze punten zeker aandragen. Mocht je nog aanvullende op- of aanmerkingen hebben dan horen we het graag! Heel erg bedankt. 🙂
@serviceweb. Dit klopt niet helemaal.. ik kan zeker 5 programma's opnemen, wifi is hier ook dikke prima.. Dus ik snap de klachten niet helemaal.. uitzending gemist rtlxl werkt hier prima.. wel maar 1 dag. Omdat voor ons de extra optie van 5 dagen. Niet nodig is