Beantwoord

[Nieuws] T-Mobile Nederland neemt Vodafone Thuis over

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

138 reacties

@Nielsoldenkamp
Dat is vreemd, want op de website van Vodafone staat toch duidelijk dat je maar 1 programma kan kijken en 1 kan opnemen. Daarnaast staat er ook dat je RTL XL niet hebt. Jij zit nu wel bij Vodafone Thuis? Als je daar bij zit dan mogen ze hun website wel eens aanpassen, dus nu T-Mobile ;)

Kijk, klachten zijn er altijd. Bij onze huidige provider hebben mensen ook zoveel klachten, maar wij helemaal niets. Dus daar kunnen we dan ook niet over mee praten, lol. Verwacht dan zeker bij het overstappen naar T-Mobile Thuis dat het net zo goed zal gaan als onze huidige provider (zal maar zeggen, we zitten nu bij Ziggo). Zo, weten die ook gelijk dat er een grote kans bestaat dat we weggaan.

Heb nog eens rond gekeken op de Vodafone site en daar staat toch echt dat je 1 programma kan opnemen en 1 kan kijken en daarnaast geen RTL XL hebt. Als jij dit wel kan bij Vodafone, tell us.
Ik heb inderdaad vodafonethuis en in de gids Zet ik er zo 4 op opnemen en kijk de 5e geen enkel probleem..
Vrouwlief is nogal gtst verslaafd en ook die kan gewoon gtst terugkijken als ze vergeten is het op te nemen.... Dus inderdaad mag vodafone de website wel eens aanpassen..
Nou, dan mag T-Mobile Thuis de site ook wel eens gaan nalezen :8
Wat goed zeg, dank je wel voor de informatie. Het is steeds aantrekkelijker om over te stappen, wat het al was. Maar goed dat er iemand is die het al kent en deze informatie met ons wil delen.

Bedankt @Nielsoldenkamp
Reputatie 3
Badge +4
Gegevens achtergelaten op
www.t-mobile.nl/thuis

Hopelijk een goede vervanging straks voor het pakket van KPN.
Reputatie 7
Badge +20
@Niels; Dankjewel voor je reactie. Leuk om te lezen dat deze dienst jou al bevalt! :)

@HarryMe: Nice! Laat maar weten wat je er van vindt! :8
Hoop dat er wel opname op afstand starten in de app verwerkt zit of gaat worden! Ik ga in iedergeval van ziggo naar t-mobile!
Zo te lezen zijn er meer die graag van Ziggo af willen. Het is niet dat ik er vanaf wil, maar het zijn de extra dingen die T-Mobile Thuis eventueel kunnen bieden. Bij Vodafone zaten er veel leuke extra diensten bij als je alles in 1 nam. Kijk, dat bevalt me (ons) wel en dan stappen we graag over.

Het blijft nog spannend... eerste kwartaal van 2017 komen ze, dus wachten maar 🙂
Hebben net aankondiging gehad over Unlimited. Dan zal het nog wel even duren voor T-Mobile weer met iets nieuws aan komt, zeker nog tot na 16 januari :)

Dus we moeten nog even geduld hebben....
Lees zojuist op de forum van Vodafone het volgende:
Wat gebeurt er met het merk Vodafone Thuis?
De Vodafone Thuis producten zullen rond 15 februari verkocht en geleverd gaan worden onder de naam T-Mobile Thuis.

Ik heb een T-Mobile mobiel abonnement. Komt het er nog extra voordeel voor de klanten die zowel een mobiel als een Thuis abonnement hebben?
Op dit moment is nog niet bekend welke voordelen en wanneer. Maar reken er op dat er voordelen komen. Zodra dit bekend is zullen we je uiteraard als eerste informeren.

Oei, reken er maar op dat er voordelen komen, dat is spannend. Leuk om te weten, we moeten dus wachten tot 15 februari. Hebben we nog even de tijd 😳
Badge +5
We gaan het zien, vooralsnog zeer tevreden met het Vodafone Thuis abonnement wat ik nog heb lopen, dus voorlopig pas ik niets aan. Hogere snelheid zou mooi meegenomen zijn, maar dat duurt helaas nog even tot het derde kwartaal van dit jaar.
Voor de mensen die nu al meer informatie wensen, kijk op deze pagina:
https://www.t-mobile.nl/thuis

Daar staat nu een nieuwe Veelgestelde vragen lijst.
Badge +5
Kortom, vooralsnog verandert er helemaal niets, behalve de naam. Het valt me alleen op dat eind 2017 al de @vodafonethuis.nl adressen komen te vervallen. Gebruik deze zelf niet, maar kan me voorstellen dat dit misschien lastig is voor sommigen die deze wel veel gebruiken.

Ben wel benieuwd naar een combi actie als je ook mobiel van T-Mobile hebt. Vodafone had ook al zo'n combi actie, maar ik heb alleen een zakelijk mobiel abonnement van Vodafone dus dat gold helaas niet.
@HugoB
Klopt helemaal, alleen de naam gaat veranderen, het personeel, de techniek en al het andere gaat gewoon mee naar T-Mobile. Gelukkig maar, dan hoeven ze het wiel niet opnieuw uit te vinden. Eind 2017 je oude mail niet meer kunnen gebruiken is nog 11 maanden lang. Om eerlijk te zijn, dat is best lang. Kan je nu alvast een lijstje maken wie een mail stuurt en ben je aan eind van jaar ook af van rommel die je krijgt (dan maar hopen dat ze het niet doorsturen naar je nieuwe mail). Zelf gebruiken we ook nooit de mail van een provider, want als je gaan aanpassen zit je met een probleem. Dus leuk dat je het krijgt, maar wij hebben er voor gekozen om gewoon zelf een mail account aan te maken. Weet je zeker dat het altijd bij je blijft :)

Ook bij zijn zeer benieuwd naar de combi actie van T-Mobile Thuis. Vodafone had een hele mooie combi: Interactieve TV (met 1 gratis extra box) (3 thema kanalen die je kon aanzetten), Internet (gratis 3GB extra op elk mobiel abonnement van zelfde provider), Telefoon thuis (extra korting als je die er bij afsloot en onderling bellen) en Glasvezel. Alles tussen haakjes alleen als je ook al mobiel klant was bij Vodafone. Dat zijn we bij T-Mobile ook, dus ik hoop toch een beetje dat ze zo'n zelfde actie gaan doen.

We zullen het wel zien, nog een maandje en dan ..... spannend!!
De Hype voor Go Unlimited hebben we nu wel gehad :$
Kom nu maar op met ons gek te maken met T-Mobile Thuis en de aanbiedingen 🆒

Nog maar 1 maandje....
Reputatie 2
Helemaal mee eens Serviceweb. Ben zeer benieuwd wat de aanbiedingen worden.
Ik vind het wel allemaal te lang duren maar gelukkig duurt het voor mij nog tot juli voordat ik de overstap kan maken.
Waar ik wel op hoop is dat t-mobile net als KPN 4k streams gaat aanbieden en bijvoorbeeld gratis deezer.
* tromgeroffel * * tromgeroffel * * tromgeroffel * * tromgeroffel *

Nog 21 dagen en dan .... T-Mobile Thuis.
We krijgen toch wel veel eerder nieuws 🙂 Kan niet wachten...
Reputatie 6
Badge +17
Ik hoop dat de prijzen etc wel eerder bekend worden gemaakt :P
En dat T-Mobile (Thuis) verder gaat met het plaatsen van eigen apparatuur in de glasvezelcentrales, zodat klanten een hogere/goedkopere internetsnelheid hebben.
Ik hoop dat de prijzen etc wel eerder bekend worden gemaakt :P
En dat T-Mobile (Thuis) verder gaat met het plaatsen van eigen apparatuur in de glasvezelcentrales, zodat klanten een hogere/goedkopere internetsnelheid hebben.

Dat hopen wij ook eigenlijk een beetje. Heb gehoord dat de animo box beter werkt dan die andere box die ze hebben. Ik hoop van ganserharte dat ze het goed doen en zeker met snelheid en goedkoper mag altijd met een leuke korting in het begin. In begin zal dit vast wel gaan gebeuren, de korting. Dus ik zeg: kom maar op 🙂 😳
Reputatie 2
Weer een klein beetje nieuws over T-mobile Thuis:
https://tweakers.net/nieuws/120523/t-mobile-betaalt-telefoons-en-abos-overstappende-vodafone-thuis-gebruikers-af.html?mode=nested&niv=0&order=desc&orderBy=rating&page=2#reacties

Wel een strakke actie van T-mobile.
Jammer dat ik daar geen gebruik van kan maken maar misschien dat T-mobile mijn alles in 1 pakket van kpn ook kan afkopen;)
Dat klinkt goed voor Vodafone klanten. Zou gelijk overstappen.
Nu nog wachten op aansluiting met korting voor de nu T-Mobile klanten ☺️
Reputatie 1
Wel jammer dat de niet-abonnees voorrang krijgen naar de nieuwe dienst en zij [wij] met een innige relatie met T-Mobile er achter aan moeten hobbelen. Waarom niet 2 acties tegelijk, voor de overstappers/lopers van Vodafone en de huidige abonnees met een leuke aanbieding om ook "over te lopen" met hun elders ondergebrachte glasvezel abonnement. Dan hebben ook wij dat echte complete thuisgevoel. Nu zijn we nog steeds "gehandicapt".
Hoi RP,

Dit doen ze vast voor hun eigen administratie. Ze willen natuurlijk eerst de oude Vodafone mobiel klanten omzetten zodat die klant worden en waarschijnlijk om te zien of dat verder goed verloopt. Pas als dit allemaal goed is omgezet kunnen ze nieuwe klanten, wij dus, makkelijker in het systeem toevoegen. Er vanuitgaande dat ook wij een leuke actie krijgen, is dit wel de makkelijkste manier. Zelf vind ik het niet erg dat eerst de Vodafone klanten om gaan en dat wij erna aan de beurt zijn. Als er dan dingen mis gaan, hebben wij er geen last van:P

We zullen het wel zien.... nog maar een paar weken en dan kunnen ze los gaan.
Momenteel zit ik voor vast internet bij Telfort. Vrij recent problemen gehad (nu opgelost) waar Telfort, KPN en ik ruim 2 maanden mee bezig geweest zijn om ze op te lossen. In principe zou ik graag naar een betere provider willen, maar ben ietwat huiverig voor wijzigingen. Het werkt nu fatsoenlijk, en ik kan op mijn adres alleen DSL afnemen.
Problemen waren te wijten aan het Experiabox V8 modem welke op mijn aansluiting gewoonweg niet goed werkt.
Als ik overstap moet ik een van beide garanties hebben:
- Dat er alles gedaan wordt om een werkende verbindig te leveren met de Vodafone/T-Mobile hardware
OF
- Het eigen modem kan in gebruik blijven, want dat werkt probleemloos
Wat ook belangrijk is, een vast IP adres! Dat zou ik ook heel handig vinden.
En zeker een eigen modem achter T-Mobile modem kunnen plaatsen.