Beantwoord

[Nieuws] T-Mobile Nederland neemt Vodafone Thuis over

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

138 reacties

Hallo allemaal,

Weet iemand hoe T-Mobile de dienst 'T-Mobile Thuis' gaat aanbieden via DSL of Glasvezel? Ik vraag dit omdat wij geen aansluitingen hebben zowel voor Glasvezel en DSL. De DSL zit wel in de woning maar is verwijderd......

Ik hoop dat iemand mij hier antwoord op kan geven

Met vriendelijke groet,
Bram van Wijk
Hallo allemaal,
Weet iemand hoe T-Mobile de dienst 'T-Mobile Thuis' gaat aanbieden via DSL of Glasvezel?

Hoi Bram,
Op dit moment gaan T-Mobile thuis de dienst aanbieden via DSL en Glasvezel. Dat doet V*d*f*n* (mag niet vloeken van mijn moeder op de forum) 🆒 nu ook, dus dat zal T-Mobile aan gaan aanbieden. Meer informatie over T-Mobile Thuis kan je vinden op deze pagina: https://www.t-mobile.nl/thuis

Staat nog niet alles op, maar al wel veel van je vragen, denk ik. Nog maar even wachten en dan komt eraan, spannend hoor!
Reputatie 6
Badge +17
Hallo allemaal,

Weet iemand hoe T-Mobile de dienst 'T-Mobile Thuis' gaat aanbieden via DSL of Glasvezel? Ik vraag dit omdat wij geen aansluitingen hebben zowel voor Glasvezel en DSL. De DSL zit wel in de woning maar is verwijderd......

Ik hoop dat iemand mij hier antwoord op kan geven

Met vriendelijke groet,
Bram van Wijk

Beide.

Als je glasvezel hebt, kun je gewoon kiezen voor glasvezel.
En als je geen aansluiting hebt? Geen Glasvezel en geen DSL?
Reputatie 6
Badge +17
En als je geen aansluiting hebt? Geen Glasvezel en geen DSL?
Als je geen glasvezel en ook geen DSL hebt, dan kun je geen T-Mobile Thuis krijgen. Je kunt wel 4G voor Thuis nemen, dat gaat over 4G.

Als je alleen coax hebt, kun je alleen Ziggo (of een andere lokale kabelprovider) nemen.
De DSL aansluiting zit er wel maar de draden zijn doorgeknipt
Reputatie 6
Badge +17
De DSL aansluiting zit er wel maar de draden zijn doorgeknipt
Ik weet niet hoe erg het is, maar soms moet er een monteur komen om de boel te repareren. En misschien kost het dan extra geld, want normaal gesproken mag niemand daar aan komen.
Nou dat moeten we dan maar ff afwachten dank voor het mee denken
Ja, nog 16 dagen wachten :)
Houden we dit nog vol? T-Mobile komt vast met meer info voor 15 februari, i hope!
Houden we dit nog vol? T-Mobile komt vast met meer info voor 15 februari, i hope!
Ik blijf toch bij het oude vertrouwde ivm mail adressen. Klinkt heel suf maar ik heb nu een fijn email adres....
Ik blijf toch bij het oude vertrouwde ivm mail adressen. Klinkt heel suf maar ik heb nu een fijn email adres....

Bedoel je dat je nu Ziggo hebt en daar dan graag blijft omdat je daar je vaste e-mail adres hebt? Of bedoel je dat je wil blijven bij Vodafone Thuis? Die gaan hun e-mail ook aanpassen, binnen een jaar zal dit mail adres verdwijnen en worden aangepast naar T-Mobile.

Dat is ook een reden waarom ik zelf een mailserver via een provider ben begonnen. Heb mijn hele leven lang mijn eigen mail adres en kan wel 100x veranderen van provider, hou dan lekker altijd mijn eigen mail. Uiteraard kan je ook gmail of hotmail nemen, maar daar ben ik niet zo voor. Overigens, 100x veranderen van provider... heb er wel veel gehad de laatste jaren, maar als T-Mobile Thuis goed is, dan blijven we daar natuurlijk hangen 😳

Bedoel je dat je nu Ziggo hebt en daar dan graag blijft omdat je daar je vaste e-mail adres hebt? Of bedoel je dat je wil blijven bij Vodafone Thuis? Die gaan hun e-mail ook aanpassen, binnen een jaar zal dit mail adres verdwijnen en worden aangepast naar T-Mobile.

Dat is ook een reden waarom ik zelf een mailserver via een provider ben begonnen. Heb mijn hele leven lang mijn eigen mail adres en kan wel 100x veranderen van provider, hou dan lekker altijd mijn eigen mail. Uiteraard kan je ook gmail of hotmail nemen, maar daar ben ik niet zo voor. Overigens, 100x veranderen van provider... heb er wel veel gehad de laatste jaren, maar als T-Mobile Thuis goed is, dan blijven we daar natuurlijk hangen :$
Ik heb nu Ziggo en een eigen mailserver vind ik ook niet echt iets dus ik blijf gewoon bij ziggo...
Hopelijk komen ze ook met een combi van internet en Knippr! Kan mooi alles via mijn Apple tv!
Hopelijk komen ze ook met een combi van internet en Knippr! Kan mooi alles via mijn Apple tv!

Hi Dave,
Ze komen met een ander systeem waarmee je online TV kunt kijken: T-Mobile TV Anywhere. Dit bestaat nu ook al voor Vodafone en krijgt nu de naam van T-Mobile.

Met de gratis T-Mobile TV Anywhere app kun je overal in Nederland TV kijken! De TV Anywhere app geeft je Thuis de beschikking over 23 zenders op je tablet of smartphone en 18 zenders buitenshuis, waarvan 21 in HD-kwaliteit. De app kun je installeren op totaal drie tablets of smartphones.

Ik ga er daarom niet vanuit dat ze Knippr zullen gaan aanbieden. Zou wel mooi zijn natuurlijk, maar in T-Mobile Thuis zit dus al een andere app waar je mee uit de voeten kan.
Die app ken ik. Het is alleen jammer dat die er niet is voor de Apple tv 4.
Ook vind ik die minder lekker werken dan Knippr alhoewel ik dat baseer op mijn ervaringen met de app 2 jaar geleden toen ik nog bij Vodafone thuis zat.
Ik hoop wel dat het inmiddels mogelijk is om via die app opnames in te stellen op je settopbox.
2 jaar geleden is natuurlijk wel al een hele tijd, dus er kan al veel zijn aangepast. Om via de app opnames in te kunnen stellen op je settopbox zou geweldig zijn. Al hoewel ik daar een hard hoofd in heb want Animo boxen kunnen niet zoveel (zie ik bij de buren die bij Telfort zitten).

Wie weet geeft T-Mobile wel gratis Knippr bij alle mensen die een combi abonnement nemen 🙂. Het is maar een tip aan T-Mobile 🆒 😳
Dat zou mooi zijn!
Heb nog een leuk artikel gevonden over T-Mobile Thuis (Ervaringen & Discussie).
Staat op Tweakers: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1747241

Dit is alleen wel een beetje summier voor korting:
Mocht je nu al mobiele klant zijn bij T-Mobile dan krijg je korting, één gratis zenderpakket naar keuze en meer MB's.

Bij Vodafone was dat toch 3 gratis zenderpakketten en 3GB extra.
Laten we hopen dat T-Mobile een betere aanbieding kan doen, zeker naar trouwe klanten (oh jee, beginnen we weer... trouwe klanten... LOL)

Een Gbit glasvezel modem met een maximale draadloze snelheid van 300Mbit, helaas is er geen 5Ghz wifi beschikbaar, waardoor de snelheid in de praktijk blijft hangen op maximaal 50Mbit. Dit valt me toch ook best wel tegen, geen 5Ghz, dat kan toch in deze tijd niet. Dan moet ik er een andere router achter gooien, wat ik toch wel van plan was. Ze timmeren de router helemaal dicht maar het is mogelijk om er een eigen router achter te zetten, gelukkig maar. En PLEASE... laat mensen hun poorten aanpassen!!

Het zou wel leuk zijn als er al iemand was die hier meer over kan vertellen. Is er niet al een Vodafone Thuis medewerker die hier ons informatie mag voorzien? Dat zijn toch best belangrijke dingen om te weten voor je de stap maakt. *lief kijk* ... misschien helpt het 😳 😛
Reputatie 6
Badge +17
Ik hoop dat T-Mobile de negatieve dingen van Vodafone Thuis weghaalt, en de boel vervangt door apparatuur dat gewoon top is, en geen goedkoop budget dingetje.
nog 12 dagen te gaan.... We moeten nog even wachten 🙂
Nog 10 dagen ....
Zou T-Mobile al veel eerder aangeven wat ze gaan doen en wat we gaan krijgen voor de kosten? Heb ons opgegeven om mail te krijgen. Nu maar hopen dat ze sneller info sturen 😳
Reputatie 6
Badge +17
Serviceweb, ik denk eerlijk gezegd dat T-Mobile pas een mail gaat sturen NADAT alles live is gegaan. Geen hints of tips.
Reputatie 1
Over 7 uur nog maar 9 dagen. 😉
Reputatie 1
Als je op Google zoekt naar T-mobile Thuis dan kom je bij een aanbieding van 6 maanden voor 50% korting. Als je dan op die link klikt zie je dat echter niet terug.
https://www.google.nl/search?q=t-mobile+thuis&oq=t-mobile+thuis&aqs=chrome..69i57j69i61j69i60l2.4435j0j4&client=tablet-android-samsung&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8
Ben er ook bang voor dat we het op de dag zelf gaan zien en niet eerder.
Kan de url niet inzien... we wachten maar af