Beantwoord

[Nieuws] T-Mobile Nederland neemt Vodafone Thuis over


Reputatie 6
Badge +15
  • Oud-Moderator
  • 928 reacties
Het bestuur van T-Mobile Nederland en Vodafone hebben overeenstemming bereikt over de overname van Vodafone Thuis. dit is de vaste tak van Vodafone in Nederland. Dankzij deze overname krijgt T-Mobile Nederland vaste voet aan de grond op de telecommarkt met een aanbod voor breedband internet, vaste telefonie en televisie.

Dit besluit volgt op de aankondiging van aandeelhouder Deutsche Telekom die eerder dit jaar een herpositionering en nieuwe strategie aankondigde. Dit om de groei een nieuwe impuls te geven om zo de commerciële positie van T-Mobile in Nederland te versterken.

Vodafone Thuis is groeiende en heeft ongeveer 150.000 klanten. Het bedrijf heeft een landelijk dekkend breedband netwerk en bereikt daarmee ongeveer 80% van de Nederlandse huishoudens met snel en vast internet. De verkoop van Vodafone Thuis is het resultaat van de toezegging van Vodafone Group plc en Liberty Global plc aan de Europese Commissie om de voorgenomen joint venture (samenwerking) van Vodafone en Ziggo in Nederland voorwaardelijk goed te keuren.

We eindigen dit bericht met een woordje van Martin Knauer CEO a.i. van T-Mobile Nederland:

"Dit is geweldig nieuws voor de Nederlandse consument en onze organisatie. Dankzij de uitgebreide kennis en ervaring van de Deutsche Telekom Group, zullen we deze nieuw verworven activiteiten op de consumentenmarkt verder innoveren en meer keuzevrijheid bieden aan de Nederlandse consument. Met de overname zal T-Mobile in staat zijn om gecombineerde producten en diensten aan te bieden in Nederland”.

We vullen dit forumtopic zo snel mogelijk aan met antwoord op veelgestelde vragen. 🙂
icon

Beste antwoord door Thalina 16 mei 2017, 15:54

We zien dat dit topic nog regelmatig wordt bezocht. Inmiddels bestaat T-Mobile Thuis alweer een tijdje. We hebben een algemene FAQ voor T-Mobile Thuis in dit topic. Staat jouw vraag daar niet tussen? Stel 'm dan gerust in het algemene topic of in een nieuw topic. We helpen je daar graag verder!

Dit topic gaat op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

138 reacties

Ik snap wat je zegt... Dat kan met Ziggo nu dus ook, als ik op pauze zet dan kan ik doorspoelen. Dus dan zou je op pauze moeten klikken, nog even 10 minuten lekker wat anders doen en dan kijken. Weet je, dan is gewoon opnemen veel makkelijker, kijk je gewoon daarna nog even.

Want pauze klikken en vervolgens op een ander net even kijken is er ook niet bij. Dus dan ben je verplicht in die 5/10 minuten chips te halen, cola in te schenken en naar de plee te gaan 😛. Dan lijkt me opnemen en tijdens het opnemen alvast op play drukken veel makkelijker, dan kan namelijk bij Ziggo wel.

Mmm, iemand van T-Mobile Thuis die hier antwoord op kan geven... Of iemand die het al heeft. Jammer dat er nog geen gebruikers over zijn naar deze forum... We eten jullie niet op hoor :)

Prijzen... ja, daar draait alles om eigenlijk. Want als ik nu een controle doe en ik krijg niets extra's en/of geen korting (ja, eerste 6 maanden en daarna ga ik meer betalen dan ik nu doe en de opties zijn minder dan wat we nu kunnen). Dus prijs, extra's omdat je al T-Mobile mobiel klant bent, is erg belangrijk! Maar denk dat T-Mobile dat zelf ook wel weet 😛
En toen was het de 15de en.......iemand al voordeel ontdekt voor als je ook al mobiele klant bent bij T-Mobile???
Voordeel heb ik zeker niet ontdekt... Ik zie https://thuis.t-mobile.nl en het kost net zoveel als bij Vodafone Thuis maar geen enkele voordeel (alleen dan dat het geen 300Mbps meer is maar 500Mbps).

Ik had toch ook al wel iets verwacht van korting voor vaste klanten. Wees eerlijk T-Mobile, komt dat er nog? Want nu is dat er niet en straks bestel ik en dan loop ik van alles mis. Iemand die daar nu een beetje openhartig over kan zijn?
Voordeel heb ik zeker niet ontdekt... Ik zie https://thuis.t-mobile.nl en het kost net zoveel als bij Vodafone Thuis maar geen enkele voordeel (alleen dan dat het geen 300Mbps meer is maar 500Mbps).

Ik had toch ook al wel iets verwacht van korting voor vaste klanten. Wees eerlijk T-Mobile, komt dat er nog? Want nu is dat er niet en straks bestel ik en dan loop ik van alles mis. Iemand die daar nu een beetje openhartig over kan zijn?


Gezien dat de laatste reactie van een moderator op dit topic meer dan een maand oud is, verwacht ik niet veel response.
@Rico29
Dat heb ik gezien, maar dat wil niet zeggen dat er geen reactie meer op komt. De topic is nu weer in leven en dat zien ze wel hoor. Alleen of ik antwoord krijg dat ze iets gaan doen met 4 in 1 abonnementen, daar ben ik bang voor dat ik daar niets op terug ontvang vandaag 😞
Reputatie 2
Nou ik hoop wel dat er korting komt voor vaste T-mobile klanten anders heeft het voor mijn geen nut om een overstap te maken van KPN naar Tmobile.
Reputatie 7
Badge +20
Hey guys,

Vandaag is het dan zover: Vodafone Thuis wordt T-Mobile Thuis! 😃

We hebben zojuist een forumtopic geopend met de meestgestelde vragen en een plek waar al jouw vragen kunt stellen over T-Mobile Thuis!
Echt blij word ik er niet van. We hadden Vodafone thuis, vannacht is de decoder ge-updated. De kleur is achteruit gegaan en het geluid gaat van hard naar zacht terwijl het geluid zo staat als altijd... Heel irritant, hopelijk word er hier nog aan gewerkt. We wonen hier bijna een jaar en hebben sinds de verhuizing Vodafone thuis.
Hi Roontjuh,

Het is een nogal oude topic en @David verwijst ons al naar een nieuwe topic op de forum. Misschien kan je je bericht beter plaatsen onder de topic T-Mobile Thuis algemeen. Dan zien ze gelijk wat je klant is en misschien kunnen ze er wat mee doen.

Zoals je zegt, het is niet fijn dat je na een update alleen maar slechte smaak aan hebt.
Reputatie 1
https://youtu.be/eHRlzS1zWYI
Hoe komt het dat ons internet zo traag is?

We hadden eerst bijna 50mbit, en nu komt hij niet hoger dan 3.05, terwijl de upload wel hoger is...

Lijkt wel een isdn zo traag..
Reputatie 1
@Patrick_Charlotte We hebben een korte verstoring gehad van onze internetdiensten. In dit topic vind je meer informatie.
Reputatie 6
Badge +17
We zien dat dit topic nog regelmatig wordt bezocht. Inmiddels bestaat T-Mobile Thuis alweer een tijdje. We hebben een algemene FAQ voor T-Mobile Thuis in dit topic. Staat jouw vraag daar niet tussen? Stel 'm dan gerust in het algemene topic of in een nieuw topic. We helpen je daar graag verder!

Dit topic gaat op slot.