[Nieuws] T-Mobile Samen wordt vervangen door T-Mobile Alles onder 1 Dak

Toon eerste reactie

125 reacties

Het op tijd aangeven door Tmobile wat ze mislopen of verandert aan het volgende abo als je niet voor een bepaalde datum verlengt vind ik nog niet zo heel erg. Wel jammer is dat Tmobile zich compleet inzet voor veel verkopen grote abo`s en voordoen dat je dat moet kopen om veel voordeel te krijgen, t lijken wel amerikaanse praktijkenzo.
Ik zal het nog eens zeggen niet idereen wil zon grote abo unlimited er zijn ook klein gebruikers en juist die zijn er de dupe van met de nieuwe abo`s want die krijgen veel minder voordeel dan voorheen en dat vind ik belachelijk.
Dit bericht is verwijderd en daar is geen reden voor.
Reputatie 4
Ha, je hebt je post veranderd/verwijderd. Zonder rede?
Maar ja een IPhone, die dingen zijn duur.

Ik ben alleenstaand en heb thuis gewoon internet. Onderweg gebruik ik whatsapp en zag geen rede om een hoge data bundel af te nemen. De 0MB databundel was meer dan genoeg. Zeker omdat 1 GB bundel €10,- extra p/m kost. Dat was mij het niet waard.

Ik had echt mazzel met de madness month of was het maddness weken, In november/december 2016 kocht ik een een Lenovo Mota Z play 32GB met meer dan 50% korting en met een start abonnement van "Stel samen & Stel Bij" (€5,- pm ipv €10,). 0 MB databundel, onbeperkt bellen en sms'en. Een kleine aanbetaling gedaan van een ongeveer €70 euro in MyTobile extra punten. En nu betaal ik per maand €13,51 inclusief mobiel en €2,50 T-Mobile samen korting.

Ik denk niet dat dit in toekomst nog mogelijk zal zijn. Gezien de focus van T-Mobile marketing.

Als ik ga verlengen dan betaal ik €19.- p/m ik geloof zonder korting maar met 1GB databundel. Dan ben ik duurder uit dan dan zonder de contractkorting na 2 jaar €17,50 p/m. En zonder de huidige voordelen. Waarom zou ik verlengen?

Ik denk dat T-Mobile zich vooral richt tot de klanten met behoefte of potentiële behoefte aan een unlimited abonnement. Met een zo lage behoefte aan data ben je voordeliger uit bij simpel.nl met 5gb, onbeperkt bellen en 1000smsjes voor 10 euro per maand. Niet rechtstreeks eigendom van T-Mobile, maar ook gewoon T-Mobile netwerk.

Ik had tot voor kort GO met 10GB en op zich was ik daar tevreden mee, maar als unlimited mij maar 2,50 meer kost vind ik dat wel interessant. Nu ben ik helemaal WIFI onafhankelijk.
Reputatie 4
Bedankt voor de suggestie elponchis,
Ik heb even op ben.nl gekeken, dat ziet er zeer mooi uit.

Dit is inderdaad zeer passend deal voor mij persoonlijk en waarschijnlijk ook voor andere leden. Ik heb namelijk "T-Mobile vrienden" en dat was ideaal voor 2 leden van die groep die alleen prepaid hadden. Dus dat houdt me nog bij T-Mobile. Ik zal het in de groep gooien wat zij ervan vinden.

Mijn kosten wordt hoger en dat geld ook voor 1 ander.
Nogmaals bedankt voor het suggestie.
Ja ik ben ook heel erg boos !!!! Ik ben heel erg boos !!!!
Waanzinnig waardeloos !!

Op dinsdag 23-01 lees ik toevallig op OneMoreThing voor het eerst iets over de nieuwe abbonnementen en kortingen: https://www.onemorething.nl/2018/01/t-mobile-kortingsbeleid-versobering/

T-Mobile heeft mij van tevoren niet per mail ingelicht over de komende veranderingen, dat hadden ze best wel kunnen doen vind ik. Deze mening hebben meerdere klanten lees ik in het forum. De laatste (reclame) mail is van begin december (GO! GO! GO! DEALS). Op woe 24-01 heb ik een uur en daarna een halfuur met de klantenservice gebeld en uitleg gevraagd. Ze vertelden mij dat ze het zelf ook pas een week daarvoor hadden gehoord. Sterker nog: degene die ik sprak zou een briefing krijgen over de nieuwe abonnementen en kortingen op donderdag 25 januari, 3 dagen vóórdat de nieuwe kortingformule in zou gaan!!! Op 25-01 heb ik opnieuw gebeld om een klacht in mijn account te laten noteren naar aanleiding van deze situatie: ik voel mij onder druk gezet door T-Mobile omdat ik me gedwongen voel om vóór 28-01 mijn abbonnement te verlengen om recht te kunnen blijven houden op het "Samen-voordeel".

Feit: mijn huidige "Stel Samen Stel Bij" abbonnement (24 mnd) loopt af op 31 maart 2018. Ik wilde eigenlijk 2 weken vóór die einddatum gaan verlengen naar Go (10GB - 24 mnd) mét een iPhone X die ik in één keer wilde betalen, ik zou hiermee met de "Samen" groep 5 euro korting krijgen met 3 personen in de groep én een mooie korting op de telefoon vanwege in 1 keer betalen van die telefoon.

Als ik had verlengd na 28-01 dan zou ik mijn Samen korting kwijtraken! Als ik 12,50 korting zou willen krijgen per abonnement bij Unlimited Voordeel op 1 adres dan zou ik met onze 3 goedkope Ben abbonementen (totaal ongeveer 25 euro per maand) moeten overstappen naar T-Mobile Unlimited (67,50/mnd). Dat zou 42,50 euro/mnd duurder uitvallen. Geen optie dus!!! Een No-Go!!! Trouwens we hebben geen baat bij Unlimited data! 10GB is straks voor mij al veel te veel data!

Ik schoot behoorlijk in de stress en heb ondanks alle twijfel tóch actie ondernomen om op vrijdag 26-01 online te verlengen. Ik heb wat vrienden op die dag bereid gevonden om mij geld te lenen om het toestel in één keer te kunnen betalen. Het werd nog wat vervelender: omdat ik bij de bestelling had aangegeven het toestel op te halen bij een T-Mobile-shop bij mij in de buurt, omdat, als ik zou laten bezorgen, ik zou betalen aan de koerier zodat dát de contractdatum werd (na 28-01 dus), bleek dat het contract pas getekend kon worden als het toestel ook écht op voorraad zou zijn in de winkel. Ik belde dus wéér de helpdesk en ze vertelden mij dat er inderdaad een toestel op voorraad moest zijn. Als het er niet zou zijn kon de deal niet gesloten worden met als gevolg dat het na het weekend kon zijn zodat het contract op of na de 29e zou kunnen worden getekend mét bijbehorende nieuwe voorwaarden: geen recht meer op T-Mobile Samen. Dan zou mijn door T-Mobile opgedrongen actie alsnog voor niets zijn geweest!!! Ik ben dus naar de winkel gegaan om te vragen of ze het toestel op voorraad hadden. Gelukkig was dat het geval. Maar dit leverde mij wel weer veel extra stress op...

Mijn klacht is dus ik vind dat T-Mobile mij heeft gedwongen om vóór 28 januari te gaan verlengen én te kopen!! Omdat ik 100 euro korting kon krijgen op het toestel omdat ik in één keer het toestel betaald heb moest ik dus ruim 1,5 maand eerder het geld voor het toestel op tafel leggen!!! En wat wordt de toekomstsituatie? Vrienden gaan wegvallen uit de T-Mobile Samen-groep door abonnementswisselingen, dan moet je nieuwe T-Mobile klanten zoeken met een abonnement van vóór 28-01-18, ik ken er maar 2 of zo die in zo'n groep willen. Ik raak in de komende 2 jaar mijn 5 euro korting kwijt denk ik!!!

Dit alles zat even niet in mijn meerjaren-platting T-Mobile!!! En dan nóg waagt een T-Mobile klantenservice medewerker, na uitleg door mij van dit verhaal mij aan de telefoon te zeggen dat T-Mobile mij "Nergens toe dwingt, ik ben vrij om te kiezen wat ik wil". Ja dûh!!!!! Serieus ????

Mijn keuze voor T-Mobile 2 jaar geleden was een prachtig netwerk en leuke korting via T-Mobile Samen. Als ik nu overstap naar bijvoorbeeld KPN krijg ik een zware boete voor het afkopen van het abonnement (wat pas over krap 2 maanden begint). Ik heb verlengd en zodoende kan ik nu dus niet zeggen: Ik ga weg bij T-Mobile, maar mijn vraag is wel:

Hoe maken jullie dit goed naar mij toe T-Mobile???

My God, wat ben ik boos...
Reputatie 4

Op dinsdag 23-01 lees ik toevallig op OneMoreThing voor het eerst iets over de nieuwe abbonnementen en kortingen: https://www.onemorething.nl/2018/01/t-mobile-kortingsbeleid-versobering/

T-Mobile heeft mij van tevoren niet per mail ingelicht over de komende veranderingen, dat hadden ze best wel kunnen doen vind ik. Deze mening hebben meerdere klanten lees ik in het forum. De laatste (reclame) mail is van begin december (GO! GO! GO! DEALS). Op woe 24-01 heb ik een uur en daarna een halfuur met de klantenservice gebeld en uitleg gevraagd. Ze vertelden mij dat ze het zelf ook pas een week daarvoor hadden gehoord. Sterker nog: degene die ik sprak zou een briefing krijgen over de nieuwe abonnementen en kortingen op donderdag 25 januari, 3 dagen vóórdat de nieuwe kortingformule in zou gaan!!! Op 25-01 heb ik opnieuw gebeld om een klacht in mijn account te laten noteren naar aanleiding van deze situatie: ik voel mij onder druk gezet door T-Mobile omdat ik me gedwongen voel om vóór 28-01 mijn abbonnement te verlengen om recht te kunnen blijven houden op het "Samen-voordeel".

Bedankt, ik vroeg me al af wanneer ze met deze idee kwamen maar zo te horen was het nogal plotseling. Impulsief dus. Misschien moeten ze een denktank opzetten om dit beter(klantgericht) aan te pakken.

Ik heb ook al diverse keren gevraagd, waarom het zo snel moet. Waarom niet 1 maand ipv 7 dagen. En al helemaal waarom geen mail of sms. Zie dit topic en dit. Foutje het waren 7 dagen en niet 6.

Hi Onra,De wijziging is niet van directe toepassing op alle abonnementen, dus vandaar geen SMS en/of e-mail.

ps
Ging wat goed mis, het ging zeer traag en ik kreeg telkens een blanco scherm. Ondanks dat ik meerde keren had ververst zag ik niets toegevoegd, totdat ik ze allemaal zag...
Er zijn nog wel meer geintjes van t mobile.
Ten eerste we hadden een abo met 6 gig dat is nu 5 gig geworden dat houd in je streamen van muziek niet meer gratis is. Ik heb nu nog 6 gig maar bij verlengen word dat 5 gig of 5 euro meer gaan betalen hoger abo.
Dan vervalt ook me samen korting nog dus weer 5 euro minder korting.
Laten we het erop houden t mobile is er niet voor ze klanten maar voor de centen kan er niet meer van maken.
Heb nog een maand 11 maart dan verlengen of weg geef het verlengen zo 25% kans
Reputatie 4
Je hebt tot 11 maart?
Maar kon je dan niet per 11 januari al verlengen? Dus nog met behoud van de samen korting.
Of zie ik wat over het hoofd?
Ja daar hebben meer het al over gehad ik wist het niet en geen info van t mobile over gehad. Anders wel eerder gedaan.
Ja ik ben ook heel erg boos !!!! Ik ben heel erg boos !!!!
Waanzinnig waardeloos !!

Dit is het antwoord van de klantenservice:

Bedankt voor uw e-mail waarin u aangeeft dat u boos bent over de huidige gang van zaken bij T-mobile.
Laat ik allereerst beginnen met te zeggen dat ik u volledig begrijp.
Niet iedereen wordt namelijk beter van de situatie, er is ook een groep klanten die er inderdaad op achteruit gaat.
Hoe vervelend ik de situatie ook vind, dit is de weg die T-mobile heeft besloten in te slaan voor de toekomst.
Uw abonnement is afgesloten op 26-01-2018 dus voorlopig blijft u de factuurkorting via T-mobile samen nog ontvangen.
Wat betreft het feit dat wij u gedwongen hebben een nieuw abonnement af te sluiten voor 29-01-2018, dit ben ik niet helemaal met u eens.
Iedereen heeft hierin een vrije keuze.
Ik besef heel goed dat dit niet het antwoord is dat u wilt horen maar ik kan in deze verder niks voor u betekenen.
Ik wens u een fijn weekend toe.
Reputatie 4
Op zich een nette mail.
Er is inderdaad geen dwang per se, maar als je gebruik wilt blijven maken. Ja, dan had je geen keus. In principe hoef je ook niet naar de huisarts als je aanhoudende klachten hebt, het is en blijft een keuze. Wel zeer onverstandig, in dat geval ga je naar je huisarts! Tot zover je keuze.

Dat je nog kan profiteren is iets wat ik regelmatig zie, hoewel dat vaak niet mijn vraag was maar het klopt wel. Ik daar wel blij mee.

T-Mobile richt zich nu vooral op hoog gebruikers (meervoud, max5) en daardoor bied ze uitsluitend voordelen aan voor die hooggebruikers. Voor laaggebruikers is het dan kiezen of delen, het is geen leuke keuze maar wel een keuze.
Reputatie 2
Badge

Goedkoper kom je niet uit hoor met telefoon!
Jij zogenaamd zeker wel, je loopt hier alleen maar te trollen!

Zeker wel... gratis en voor niks, plus nog wat toe (gestopt met roken).
Indien je belangstelling hebt voor meerdere tips, laat het maar ff weten.
T-Mobile Alles onder 1 Dak = 100% discriminatie

"Mensen mogen niet ongelijk behandeld mogen worden vanwege kenmerken die er niet toe doen."

Een alternatief abonnement aanbieden op de Unlimited Go neemt de discriminatie niet weg.

Ik ben 100% tegen alle vormen van discriminatie en ik zal gaan overstappen naar andere aanbieders die met een eerlijk aanbod komen.:@

#EpicFail!
Ze schieten zichzelf alleen maar in de voet. Ik hoor/lees niets anders dan afkeer en dat mensen gaan overstappen, kijken naar andere aanbieders wanneer ze vrij zijn. Gelijk hebben ze.

Ik ben alles behalve blij, en helemaal omdat ik ook nog eens verlengd heb met meerdere abonnementen, mij niet ingelezen wat er zou veranderen. Als ik dit had geweten had ik dus niet gebleven.

Ach,.. ik neem tzt die unlimited variant, gooi mijn ZIggo internet thuis omlaag of zelfs eruit en trek wel internet van mn telefoon.
Dit is voor mij ook het einde bij T-Mobile, vanaf juli a.s. in mijn abonnement afgelopen.Ik ga op zoek naar een andere provider. ....Dus. ...Bedankt t-mobile👎

Sorry T-mobile maar met deze regeling gaan jullie klanten verliezen en niet zo weinig ook.

Klopt als een bus. Ik ben al jaren klant van Tmobile, maar ga nu overwegen om al mijn contracten op te zeggen. Wordt veel te duur... Als ik ga verlengen ga ik o 1 abonnement meer dan 50% meer betalen....
Waardeloos, als ik nu verleng betekent dat een verhoging van 44% van 19 euro naar 27,50 voor Unlimited met 10GB, ik denk dat ik na ruim 15 jaar ook maar eens opstap
En terecht, mijn abo gaat ook meer dan 50% omhoog..... wordt shoppen.
Tmobilie doet ook totaal geen moeite om klanten te behouden.
Zelf ondervonden na meerdere telefoontjes.
Ik ben ook +/- 15 jaar bij tmobile en vroeger had je klantwaarde, is al een paar jaar afgeschaft maar kreeg toch altijd wel een bepaalde korting. Nu doen ze niks meer. Sterker nog de tmobile medewerker wist mij te vertellen dat het waarschijnlijk beter is om naar een concurrent te gaan. Ik kon min oren niet geloven.. Aan alles komt een einde 😉
Reputatie 7
Badge +19
Hoi allemaal,

Ik kan me goed voorstellen dat het nieuwe prijsplan niet voor iedereen voordelig uitvalt. Ik vind het erg jammer om te lezen dat we sommigen van jullie daardoor verliezen als klant. Weet in ieder geval wel dat wij de feedback die we van jullie krijgen noteren en altijd kijken wat we met die feedback kunnen doen!

Mochten jullie verder nog specifieke vragen hebben over de abonnementen, het Mobiel Voordeel of Unlimited Voordeel, laat ze dan vooral achter in dit topic. Wij doen ons best alles zo goed mogelijk te beantwoorden!
Hmm,
Bedankt voor je bericht..
Dat tmobile een andere koers wilt varen, is natuurlijk prima.
Dat tmobile zich geen enkele moeite doet om een klant te behouden vindt ik niet alleen ondermaats maar ook nog eens arrogant.

Ik wordt gedwongen door tmobile om te vertrekken, of ik moet akkoord gaan met een prijsverhoging van meer dan 50%?
En dat na zoveel jaar klant te zijn geweest.

Met 3 abonnementen tikt dat behoorlijk door.
Ik vind het zelf jammer, wil eigenlijk ook niet weg, maar ik kan geen dief van mijn eigen beurs zijn.
Vind het echt niet tof dit! Ik heb een abb al jaren bij jullie, en mag inmiddels verlengen. Maar dan vervalt het T mobile samen.
Dat betekent dat als ik een ander abb afsluit, ik wel onbeperkt bellen heb, maar mijn moeder die in de groep zit die kan mij niet onbeperkt meer bellen? want ik ben die groep dan uit? En iedereen die in "mijn"groep zit kan mij niet meer gratis bellen.
Dan ga ik er toch over nadenken om elders een abb af te sluiten....
Wat een geklaag je raakt je bel samen kwijt. T mobile extra ook weg. Het abo van 6 gb word nu 5 gb weg gratis muziek en maar roepen het beter word. Ja zeggen ze neem thuis alles van t mobile en je krijgt korting.
Willen je gewoon alles in je maag pompen
Reputatie 3
Ik moet op 1-4-2018 mijn abbonoment verlengen geldt dit ook voor mij?
Badge +13
@Sairoen44 Ja je raakt als je verlengt vanaf het moment dat je nieuwe contract ingaat de samen korting kwijt.
Alle voorwaarden en welke regels kan je in het eerste bericht lezen van het topic.
Reputatie 3
Dus dan ga ik ook weg uit de groep enz

Reageer