[Nieuws] T-Mobile Samen wordt vervangen door T-Mobile Alles onder 1 Dak

Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 14445 reacties
Met T-Mobile Alles onder 1 Dak speelt T-Mobile in op de wens om één aanbieder voor alle mobiele en vaste aansluitingen te hebben. Dit wordt de vervanger voor nieuwe abonnementen van T-Mobile Samen. Klanten die op dit moment T-Mobile Samen gebruiken, en hun abonnement niet verlengen of overstappen naar het nieuwe abonnement, blijven Samen en de bijbehorende voordelen behouden.

[LET OP!]
Sinds 12 juni 2018 heeft al het voordeel (ook Alles Onder 1 Dak) van T-Mobile een nieuwe naam: T-Mobile Klantvoordeel. Kijk in onze FAQ voor alle informatie over dit nieuwe voordeelplan!

Wanneer is de einddatum van T-Mobile Samen?
Klanten die gebruik maken van T-Mobile Samen blijven recht houden op deze kortingen. Dit verandert pas zodra je het abonnement verlengt of vernieuwt.

Waarom communiceren jullie niet eerlijk aan het begin van een lancering, dat het een tijdelijk product betreft?
Diensten en voordeelprogramma’s veranderen continu, op basis van de vragen en wensen van onze klanten. Daarnaast houden we altijd de behoeften en ontwikkelingen in de markt in het oog. T-Mobile Samen is geen tijdelijk programma. Klanten die gebruik maken van T-Mobile Samen blijven recht houden op deze kortingen. Dit verandert pas zodra het abonnement verlengd of vernieuwd wordt.

Waarom stopt T-Mobile met T-Mobile Samen voor nieuwe klanten of klanten die hun abonnement vernieuwen?
Unlimited internet is dé consumententrend in de telecomsector. Met Unlimited Voordeel spelen wij daar verder op in door onbeperkt en snel internet betaalbaar én toegankelijk te maken voor iedereen.
De extra korting van Unlimited Voordeel vervangt de kortingen die we eerst gaven via T-Mobile Samen en daarom kunnen nieuwe klanten geen gebruik meer maken van T-Mobile Samen. Bestaande klanten met T-Mobile Samen hebben na vernieuwing geen recht meer op de extra korting, maar kunnen nog wel onderdeel blijven van de T-Mobile Samen groep (inclusief gratis onderling bellen), maar ontvangen de extra voordelen via T-Mobile Unlimited onder 1 dak. Doordat de klant nog in de T-Mobile Samen groep zit, blijven de voordelen voor de rest van de groep nog hetzelfde.

Er zijn ook klanten die geen huisgenoten hebben, wat kunnen jullie deze klanten bieden?
Op dit moment hebben we voor hen een aantal opties. Klanten kunnen hun mobiele abonnement combineren met een T-Mobile Thuis abonnement en op die manier extra voordeel krijgen. Daarnaast kan je met een combinatie van Unlimited 4G voor Thuis, Go (Tablet) of Basis Sim ook in aanmerking komen voor Unlimited Voordeel of Mobiel voordeel!

Ik ben beheerder van een T-Mobile Samen groep, zijn mijn groepsleden nu de dupe omdat ik mijn abonnement ga vernieuwen?
Nee, de groep kan blijven bestaan en de groepsleden blijven hun korting houden totdat zij zelf gaan verlengen.

Wat is de reden dat T-Mobile zo kort na de introductie van T-Mobile Samen de stekker eruit trekt? Is het niet succesvol?
T-Mobile Samen is succesvol en in hele korte tijd gegroeid, waar we erg blij mee zijn. De overgang naar een nieuw voordeelprogramma heeft twee belangrijke redenen:
1) T-Mobile wil de nummer één speler zijn op het gebied van Unlimited internet. Vorig jaar zijn wij de eerste geweest die Unlimited Internet op de markt hebben bracht. We zetten met Unlimited Voordeel de volgende stap om voorop te blijven lopen en premium Unlimited internet toegankelijk te maken voor nog meer consumenten in Nederland. Het is niet mogelijk om deze twee proposities naast elkaar te laten bestaan.
2) T-Mobile biedt haar klanten steeds meer keuzevrijheid. Naast mobiel internet, bieden we nu ook T-Mobile Thuis en Unlimited 4G voor Thuis. Daarmee verandert het aantal abonnementen binnen een huishouden. Steeds meer consumenten geven de voorkeur aan één aanbieder binnen een huishouden. We hebben daarom gekozen voor een voordeelprogramma waarmee we aan die wens tegemoet komen. Doordat we ons aanbod van abonnementen verbreden hebben we gezocht naar een programma waar klanten al die verschillende abonnementen kunnen combineren. Zo maken we voordeel simpeler en overzichtelijker voor onze klanten.
Op basis van bovenstaande hebben we besloten dat we over moesten naar een nieuw concept, waar alles op den duur onder past en wat aansluit bij dat wat de klant wilt.

Ik heb momenteel T-Mobile Samen. Kan ik mijn contract verlengen?
Bij contractverlenging krijg je een nieuw abonnement waarop het nieuwe voordeelprogramma van toepassing is. Is de contracttermijn verlopen en onderneem je geen actie? Dan behoud je dezelfde voorwaarden. Bij contractverlenging krijg je een nieuw abonnement waarop de nieuwe voordeelprogramma’s van toepassing zijn: Unlimited Voordeel & Mobiel Voordeel.
Bij een stilzwijgende verlenging blijft jouw abonnement behouden en blijft T-Mobile Samen dus beschikbaar.

Ik heb een Go abonnement aangesloten/verlengd voor 29 januari 2018, maar mijn nieuwe abonnement gaat later in. Wat geldt voor mij?
Heb je een abonnement een ingangsdatum vanaf 29 januari 2018? Maar je hebt je abonnement al eerder aangesloten of verlengd? Dan kun je dat zien op My T-Mobile bij ‘Mijn abonnement’. In dat geval kun je nog wel via ‘T-Mobile Samen’ in het menu een Samen groep aanmaken en beheren. Je kunt ook al een T-Mobile Unlimited onder 1 dak starten of je abonnement aanmelden bij een T-Mobile Unlimited onder 1 dak. De voordelen krijg je vanaf de start van je nieuwe abonnement.

Mag T-Mobile zomaar stoppen met T-Mobile Samen?
T-Mobile Samen is een cadeau van ons aan onze klanten. Het blijft dan ook beschikbaar voor klanten die daar nu gebruik van maken en hun abonnement niet verlengen, vernieuwen of overstappen. T-Mobile Samen is gekoppeld aan alle abonnementen geïntroduceerd vóór 29 januari 2018. Nieuwe abonnementen bieden wij ons nieuwe voordeelprogramma aan.

Mochten jullie nog vragen voor ons hebben, laat het hier in het topic weten!

126 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Heb even snel gelezen. Conclusie als je geen duur abonnement neemt krijg je straks ook geen korting. En dat in ee; tijd waarin iedereen moet bezuinigen.
Ben al 9/10 jaar klant maar echt ik ben dan weg.
Wil wel graag mijn abo. Kunnen blijven betalen elke maand.
Woon je dus alleen krijg je dat voordeel niet?
Dat is discriminatie 😡🤮
Heb je een ander abonnement zo als ik nu heb zou je nog maar €2,50 korting krijgen?
Dat is €2,50 minder dan dat ik nu heb.

Sorry T-mobile maar met deze regeling gaan jullie klanten verliezen en niet zo weinig ook.
Reputatie 2
Klik voor bericht:
TMOBILE

KOM OP JE BESLISSING TERUG !!

EN

KIES ERVOOR OM DE BESTAANDE KLANTEN DIE TMOBILE SAMEN HEBBEN,

EEN VERLENGINGSMOGELIJKHEID TE GEVEN MET BEHOUD VAN TMOBILE SAMEN.

DAAR MAAK JE VEEL HUIDIGE KLANTEN BLIJ MEE
EN ZULLEN DAN OOK BESTAANDE KLANTEN BLIJVEN.

NATUURLIJK WEET IEDEREEN DAT ER EEN BEGIN DATUM EN EIND DATUM IS VOOR ALLES.

ALLEEN OMDAT HET NIET EERLIJK, DUIDELIJK EN OPENLIJK NAAR DE BESTAANDE KLANTEN IS GECOMMUNICEERD DAT ER SPRAKE IS VAN EEN EINDDATUM, KRIJG JE DIT SOORT ONTEVREDEN KLANTEN REACTIES.

ALLE KLACHTEN DIE ER NU TE LEZEN ZIJN, DAT ZIJN VERKOOPSIGNALEN.

TMOBILE, INVESTEER BUDGET OM BESTAANDE KLANTEN TE BEHOUDEN.

PLEASE!

DE BAL LIGT NU BIJ TMOBILE, BEN NIEUWSGIERIG WAT ER ZAL GEBEUREN.
Reputatie 2
M.a.w. abonnees die alleen wonen en hun abo vernieuwen of wijzigen zijn de dupe. Bedankt T-Mobile, we wonen helaas niet allemaal met meerdere mensen op 1 adres. Voor mij een reden om over 2 maanden uit te kijken naar andere provider. Dit is wat je dus noemt mensen blij maken met een dooie mus, zodra teveel mensen er gebruik van maken veranderen we vlug de voorwaarden.
Reputatie 1
David schreef:

Hey allemaal,

Jammer om te lezen dat jullie niet blij zijn met het nieuwe abonnement! Als je liever jouw huidige abonnement behoudt, met T-Mobile Samen, dan zullen wij je natuurlijk niet zomaar over gaan zetten op het nieuwe abonnement op 29 januari. Je kunt jouw abonnement dus gewoon laten doorlopen, mét T-Mobile Samen. Misschien neemt dat wat onrust weg over deze wijziging! :)

Jammer dat er zo gedacht word.

Mijn abbo loopt ook af en wil ook gaan verlengen.
Dus ook ik krijg geen korting meer omdat ik alleen woon.

En je abbo laten doorlopen is ook geen optie voor de meeste.
Dat zouden jullie maar al te graag willen want dan ga ik in een keer €50,- p/m betalen want de korting voor mijn abbo vervalt.

Er word weer eens niet naar het grote publiek geluisterd (zoals altijd) maar er word iets verzonnen waar maar een hele kleine groep iets aan heeft.
Eigenlijk word het GO unlimited abbo ontmoedigd voor de gewone mens.
Reputatie 7
Badge +16
Een hele hele domme zet van T-mobile wat ze zeker gaan voelen in hun klantenbestand.
Ik heb nog even maar ga nu al kijken wat de andere providers te bieden hebben.
En eerlijk is eerlijk ik vind dit HEEL ERG! Ben al jaren klant bij jullie.
Wil niet weg maar moet dan weg! Mijn inkomen laat het niet toe om meer te gaan betalen.
Ik baal als een stekker 😡🤮
Reputatie 2
Dit is zeker een reden om te vertrekken, blijkbaar zijn bij T-Mobile alleen zgn. “Familiy’s” belangrijk.
Reputatie 7
Badge +16
Neemt geen onrust weg want als mijn abo is afgelopen ben ik mijn €5,- korting kwijt en ben ik dus zeker echt zonder enige twijfel weg.
En mijn kinderen die niet meer thuis wonen ook want we zijn dan allemaal veel duurder uit.
Reputatie 2
Zodra mijn abo afloopt ben ik net zoals ChrisTien al hierboven zegt mijn €5,= korting kwijt. Voor mij echt een reden om dan te vertrekken bij T-Mobile. Waardeloze beslissing, tegenwoordig tellen alleen de grote massa’s mee.

Waarom is er een beperking van 2 bankrekeningnummers voor T-Mobile Unlimited Voordeel?

Verberg inhoud
Unlimited Voordeel geeft hoge kortingen. Dit voordeel is voor één samenwonende groep klanten bedoeld. Daarom hebben we een limiet ingesteld voor het aantal rekeningnummers dat gebruikt mag worden. Dit is om misbruik te voorkomen. Deze voorwaarde geldt niet voor Mobiel Voordeel.

Dus van kom we helpen iedereen aan samen korting, familie, vrienden, kennissen of zelfs wildvreemden via TM forum. Naar alleen mensen op 1 adres, max 2 verschillende rekeningnummers voor unlimited.

Beetje al het werk voor TM samen van de afgelopen 2 jaar voor niks gedaan TM?? Eerst de hele familie en vrienden over laten stappen naar TM om straks weer hele volksverhuizing naar Vodafone/KPN e.a. te laten. Niet te vergeten de prepaids van kleine kinderen die niet onder 1 dak komen...
Reputatie 2
wattedoen schreef:

Klik voor bericht:

TMoblie

kom op je beslissing terug

en

kies ervoor om de bestaande klanten die TMobile samen hebben,

een verlengingsmogelijkheid te geven, met behoud van TMobile samen.

Daar maak je veel bestaande klanten blij mee
en zullen dan ook bestaande klanten blijven.

Natuurlijk weet iedereen dat er een begin datum en eind datum is voor alles.

Allen omdat het niet eerlijk, duidelijk en openlijk naar de bestaande klanten is gecommuniceerd dat er sprake is van een einddatum, krijg je dit soort ontevreden bestaande klanten reacties.

Alle klachten die er nu te lezen zijn, dat zijn verkoopsignalen.

TMobile, investeer budget om bestaande klanten te behouden.

Please.

De bal ligt bij TMobile, ben nieuwsgierig wat er zal gebeuren.

Bovenstaande tekst is voor mij zo belangrijk en waardevol, dat ik het niet achter een uitklap bericht wil hebben.

TMobile, kom aub met een mooie oplossing waar bestaande klanten blij mee zijn

of zeg gewoon

Beste bestaande klant, dit is de nieuwe weg waar TMobile op gaat, met of zonder jullie.

Ik ben nu alleen nog nieuwsgieriger geworden, welke kant het balletje nu op zal rollen.
Reputatie 7
Badge +16
Hier ben ik dus niet zo blij mee. Helemaal niet blij zelfs.
En met mij mijn hele gezin. Dit gaat jullie ongetwijfeld klanten kosten.
Reputatie 7
Badge +16
En die grote massa’s zijn ook flink duurder uit.
Ik ben nog nooit ZO BOOS GEWEEST echt niet. Wordt gedwongen om weg te gaan wat ik niet wil.
Gatverdamme wat een prut dag.
Reputatie 7
Badge +16
Tmobile is ZOOOO fout bezig. Dit moeten we gewoon niet pikken met zijn alle.
Mensen met meer geld en meer bewoners in één huis krijgen voordeel.
Alleenstaanden en/of mensen met een laag inkomen pakken ze!
Wat een rotstreek. #actie
Dit grapje van T mobile gaat mij dus voor de 3 abo's straks 15 euro per maand extra kosten. De overstap naar vodafone incl de ziggo voordelen gaat dus een feit worden. Slechte zaak van tmobile . De tmobile samen korting was iedere keer de reden om nog niet over te stappen naar Vodafone maar die reden is nu weg en is tmobile weer 3 abo's minder rijk.
Wat heel erg grappig is dat T-Mobile elke keer zegt dat je korting al snel kan oplopen en wel tot 12,50 euro per aansluiting. Erg positief natuurlijk maar ik ga nu niet zomaar mijn ouders naar mijn huis laten verhuizen omdat we dan meer korting krijgen. Sterker nog, dat kan niet eens want T-Mobile doet toch een adres controle, of vergis ik me? Doe het toch niet hoor... Hoe lief ze ook zijn :)

Uiteraard is het voor klanten die met meer dan 2 personen (of zelfs 2 personen) bij elkaar in 1 huis wonen en ook nog eens Unlimited gebruiken een voordeel. Echter, mensen die alleen wonen, is het gewoon ruk geworden. Maar niet als je meer woont, stel dat je met z'n 4 in 1 huis zit dan moet je nog allemaal Unlimited hebben om deze geweldige korting te krijgen. Voorbeeld: Man heeft Unlimited, Vrouw heeft 10GB, oudste Zoon heeft 5GB en de jongste heeft nog 1GB. Dan was de korting bij T-Mobile Samen ieder 5,- euro. Als ik het goed heb krijg je maar voor 3 abonnementen 2,50 euro korting en die van vader vervalt want er zijn geen 2 abonnementen met Unlimited (of krijgt deze nu ook 2,50 euro korting). Al met al, je gaat er dan wel op achteruit!

De laatste tijd heeft T-Mobile er zelf aan mee geholpen om mensen te koppelen aan een Samen abonnement en nu opeens rukken ze al deze mensen weer uit elkaar. Want hoe dan ook, iedereen moet een keer zijn abonnement vernieuwen en dan is T-Mobile Samen er gewoon niet meer. Zoals ik lees voelen mensen zich echt een beetje bedrogen en kan ik me voorstellen dat mensen 2x bedenken of ze nog wel willen blijven. Ook ik zal straks moeten gaan kijken wat ik ga doen met mijn abonnement. Het ergste is dat ik al jaren klant ben bij T-Mobile en het bevalt me uitstekend. Misschien toch maar niet voor 29 januari aanpassen en wachten tot ik mijn contract weer kan vernieuwen in een kortingsweek of zo?

Het blijft weer een lastige keuze die je moet maken maar dat maakt het wel weer spannend 🙂.
Reputatie 7
Badge +16

Eens! 👍🏻 Wie nog meer?
David schreef:

@Snijdt

Als je een contract hebt getekend voor 29 januari, dan kun je nog je gehele contract voordeel krijgen uit T-Mobile Samen. Het wordt in die zin dus niet stopgezet. Het bericht is op 23 januari ook gecommuniceerd, dus als je nog kon verlengen, dan was er nog een week voor om dit te realiseren.

Sorry David, maar ik hoop dat je nu een grapje maakt.

Mijn vraag is nu: Hoe hebben jullie het gecommuniceerd? Ik wist van niks. Jullie hebben geen sms of mail gestuurd. Hoe moest ik dit weten? En, wat het ook is, vind je dit een goede communicatie? De fora staan vol met onwetende, boze klanten. Dus dit bewijst niet je gelijk. En ik wil graag een antwoord op de vraag.
Het volgende is: Ik heb wel een hele week gehad zeg je? Wauw, dat is echt lang (Ik hoop dat je mijn sarcastische ondertoon hier mee krijgt). Medewerkers van T-Mobile waren zelf niet eens op de hoogte tot vorige week. En als ik het wist, had ik het gedaan. Net als meerdere die het niet wisten en als ze wél op de hoogte waren geweest, hadden ze never nooit verlengd.

David, ik verwacht een fatsoenlijk antwoord op de vraag die al heel vaak gesteld is op fora, maar waar geen antwoord op gegeven is. En geen er omheen gedraai.
Reputatie 2
Jaimy schreef:

@wattedoen,

Dit kan ik niet voor je regelen, maar wie weet komen er in de toekomst nog een aantrekkelijke acties die jou aanspreken en kun je op dat moment verlengen! Denk bijvoorbeeld aan onze eerdere actie met Netflix. Er komt vast in de toekomst weer zoiets leuks!

Jammer, maar dit wil dus zeggen dat T-Mobile het standpunt aanneemt van:

We hebben de bestaande klanten niet duidelijk laten weten dat wanneer ze niet op tijd verlengen, ze dan het mooie product samen zullen verliezen wanneer ze dat na een bepaalde datum doen.

pech voor iedereen die er te laat achter komt.

:(

Opzeggen wordt steeds makkelijker gemaakt.
Het op tijd aangeven door Tmobile wat ze mislopen of verandert aan het volgende abo als je niet voor een bepaalde datum verlengt vind ik nog niet zo heel erg. Wel jammer is dat Tmobile zich compleet inzet voor veel verkopen grote abo`s en voordoen dat je dat moet kopen om veel voordeel te krijgen, t lijken wel amerikaanse praktijkenzo.
Ik zal het nog eens zeggen niet idereen wil zon grote abo unlimited er zijn ook klein gebruikers en juist die zijn er de dupe van met de nieuwe abo`s want die krijgen veel minder voordeel dan voorheen en dat vind ik belachelijk.
Onra schreef:

Maar ja een IPhone, die dingen zijn duur.

Ik ben alleenstaand en heb thuis gewoon internet. Onderweg gebruik ik whatsapp en zag geen rede om een hoge data bundel af te nemen. De 0MB databundel was meer dan genoeg. Zeker omdat 1 GB bundel €10,- extra p/m kost. Dat was mij het niet waard.

Ik had echt mazzel met de madness month of was het maddness weken, In november/december 2016 kocht ik een een Lenovo Mota Z play 32GB met meer dan 50% korting en met een start abonnement van "Stel samen & Stel Bij" (€5,- pm ipv €10,). 0 MB databundel, onbeperkt bellen en sms'en. Een kleine aanbetaling gedaan van een ongeveer €70 euro in MyTobile extra punten. En nu betaal ik per maand €13,51 inclusief mobiel en €2,50 T-Mobile samen korting.

Ik denk niet dat dit in toekomst nog mogelijk zal zijn. Gezien de focus van T-Mobile marketing.

Als ik ga verlengen dan betaal ik €19.- p/m ik geloof zonder korting maar met 1GB databundel. Dan ben ik duurder uit dan dan zonder de contractkorting na 2 jaar €17,50 p/m. En zonder de huidige voordelen. Waarom zou ik verlengen?

Ik denk dat T-Mobile zich vooral richt tot de klanten met behoefte of potentiële behoefte aan een unlimited abonnement. Met een zo lage behoefte aan data ben je voordeliger uit bij simpel.nl met 5gb, onbeperkt bellen en 1000smsjes voor 10 euro per maand. Niet rechtstreeks eigendom van T-Mobile, maar ook gewoon T-Mobile netwerk.

Ik had tot voor kort GO met 10GB en op zich was ik daar tevreden mee, maar als unlimited mij maar 2,50 meer kost vind ik dat wel interessant. Nu ben ik helemaal WIFI onafhankelijk.
Ja ik ben ook heel erg boos !!!! Ik ben heel erg boos !!!!
Waanzinnig waardeloos !!

Op dinsdag 23-01 lees ik toevallig op OneMoreThing voor het eerst iets over de nieuwe abbonnementen en kortingen: https://www.onemorething.nl/2018/01/t-mobile-kortingsbeleid-versobering/

T-Mobile heeft mij van tevoren niet per mail ingelicht over de komende veranderingen, dat hadden ze best wel kunnen doen vind ik. Deze mening hebben meerdere klanten lees ik in het forum. De laatste (reclame) mail is van begin december (GO! GO! GO! DEALS). Op woe 24-01 heb ik een uur en daarna een halfuur met de klantenservice gebeld en uitleg gevraagd. Ze vertelden mij dat ze het zelf ook pas een week daarvoor hadden gehoord. Sterker nog: degene die ik sprak zou een briefing krijgen over de nieuwe abonnementen en kortingen op donderdag 25 januari, 3 dagen vóórdat de nieuwe kortingformule in zou gaan!!! Op 25-01 heb ik opnieuw gebeld om een klacht in mijn account te laten noteren naar aanleiding van deze situatie: ik voel mij onder druk gezet door T-Mobile omdat ik me gedwongen voel om vóór 28-01 mijn abbonnement te verlengen om recht te kunnen blijven houden op het "Samen-voordeel".

Feit: mijn huidige "Stel Samen Stel Bij" abbonnement (24 mnd) loopt af op 31 maart 2018. Ik wilde eigenlijk 2 weken vóór die einddatum gaan verlengen naar Go (10GB - 24 mnd) mét een iPhone X die ik in één keer wilde betalen, ik zou hiermee met de "Samen" groep 5 euro korting krijgen met 3 personen in de groep én een mooie korting op de telefoon vanwege in 1 keer betalen van die telefoon.

Als ik had verlengd na 28-01 dan zou ik mijn Samen korting kwijtraken! Als ik 12,50 korting zou willen krijgen per abonnement bij Unlimited Voordeel op 1 adres dan zou ik met onze 3 goedkope Ben abbonementen (totaal ongeveer 25 euro per maand) moeten overstappen naar T-Mobile Unlimited (67,50/mnd). Dat zou 42,50 euro/mnd duurder uitvallen. Geen optie dus!!! Een No-Go!!! Trouwens we hebben geen baat bij Unlimited data! 10GB is straks voor mij al veel te veel data!

Ik schoot behoorlijk in de stress en heb ondanks alle twijfel tóch actie ondernomen om op vrijdag 26-01 online te verlengen. Ik heb wat vrienden op die dag bereid gevonden om mij geld te lenen om het toestel in één keer te kunnen betalen. Het werd nog wat vervelender: omdat ik bij de bestelling had aangegeven het toestel op te halen bij een T-Mobile-shop bij mij in de buurt, omdat, als ik zou laten bezorgen, ik zou betalen aan de koerier zodat dát de contractdatum werd (na 28-01 dus), bleek dat het contract pas getekend kon worden als het toestel ook écht op voorraad zou zijn in de winkel. Ik belde dus wéér de helpdesk en ze vertelden mij dat er inderdaad een toestel op voorraad moest zijn. Als het er niet zou zijn kon de deal niet gesloten worden met als gevolg dat het na het weekend kon zijn zodat het contract op of na de 29e zou kunnen worden getekend mét bijbehorende nieuwe voorwaarden: geen recht meer op T-Mobile Samen. Dan zou mijn door T-Mobile opgedrongen actie alsnog voor niets zijn geweest!!! Ik ben dus naar de winkel gegaan om te vragen of ze het toestel op voorraad hadden. Gelukkig was dat het geval. Maar dit leverde mij wel weer veel extra stress op...

Mijn klacht is dus ik vind dat T-Mobile mij heeft gedwongen om vóór 28 januari te gaan verlengen én te kopen!! Omdat ik 100 euro korting kon krijgen op het toestel omdat ik in één keer het toestel betaald heb moest ik dus ruim 1,5 maand eerder het geld voor het toestel op tafel leggen!!! En wat wordt de toekomstsituatie? Vrienden gaan wegvallen uit de T-Mobile Samen-groep door abonnementswisselingen, dan moet je nieuwe T-Mobile klanten zoeken met een abonnement van vóór 28-01-18, ik ken er maar 2 of zo die in zo'n groep willen. Ik raak in de komende 2 jaar mijn 5 euro korting kwijt denk ik!!!

Dit alles zat even niet in mijn meerjaren-platting T-Mobile!!! En dan nóg waagt een T-Mobile klantenservice medewerker, na uitleg door mij van dit verhaal mij aan de telefoon te zeggen dat T-Mobile mij "Nergens toe dwingt, ik ben vrij om te kiezen wat ik wil". Ja dûh!!!!! Serieus ????

Mijn keuze voor T-Mobile 2 jaar geleden was een prachtig netwerk en leuke korting via T-Mobile Samen. Als ik nu overstap naar bijvoorbeeld KPN krijg ik een zware boete voor het afkopen van het abonnement (wat pas over krap 2 maanden begint). Ik heb verlengd en zodoende kan ik nu dus niet zeggen: Ik ga weg bij T-Mobile, maar mijn vraag is wel:

Hoe maken jullie dit goed naar mij toe T-Mobile???

My God, wat ben ik boos...
Reputatie 2
Badge
Ik heb nergens last van (nooit gebruik van gemaakt) . 😉
Reputatie 7
Badge +18
David schreef:

Hey allemaal,

Jammer om te lezen dat jullie niet blij zijn met het nieuwe abonnement! Als je liever jouw huidige abonnement behoudt, met T-Mobile Samen, dan zullen wij je natuurlijk niet zomaar over gaan zetten op het nieuwe abonnement op 29 januari. Je kunt jouw abonnement dus gewoon laten doorlopen, mét T-Mobile Samen. Misschien neemt dat wat onrust weg over deze wijziging! :)

Beste David, ik denk dat er bij de meesten geen onrust is maar gewoon teleurstelling. En het gaat niet alleen over het geld maar ook over hoe T-Mobile eerst klanten lokt met kortingen en vervolgens de sympathieke actie de nek omdraait. Niet alle klanten willen T-Mobile thuis en grote/unlimited bundels. Ik ben zelf een kleine klant met Basis 150min en 500 Mb maar de klant is koning, ook een kleinverbruiker. Ben tevreden over jullie netwerk en helpdesk etc. maar ga nu toch echt overstappen ook al kan de 2,50 korting echt wel missen.
Waardeloos, als ik nu verleng betekent dat een verhoging van 44% van 19 euro naar 27,50 voor Unlimited met 10GB, ik denk dat ik na ruim 15 jaar ook maar eens opstap
Reputatie 7
Badge +18
HereIsTom schreef:

Ja deze wijziging is een grote tegenvaller!
Als ik nu zou verlengen ben ik dus 5 euro p.mnd. duurder uit, das 60 euro per jaar, voor veel mensen misschien niet veel geld, maar voor mij wel!
De abbo’s worden steeds duurder, komt zeker omdat ze Tele2 hebben overgenomen, weer een concurrent minder.

De Tele2 overname moet nog goedgekeurd worden door de autoriteiten. Ik vind het ook heel jammer, ben ook een kleinverbruiker. Zoals het er nu naar uitziet ga ik in juli overstappen naar Ben. Dochter van T-Mobile met redelijk scherpe prijzen en zelfde netwerk. Want over het netwerk ben ik wel tevreden. Ik sluit daar een sim only af die maandelijks opzegbaar is. Bevalt het me niet dan ben ik zo weer weg.

Reageer