[Nieuws] T-Mobile vergroot databundels buitenland

Reputatie 7
Badge +15
  • Oud-Moderator
  • 10053 reacties
Het datagebruik van T-Mobile klanten is, ten opzichte van vorig jaar, in het buitenland met 34% toegenomen. Om die reden vergroten wij vanaf 7 december zonder prijsverhoging het aantal MB's van de meeste Travel & Surf-passen en de voordeelbundels Europa en Wereld. 😃

Verschillende buitenland-bundels
Momenteel zijn er drie soorten producten voor in het buitenland beschikbaar. Travel & Surf is er voor klanten die af en toe in het buitenland zijn, bijvoorbeeld voor tijdens je vakantie. Wanneer je regelmatig in Europa reist kun je de voordeelbundel Internet Europa gebruiken en Internet Wereld is voor reizigers die regelmatig binnen en ook buiten Europa reizen. Alle bundels voor het buitenland zijn vanaf 7 december voor zowel particuliere als zakelijke klanten beschikbaar. De prijsplijst voor de nieuwe buitenland bundels vind je op deze pagina. Heb je vragen over het gebruik in het buitenland. Neem dan een kijkje in dit forumtopic of stel je vraag in dit topic.

22 reacties

ik woon in Italie en heb een internet Europa abonnement. Moet ik iets doen om deze bundel te laten vergroten?
Reputatie 6
Amy,

Een beetje onduidelijk. Wat gebeurt er met de snelheid wanneer de bundels op zijn. Schijnt te zijn dat diegene die sporadisch een bundel nemen de snelheid naar 64kb gaat, terwijl de vaste bundels op = op is en dat je dan kunt bijkopen voor €4,99 zonder lage snelheid.

Kun je dit beamen of wellicht duidelijkheid verschaffen?
Reputatie 7
Badge +20
@Aschram

Toe maar, wonen in Italië! Waar woon je in Italië? 😃

Vanaf 7 december kun je aangeven dat je graag omgezet zou willen worden. Dit kan via onze klantenservicekanalen. We kiezen hiervoor omdat de voorwaarden gewijzigd worden en we iedereen de keus willen geven.

@Kme

Was het een tekst of iets wat je onduidelijk vond of gewoon meer voor je eigen gevoel iets onduidelijks? Ik leg het in ieder geval graag even uit! 🙂

Met de vaste bundels, zoals Internet Europa, krijg je een maandelijks 500 MB en erna word je internetsnelheid teruggebracht naar de basis (zoals ook bij Stel Samen & Stel Bij het geval is). Zo kun je in ieder geval nog e-mailen en appen!

Bij Travel & Surf is dit alleen het geval bij de L-pas van 500 MB, bij de andere passen is het wel op = op. Verder heeft dit niets te maken met de frequentie waarop je in het buitenland een pas koopt.

Hopelijk heb ik het zo kunnen ophelderen, maar als jullie nog vragen hebben dan horen we dat graag! 🙂
Reputatie 6
Volgens mij klopt het niet helemaal, de KS op Facebook zegt namelijk wat anders;

Zij bevestigen namelijk dat het 'unlimited' gaat verdwijnen van de Europa bundel en daar een 1gb met datastop voor terugkomt. Vandaag de vraag. Er worden dus twee verschillende antwoorden gegeven.

Mvg
Reputatie 7
Badge +15
Hey Kme,

O,jee! Ik ga dit even voor je uitzoeken en kom er zo snel mogelijk op terug!
Reputatie 7
Badge +15
Joe daar ben ik weer!

Er komt inderdaad een datastop op de internet Europa bundel. Na het volledig gebruiken van het internet tegoed stopt de internetverbinding. Je kunt vervolgens inderdaad voor €4,99 een MB-aanvuller aanschaffen. Dit geldt voor Altijd EU internet en Altijd Wereld Internet. Alle info hierover is terug te vinden in deze prijslijst. Excuses voor de verwarring!
Hallo, krijg men daar ook een bevestiging van ?
Reputatie 6
klein-ulsda schreef:

Hallo, krijg men daar ook een bevestiging van ?

Waarvan?
van die verhoging van mb's in het buitenland
Reputatie 6
klein-ulsda schreef:

van die verhoging van mb's in het buitenland

Wanneer je inlogt in je My T-Mobile kun je kiezen tussen de 500MB of de 1GB bundel.
Oke, dank je wel kme 😉
Reputatie 7
Badge +19
Hi Klein-ulsda,

Ik zie dat het is goed gelukt om je bundel te wijzigen via My T-Mobile mede door de tip van kme! 🙂

Is daarmee alles naar wens? Als je nog vragen hebt, laat het ons weten!
Alles naar tevredenheid, dank je wel Hajar 😉
Reputatie 7
Badge +15
Hajar zit naast mij en zegt: "Graag gedaan!" 😉
Lol 😉 😉
Maar als ik het zo bekijk duurt het een maand na 7 dec voordat je het gebruiken kan, niet direct.
Reputatie 7
Badge +19
klein-ulsda schreef:

Maar als ik het zo bekijk duurt het een maand na 7 dec voordat je het gebruiken kan, niet direct.

Hi,

Travel & Surf pas kun je wel direct gebruiken. Als je gebruik wilt maken van Altijd EU internet dan kun je hem nu al activeren en dan gaat die op de 1e van de maand in.

Heb je nu meer duidelijkheid? 🙂
Ja, dank je wel 😉
Reputatie 7
Badge +19
Graag gedaan! Ga je binnenkort op vakantie? :8
Nee, ben voormijn werk regelmatig in Duitsland
Ik begrijp er even niets meer van. Ik heb nu 500mb Internet europa. Wanneer de data op is kan ik trager blijven internetten. Nu geeft het overzicht in mijn t-mobile aan dat ik Travel en Surf 1GB heb.

Heb ik nu nog de oude situatie, dus onbeperkt internet of ???? Ben de weg kwijt.
Reputatie 6
Badge +16
Hi Chris,

Welkom op het T-Mobile Forum! Leuk dat je hier je vraag stelt. Heb je een fijne jaarwisseling gehad? Ik hoef de aankomende maanden geen oliebollen meer te zien. Ik denk dat dat genoeg zegt over mijn oud en nieuw. :8

Goed dat je dit bij ons navraagt. We voorzien je graag van meer duidelijkheid.

Als je gebruik maakt van de bundel Internet Europa dan heb je nog steeds dezelfde voorwaarden, dus krijg je 500MB per kalendermaand en kan je 14 dagen na het overschrijden van je datalimiet blijven internetten tegen een lagere snelheid. Als je inmiddels (zelf) bent overgestapt naar het Altijd EU Internet dan krijg je maandelijks 1000MB tot je beschikking, maar stopt de toegang tot het internet wel als je jouw bundel hebt verbruikt.

Jij maakt momenteel nog gebruik van de Internet Europa bundel, dus krijg je 500Mb per maand en kan je blijven internetten. Mocht je jouw bundel willen omzetten dan kan je inloggen op My T-Mobile en aan de linkerkant van de pagina kiezen voor 'Bundels aanpassen'.

Ik hoop dat het hierdoor wat duidelijker is geworden. Mocht je nog aanvullende vragen hebben dan horen we dat graag!

Reageer