[Nieuws] T-Mobile verhoogt maximum internetsnelheid!

Reputatie 6
Badge +17
  • Oud T-Mobile Moderator
  • 5255 reacties
Goed nieuws: vanaf vandaag kunnen nog meer van onze klanten de maximale snelheid van het nieuwe 4G-netwerk ervaren! We verhogen gratis per direct de maximum internetsnelheid voor bijna alle abonnementen!

Nu ben je natuurlijk razend benieuwd naar deze verhoogde snelheden! De downloadsnelheid wordt per direct naar 120 Mbps verhoogt en de uploadsnelheid naar 50 Mbps. In de praktijk zal de downloadsnelheid gemiddeld rond de 37.5 Mbps liggen. Je hoeft hier niets voor te doen. Je wordt automatisch overgezet op de hogere snelheden en ontvangt hierover een sms.

En wat gaat dat kosten voor mij vraag je je misschien af? Helemaal niets! 😉 We verhogen de snelheid gratis voor bestaande en nieuwe klanten. De verhoging wordt doorgevoerd voor de meeste abonnementen. De snelheid van onze huidige (ook zakelijk) en oude abonnementen wordt verhoogd. De snelheid van Basis Sim en PrePaid worden niet aangepast.

Gemiddeld hoogste internetsnelheden
Waarom verhogen we de internetsnelheid? Voor het vierde kwartaal op rij bevestigt een analyse van DIKW Consulting op basis van de OOKLA speedtests, dat ons netwerk gemiddeld de hoogste up- en downloadsnelheden heeft. De snelheid van ons netwerk is vooral te danken aan de forse capaciteit van het netwerk: deze is groter dan de netwerken van de twee andere grote providers bij elkaar. Daarnaast heeft T-Mobile het volledige netwerk gemoderniseerd en is het sinds eind oktober landelijk dekkend. Omdat we zoveel mogelijk klanten willen laten profiteren van ons vernieuwde netwerk, verhogen we de internetsnelheid!

Meer informatie over de snelheidsverhoging vind je op: www.t-mobile.nl/snelheid .

Nu ben ik benieuwd: wat is jouw record qua internetsnelheid? 🙂

31 reacties

Mijn record is 79 Mbit/s download en 43 Mbit/s upload.
Reputatie 5
Badge +9
Mijn record
Erg leuke download, en goeie upload #nietsteklagen #deel4gb

Reputatie 6

Reputatie 7
Badge +16
"Goed nieuws: vanaf vandaag kunnen nog meer van onze klanten de maximale snelheid van het nieuwe 4G-netwerk ervaren! We verhogen gratis per direct de maximum internetsnelheid voor bijna alle abonnementen!"

Welke abonnementen niet?
CrisTien schreef:

"Goed nieuws: vanaf vandaag kunnen nog meer van onze klanten de maximale snelheid van het nieuwe 4G-netwerk ervaren! We verhogen gratis per direct de maximum internetsnelheid voor bijna alle abonnementen!"

Welke abonnementen niet?

Hallo CrisTien, dit staat gewoon in het bericht: 'De snelheid van Basis Sim en PrePaid worden niet aangepast.'
heel leuk
hoe kan het dat ik hier geen sms van heb gehad ?
Heel leuk voor al die mensen. Beetje jammer voor al diegenen wier flex/relax abo even geschrapt wordt door T-Mobile, waardoor ze helemaal geen internet meer hebben (ja, wel 64 kbps alleen in NL). Moeten ze er maar bij gaan kopen vindt T-Mobile..
Reputatie 4
Badge +11
echt snel hier !
Reputatie 1
Zit op 92-20 hier! Dat is gewoon sneller m'n ziggo netwerk in huis..
Dat is nogal een verbetering ten opzichte van m'n gprs netwerk wat ik 2 maanden geleden nog had 🙂
Reputatie 7
Badge +15
Wow wat een snelheden! Ziet er goed uit! 😉

@Pienekee
Nog niet alle klanten zijn hier via sms over geïnformeerd. Onze excuses als je hier wel van op de hoogte gebracht wilde worden. Om op de hoogte te blijven kun je ook altijd een kijkje nemen in onze Newsroom. 🙂
Thalina schreef:

Goed nieuws: vanaf vandaag kunnen nog meer van onze klanten de maximale snelheid van het nieuwe 4G-netwerk ervaren! We verhogen gratis per direct de maximum internetsnelheid voor bijna alle abonnementen!

Nu ben je natuurlijk razend benieuwd naar deze verhoogde snelheden! De downloadsnelheid wordt per direct naar 120 Mbps verhoogt en de uploadsnelheid naar 50 Mbps. In de praktijk zal de downloadsnelheid gemiddeld rond de 37.5 Mbps liggen. Je hoeft hier niets voor te doen. Je wordt automatisch overgezet op de hogere snelheden en ontvangt hierover een sms.

En wat gaat dat kosten voor mij vraag je je misschien af? Helemaal niets! 😉 We verhogen de snelheid gratis voor bestaande en nieuwe klanten. De verhoging wordt doorgevoerd voor de meeste abonnementen. De snelheid van onze huidige (ook zakelijk) en oude abonnementen wordt verhoogd. De snelheid van Basis Sim en PrePaid worden niet aangepast.

Gemiddeld hoogste internetsnelheden
Waarom verhogen we de internetsnelheid? Voor het vierde kwartaal op rij bevestigt een analyse van DIKW Consulting op basis van de OOKLA speedtests, dat ons netwerk gemiddeld de hoogste up- en downloadsnelheden heeft. De snelheid van ons netwerk is vooral te danken aan de forse capaciteit van het netwerk: deze is groter dan de netwerken van de twee andere grote providers bij elkaar. Daarnaast heeft T-Mobile het volledige netwerk gemoderniseerd en is het sinds eind oktober landelijk dekkend. Omdat we zoveel mogelijk klanten willen laten profiteren van ons vernieuwde netwerk, verhogen we de internetsnelheid!

Meer informatie over de snelheidsverhoging vind je op: www.t-mobile.nl/snelheid .

Nu ben ik benieuwd: wat is jouw record qua internetsnelheid? :)

hallo ik had een vraagje is die snelheid's verhoging ook voor prepaid klanten ??? Ik heb zelf te mobel PrePaid en een Sony expra Z
hallo ik had een vraagje is die snelheid's verhoging ook voor prepaid klanten ??? Ik heb zelf te mobel PrePaid en een Sony expra Z
Hoi huis.

Het antwoord staat al in het eerste bericht: "De snelheid van Basis Sim en PrePaid worden niet aangepast."
Laat ze eerst maar eens 3G in orde krijgen.
Reputatie 4
Badge +4

Mag ik ook meedoen? 😉
Niet voor prepaid gebruikers ? Als ik een nieuwe telefoon ga kopen met 4G+ en ik maak gebruik van prepaid, dus als ik goed begrijp is deze snelheid niet voor prepaid gebruikers?
Wat is wel snelheid van prepaid gebruikers bij 4G+ telefoon ?
Anders is het zonde om helemaal nieuwe telefoon kopen en niet gebruik kan maken van deze voordeel.
Reputatie 4
Badge +4
(Starscreamer)
Bij geen dekking:
https://forum.t-mobile.nl/netwerk-347/info-geen-netwerk-nu-254233

(Anderen hiervoor)
Vragen over de snelheid:
https://www.t-mobile.nl/netwerk/snelheid/internetsnelheid#
Kijk bij "Veelgestelde vragen".

(WhatsBell)
Een 4G+ toestel is sneller, maar i.c.m. prepay komt het er niet altijd uit.
Ook op WiFi netwerken (standaard modemrouters n / ac) zijn deze 4G+ toestellen sneller door een betere antenne.
Voorbeelden:
De Note4 en S6 (+ Edge + Edge+) gaan 2 x zo snel over Wifi:
2.4 Ghz max. 144 Mbps
5 Ghz max. 866 Mbps
Veel andere toestellen halen max. de helft (S5, Xperia z2) of nog minder (teveel om op te noemen)!
En bij een overstap naar een Sim-only ben je er al klaar voor met een 4G+ telefoon 😃
Reputatie 7
Badge +20
whatsbell schreef:

Niet voor prepaid gebruikers ? Als ik een nieuwe telefoon ga kopen met 4G+ en ik maak gebruik van prepaid, dus als ik goed begrijp is deze snelheid niet voor prepaid gebruikers?
Anders is het zonde om helemaal nieuwe telefoon kopen en niet gebruik kan maken van deze voordeel.

Hi WhatsBell,

Welkom terug op ons Forum!

Als je met PrePaid gebruik maakt van een 4G toestel dan heb toegang tot het 4G-netwerk met een maximale snelheid tot 15 Mbps.

Weet je al voor welk toestel je wilt gaan? 🙂
Hajar schreef:

whatsbell schreef:

Hi WhatsBell,

Welkom terug op ons Forum!

Als je met PrePaid gebruik maakt van een 4G toestel dan heb toegang tot het 4G-netwerk met een maximale snelheid tot 15 Mbps.

Weet je al voor welk toestel je wilt gaan? :)

Dank je!
Nee ik twijfel nog welke toestel ik wil hebben.
Wordt Samsung Galaxy s5+ of Samsung Galaxy s5 Mini ??
Nog tijd genoeg! Misschien valt uit naar S6 mini ?
Reputatie 7
Badge +20
whatsbell schreef:

Dank je!
Nee ik twijfel nog welke toestel ik wil hebben.
Wordt Samsung Galaxy s5+ of Samsung Galaxy s5 Mini ??
Nog tijd genoeg! Misschien valt uit naar S6 mini ?

Nice! Allemaal hele leuke toestellen. Ik ben een paar maanden geleden voor de iPhone 6 gegaan en die bevalt ook super goed! :8
Reputatie 6
Badge +17
Het zou leuk zijn als PrePaid mensen ook van hogere snelheden kunnen genieten 🙂
Reputatie 3
Badge +5
Gisteren in Tilburg had ik voor het eerst het 4g+ logo in het scherm van mijn toestel. Daarmee zou je theoretisch 6 maal 37,5 Mbit = 225 Mbit moeten kunnen halen. Maar helaas geen tijd gehad om een test te doen, en bovendien gaat mijn abonnement niet sneller dan 120 denk ik.
Ik ben zeer tevreden. Een super snel netwerk wat overal goed werkt...

een zeeeer tevreden gebruiker. Nu een 4G+ toestel kopen. :8

Reageer