Beantwoord

[Nieuws] T-Mobile voor 2e keer op rij uitgeroepen tot best getest netwerk in Nederland!

• 20 april 2017
  • 34 reacties
  • 5374 Bekeken

Reputatie 6
Badge +17
  • Oud T-Mobile Moderator
  • 3927 reacties
Update 19 juni: Het kan zijn dat je de code voor de 48 uur Unlimited nog niet hebt ontvangen. We versturen namelijk nog 2 keer een groep klanten een bericht voor 48 uur Unlimited. Dit zal gebeuren op 28 juni en 17 juli. Houd je telefoon dus in de gaten! 🙂

Hoera! Ons netwerk is voor het 2e jaar op rij als beste getest van Nederland! 😃 Vandaag heeft P3 communications de resultaten van het onderzoek naar de kwaliteit van de Nederlandse mobiele netwerken bekendgemaakt. T-Mobile heeft in deze jaarlijkse ‘P3 Connect Mobile Benchmark’ met 956 van de totaal 1.000 punten wederom de hoogste score behaald.

Leuk voor ons, maar ook voor jou! Want omdat wij al onze klanten graag zelf willen laten ervaren hoe goed ons netwerk is, hebben we een cadeau voor jou. Om te vieren dat ons netwerk ook in 2017 als beste getest is in Nederland, krijgen alle T-Mobile klanten die nog geen Go Unlimited abonnement hebben 48 uur de kans om gratis Unlimited data in Nederland uit te proberen. Hoe tof is dat! Vanaf maandag 8 mei ontvang je van ons een sms'je waarmee je jouw cadeau kunt activeren.

Heb je al GO Unlimited? No worries! Ook aan jou hebben we gedacht. Klanten met GO Unlimited krijgen een maand Videoland (instructies volgen in een e-mail), waarmee zij optimaal gebruik kunnen maken van hét Unlimited netwerk.

Wat ga jij doen met 48 uur Unlimited data? :D

icon

Beste antwoord door Thalina 20 april 2017, 09:02

Wanneer krijg ik mijn sms'je met meer informatie over deze actie?
Omdat we heel veel klanten hebben die we allemaal kennis willen laten maken met T-Mobile Unlimited, worden de sms’jes van deze actie in fases verstuurd. We starten daarmee op 8 mei a.s. We kunnen nog niet met zekerheid zeggen wanneer precies je van ons een sms’je ontvangt om jouw 2 dagen Unlimited data in Nederland te activeren, maar het zal ergens in de periode tussen 8 mei en 16 juni 2017 zijn. We versturen nog 2 keer een groep klanten een bericht voor 48 uur Unlimited. Dit zal gebeuren op 28 juni en 17 juli. Houd dus vooral je mobiel in de gaten de komende tijd!
Hoe lang is de actie geldig?
Vanaf het moment dat je de sms ontvangt met de instructies hoe je jouw 2 dagen Unlimited in Nederland activeert, heb je 14 dagen de tijd om dit te doen. Dit kan op een moment dat het jou uitkomt. Bijvoorbeeld vlak voor het weekend, zodat je flink gebruik kunt maken van je Unlimited data. Wil je hier geen gebruik van maken? Dan hoef je niets te doen.
Ik heb geen sms ontvangen. Hoe komt dat?
We sturen de sms'jes in de periode van 8 mei t/m 16 juni 2017. Heb je op 16 juni nog geen sms'je ontvangen? Dan kan het zijn dat je geen gebruik kunt maken van deze actie. Omdat je bijvoorbeeld hebt ingesteld geen berichten van T-Mobile te willen ontvangen, of omdat je misschien een betalingsachterstand hebt. Ook klanten met een 4G voor Thuis-abonnement zijn uitgesloten van deelname.
Ik heb een bericht ontvangen dat ik deze actie nu niet kan activeren. Hoe zit dat?
Omdat we zoveel mogelijk klanten willen laten kennismaken met Unlimited, hanteren we elke dag een maximum aantal gebruikers dat we kunnen aansluiten op deze actie. Heb je een bericht ontvangen dat je vandaag niet kunt activeren, probeer het dan morgen nog eens. De actie blijft na het ontvangen van je activatie-sms’je nog 14 dagen geldig.
Ik wil graag weten hoeveel data ik verbruik. Hoe werkt dat?
Via de My T-Mobile app kun je precies zien hoeveel data je op een dag verbruikt, dus ook tijdens jouw 2 dagen Unlimited data in Nederland. Je kunt de My T-Mobile App gratis downloaden voor Android en iOS, en inloggen met je My T-Mobile gegevens. Na afloop van je 'proefperiode' Unlimited data, zie je in de app gewoon weer de gegevens van je huidige abonnement staan.
Wat gebeurt er ná de 2 dagen dat ik Unlimited data in Nederland heb mogen uitproberen?
Nadat je 2 dagen gebruik hebt gemaakt van deze actie wordt je abonnement automatisch weer teruggedraaid naar je huidige abonnement. Je hoeft hier dus niets voor te doen en er zijn ook geen extra kosten aan deze actie gekoppeld. De 2 dagen Unlimited data in Nederland is een cadeautje van ons voor jou en onze andere klanten, om te vieren dat we voor de 2e keer op rij het best geteste netwerk van Nederland hebben.
Ik heb een zakelijk abonnement. Geldt de actie ook voor mij?
Jazeker, ook onze klanten met een zakelijk abonnement worden in de watten gelegd. Meer informatie vind je op onze zakelijke website.
Bekijk origineel

34 reacties

Reputatie 4
Hoi Lucy,

Wat heerlijk dat je op vakantie bent geweest! :D

Ik hoop dat je hebt genoten! In het systeem zie ik staan dat wij op 30 juni de SMS naar je toe hebben gestuurd met de Unlimited data actie. Kan het zo zijn dat de instellingen van jouw telefoon niet goed staan? Krijg je normaal gesproken wel SMS'jes van ons? Was je in die periode op vakantie?

Als ik jou was zou ik onze T-Mobile Facebookpagina in de gaten houden. Ben je daar al toevallig lid van? Want wij hebben regelmatig leuke Unlimited data acties. Die zijn ook voor jou! Het is echt de moeite waard om daar een kijkje te nemen.

Als je nog vragen hebt, ben je altijd welkom!
Ik heb tot op heden nog geen sms bericht ontvangen over deze actie. Kan het zijn dat ik het vanwege mijn vakantie ben misgelopen?
Reputatie 6
Badge +16
Hoi J.S,

Bedankt voor je snelle reactie! Ik ben er toch opnieuw in gedoken en de sms klopt. Als je gebruik maakt van PrePaid dan krijg je 24 uur unlimited internet bij deze actie. Vandaar het verschil.

Sorry voor de verwarring en de incorrecte informatie. Ik hoop dat de situatie nu duidelijk is!
Verrassing! Wil jij ook het unlimited-gevoel ervaren? SMS dan gratis het woord UNLIMITED naar 1616. Je ontvangt dan voor 24 uur lang 5000 MB data helemaal gratis. Groeten, T-Mobile Actie geldig van 17-24 juli 2017.

Is de sms die ik de 17de van jullie ontvangen heb.
Reputatie 6
Badge +16
Hey J.S

Welkom bij de community!

Begrijpelijk dat je deze opmerking maakt. Er zijn de afgelopen weken verschillende acties geweest. De meest recente actie biedt inderdaad 24 uur unlimited internet. Ik vermoed dat je het hier over hebt. De 48 uur unlimited actie is inmiddels van een tijdje terug. Klopt dit? Als je het inderdaad over de P3 promotie hebt en je krijgt maar 24 uur unlimited internet dan gaat er iets fout. Dit moeten we dan corrigeren! Laat ons dan weten wat er precies in de sms staat, dan helpen we je verder.
Zie hier toevallig dat het om 48 gaat maar in de sms staat maar 24 uur ?
Reputatie 1
Maandag de laatste kans om nog een sms voor 48 uur unlimited data te ontvangen.Ik ben benieuwd.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Snotaapje,

Wat heerlijk dat je naar Turkije gaat! Wanneer vertrek je? We sturen nog sms'jes van deze actie uit op 28 juni en 17 juli dus wie weet lukt het dan wel. Ik kan je geen Videoland als cadeau geven. Het is en blijft een cadeautje dus leuk meegenomen. Ik zie overigens dat je op dit moment al gebruik maakt van een 48 uur Unlimited madness bundel, dus gelukkig heb je wel een keer gebruik kunnen maken van de 48 uur onbeperkt internet alleen dan met een andere actie ;)

Veel plezier met jouw data deze 48 uur en alvast veel plezier in Turkije!
Reputatie 4
Badge +5
Hoi,

Wanneer jullie de Sms gaan verzenden ben ik waarschijnlijk in Turkije. Kan ik 1 maand lang Videoland krijgen?

- Snotaapje;)
@klamboe
Mogelijk zijn dat de Unlimited acties van Facebook, houd hun Facebook-pagina in de gaten, wellicht komen er nog meer leuke acties voorbij. 😉
Lees dat sommige mensen al 4x deze maand unlimited hebben gekregen, ik heb nog niks gehoord/gezien. Beetje jammer.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mark,

Ik heb je een privébericht gestuurd. 🙂
Reputatie 2
Helaas ben o.a. ik (en mijn vrouw) door jullie vergeten en krijg ik de SMS waarschijnlijk 1 dag voor mijn vakantie (en ben dan in het buitenland) en heb ik er niets aan omdat die verlopen is voordat ik terug ben. Kunnen jullie mij niet gewoon 1 maand gratis videoland geven, dan ben ik blij en hoeven jullie mij niet meer te vergeten die SMS te versturen.
Reputatie 7
Badge +20
Hey allemaal,

We dachten dat alle SMS'jes verstuurd zouden worden in de periode 8 mei tot en met 16 juni, maar er worden nog 2 dagen berichten verstuurd. De berichten voor 48 uur Unlimited worden ook nog verstuurd op 28 juni en 17 juli. Houd je telefoon dus in de gaten, want er komen nog berichten aan! :)

@Peukie

Het zijn alleen SMS'jes die verstuurd worden, dus dat is niet voor iedereen handig. Je zou de simkaart nog in een toestel kunnen plaatsen, maar het lijkt er bij jou ook op dat de "houdbaarheidsdatum" van de SMS al verlopen is. Deze is namelijk 24 mei naar je verstuurd. Ik stuur je een privébericht met een mogelijk alternatief!
Reputatie 1
Hoi, wat gebeurt er met de mensen die alleen een internet abo (097 nummer) hebben en dus geen sms kunnen ontvangen van TM , krijgen die een e-mail ?:? zou erg aardig zijn.:$
Reputatie 1
Hoi Richie er zijn meer mensen waarbij dit het geval is. T-Mobile heeft het nu in onderzoek hoe groot deze groep is en hoe ze dit gaan oplossen voor deze groep om alsnog 48 uur onbeperkt internet aan te bieden. Als hier geen tmobile medewerker reageert meldt het dan via Facebook of Twitter zodat ook jij alsnog krijgt waar je recht op hebt.
Hoi, Ik heb nog geen sms mogen ontvangen. Ga ik dat nog krijgen of voldoe ik niet aan de voorwaarden? Mvg, Richard.
Hoi SimonYin, welkom op het klantenforum.

De SMS die wordt uitgestuurd is niet bepaald duidelijk. T-Mobile is dat aan het onderzoeken. Wat in de SMS bedoeld wordt is dat je het op een later moment nogmaals moet proberen, omdat op dat moment al genoeg mensen gebruik maken van deze actie. Er zit een 'cap' op, waarschijnlijk om te voorkomen dat iedereen tegelijk de actie activeert en zodoende het netwerk overbelast raakt.
Ik stuur een sms met UNLIMITED AAN en krijg een bericht terug dat het niet kan omdat er te weinig tijd resteerd??? in mijn sms staat dat het geldig is tot en met 22 mei wtf is dit voor onzin
Blijf het uiteraard jammer vinden. Maar toch bedankt voor je reactie.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Pateen75,

Ik begrijp dat je het jammer vindt dat je niet meer kunt overstappen naar T-Mobile GO. Zoals Serviceweb al aangaf heeft het onder meer op onze website en het forum gestaan dat dit mogelijk was. Er is zelfs besloten om de actie nog langer te laten lopen omdat er zoveel interesse in was. Op de algemene pagina over T-Mobile GO heeft tot 1 april duidelijk gestaan dat je kon overstappen als bestaande klant. Deze informatie is nu weggehaald, omdat het niet meer mogelijk is. We hebben het zo goed mogelijk proberen te communiceren. Uiteindelijk is besloten om de mogelijkheid om over te stappen te stoppen per 1 april. Ergens moeten we een streep trekken.

Misschien nog goed nieuws: vanaf 15 juni worden de roamingtarieven weer aangepast. Vanaf dat moment zijn van ieder abonnement de Nederlandse bel-, sms- en databundels ook in de EU te gebruiken, zonder toeslag. Deze nieuwe regeling geldt voor particuliere én zakelijke klanten. In dit topic vind je meer informatie daarover. Dan kun je dus ook jouw abonnement in de EU gebruiken.

Ik begrijp dat je op een ander antwoord had gehoopt, maar ik hoop wel dat het meer duidelijkheid geeft. Als je nog aanvullende vragen hebt, hoor ik het graag.

Er is duidelijk gecommuniceerd dat je als bestaande klant kon overstappen naar een GO abonnement tot eind Maart. Dat heeft op de site gestaan en op verschillende plekken hier op de forum. Dus daar kan ik je geen gelijk in geven!!

In de aanbiedingsmail die ik ontvangen heb destijds werd geen uiterste datum vermeld. Ik ben er na een telefoontje vorige week met T-Mobile zelf achter gekomen dat ze ná 1 april geen bestaande klanten meer mochten omzetten. De desbetreffende dame van T-mobile vertelde mij zelf dat deze datum later pas is geïntroduceerd. Als je nu gaat zoeken op de site staat ook nergens vermeld dat je de eerste weken als bestaande klant gebruik kon maken van de aanbieding en vanaf 1 april niet meer. Dus ik noem dat toch niet echt duidelijk communiceren.
Reputatie 2
Badge
Congratulations! Second time in a row! Next year it will be difficult as Vodafone improved a lot and now it is 2nd. Let's see the results next year with VoLTE in Tmobile
Reputatie 7
Badge +20
Thanks allemaal! Wij zijn natuurlijk heel blij hiermee! :D

@Apparao; Heel erg bedankt voor je compliment en feedback! Goed om te horen dat je een goede dekking ervaart. Je snelheid is ook best redelijk, maar we zijn inderdaad bezig met nieuwe frequenties voor 4G waardoor het uiteindelijk sneller moet gaan worden. Goed nieuws dus! 😃
Lieve T-Mobile, van harte gefeliciteerd met jullie topprestatie, en nu al voor de 2e maal! Ik ben niet ontevreden, integendeel. Ik ben net van KPN overgestapt naar jullie vanwege het T-Mobile Go Unlimited NL&EU-abonnement, maar ik heb wel een punt van feedback. Bij KPN lag de gemiddelde snelheid in Amsterdam en de Randstad vaak tussen de 50 Mb/s en de 175 Mb/s. Ook buiten de Randstad was dit vaak meer dan 50 Mb/s. Ik heb een iPhone 6s Plus met "Aanbieder versie: T-Mobile NL 28.0" . De dekking van T-Mobile ervaar ik echt als stukken beter, maar de (gemiddelde) snelheid helaas (nog) niet. Nu is dit voor mij geen halszaak, maar heeft P3 hier ook objectief naar gekeken? En gaan jullie het netwerk, echt ook in 2017 verder versnellen??? Dit is geen kritiek, maar positief bedoelde feedback. Nogmaals van harte!

Reageer