[NIEUWS] Unlimited Data for a Day NL!

Reputatie 6
Badge +17
  • T-Mobile Moderator
  • 3359 reacties
Hey allemaal!

Ik heb superleuk nieuws voor jullie! Sinds kort is het mogelijk om 24 uur lang onbeperkt data in Nederland op je mobiel te krijgen. En dat voor maar €3,-!

Wat krijg je allemaal?

> 24 uur onbeperkt data in Nederland voor maar €3,-
> Op het snelste netwerk van Nederland
> Stopt automatisch na 24 uur
> Geen onverwachte kosten

Je kan dus 24 uur lang onbeperkt: films kijken, urenlang gamen of een super gaaf concert streamen!

Voor meer informatie en voorwaarden kun je terecht op de actiepagina!

Hoe activeer ik deze bundel?
Log in op My T-Mobile (via de app of via de website) en ga naar je verbruikstatus. Daar kun je Unlimited Data for a Day NL aanschaffen. Na aankoop gaat je databundel met 24 uur Unlimited data in Nederland meteen in. Je krijgt dan een tegoed van 5GB op je mobiel. Dit zie je terug in je overzicht op My T-Mobile.

Je kunt je tegoed daarna steeds gratis aanvullen met 1GB, net zolang totdat je 24 uur verstreken zijn. Je krijgt van ons ook steeds een sms-bericht zodra je tegoed bijna op is. En na 24 uur stopt de databundel automatisch. Je zit dus nergens aan vast.

We zetten geen onbeperkt tegoed op je mobiel maar 5GB, omdat we oneerlijk en/of commercieel gebruik willen voorkomen. Zo wordt het netwerk niet onnodig belast en zorgen we ervoor dat iedereen Unlimited kan internetten.

Is Unlimited Data for a Day NL geldig in de EU?
In Nederland kun je volledig gebruik maken van Unlimited Data for a Day. Je krijgt dan 24 uur lang Unlimited data. In de EU krijg je met deze bundel tot 827MB aan data per 24 uur. Buiten de EU kun je Unlimited Data for a Day NL niet gebruiken. In Nederland koop je Unlimited Data for a Day gemakkelijk zelf via My T-Mobile. Ben je in de EU? Neem dan contact op met de Klantenservice.

Is deze actie ook geldig in combinatie met een PrePaid?
Voor PrePaid kun je niet deze, maar wel een vergelijkbare Unlimited databundel kopen.

Hoe zie ik deze actie terug op mijn factuur?
Na aankoop vind je het bedrag van € 3,- terug in My T-Mobile onder je verbruikstatus. Zodra je factuur is opgemaakt, staat Unlimited Data for a Day NL onder facturen bij ‘Overige kosten’.

Als je nog vragen hebt over Unlimited Data for a Day in NL, kun je die hieronder achterlaten!

Wat ga jij met je 24 uur onbeperkt data doen? 😃

3 reacties

Reputatie 2
Badge
Beste Issam,

Ik was ff i.a.v. de afloop van Unlimited Data for a Day NL om 16.10
Alles is weer in orde en dank voor het vergoeden van de bundel.

On topic:

Het Unlimited Data for a Day NL is top, heb het 2x uitgeprobeerd
waarvan 1x gratis. ;-)

Ik zal er meerdere keren gebruik van gaan maken en hoop dan ook,
dat Unlimited Data for a Day NL nog lang als extra bundel aangeboden
blijft worden.
Reputatie 6
Badge +16
Hey rial,

Wat gek dat je niet direct de normale snelheid kon gebruiken.. Dit zou direct moeten werken na het ontvangen van je nieuwe bundel.

Ik kan me voorstellen dat je over bent gegaan naar de Unlimited for a Day bundel. Ik heb de kosten voor deze bundel in ieder geval vergoed, dit zal zichtbaar zijn op je eerstvolgende factuur.

Mocht je in de toekomst weer een lage snelheid hebben ondanks dat je een nieuwe bundel hebt ontvangen, dan helpt het vaak om je toestel één keer helemaal uit en weer aan te zetten. Zo meld je jezelf opnieuw aan op het netwerk en worden eventuele wijzigingen goed doorgevoerd.

Uiteraard hopen we dat dit niet meer nodig is. 😉
Reputatie 2
Badge
Gisteravond van 03/01 naar 04/01 om 00.01 had mijn nieuwe GO UP bundel
in behoren te gaan.

Blijkbaar was er iets met de snelheid mis gegaan.

Van ellende een Unlimited Data for a Day NL toegevoegd
( een 20 minuten geleden) en het loopt weer als een speer.

Ik neem aan, dat die € 3,00 voor jullie rekening is ?? 😉

Reageer