Vraag

[Nieuws] Unlimited Madness gaat weer van start!

Reputatie 6
Badge +16
  • T-Mobile Moderator
  • 3213 reacties
Hoi allemaal!

Update 18 september: Unlimited Madness Maand is verlengd tot en met 1 oktober! Dus, sla je slag! 😃

Vandaag is hét moment waarop jullie allemaal hebben gewacht: de Unlimited Madness Maand is terug! Tot en met 1 oktober kun je profiteren van de meest waanzinnige deals. Bekijk het snel met eigen ogen op onze webshop en wie weet zit er een mooie deal voor jou bij!

Heb je nu een Sim Only abonnement en zie je een scherpe aanbieding met toestel? Maak dan gebruik van Toestelflexibiliteit, waarmee je supermakkelijk tijdens je huidige contractperiode kunt overstappen naar een Go abonnement met toestel!

Ben je juist al in het bezit van een lopend abonnement met toestel, maar is je toestel echt aan vervanging toe, dan kun je checken of je in aanmerking komt voor Early Renewal. Daarmee kun je nog eerder je abonnement vernieuwen en dus ook Unlimited Madness meepakken!

En het houdt niet op, want wil je van nóg meer voordeel genieten? Scoor dan een extra korting door een vriend of bekende bij T-Mobile binnen te slepen. Met T-Mobile Vriendenkorting ontvang jij voor iedere vriend die ook een abonnement aansluit eenmalig €25,- korting op je factuur! Nog leuker: ook de vriend of vriendin die je aanbrengt ontvangt deze factuurkorting.

Word jij al enthousiast van deze Unlimited Madness? Laat het ons vooral weten!

21 reacties

Ik, en waarschijnlijk velen met mij, zijn denkik vooral verheugd dat er weer een teken van leven is van jullie kant. Goed verhaal met die kortingen enzo, dan kun je je nu weer bezighouden met de klanten die al betaald hebben en niet kunnen internetten.
Zit er ook nog wat in voor de mensen die een oud abonnement hebben?
ligt het aan mij of is bovenstaande nog nirt van start gegaan? ik zie nergens aan aanbieding tussen staan. kom niet met dat verhaal van 5 euro korting als iemand aanmeld etc..
wat is er veranderd met die offerte?
Reputatie 7
Badge +20
@WobWobble

Ik heb al op menig topic gereageerd waar jij ook jouw vraag over de internetbundels van PrePaid had geplaatst. Wil je er rekening mee houden dat dit als spam wordt gezien en dat het niet de bedoeling is dat je in topics berichten plaatst die niets met het topic zelf te maken hebben. Alvast bedankt!

@TheDutchWesley

Dat ligt aan hoe oud! Klanten met oudere abonnementen kunnen vaak ook aan een verlenging gaan denken, dus dan kun je van deze deal gebruikmaken! Daarnaast hebben we natuurlijk onze voordelen voor bestaande en nieuwe klanten. 🙂

@Azzedinek

De actie Unlimited Madness is vanochtend zeker van start gegaan! Had je al op deze link geklikt: https://www.t-mobile.nl/unlimited-madness

@Lucas83

Het ligt er wel aan naar welk abonnement en toestel je kijkt of daar inderdaad een scherpe Madnessactie op geldt! Welk abonnement heeft jouw interesse? 🙂
T-Mobile Go Sim Only Unlimited NL + 10GB EU voor 1 jaar,
was 37Euro en
nu is Unlimited Madness, gek aanbieding 37 Euro!

T-mobile altijd verrassing!
Sinds 28 November 2016 ben ik klant. Nog nooit een bericht gehad dat ik hem kon omgooien naar het Go abonnement. Vreemd dat dat niet automatisch of met een email/sms gebeurt. Ben helemaal niet op de hoogte gesteld. Ik betaal nu namelijk veel te veel als ik naar de concurrentie kijk.
Reputatie 5
Badge +17
Lucas83 schreef:

T-Mobile Go Sim Only Unlimited NL + 10GB EU voor 1 jaar,
was 37Euro en
nu is Unlimited Madness, gek aanbieding 37 Euro!

T-mobile altijd verrassing!

Er is geen korting op de Unlimited abonnement. Geen elke provider heeft namelijk een goede dekking, goede snelheid op 4G én voor € 35 (zelfs € 30 met T-Mobile Samen). Dat is een hele schappelijke prijs.
Reputatie 7
Badge +20
@Lucas83

Onze Klantexpert Pilovali slaat de spijker volledig op de kop! 🙂

@TheDutchWesley

Een overstap naar Go is inderdaad niet mogelijk, dit gaat ook niet automatisch, aangezien niet iedereen dit wil. We hebben dit aan het begin van het jaar een aantal maanden de mogelijkheid geboden en dit ook gecommuniceerd via allerlei mogelijke kanalen! Het is jammer dat je hier naast grijpt, maar het overzetten van het contract is in dit geval niet mogelijk. Tegen de tijd dat je kunt verlengen, is er wellicht weer een nieuwe deal!
Reputatie 4
Badge +5
Ik vind de deals niet zo speciaal. De deals in de T-Mobile Mobile Madness Maand waren beter.
Ik hoorde net jullie reclame over de Motorola modulaire telefoon. Dit zou de enige zijn. Wat een onzin!!! Fairphone was altijd al modulair en veel eerder!!!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ekwant_1978,

Bedankt voor de feedback! Jouw punt is in ieder geval duidelijk. 🙂 Waarschijnlijk een vergissing of was de intentie dat het om de enige modulaire telefoon ging die je bij een abonnement kunt nemen. Op de website staat het in de specificaties in ieder geval niet zo en wordt aangegeven dat het om de nieuwste gaat. Daar gaat het dus sowieso goed!
Toch ook wel een beetje eens met Lucas83. Ben in jaren '90 klant geworden bij Dutchtone en via diverse overnames e.d. bij T-mobile terecht gekomen. Daar ben ik helemaal tevreden mee, maar zo mad zijn de aanbiedingen nu niet als je een sim only abonnement hebt Ik kan nu verlengen, zit te kijken naar 10GB bundel maar het zijn de reguliere bedragen die anders ook gelden. Misschien een keer sim only madness of trouwe klanten madness maand doen??
Reputatie 4
Hi Eric,

Heel tof om te lezen dat je al zo lang lid bent van onze Magenta-familie!

Onze Magenta-familie is erg belangrijk voor ons en wij zijn erg blij met alle familieleden. Daarom maken wij geen onderscheid in onze liefde voor jullie! We love you all equally. 😉

Bedoel je het GO UP-abonnement met 10 GB of de GO Unlimited NL, met 10 GB EU?
Hallo Muberra, ik denk dat de 10GB van Go UP voor mij meer dan voldoende is om de komende 1 of 2 jaar mee uit de voeten te kunnen, zeker met datavrije muziek, dus Unlimited is voorlopig te veel van t goede.
Reputatie 7
Badge +17
Hi Eric,

Als je denkt dat dat voldoende is dan kun je daar gewoon lekker gebruik van maken. Unlimited is ook fijner voor grootgebruikers. 😛
Reputatie 2
Fijn, t/m 17/9. Not. Ik mag 20/9 verlengen... 😢😢😢
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Paula,

Dan heb ik goed nieuws voor je! 🙂 Unlimited Madness is namelijk verlengd tot en met 1 oktober!
Reputatie 3
Goed om te horen! Voor een familielid ben ik een beetje in dubio wat handig is om te doen. Die had vroeger een Flex abonnement en is nu omgezet naar Stel Samen & Stel Bij met onbeperkt bellen NL zonder internetbundel voor € 4,98 per maand. Op zich is internet niet nodig. In december gaat echter de actieprijs vervallen. Vervalt echter alleen de korting op de onbeperkt bellen bundel? Of ook op het start abonnement? In My T-Mobile staat dit namelijk alleen bij de onbeperkt bellen bundel dat deze vervalt in december.

Dit is een beetje de afweging of het gunstig is om te verlengen, of gewoon het bestaande abonnement door te laten lopen.
Reputatie 7
Badge +20
Hey 05alexander92,

Dat is inderdaad een goede overweging, ik snap dat je daar even wat meer info over wilt. In principe vervallen alle kortingen op dezelfde datum. Ik wil dit ook graag nog even voor jou, of eigenlijk jouw familielid, uitzoeken, als je wilt! Zou je mij in een privébericht de volgende gegevens ter controle kunnen sturen: Naam, telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van het rekeningnummer. Dit is allemaal ter beveiliging van de privégegevens van de contractant.

Ik hoor het graag van je!
Reputatie 3
Bedankt voor de reactie, ik ben er inmiddels al achter gekomen dat inderdaad de kortingen per december vervallen. Verlengen voor 1 oktober is dus de interessantste optie!

Reageer