Sticky

[Nieuws] Voor de 3e keer op rij is T-Mobile uitgeroepen tot best getest netwerk in Nederland!

Reputatie 7
Badge +18
  • T-Mobile Moderator
  • 12958 reacties
Hoera! Wij zijn voor de 3e keer op rij, net als in 2016 en 2017, tot het best geteste mobiele netwerk van Nederland uitgeroepen! P3 heeft de resultaten van het onderzoek vandaag bekend gemaakt en wij hebben dit jaar zelfs de hoogst gemeten score wereldwijd. Daarnaast is ons netwerk ook nog eens het snelste mobiele netwerk van Nederland volgens een onafhankelijke speedtest in 2017.

Goed nieuws voor ons, maar ook zeker voor jou! Om dit samen te vieren, bieden wij al onze klanten 72 uur Unlimited data in Nederland aan. Hiermee kun je ongestoord en Unlimited genieten van video’s, muziek streamen of online games spelen. En, waarom 72 uur? Omdat ons netwerk nu al 3 keer op rij het best geteste netwerk van Nederland is. Gaaf toch? 😃

Heb je al een Unlimited abonnement bij T-Mobile? Dan hebben wij iets anders leuks voor je in petto. Je maakt nu namelijk kans op allerlei supersnelle prijzen, zoals een race experience op Circuit Zandvoort of een skydive uit een luchtballon. Je krijgt van krijgt van ons een e-mail met alle informatie hierover.

Let op! Het kan zijn dat je een foutmelding krijgt bij het SMS'en. Dit kan komen doordat Premium SMS geblokkeerd is in jouw toestel. Je kunt dit in jouw toestel zelf deblokkeren, onder andere via deze instructies.

Veelgestelde vragen

Wanneer krijg ik meer informatie over deze actie?
Heb je al een Unlimited abonnement? Wij sturen tussen 11 en 14 april een e-mail met een link naar onze actiepagina. Je kunt je daar heel gemakkelijk aanmelden voor de actie.

Heb je nog geen Unlimited abonnement? Dan krijg je van ons een sms’je om de 72 uur Unlimited data te activeren. Omdat we heel veel klanten hebben die we allemaal kennis willen laten maken met T-Mobile Unlimited, worden de sms’jes van deze actie in fases verstuurd. We starten daarmee op 8 mei.

We kunnen nog niet met zekerheid zeggen wanneer precies je van ons een sms’je ontvangt om jouw 72 uur Unlimited data in Nederland te activeren, maar het zal ergens in de periode tussen 8 mei en 13 juli 2018 zijn. Houd dus vooral je mobiel in de gaten de komende tijd!

Hoe lang is de actie geldig?
In de sms staat vermeld tot wanneer je jouw 72 Unlimited Data in Nederland kunt activeren. Dit zal 7-14 dagen zijn.

De activatie kan op een moment dat het jou uitkomt. Bijvoorbeeld vlak voor het weekend, zodat je flink gebruik kunt maken van je Unlimited data. Reageer gratis op de SMS door ‘UNLIMITED AAN’ terug te sturen naar 2244 om je Unlimited data te activeren.

Is de actie ook in het buitenland geldig?
Nee, de 72 uur Unlimited data zijn echt alleen in Nederland te gebruiken.

Ben je op het moment dat je het sms’je krijgt op vakantie? Wacht dan even met het activeren van de Unlimited data totdat je weer in Nederland bent.

Ik heb geen sms ontvangen. Hoe komt dat?
We sturen de e-mails en sms'jes in de periode van 8 mei t/m 13 juli 2018.

Heb je geen sms’je ontvangen? Dan kan het zijn dat je geen gebruik kunt maken van deze actie omdat je bijvoorbeeld hebt ingesteld geen berichten van T-Mobile te willen ontvangen. Ook klanten met een 4G voor Thuis-abonnement zijn uitgesloten van deelname.

Ik wil graag weten hoeveel data ik verbruik. Hoe werkt dat?
Via de My T-Mobile app kun je precies zien hoeveel data je op een dag verbruikt, dus ook tijdens jouw 72 uur Unlimited data in Nederland.

Je kunt de My T-Mobile App gratis downloaden voor Android en iOS, en inloggen met je My T-Mobile gegevens. Na afloop van je 'proefperiode' Unlimited data, zie je in de app gewoon weer de gegevens van je huidige abonnement staan.

Wat gebeurt er ná de 72 uur dat ik Unlimited data in Nederland heb mogen uitproberen?
Nadat je 72 uur gebruik hebt gemaakt van deze actie wordt je abonnement automatisch weer teruggedraaid naar je huidige abonnement. Je krijgt van ons een sms’je zodra de 72 uur voorbij zijn. Je hoeft hier dus niets voor te doen en er zijn ook geen extra kosten aan deze actie gekoppeld.

De 72 uur Unlimited data in Nederland is een cadeautje van ons voor jou en onze andere klanten, om te vieren dat we voor de 3e keer op rij het best geteste netwerk van Nederland hebben.

Ik heb PrePaid. Geldt de actie ook voor mij?
Jazeker, ook onze PrePaid klanten worden in de watten gelegd. Op 19 april ontvang je een sms’je met meer informatie hierover. Je kunt vanaf dan met de actie meedoen door jouw tegoed op te waarderen, Prepaid Surprise te spelen en daarna jouw gratis 72 uur Unlimited Data in Nederland te activeren. Daarbij maak je met PrePaid Suprise ook kans op andere toffe prijzen!

Heb je nog andere vragen voor ons? Laat het hier in het topic weten! :)

27 reacties

Hallo David / T-Mobile,

Proficiat met de wederom de 1e plaats.

Verder heel netjes, dat jullie al jullie klanten mee laten delen in de feestvreugde 🙂.

Met vriendelijke groet,
Mari.
Reputatie 4
Badge
Gefeliciteerd tmobile!
Nu alleen te hopen dat tmobile niet koploper wordt in de duurste abonnementen. De prijzen vanaf nieuwe abonnementen stijgen behoorlijk en kortingen vervallen voor velen.
was jullie klanten service ook maar zo snel
Reputatie 6
Badge +7
Zoals verwacht , geniet dagelijks van jullie supernetwerk.

Gefeliciteerd!
Reputatie 2
Badge
Proficiat T-Mobile.
Wel verdiend!
Heel leuk ook dat jullie er een actie aan koppelen.
Ik heb me aangemeld ervoor 🙂
Reputatie 2
Op deze URL https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/sim-only is het nog niet geüpdatet en word nog verwezen naar het resultaat van vorig jaar.
Reputatie 5
Badge +15
Bedankt voor de felicitaties allemaal! Superleuk om te merken dat jullie net zo trots zijn als wij én de actie zo leuk vinden! Thanks voor het enthousiasme. 😃

@StefanT: Goed opgemerkt! Ik heb het meteen doorgezet naar mijn collega's. Dankjewel!
Reputatie 1
@David/Jaimy

Gezien ik al unlimited heb, had ik een mailtje verwacht van de actie, maar helaas heb ik deze nog niet mogen ontvangen.

Zou ik deze alsnog mogen krijgen?

Bij voorbaat dank ^^
Reputatie 6
Badge +17
Hi KeiichiroNL,

Natuurlijk willen wij dat jij ook gewoon gebruik maakt van deze te gekke actie! We delen onze vreugde graag met je! Heb je toevallig je spambox al gecontroleerd? De e-mail is namelijk tussen 11 en 14 april verstuurd. Ik heb je voor de zekerheid ook een privébericht gestuurd met de link naar de actiepagina. Ik ben heel benieuwd of het zo ook werkt.

Laat je het mij weten?
Reputatie 1
Hey Hajar,

De link in je PM werkt gewoon. Ik heb spambox gecontroleerd, en zelfs verwijderde emails terug naar boven gehaald, maar ik heb de e-mail gewoonweg niet ontvangen.

Ik heb me nu in ieder geval kunnen inschrijven voor de actie. Bedankt voor de PM!
Nu nog de beste met de kosten van een abonnement worden dat zie ik niet gebeuren. Krijgen steeds minder en betalen meer
Helaas kan ik de Unlimited data niet aanzetten. Elke keer als ik een sms wil sturen naar 2244, geeft mijn mobiel aan dat Android gestopt is. Loopt de hele tijd vast 😞
Reputatie 7
Badge +18
@EveAngels,

Kun je de instructies uit het eerste bericht eens controleren? Misschien is Premium SMS wel geblokkeerd. Een ander probleem zou kunnen zijn dat er iets mis is met de software. Heb je dit probleem bij alle SMS'jes of alleen bij dit SMS'je?
Ik heb het alleen bij dit nummer. Mijn normale sms'jes versturen wel..
Reputatie 5
Badge +15
Hoi EveAngels,

Kun je eens proberen of het lukt volgens de tip in dit topic, namelijk via instellingen > apps menu openen en dan speciale toegang > premium sms-services gebruiken?

Laat het ons maar weten of dat lukt! 🙂
Zouden jullie mij de instructies kunnen mailen/per sms kunnen sturen?
Ik ben bang dat ik het namelijk heb gewist 😬😱
Reputatie 5
Badge +15
Hoi Monster1977,

Ik heb meteen met jou meegekeken!

Ik zie dat je de sms nog niet ontvangen hebt! Het klopt dus dat je de instructies nog niet hebt gekregen. Geen zorgen, je kunt nog t/m 13 juli 2018 een smsje van ons krijgen met de instructies! 😃 Zie ook deze pagina voor meer informatie. 🙂
"Goed nieuws voor ons, maar ook zeker voor jou! Om dit samen te vieren, bieden wij al onze klanten 72 uur Unlimited data in Nederland aan."

Dit is niet waar, Ik heb het niet gekregen. net gebeld met de klanten service. die zei dat het willigkeurig is en niet alle klanten.
beetje misleiden niet ?
Reputatie 6
Badge +17
Hi Airblade,

Wij sturen de sms'jes nog tot 13 juli uit dus grote kans dat je die nog ontvangt! Op deze pagina staat ook uitgelegd hoe je dat kan activeren. Mocht je na 13 juli niks hebben ontvangen, laat het ons dan weten. Dan maken we dat wel in orde voor je!

Geen zorgen het komt sowieso wel goed!
Beste Tmobile,

Zoals hierboven beschreven kun je een smsje ontvangen voor deze actie t/m 13 juli. Ik heb tot op heden niks ontvangen. Kunnen jullie dit voor mij nagaan?
Reputatie 2
Badge
Beste Erwinzld,

Volgens mij, is 13 juli nog niet voorbij. 😉
(ik heb trouwens ook nog niets binnengekregen).
Reputatie 7
Badge +18
Hey Erwin en Rial,

Ondertussen is de 13e ook al verstreken. Kunnen jullie laten weten of jullie iets hebben ontvangen? Anders gaan we hier achteraan!
Reputatie 2
Badge
Goedemiddag David,

Heb nog niets ontvangen.
Hallo David,

Heb ook nog steeds niks ontvangen.

Reageer