[Nieuws] Wijzigingen mobiele abonnementen T-Mobile

• 9 september 2019
  • 11 reacties
  • 6929 Bekeken
[Nieuws] Wijzigingen mobiele abonnementen T-Mobile
Reputatie 6
Badge +5
  • T-Mobile Thuis moderator
  • 2728 reacties
Om ons aanbod in abonnementen scherp te houden en te zorgen dat we de klantbehoefte goed weerspiegelen hebben we ons huidige aanbod per 9 september aangepast. We willen er op deze manier ook voor zorgen dat ons aanbod én Klantvoordeel nóg eenvoudiger wordt!

In deze tabel zie je welke abonnementen we vanaf nu aanbieden:

Kijk voor de nieuwe abonnementen op deze pagina: Go Unlimited!

De bundels van 0 en 2 GB en de Unlimited USA-bundel zitten niet meer in het nieuwe assortiment. We vinden een limited belbundel ook niet echt goed passen bij een Unlimited-abonnement, dus Unlimited data heeft vanaf nu altijd Unlimited belminuten in Nederland en de EU (+120 minuten vanuit NL naar EU)! 🎉

We willen daarnaast Unlimited nóg toegankelijker maken en daarom wordt de prijs hiervan € 30,-! Wanneer je dit vervolgens combineert met één ander abonnement op hetzelfde adres krijg je nog eens € 5,- extra korting en betaal je dus slechts € 25,- per maand voor jouw Unlimited-abonnement!

Hieronder vind je onze FAQ en als je dan nog vragen hebt kun je die natuurlijk gerust in dit topic stellen!

FAQ’s Het nieuwe Go

Ik wil kiezen voor een 120 minutenbundel. Krijg ik dan 120 minuten én onbeperkt sms’en?Zeker. En, de belminuten en sms’jes zijn ook te gebruiken voor bellen/sms’en ín de EU, en vanuit Nederland naar EU-landen.
Kan ik mijn bundels ook in de EU gebruiken?Ja, je minuten- en databundels zijn volledig in de EU te gebruiken. Bij Unlimited GB kun je per maand 14 GB in de EU gebruiken. Bij Go met 10 GB krijgt de klant 9,2 GB aan Datavrije Muziek in de EU. (Bij eerdere versies van Go is dit 10,6 GB). De landenverdeling blijft onveranderd: Zwitserland, Andorra en Monaco vallen buiten de EU, in Zone 1.
Kan ik met een nieuw Go abonnement nog steeds bijstellen?Ja, de regels voor het bijstellen van je Go abonnement blijven gewoon hetzelfde. Je kan één keer per maand een (data- of bel)bundel verhogen of verlagen. Met de nieuwe Go abonnementen kan de klant nog steeds het abonnement bijstellen.
Heeft het bijstellen van mijn bundel invloed op mijn toestelkrediet?Het bijstellen van je bundel heeft hier geen invloed op, je behoudt het toestelkrediet waarvoor je kiest bij het afsluiten van je abonnement.
Ik heb een korting op mijn abonnement. Houd ik die korting als ik mijn abonnement bijstel?Uiteraard maken we het graag aantrekkelijk om je abonnement bij te stellen. Log in op jouw persoonlijke My T-Mobile account om jouw mogelijkheden te bekijken.
Ik heb nog een ouder Go abonnement en ik kan nog niet verlengen. Kan ik overstappen naar dit tariefplan?Heb je een Go- of Basis Sim abonnement dat is afgesloten vóór 29 januari 2018? Dan kan je wel overstappen naar het nieuwe Go als je nog niet kan verlengen. Zo kan je gebruik maken van Klantvoordeel. Dit regel je via de Klantenservice. Heb je een Go- of Basis Sim abonnement dat is afgesloten vóór 29 januari 2018 en kan je wel al verlengen? Dan kan je niet overstappen, maar moet je je abonnement verlengen om Klantvoordeel te kunnen krijgen. Abonnementen afgesloten vanaf 29 januari 2018 kunnen gebruik maken van de nieuwe voordelen van Klantvoordeel door akkoord te gaan met de nieuwe voorwaarden van T-Mobile Klantvoordeel.
Wat gebeurt er als mijn 120 belminuten op zijn?Wij adviseren altijd de My T-Mobile app te gebruiken om je actuele verbruik in te zien. Als je 120 minuten op zijn, betaal je € 0,25 per minuut in Nederland, in de rest van de EU en vanuit Nederland naar EU-landen. Uiteraard kan je op elk gewenst moment bijstellen naar onbeperkt bellen.
Nu Tele2 is overgenomen: kan ik ook van Tele2 overstappen naar dit nieuwe Go abonnement?Natuurlijk mag je altijd een abonnement afsluiten bij T-Mobile. Het Nummerbehoud regelen wij dan kosteloos voor je. Het is alleen niet mogelijk om kosteloos over te stappen als je contracttermijn nog niet verlopen is.
Als ik MB’s/minuten over heb, neem ik deze dan mee naar de nieuwe maand?Minuten, sms’jes en MB’s zijn 1 maand geldig.
Als ik Unlimited belminuten heb, geldt dit dan ook voor in de EU en voor gesprekken náár de EU?Met het abonnement T-Mobile Go Unlimited bellen kan je onbeperkt bellen in Nederland naar Nederlandse nationale vaste en mobiele nummers, met uitzondering van servicenummers. In de EU kan je ook onbeperkt bellen naar EU-lidstaten. Je kan tot 120 minuten bellen van Nederland naar de EU.
Is Datavrije Muziek nog beschikbaar bij het nieuwe Go Tablet?Nee, Datavrije Muziek is niet meer beschikbaar i.c.m. het nieuwe Go Tablet.

Het nieuwe Go en T-Mobile Klantvoordeel

Kan ik dan niet gewoon op mijn oude prijsplan blijven?Natuurlijk mag je je huidige abonnement behouden. Het is alleen niet mogelijk om dit abonnement te combineren met bijvoorbeeld een nieuwe smartphone met het afsluiten van een toestelkrediet.
Kan ik met een nieuw Go abonnement tegelijk voordeel krijgen via T-Mobile Samen voordeel en T-Mobile Klantvoordeel?Nee. Het is niet mogelijk om tegelijkertijd een T-Mobile Samen voordeel én T-Mobile Klantvoordeel te ontvangen. Ben je al lid van een T-Mobile Samen groep? Dan kan je lid blijven van een T-Mobile Samen groep. Hiermee blijven de voordelen voor de andere groepsleden hetzelfde. Je kan tegelijkertijd lid zijn van een T-Mobile Samen groep en T-Mobile Klantvoordeel. Zijn er meerdere T-Mobile abonnementen aangemeld voor Klantvoordeel op jouw adres, dan ontvang je voordeel in Klantvoordeel.
Ik kan met mijn nieuwe Go abonnement maandelijks mijn abonnement bijstellen. Wat gebeurt er dan met mijn korting via T-Mobile Klantvoordeel?De voordeelprijs van € 25,- geldt niet als je 1 GB, 5 GB of 10 GB databundel neemt. Stel je bij van gelimiteerde bundels naar een Unlimited data- én belbundel? En zijn op jouw adres ook andere T-Mobile abonnementen aangemeld? Dan profiteer je van de voordeelprijs van € 25,- voor jouw Go Unlimited. Stel je je abonnement bij naar een 1 GB, 5 GB of 10 GB databundel, dan vervalt de voordeelprijs en krijg je € 2,50 korting en 2 GB extra per maand.
Ik krijg een andere korting in Klantvoordeel dan mijn huisgenoot, maar we hebben allebei Unlimited. Hoe kan dit?Sinds 9 september heeft Klantvoordeel nieuwe voorwaarden met andere voordelen voor Go Unlimited. Wil je ook de nieuwe korting op Unlimited, dan kun je dit eenvoudig activeren via een button in je Klantvoordeeloverzicht in My T-Mobile.
Ik heb me aangemeld voor Klantvoordeel toen ik mijn abonnement had besteld, maar ik krijg nog geen voordelen. Hoe kan dit?Je aanmelding voor Klantvoordeel bij je bestelling is verwerkt. Maar, je voordelen gaan pas in, zodra je abonnement actief is op ons netwerk en er minimaal nog één actief abonnement aangemeld is voor Klantvoordeel op hetzelfde adres.
Ik heb me aangemeld voor Klantvoordeel toen ik mijn abonnement had besteld, maar ik heb nog geen bevestiging ontvangen van mijn aanmelding. Hoe kan dit?Dit kan meerdere oorzaken hebben:
- Je bestelling is nog in behandeling. Je aanmelding voor Klantvoordeel gaat pas in, zodra je abonnement ook actief is op ons netwerk.
- Er zijn al zes mobiele nummers aangemeld voor Klantvoordeel op het adres. Er kunnen niet meer mobiele abonnementen worden toegevoegd.

Het nieuwe Go en T-Mobile Samen

Ik zit al in een Samen groep en neem een Go abonnement. Wat betekent dit voor T-Mobile Samen?Je blijft gewoon lid. Je krijgt géén korting of cadeau meer, voor jou lopen de voordelen voortaan via T-Mobile Klantvoordeel. Andere groepsleden kunnen wel onderling gratis bellen, ook naar jou. Jij kan niet gratis bellen naar andere groepsleden.
Ik heb een nieuw Go abonnement, waarom zou ik nog lid blijven van mijn T-Mobile Samen groep?Jouw nieuwe abonnement blijft gewoon meetellen in de T-Mobile Samen groep. Zo blijven de andere groepsleden hun voordeel ontvangen. Je krijgt géén korting of cadeau meer; de andere leden van de groep met een ouder abonnement wel. Voor jou lopen de voordelen voortaan via T-Mobile Klantvoordeel.

11 reacties

Dus voor bestaande klanten veranderd er niks?,

wat ik echt nog als tip zou willen mee geven verhoog aub de Unlimited 5gb naar 10gb dat zou zo een enorme verlossing zijn💓
Reputatie 6
Badge +5
Hi @juliank,

Voor huidige, lopende abonnementen verandert er niets. Op het moment dat je verlengt of je Klantvoordeel activeert heb je te maken met de nieuwe situatie. Bedankt voor je tip trouwens! 👍
Reputatie 7
Badge +5
Jammer dat er weer een verplichting is om MB's af te nemen. Vond ik juist fijn dat ik hierin een keuze had. Heb voor 1 van mijn abonnementen geen MB's nodig. Dus toch ansjovis...

https://www.youtube.com/watch?v=XUYjRA8fE7o
Waarom de usa bundel weggehaald? Ik ga 1 oktober naar de vs dus heb het vandaag maar snel afgesloten terwijl ik pas over 2 weken ga. Mijn nieuwe maand gaat in op de 13de betaal ik omdat ik vandaag de 9de het geactiveerd heb deze maand ook de volle 25 euro extra nu?
Reputatie 7
Badge +5
@flakes Nee, volgens mij gaat dat naar rato.
Als ik het dus goed heb dan pakt het voor gezinnen die thans meer dan 3 unlimited abonnementen hebben dus duurder uit. In ons geval met 4 unlimited Europa gaan we dus in plaats van 4 x 22,50 euro naar 4 x 25 euro. Een verschil van + 120 euro op jaarbasis.
Reputatie 7
Badge +5
Als je verlengt wel. Je huidige prijs blijft hetzelfde. Uitgezonderd inflatiecorrectie.
Maar je word gedwongen te verlengen anders vervalt de korting en betaal je de eerder vastgestelde reguliere prijs van 50 euro + inflatiecorrectie. Dat word dus 200 euro + bij 4 abonnemeten. Staat niet in verhouding.
Reputatie 7
Badge +5
Voor zover ik weet blijven kortingen vooralsnog bestaan als je jouw abonnement laat doorlopen. Geen garantie dat dit in de toekomst weer wijzigt natuurlijk.
Ik blijf lekker bij mijn Tele2 unlimited abonnement van €25.

En voor die 5 euro korting kom ik niet in aanmerking.

Is natuurlijk voor iedereen anders en aangezien we over een tijdje toch gebruik maken van het T-Mobile netwerk blijf ik zitten waar ik zit.

Het is net wat gunstiger uitvalt.
Reputatie 2
Het zou prettiger zijn als T Mobile keek naar hoelang iemand al abonnee is bij hun i.p.v. hoeveel abonnementen men heeft op 1 adres.
Als je alleen woont op een adres en je hebt geen thuis abonnement heb je helemaal niets aan deze abo vormen. Je komt nooit in aanmerking voor een mooie korting zo.

Reageer