[Nieuws] Wijzigingen Oneindig Online op je Smartphone

• 4 oktober 2016
  • 5 reacties
  • 1007 Bekeken

Reputatie 5
  • Oud-medewerker
  • 346 reacties
Hallo allemaal!

Vanaf 17 oktober verlagen we de prijs voor Oneindig Online op je Smartphone van € 90,- naar € 70,- per maand. Daarnaast start je straks met Oneindig Online op je Smartphone elke dag met 5 GB. Zijn je 5 GB’s op? Dan kun je op dezelfde dag oneindig 1 GB aanvullen via My T-Mobile en de My T-Mobile App. Aanvullen is gratis! Goed nieuws voor zakelijke klanten, want vanaf 17 oktober is de bundel ook beschikbaar voor de abonnementen Stel Samen & Stel Bij Zakelijk en T-Mobile Zakelijk. We hebben de nieuwe voorwaarden van Oneindig Online ontwikkeld in co-creatie met klanten door het delen van ervaringen via een besloten Facebook-groep.

Waarom wijzigen wij de Oneindig Online bundel?
Om ons netwerk te kunnen beschermen tegen misbruik. Alleen zonder misbruik kunnen namelijk veel meer klanten gebruikmaken van deze bundel van ongekende vrijheid! 🙂 Tevens is de door ons ontvangen feedback vanuit de ACM in de nieuwe opzet verwerkt.

Waarom een dagelijkse bundel van 5GB mét de optie tot gratis 1GB-aanvullers?
Wij hebben gezien dat de huidige Oneindig Online gebruiker gemiddeld ruim minder dan 5 GB per dag gebruikt. Alleen bij hoge uitzondering zal de gratis 1 GB aanvuller nodig zijn. Als we in de toekomst zien dat het normale gebruik gaat stijgen en 5 GB per dag te weinig is, dan passen we de limiet aan. Hetzelfde geldt voor de 1 GB-aanvuller.

Wat gebeurt er na het verbruiken van de 5GB zonder het activeren van de 1GB-aanvuller?
Dan wordt de snelheid verlaagd naar 384 Kbps. Hiermee kun je nog appen, browsen, Facebook checken en muziek luisteren in hoge kwaliteit

Ik maak op dit moment gebruik van Oneindig Online, zijn deze wijzigingen ook op mij van toepassing?
Jazeker, je wordt op 17 oktober overgezet naar de nieuwe voorwaarden en prijsstelling.

Blijft de rest zoals het was?!
Ja! Je kunt bijvoorbeeld nog steeds 2GB per maand in de EU gebruiken.

5 reacties

Offtopic maar is er een reden dat er voor FB is gekozen in plaats van een gesloten sub forum in de T-mobile community?
Reputatie 5
Hey Ves, goeie vraag! Hiervoor is gekozen omdat een afgesloten groep op FB minder complex is dan op het forum. 🙂
Reputatie 4
Badge +7
En dit is dus waarom er een data limiet is ingevoerd: https://www.allaboutphones.nl/t-mobile-misbruik-oneindig-online-abonnement/.
Een stelletje kleuters dat zich volwassen noemt maakt misbruik van de hun geboden ruimte.
De aanvuller werkt alleen niet, zowel in de app als in browser..
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Mitch Andreas James,

Mijn collega Hajar heeft op jouw andere bericht gereageerd. Je hebt jouw bericht 3 keer geplaatst, zou je het in de toekomst bij één bericht per vraag willen houden? Het meerdere malen stellen van je vraag is tegen de huisregels en helpt ook niet om het sneller te laten oppakken. Ik heb je andere reactie op het derde topic dan ook verwijderd.

Je kunt in het andere topic reageren op de reactie van Hajar. Daar zal je vraag verder worden opgepakt.

Reageer