Nu eerste 3 maanden gratis abonnement bij verlengen smart abbonement

Op de website staat nu dat je de eerste 3 maanden gratis abonnement krijgt indien je smart abonnement verlengt. Echter er staat nergens tot wanneer deze actie duurt.

23 reacties

Dit wil ik ook weten! 😂
Reputatie 2
Wat nou als je nog een flex abbonement hebt? Geldt het dan ook?
Ik ben ook erg benieuwd tot wanneer deze actie duurt. In januari zou ik hier graag voor in aanmerking willen komen.
Reputatie 7
Helaas wordt bij deze acties nooit vermeld wanneer ze aflopen.

Ik heb het even nagevraagd in de Tmobile winkel, het blijkt dat deze aktie duurt tot en met 13 November 2011, kan zijn dat deze nog verlengt wordt.
Reputatie 2
Deze actie wordt dus niet verlengt.
Erg jammer van T-mobile, ze doen niets om hun vaste klanten te behouden.
Het enigste wat ze me konden bieden was dat ik de aansluitkosten niet hoefde te betalen(wat nogal logisch is als je al klant bent)
Dat ze zo met vaste klanten omgaan vindt ik toch erg spijtig, je bent een speelpoppetje in hun speelveld en hebben je niet nodig!.
Nu ga ik maar onderzoek doen naar een andere provider waar ze me wel een leuke en goede aanbiedingen kunnen doen!
Sterker nog. Ze laten mij, als trouwe klant sinds Ben, een exact zelfde toestel bij dezelfde abonnement meer betalen dan een nieuwe klant!!! in de folder van hun staat € 259,95 voor een iphone 4GS. staat nergens ook niet op de site dat dit de prijs is voor nieuwe klanten. ik als bestaande klant moet € 279,95 betalen voor dat toestel. Vertellen ze mij doodleuk "ja maar meneer u verlengt uw contract dus hoef u geen aansluitkosten te betalen" maar mag wel meer betalen voor datzelfde toestel :S
Reputatie 7
Deze actie is nu afgelopen, binnenkort zal er waarschijnlijk weer een andere actie komen. Zo gaat dat nu eenmaal. Neemt niet weg dat het vervelend is als je net na 13 november mag verlengen. Heb zelf met een jaar verlengd, kreeg daarbij 2 maanden gratis abo en 3 maanden gratis family. En dan nog eens een nieuwe mobiel uitzoeken terwijl ik zeer tevreden ben met mijn huidige mobiel.

Is mij ook vaak genoeg gebeurd hoor, dat ik pas kon verlengen wanneer een mooie actie net voorbij was.
Reputatie 2
Ik had het geluk* dat ik de 12e mocht verlengen en toevallig ook gelijk gedaan, (wist niet dat de actie afliep)
Dus ik heb gelukkig nog wel de 3 maanden gratis abo!

*geluk = onder voorbehoud, misschien gaat er over een week wel een nieuwe actie in waarbij je de eerste 6 maanden gratis krijgt o.i.d.
Reputatie 7
Ja, dat had ik ook in mijn achterhoofd toen ik ging verlengen, wie weet wat hierna voor actie komt.

Maar 2 maanden gratis abo en 3 maanden gratis family bij een 1 jarig abonnement lijkt me toch een mooie deal.
Op de site van Phoneshop wordt er een Tmobile 300 / 2 jaar abo. met Iphone 4s 32 gb aangeboden voor € 147,00 / geen extra kosten , gratis bezorging. maandelijke kosten € 42,50. iphone direkt leverbaar/op voorraad.

Voor de mensen die de actie van 3 maanden van Tmobile gemist hebben, is dit misschien een leuke aanbieding.

Ik heb net ( begin November) mijn contract verlengd, maar helaas nog steeds aan het wachten (eind oktober gereserveerd) op de Iphone 4S 32 gb, die waarschijnlijk pas eind November geleverd kan worden. Hopelijk komt Tmobile deze mensen wat tegemoet ( extra korting op toestel ☺️?) voor al hun geduld.
Wat het lullige van deze actie is, is dat je als zeer trouwe klant net besloten hebt om een iPhone 4S te nemen, vervolgens met het iPhone 4S accu-probleem geconfronteerd wordt en besluit de uitkomst heel even af te wachten (je wil immers geen kapot product kopen) om dan vervolgens te vernemen dat je geen aanspraak meer kan maken op deze actie.

Je zou toch mogen verwachten van een bedrijf als T-mobile, dat de vaste klanten de kans krijgen om van de actie gebruik te maken (met terugwerkende kracht) zodra het product weer "normaal werkend" wordt verklaard?

jammer van t-mobile dat ze vaste klanten zo behandelen
ben al meer als 10 jaar klant
ik was net 1 dag telaat voor de actie van 3 maanden gratis bij verlenging van mijn abo en konden niets voor mij doen
mij gaan ze verliezen als klant en ben nu opzoek naar een andere provider die meer voor mij kan doen
Reputatie 2
Bij mij ook precies hetzelfde geval. Mij konden ze ook geen aanbieding doen. Heel slecht om een trouwe klant zo in de kou te laten staan. Ik ben ook maar aan kijken voor een andere provider.
Reputatie 7
De actie had nu eenmaal een vaste periode, helaas voor degene die er net buiten vielen. Succes voor degene die hierom naar een andere provider overstappen, daar gaat het gewoon hetzelfde. Niet meer dan logisch lijkt mij.

Er zijn met jullie natuurlijk vele anderen die anders ook alsnog aanspraak op die actie willen maken. Misschien even wachten tot een volgende actie die ongetwijfeld weer komt.....
Reputatie 7
@allemaal
Ik zie dat ezz al duidelijk heeft aangegeven dat acties nu eenmaal een bepaalde looptijd hebben. Natuurlijk is het jammer als je geen gebruik kunt maken van een bepaalde actie maar wie weet komt er nog een mooiere actie aan. :)

Sommige reacties hier zijn off-topic. Graag alleen een reactie plaatsen als je vraag of opmerking gaat over de inmiddels verlopen actie van 3 maanden 100% korting bij vernieuwing met een Smart abonnement.
Reputatie 2
Hallo,

Ik heb op 22 oktober de iphone 4s 32GB gereserveerd, deze ging 28 oktober in de verkoop. Toen liep de actie van 3 maanden gratis abonnement bij een I-smart abonnement. Gisteren 27-11 heb ik mijn Iphone pas op kunnen halen en voor 2 jaar verlengt met een I-smart 300 abbonement. Maar nu is deze actie afgelopen sinds 13-11. Valt hier nog iets aan te doen of is er een mogenlijkheid om mij hier alsnog tegemoet te komen?

MvG F. van Eijk
Reputatie 7
@ferryve
Excuses voor mijn late reactie!

Omdat de vernieuwing 2 weken na afloop van de actie door de dealer is ingevoerd kom je hiervoor helaas niet in aanmerking.
Reputatie 2
Hallo Moderator, Ook ik heb 28 oktober een iPhone 4S besteld bij T-Shop. Die is nog steeds niet binnen (snap niet waar het fout gaat, maar goed, ik ben hier al mee in contact met je collega), maar ik ga er wel gewoon van uit dat wanneer die telefoon binnen is en ik mijn abonnement ga verlengen ik ook gewoon 2 maanden gratis abonnement ga ontvangen, aktie die geldig was op moment van bestelling...

Groet, Micha.
Reputatie 5
@miesco,
Je maakt gebruik van de actie die geldt op het moment dat je verlengt, ook als de verlenging pas enkele maanden later in gaat.
Reputatie 2
Dat snap ik, maar op moment van bestellen van nieuwe telefoon, gaf medewerker in de winkel aan, dat abonnement nog niet verlengd werd, dat zou pas geregeld worden als die telefoon binnen zou zijn. Die er nu na 7 weken nog steeds niet is... Dus abonnement is formeel nog niet verlengd. Maar goed, ik ga er van uit dat dit voor mij wel geldt, aangezien mijn bestelling wel van de 28e van oktober is. Bedankt.
Komen er nog weer acties voor de iphone 4s ? Zoals 3mnd gratis abo?
Mij gaan ze ook als klant verliezen. Ik was een week te laat terwijl het toch nog op de site stond.

Reageer