Beantwoord

[Opgelost] My T-Mobile momenteel niet bereikbaar

  • 17 februari 2020
  • 2 reacties
  • 2199 Bekeken

Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 8432 reacties

Momenteel kun je problemen ervaren met My T-Mobile, sorry! We werken aan een oplossing en hopen My T-Mobile snel weer volledig up and running te hebben. In dit topic houden we jullie op de hoogte.

icon

Beste antwoord door David 17 februari 2020, 15:58

[Update 15:58]

De problemen met My T-Mobile zijn opgelost. Je kunt dus gewoon weer gebruikmaken van de My T-Mobile App en website. Sorry voor het tijdelijke ongemak!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

[Update 15:05]

Momenteel is het probleem nog in onderzoek. Zodra we meer weten, delen we dat uiteraard met jullie!

Reputatie 7
Badge +20

[Update 15:58]

De problemen met My T-Mobile zijn opgelost. Je kunt dus gewoon weer gebruikmaken van de My T-Mobile App en website. Sorry voor het tijdelijke ongemak!

Reageer