[opgelost] My T-Mobile niet bereikbaar

• 14 november 2012
  • 2 reacties
  • 2625 Bekeken

Afgelopen nacht hebben er werkzaamheden plaatsgevonden op www.t-mobile.nl. Helaas zijn deze werkzaamheden nog niet afgerond waardoor er op dit moment geen gebruik kan worden gemaakt van My T-Mobile, contractvernieuwing en andere functies waar je voor moet inloggen op t-mobile.nl.

Er wordt hard gewerkt om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.

*update* de werkzaamheden zijn volledig afgerond. My T-Mobile, contractvernieuwing en andere functies waar je voor moet inloggen op t-mobile.nl werken weer zoals vanouds.

2 reacties

Opgelost is een groot woord ik kom al weken niet meer ingelogd vandaag voor eerste keer wel nadat ik 5 keer geprobeerd heb, op mijn iPad en pc lukt het nog steeds niet.
( en ja ik let op hoofdletters etc) zelfs op 2 andere apps voor het belt tegoed te checken is niet in te loggen en als je weer eens een nieuwe code moet opvragen dan krijg je die natuurlijk niet want daar moet je voor inloggen zucht
Niets op het netwerk van tmobile aan te merken maar OMG die my t-mobile is een regelrechte ramp ik hoop dat ze dat eens goed krijgen het word zo langzamerhand wel tijd
Ook hier kan ik op mijn lumia 900 niet meer de gewente gegevens zien zoals beltegoed enz........
dit is sinds een dag of 3 ....app start wel op maar de juiste gegevens komen niet meer ????

Reageer