[*OPGELOST* STORING] 1202 en My T-Mobile niet beschikbaar

  • 16 juli 2015
  • 0 reacties
  • 725 Bekeken

Momenteel zijn My T-Mobile onze App en 1202 slecht of niet bereikbaar. Dit geldt zowel voor de website als de My T-Mobile App. Het probleem is bij ons bekend en we zijn hard bezig om het op te lossen!

Via dit topic houden we je uiteraard op de hoogte! Als je vragen hebt of als we je ergens bij kunnen helpen, stel dan gerust je vraag! Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Update: Inloggen op het Forum is niet mogelijk. Als jullie vragen en/of opmerkingen hebben, dan kunnen jullie die stellen via Facebook of Twitter. We werken hard om het probleem z.s.m op te lossen!

Update: Onze telefonische klantenservice is (in tegenstelling tot eerder bericht) wél gewoon bereikbaar.

Update: Goed nieuws: de problemen met My T-Mobile en 1202 zijn inmiddels opgelost! Onze excuses voor het ongemak!

0 reacties

Geen reactie

Reageer