Beantwoord

Phishing e-mail ontvangen

  • 23 maart 2016
  • 2 reacties
  • 352 Bekeken

Hen zojuist een phishing mail gekregen over een openstaand bedrag wat ik al betaald heb.. En deze zou ik niet betaald hebben en of ik deze nu wil betalen
aan wie moet ik fdit melden?
icon

Beste antwoord door Pilovali 23 maart 2016, 07:42

Hallo en welkom op het forum,

Het is bekend dat er phishing mails rond gaan, hier kan T-Mobile helaas weinig aan doen, behalve waarschuwen. Er staat dus ook een melding op de homepage en op het forum.
Je kunt het beste gewoon de mail verwijderen.

Groet,
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het forum,

Het is bekend dat er phishing mails rond gaan, hier kan T-Mobile helaas weinig aan doen, behalve waarschuwen. Er staat dus ook een melding op de homepage en op het forum.
Je kunt het beste gewoon de mail verwijderen.

Groet,
Reputatie 6
Badge +17
Hi Monique,

Dank voor je melding! Zoals Pilovali al aangaf, zijn we hiervan op de hoogte. Het advies is om niet via de link in de e-mail te betalen, nergens op te klikken, te markeren als spam en te verwijderen. Meer informatie en uitleg vind je in het algemene topic over phishing.

Laat het ons gerust weten als je hierover nog vragen hebt! Je kunt deze stellen in het algemene topic.

Dit topic gaat op slot.