Beantwoord

Samsung Galaxy Watch beschikbaarheid en 4G LTE-versie

• 18 september 2018
  • 1 reactie
  • 8741 Bekeken

Aangezien T-Mobile US de 4G LTE-versie van de Samsung Galaxy Watch (46 mm zilver) [2018] aanbiedt, vroeg ik me af of T-Mobile Nederland de LTE-versie van dit horloge zal aanbieden? Zo ja, wanneer is dit ongeveer aangekondigd en beschikbaar?

Bedankt
icon

Beste antwoord door Jaimy 19 september 2018, 11:05

Hoi Nimalami,

Welkom op de Community, leuk dat je je hebt aangemeld!

Ik zal meteen heel eerlijk zijn en zeggen dat er op dit moment nog geen concrete plannen zijn om dit op te nemen in ons assortiment. Maar natuurlijk zijn we altijd aan het onderzoeken waar vraag naar is en wat we gaan opnemen in ons aanbod! Sorry dat ik je niet meer duidelijkheid kan geven! Hopelijk kun je voor jezelf beslissen voor welke watch je dan uiteindelijk gaat. ☺ Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan natuurlijk wel weten, want wij doen ons best alles zo goed mogelijk te beantwoorden!

Voor nu nog een hele fijne dag gewenst!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Nimalami,

Welkom op de Community, leuk dat je je hebt aangemeld!

Ik zal meteen heel eerlijk zijn en zeggen dat er op dit moment nog geen concrete plannen zijn om dit op te nemen in ons assortiment. Maar natuurlijk zijn we altijd aan het onderzoeken waar vraag naar is en wat we gaan opnemen in ons aanbod! Sorry dat ik je niet meer duidelijkheid kan geven! Hopelijk kun je voor jezelf beslissen voor welke watch je dan uiteindelijk gaat. ☺ Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan natuurlijk wel weten, want wij doen ons best alles zo goed mogelijk te beantwoorden!

Voor nu nog een hele fijne dag gewenst!

Reageer