Vraag

Schiet een #balfie en maak kans op luxe reis voor 2 naar het WK in Brazilie!

Reputatie 5
Vanuit onze samenwerking met Sony mogen wij een extreem luxe reis voor twee personen weggeven naar de WK wedstrijd Nederland - Chili!

Meedoen? In 3 simpele stappen, maak jij kans!
Stap 1: Maak een #balfie (een selfie met een bal)
tip: wees creatief, dat zorgt voor veel stemmen:)
Stap 2: Upload voor 21 april 2014 jouw #balfie op onze speciale onze actiepagina
Stap 3: Roep al jouw mede-forumleden, vrienden, familieleden, collega’s, buren en kennissen op te stemmen, want de #balfie met de meeste stemmen maakt de meeste kans!

Op mijn #balfie kan je helaas niet stemmen, maar wij wel op die van jou.
Dus ga snel naar onze actiepagina en doe mee tot en met 21 april.

Veel plezier en succes!

Groetjes, Arianne

19 reacties

Ik doe ook mee maar heb mijn foto niet zelf genomen, valt dat wel binnen de regels?
Wat denk je zelf? Google anders eens wat een selfie is.....
Reputatie 7
Badge +9
Iemand heeft de laatste paar maanden onder een steen gelegen... Zelfs RTL nieuws weet ondertussen wat het is...

Ik pas. Brazilië trekt mij niet, en 't WK al hélémaal niet, dus ik gun die statistische kans liever aan een ander die wél wil. 🙂
Reputatie 5
Badge +13
Eens kijken of ik me T-Mobile voetballetje ergens kan vinden. 😛
Ja.... Ik begreep net voor het posten dat het voetballen moesten wezen.... Kom ik weer goed mee weg 😛
Reputatie 5
Badge +13
Hahaha... of ik ... ;)

Herken je deze nog Minty? 😃
Reputatie 5
Jaaaa iamPuk, daar heb ik er ook nog ergens twee van liggen! Good old times. 🆒

Dus nu heb ik toch iets liggen wat op een voetbal lijkt. Mooi! Ik ga manlief eens overhalen om een selfie te maken. ;)
Het hoeven trouwens geen voetballen te zijn! Het mag elke willekeurige bal (op een bepaald soort na natuurlijk) mag. Het mogen dus gewoon voetballen, basketballen, tennisballen, pingpongballen, bitterballen, salmiakballen etc etc zijn.
Reputatie 5
Badge +13
Bitterballen?
Euhmm.. die eet ik gelijk op :o

Anti stress balletje dan.. Die ik heb ik ook nog in magenta kleurtje. 😛
Oke dan   Bal pen is toch  goed ? 

En ja, ik kijk altijd dom op een foto......:P

edit:  niet alleen op een foto lolz
JohnH, de balpen is dan weer niet de bedoeling. Wel origineel bedacht, dat moet ik zeker toegeven. Het voorwerp moet wel rond - balvormig - zijn 😉.
En, niet onbelangrijk, alleen de foto''s op de actiepagina doen mee.
OOoohoooooo :(

En ik had nog wel een pen gezocht die bij mijn shirt kleurde :)

Maar het was niet echt om deel te nemen lolz   Ik haat voetbal en speciaal de gekte vooraf aan een WK  en dan later het gezeur waarom Nederland weer niets klaar heeft gespeeld...    lolz

Maar ach, nu is mijn gezicht ook eens op het forum te zien....  houd de trollen een beetje weg 😛
Mijn upload doet het niet. Wat nu?
Hoi Noortje,

Er was inderdaad iets mis, maar dat is nu weer gefixt. Het uploaden van je foto zou nu dus weer gewoon moeten werken.

Gr. Eva
Je kon toch tot afgelopen middernacht stemmen? Na dit tijdstip zijn er nog heel veel stemmen bijgekomen. Hoe kan dit? Niet eerlijk lijkt mij!
Hoi Noortje,

Het uitzetten van het stemmechanisme is handmatig gebeurd. Dit is dan ook zo snel mogelijk gedaan nadat de actieperiode was afgelopen. We hebben gisteren de gehele top 25 uitgepluist. Eén van actievoorwaarde was namelijk dat er maar 1x per persoon gestemd mocht worden. Dit hebben we gecontroleerd aan de hand van de IP-adressen achter de stemmen. Hieruit bleek helaas dat meerdere deelnemers zeer creatief zijn geweest in het verkrijgen van stemmen. Onder de drie deelnemers die op eerlijke wijze hun stemmen verkregen hebben, zal de uiteindelijke winnaar geloot worden.
Het iets later sluiten van de actiepagina heeft hier geen verschil in gemaakt.

Groetjes, Eva
Reputatie 7
Badge +9
Hebben jullie ook de Proxy IP's uitgesloten? Oldest trick in the book, stemmen via een proxy...
Is de winnaar al gebeld? Dus per ip-adres werd er maar 1 stem geteld. Wanneer wordt er gebeld dan? Ik heb op twitter vaak mensen laten stemmen. Maar kan niet weten of hun meerdere malen hebben gestemd.
Ondertussen is onze WK-actie afgelopen. We hebben vele balfies voorbij zien komen en ook de stemmen stroomden binnen. Indrukwekkende getallen werden gerealiseerd. Omdat wij eerlijkheid een belangrijke voorwaarde om te kunnen winnen vinden, hebben wij de gehele top 25 nagekeken op IP-adres. De drie foto's met de meeste eerlijke stemmen zijn vervolgens in onze loting gegaan.
Jazzy is uiteindelijk onze zeer gelukkige winnares geworden! En blij is Jazzy zeker!

Onze tweede winnaar, Tamar, heeft dezelfde luxe reis gewonnen. Naast de #balfie actie waar iedereen aan kon meedoen, liep er namelijk ook een sales gebonden actie. Dit betekende dat het verlengen van een abonnement met een Sony Xperia Z1 Compact, Z1 of Z2, ook kans bood op de WK-reis. Met een zeer enthousiaste, vrolijke en blije Tamar als gevolg!

Reageer