Blog

[Sfeerimpressie] Lancering van de vernieuwde Community

[Sfeerimpressie] Lancering van de vernieuwde Community
Reputatie 7
  • Oud-medewerker
  • 3880 reacties
Hoi allemaal!

Maanden zijn we achter de schermen bezig geweest met alles wat er komt kijken bij het vernieuwen van deze Community. Van de ontwikkeling van de nieuwe lay-out tot de verbetering van ranks en badges, van het bestellen van cupcakes om dit mooie moment te vieren tot het optimaliseren van de werking op mobiel… Er kwam heel wat bij kijken, maar dan heb je ook wat – al zeggen we het zelf!

Op dinsdag 5 juni 2018 was het dan zover: rond twee uur zou de vernieuwde Community online komen. Een spannend moment, want zou alles direct goed werken en zouden jullie er als users niet teveel last van ondervinden?

Rond half twee ging het oude platform offline en waren we ongeveer een half uur onbereikbaar. In spanning stonden wij klaar met onze champagneflessen, hopend op een goed werkend nieuw platform. Iets na tweeën was het dan zover: de nieuwe link (https://community.t-mobile.nl) werd gelanceerd en zo was onze vernieuwde Community een feit!

De champagneflessen konden open en de speciaal voor de gelegenheid gemaakte cupcakes konden rondgedeeld worden. Verschillende collega’s van allerlei afdelingen kwamen langs om met ons Community-team de lancering van het vernieuwde platform te vieren. Een feestelijke fotosessie met de hashtag #TeamCommunity kon daarbij natuurlijk niet ontbreken. Hieronder vind je dan ook een gezellige sfeerimpressie!


In het topic waarin de vernieuwing bekend werd gemaakt, kregen we van jullie direct ontzettend veel leuke reacties. Bedankt daarvoor! Schroom niet om nog véél vaker een bezoekje te brengen. Jullie zijn van harte welkom!

Liefs,
Het Community-team

David, Issam, Hajar, Bas en Jaimy

14 reacties

Reputatie 3
Van harte gefeliciteerd Community-team met de vernieuwde community!!🎈🎉🎊
(Mogen we het woord forum nu nog wel blijven gebruiken? 😋 En is het Webcare-team nu afgeschaft? 😉)

"In spanning stonden wij klaar met onze champagneflessen, hopend op een goed werkend nieuw platform."
Haha, thats the spirit! 👊😁
Gelukkig is het goed afgelopen, en daarna zit de sfeer er lekker in zie ik! 🍾🍾

Misschien her en der nog kleine puntjes te verbeteren in de omgeving maar dat zal wel goed komen denk ik!
(Bijv. INLOGGEN rechts boven op de pagina blijft in beeld.)
Maar ook grooooote verbeteringen zoals het in kunnen voeren van meer smileys 😎 zodat we onze emoties beter kunnen uitdrukken. 😍😤😴😭😇🙈

Heel veel succes de komende tijd en ga als de 🚒💨💨💨 voor nóg meer tevreden klanten!!
Reputatie 7
Hoi HarryMe,

Yesssssssss superleuk berichtje van je! Dankjewel! 😍

We noemen het zelf nu echt "Community", juist omdat we echt dat gevoel van betrokkenheid willen overbrengen. Zo voelt het voor onszelf namelijk wel en we hopen dat users dat gevoel hier ook krijgen! Heel soms noem ik het stiekem even allebei, omdat niet iedereen direct weet wat een Community is, haha. Het Community-team is nog steeds onderdeel van het Webcare-team! Het Webcare-team bestaat uit het Community-team en het Social-team (Facebook en Twitter).

Wat betreft het Inloggen: een heel goed punt! Ik ben hier meteen over gaan mailen, zodat dit aangepast kan worden. Ik snap inderdaad dat het nu wat verwarrend kan zijn.

Enne, ja die smileys zijn wel awesome hè! 👏🎈🎉🐱😂
Reputatie 7
Badge +3
Het was even wennen, de nieuwe indeling maar het werkt uiteindelijk fijner dan het oude forum. Het ziet er heel mooi uit! Community is wel beter dan forum want de interactie tussen de T-Mobile medewerkers en de regelmatige bezoekers voelt meer als een community.

Ik zou het wel handig vinden als bij "Reacties" standaard de nieuwste bovenaan zou staan of dat je dat in kan stellen.

Groet, Folkert
Ik zou het wel handig vinden als bij "Reacties" standaard de nieuwste bovenaan zou staan of dat je dat in kan stellen.
Dat kan onderaan de OP:


(Of eigenlijk direct boven de reacties. 😉 ) Even klikken op wat er voor jou rechts staat en 'oudste eerst' aanklikken. 🙂
Reputatie 7
Badge +3

Ik zou het wel handig vinden als bij "Reacties" standaard de nieuwste bovenaan zou staan of dat je dat in kan stellen.Dat kan onderaan de OP:


(Of eigenlijk direct boven de reacties. 😉 ) Even klikken op wat er voor jou rechts staat en 'oudste eerst' aanklikken. :)

Klopt maar elke keer als ik naar Reacties ga, ook binnen 1 login sessie, moet ik m weer wijzigen. Ik had m liever meteen op Nieuwste eerst. Ik zie het nut van Oudste eerst niet in, dat zijn meestal geen relevante reacties meer.
Reputatie 3
@Folkert ben het geheel met je eens! Onnodig gedoe om elke keer weer opnieuw te wijzigen in "Nieuwste eerst". De laatste wijziging gewoon bewaren bij je instellingen zou een goeie optie zijn.
Toch niet zo ingewikkeld T-Mobile om deze mogelijkheid ff te maken?
Reputatie 7
Badge +9
Hi Folkert en Siert,

Ik heb jullie feedback doorgezet! Thanks voor het meedenken.😊
Reputatie 3
En toen bleef het weer verdacht stil vanuit T-Mobile ... Welterusten, slaap zacht ...
Reputatie 7
Badge +3
En toen bleef het weer verdacht stil vanuit T-Mobile ... Welterusten, slaap zacht ...

De beheerders van het forum zullen waarschijnlijk alle feedback verzamelen en dan eventueel wijzigingen doorvoeren. Je kunt ook gewoon direct vragen wanneer en of ze iets gaan wijzigen in plaats van cynische opmerkingen plaatsen.
Reputatie 3
Ik vraag alleen maar direct iets aan iemand als hij:zij ooit van plan is antwoord te geven.
Dus vraag daarom niets aan T-Mobile, want zelfs “nee of niets” komt er niet uit als reactie!
Reputatie 7
Badge +3
Zie je dat Siert? Reacties staan nu default op Nieuwste eerst!

Hebben ze dat bij T-Mobile toch maar mooi opgelost. 😀
Reputatie 3
Uh ... Ik zie gewoon “Oudste eerst” als ik een volgend topic bekijk. Geen enkel verschil!
Reputatie 7
Badge +3
Uh ... Ik zie gewoon “Oudste eerst” als ik een volgend topic bekijk. Geen enkel verschil!
Raar, ik zie sinds kort Nieuwste eerst op twee verschillende pc's en op mijn android telefoon.
Reputatie 3
Daar kan T-Mobile vast wel een antwoord op geven. Ik weet niet (en heb nergens gelezen) of zij hierbij iets veranderd hebben. Ik heb in ieder geval niets gemerkt.

Reageer