Speciale openingsactie: Nieuwe T-Mobile Shop in Capelle a/d IJssel

Reputatie 6
Vandaag opent weer een nieuwe T-Mobile Shop haar deuren. In de nieuwe Shop in Centrumpassage 103 in Capelle a/d IJssel kun je alleen vandaag profiteren van een speciale openingsactie!

Alleen in deze nieuwe T-Mobile Shop vind je nu een aanbieding voor 50% korting op een een tweejarig abonnement met een Samsung Galaxy SIII of Sony Xperia S. Kijk voor alle voorwaarden in de T-Shop in de Centrumpassage. Tot straks!

21 reacties

update: er staat een rij van ca. 500 meter wachtende mensen voor de nieuwe Tmobile winkel in Capelle met een geschatte wachttijd van 3 uur.
In de rij worden alvast formulieren uitgedeeld om gebruik te kunnen maken van de acties 🆒 !!

Er is zojuist iemand in de winkel onwel geworden en deze wordt nu met een ambulance afgevoerd....!

gr
Dorine
update: er staat nog steeds een lange rij, de 250e klant heeft zojuist zijn nieuwe toestel afgerekend!

gr
Dorine
Hoeveel toestellen hebben ze op voorraad en heeft het nog zin om rond 19:00 langs te komen?

Hoeveel toestellen hebben ze op voorraad en heeft het nog zin om rond 19:00 langs te komen?

ik sta ook in de rij, heb er nog 20 voor mij.
Tmobile zegt dat ze tot vanavond 23 uur open zijn en dat er nog voldoende op voorraad is!

gr
Dorine
Bedankt voor je reactie Dorine alvast veel plezier met je nieuwe toestel. 

Hoeveel mensen schat je ongeveer die achter jou wachten?
Reputatie 7
@DorineT
Bedankt voor je updates! :D

Via Twitter heb ik van Ronald onderstaande foto doorgekregen van de rij eerder vanmiddag.
Reputatie 6
Badge +8
Haha ken die rijen , heb ze ook meegemaakt in Hellevoetsluis en Ridderkerk.
Advies neem water mee en iets voor de afleiding en neem een gezellig iemand mee.

Leuke akties T-Mobile!
Zo maakt T-Mobile het verschil!
Life is for sharing!
Reputatie 6
Badge +8
UPDATE , staat een collega van mij in de rij daar.
Er is geen Galaxy meer , ook niet te reserveren.
Tuurlijk op is op maar als je al ff in de rij staat is dat geen leuk nieuws.
Het personeel wat moet entertainen langs de rijen en het slechte nieuws moeten brengen zijn duidelijk ook niet zo blij meer en zitten er (logisch) aardig doorheen.

Maar niet leuk als je daar staat te wachten.......en inderdaad staat duidelijk OP is OP
Reputatie 2
centaur schreef:

UPDATE , staat een collega van mij in de rij daar.
Er is geen Galaxy meer , ook niet te reserveren.
Tuurlijk op is op maar als je al ff in de rij staat is dat geen leuk nieuws.
Het personeel wat moet entertainen langs de rijen en het slechte nieuws moeten brengen zijn duidelijk ook niet zo blij meer en zitten er (logisch) aardig doorheen.

Maar niet leuk als je daar staat te wachten.......en inderdaad staat duidelijk OP is OP

Mijn vrouw heeft vanmorgen wel een Galaxy gekocht maar ze wist wel te melden dat 
- T Mobile medewerkers van andere locaties voorrang kregen en dus gewoon de rij voorbij mochten lopen
- Medewerkers van winkels in het winkelcentrum ook voorrang kregen

Inderdaad niet erg leuk als je daar 1,5 uur staat te wachten en door dit soort acties geen telefoon meer kunt krijgen.
Reputatie 6
Badge +8
Gelukkig heeft je vrouw nog wel gebruik gemaakt van de aktie?!
1,5 uur is niet eens zo lang , maar als je daar staat wel lang zeker in de zon.
Medewerkers die ook in het winkelcentrum werken? Haha ook uit de HI en Vodafone winkels zou wel leuk zijn.

De aktie was perfect , alleen de afloop voor sommigen wat minder , maar dat hadden ze kunnen weten.

Als ik het zo allemaal lees was de aktie in Hellevoetsluis net wat beter op poten gezet.
Stefan666 schreef:

Mijn vrouw heeft vanmorgen wel een Galaxy gekocht maar ze wist wel te melden dat 
- T Mobile medewerkers van andere locaties voorrang kregen en dus gewoon de rij voorbij mochten lopen
- Medewerkers van winkels in het winkelcentrum ook voorrang kregen

Inderdaad niet erg leuk als je daar 1,5 uur staat te wachten en door dit soort acties geen telefoon meer kunt krijgen.

Klopt, Ook kenissen van "Werknemers" kregen voorrang... niet echt bepaald eerlijk 
Wel jammer voor de mensen die zo lang hebben moeten wachten, en dat ze dan geen Galaxy voor die mensen kunnen reserveren .
ik geloof  ook niet dat ze tot   23.00 open zijn.
Reputatie 6
Badge +8
Die 23:00 blijkt inderdaad ook niet waar te zijn.
Nogmaals ben blij voor degenen die vanaf 07:00 daar al stonden ,. ook voor degenen die vanaf 16:00 uren in de rij hebben gestaan.
Maar de afronding was ff wat minder , maar de toeloop was ook wel enorm.
Ik vond de mensen daar erg behulpzaam en ze bleven vrolijk.
Ik had nog de keus tussen beide telefoons maar heb wel zo'n 2,5 uur in de rij gestaan.
Gelukkig werd er water uitgedeeld en kwamen ze met spekjes langs
Ik heb vrijdagmiddag ook maar de gok gewaagd en kon na 2,5 uur met een Xperia S naar huis. Stond daar om kwart over vier en toen stond er een rij die net voor de ingang van het winkelcentrum begon. Viel mij, en meerdere mensen in de rij, ook wel op dat vrienden/bekenden ff snel naar binnen gehaald werden en al snel weer naar buiten kwamen met een tasje.......maarja, heb zelf ook een tijdje in een winkel gewerkt en zo gaat dat wel vaker, het is niet wat je kent maar wie je kent.
Al met al ben ik wel weer tevreden, weer twee jaar voor een (bijna) zelfde bedrag klaar met een gratis toestel. Oja, ook nog een luxe headset twv 120 eu kado, ook geinig!
Reputatie 7
@allen
Bedankt voor het delen van jullie ervaringen op ons forum. 🙂 Fijn om te lezen dat er water werd uitgedeeld, dat mag ook wel met de warmte. Nu ik lees dat er spekjes waren heb ik bijna spijt dat ik niet ben gegaan! ;)

Ik begrijp dat het niet leuk is dat anderen voorrang krijgen als jezelf heel lang in de rij moet staan om te wactten totdat je aan de beurt bent. Ik heb jullie signalen daarom intern doorgestuurd.
Reputatie 2

Gelukkig heeft je vrouw nog wel gebruik gemaakt van de aktie?!
1,5 uur is niet eens zo lang , maar als je daar staat wel lang zeker in de zon.
Medewerkers die ook in het winkelcentrum werken? Haha ook uit de HI en Vodafone winkels zou wel leuk zijn.

De aktie was perfect , alleen de afloop voor sommigen wat minder , maar dat hadden ze kunnen weten.

Als ik het zo allemaal lees was de aktie in Hellevoetsluis net wat beter op poten gezet.

Ze is nu inderdaad de gelukkige bezitter van de Galaxy S3. Ze is dan ook zeer blij met deze aktie, al is het natuurlijk wachten op de eerste rel wanneer iemand net een aktie misloopt omdat eeen kennis van een medewerker voorrang krijgt.

Ik zou er daarom op willen aandringen dit niet meer toe te staan. Desnoods geef je deze mensen buiten openingstijden de kans, zodat het de mensen die netjes op hun beurt wachten niet opvalt.
Reputatie 7
@Stefan666
Dat begrijp ik! Daarom heb ik in mijn vorige bericht laten weten dat het intern is doorgegeven. 🙂
Na wat gegoogle kom ik op dit forum terecht. Zelf hebben we de Samsung Galaxy S3 in Cappele gehaald voor mijn amn..wat een wereldding!!! Wie weet wanneer er weer een shop opent? Ik kon toen niet naar Pijnacker gaan, en mijn zoon wilde erg graag de Xperia, dus wiekan mij tippen waar er eentje binnenkort opent.
Reputatie 6
Badge +8
Zou ik ook graag willen weten Sam1972 , ben ook zeer tevreden met de aanbiedingen die ze geven.
Als er wa bekend is...zouden jullie dit dan zo snel mogelijk op het forum willen zetten? Zo raar dat er geen nieuwe shops bij gekomen zijn...

Reageer