Vraag

Status vriendenkorting

• 26 oktober 2017
  • 10 reacties
  • 333 Bekeken

Hoe is de status van mijn aanvraag voor vriendenkorting? Het abonnement is ingegaan op 02-10 en deze zou gecontroleerd worden op het moment dat deze actief werd.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Geen mail gehad? Afkeuring/goedkeuring krijg je altijd heel snel een mail van.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Apollo50,

Ik zie dat je vriendenkorting verzoek is goedgekeurd. Ik verwacht dat de korting op de volgende factuur wordt toegevoegd. Mocht dat niet zo zijn, trek dan even aan de bel!
Helaas factuur over oktober ontvangen, maar nog steeds geen vriendenkorting. Hajar, ik moest aan de mobiele bel trekken, dat doe ik dan bij deze.
Reputatie 7
Badge +20
Ik heb ook geen af(goed) keurings mail gekregen.
Loopt niet zi soepel allemaal
Reputatie 4
Badge +3
Hier ook geen afkeuringsmail, zou leuk zijn als ze ook laten weten als het niet goedgekeurd is en waarom?
Reputatie 7
Badge +20
Het waarom hoef ik niet eens te weten, maar af(goedjkeuring zou netjes zijn omdat ze dat ook beloven.
Reputatie 4
Badge +3
Het waarom lijkt me juist wel handig, dan weet je dat je het zo niet nog een keer hoeft aan te vragen 😉
Reputatie 7
Badge +20
🤔 daar heb je wel gelijk in maar Ik denk dat T-mobile van die Standaard mails stuurt. Als ze ook nog het waarom moeten gaan vermelden kost dat wel erg veel administratie .
Reputatie 7
Badge +20
@Apollo; Ik heb je een privébericht gestuurd met wat meer informatie.

@Tom en @Cristien; kunnen jullie mij een privébericht sturen met de nummers die jullie hebben aangemeld? Dan ga ik het voor jullie checken! 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Zie Privé berichtje. En dank.
goed(af)keurings mail nooit gekregen.

Reageer