[STELLING] 'Ik zou graag willen dat ik de factuur ook via de My T-Mobile App kan betalen.'

Reputatie 6
Bij T-Mobile zijn we op altijd zoek naar vernieuwingen en verbeteringen. En daar hebben we jullie hulp bij nodig.

Dit keer gaat het over het betalen van je rekening.
Op dit moment kan je jouw rekening bekijken op My T-Mobile en in de My T-Mobile App. Je rekening betalen kan op dit moment alleen via My T-Mobile en niet via de My T-Mobile App.

Daarom de volgende stelling:
Ik zou graag willen dat ik de factuur ook via de My T-Mobile App kan betalen.

Kies 'eens' of 'oneens' en laat in een reactie hieronder weten waarom je hiervoor hebt gekozen.

Ik zou graag willen dat ik de factuur ook via de My T-Mobile App kan betalen.

3 reacties

Heb op eens gestemd, niet zozeer omdat ik ooit verwacht van de auto-incasso af te stappen...

maar omdat mensen gewoon vaker hun gegevens moeten controleren 😉 Je moet vaak genoeg kunnen zien wat je factuur is, dat op meerdere plekken en dit helpt werken via de app in de hand. Dus ook of er geen foute zaken in staan en wat de huidige stand van zaken is.
Reputatie 6
Badge +13
Ik zeg zeker doen voor veel klanten fijn al zal ik bij auto incasso blijven dat is veel gemakkelijker.
Voor mij persoonlijk zal het niets toevoegen: automatische incasso, geen omkijken naar. ;)

Er zullen ongetwijfeld klanten zijn die zo'n functie wèl handig vinden, daarom heb ik voor 'eens' gekozen.

Reageer