Beantwoord

Stop advertenties rond programma van Jinek. Racisme is schokkend

• 12 maart 2021
  • 3 reacties
  • 123 Bekeken

Tot mijn grote schok werden wij volkomen onvoorbereid op 11 maart 2021 geconfronteerd met het zwaar racistische programma van Eva Jinek.
U als T-Mobile adverteert bij zender RTL en rond dit schandelijke ‘praat’programma.

De zwartjes het land uit en de Aziaten naar binnen halen? Werkelijk? Ik sta op het punt van verlengen bij T-Mobile maar met mijn geld adverteert u rond dit programma. Ik betaal hieraan mee?

Ik wil de verzekering dat mijn geld niet naar dit soort riool televisie gaat.
Mijn huis is geen openbaar toilet voor Eva Jinek, Floor Bremer of Martijn de Koning. Als T-Mobile haar advertentiebudget niet beter besteed heb ik niets meer bij jullie te vinden.

Ik hoop op een wijze beslissing!

icon

Beste antwoord door Jason 12 maart 2021, 15:59

@Ayan Mijn eerste zin is wellicht ongelukkig geformuleerd, dat was niet mijn intentie, excuses! Als jij je zo hierover voelt, dan is dat jouw goed recht en dat mag je altijd met ons delen.

Terugkomend op mijn eerste bericht: jouw feedback is absoluut belangrijk voor ons en het is belangrijk dat jij jouw gevoelens met ons deelt, waarvoor bedankt! Ik neem je input mee en weet dat T-Mobile altijd 100 procent anti-racisme is!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Beste @Ayan  Was je afstandsbediening soms stuk? Dit is geen politieke-community 

Rond deze tijd is er overal vuilnis te zien waar de een of ander het niet mee eens is.

De Roast van M de K heeft iedereen overvallen. TM was vast te laat om naar Hilversum te rennen en in beeld te roepen “stop stop” Wij zijn het hier wel of niet mee eens. 

Een onderwerp als dit kan je posten als je provider aan politiek zou doen maar nu slaat het kant nog wal. Je hebt je punt gemaakt! Over tot de order van de dag

Fijn weekend. Adem in en adem uit. Alles komt ooit goed!

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Ayan, welkom op de Community van T-Mobile!

Ondanks het feit dat ik vermoed dat je de strekking van de boodschap van dhr. Koning volledig verkeerd geïnterpreteerd hebt, begrijp ik dat je hiervan schrikt. Desalniettemin zijn wij geen politiek geëngageerd forum (gelukkig maar niet) en willen we al helemaal niet ingaan op gepersonaliseerde ventilaties aangaande al dan niet politieke statements. 

Afsluitend, wij gaan niet over wat er op TV uitgezonden wordt en gaan zeker niet mee in politieke topics. Daar stokt onze providerkennis en willen we ons ook niet in mengen. Gelukkig zijn er tal van andere zenders waar je wel met plezier naar kunt kijken! 

Ik hoop dat je daar begrip voor hebt en wens je veel succes met het nemen van jouw beslissing en vraag je vriendelijk om je besluit te heroverwegen! 😊

Reputatie 7
Badge +7

@Ayan Mijn eerste zin is wellicht ongelukkig geformuleerd, dat was niet mijn intentie, excuses! Als jij je zo hierover voelt, dan is dat jouw goed recht en dat mag je altijd met ons delen.

Terugkomend op mijn eerste bericht: jouw feedback is absoluut belangrijk voor ons en het is belangrijk dat jij jouw gevoelens met ons deelt, waarvoor bedankt! Ik neem je input mee en weet dat T-Mobile altijd 100 procent anti-racisme is!

Reageer