SWOP je oude mobieltje voor korting op elke nieuwe smartphone!

Reputatie 6
Momenteel is deze actie niet meer geldig. Er is nu wel T-Mobile toestel inruil.
Wanneer je je oude toestel inruilt kan je het bedrag dat je hiervoor terugkrijgt, gebruiken om de bijbetaling op je nieuwe toestel af te betalen of je kan het inruilen voor accessoires. Je krijgt geen cash terug en/of tegoedbon.

Wil je weer een nieuwe telefoon en heb je nog een oude liggen? Ga dan nu naar een T-Mobile shop met je oude mobieltje en SWOP ‘m voor korting op elke nieuwe smartphone. Dit kan enorm oplopen. SWOP je oude telefoon bijvoorbeeld voor de Sony Ericsson Arc. Je betaalt dan geen €49,95 maar misschien wel helemaal niks! Dus ga ook SWOPPEN in de T-Mobile Shop!

Waarom SWOPPEN?
• Ruil je oude telefoon in en je ontvangt direct korting op een nieuwe telefoon, accessoire of PrePaid beltegoed.
• De waarde van je oude telefoon kan oplopen tot € 215,-
• Is je oude telefoon minder dan €10,- waard of wil je een goed doel steunen, dan doneren wij 'm graag aan GSM Retourplan.
• Heb je geen oud mobieltje om te SWOPPEN? Profiteer dan van een van de aanbiedingen op Mobiele telefoons en abonnementen met online korting | T-Mobile!

Handige links
Lees meer informatie over SWOPPEN
Zoek de dichtstbijzijnde T-Mobile Shop
Bekijk alle smartphone aanbiedingen
Meer informatie over GSM Retourplan

This topic has been closed for comments

19 reacties

Reputatie 2
kan je denk je al zeggen wat een star qwerty voor waarde heeft? en naar wat word er gekeken om de waarde hoger te laten worden/maken?
Reputatie 6
@dharmin
Ik kan niet bepalen wat de waarde is van de verschillende toestellen, omdat de swop-korting op een nieuwe smartphone gebaseerd is op leeftijd, merk, type, conditie en dagwaarde van je oude toestel. Als je gebruik wilt maken van de actie dien je dus even met je toestel langs een T-Mobile Shop te gaan.
Reputatie 2
geldt dit ook als je nog een contract hebt lopen tot het einde van het jaar???
Reputatie 6
mshorty..........je zal toch moeten betalen tot het eind van het jaar of je hem inruild of verkoopt
ik heb een vraagje, ik heb dus een telefoon met abbonoment van T-mobile maar ik zie dus bij de smartphone aanbiedingen alleen maar aanbiedingen in combinatie met een abbonoment. kan ik ook los een smartphone kopen of kan dat niet?
alvast bedankt ;)
Aigohn
aigohn91 schreef:

ik heb een vraagje, ik heb dus een telefoon met abbonoment van T-mobile maar ik zie dus bij de smartphone aanbiedingen alleen maar aanbiedingen in combinatie met een abbonoment. kan ik ook los een smartphone kopen of kan dat niet?
alvast bedankt ;)
Aigohn

ik ben ondertussen in de t mobile shop geweest en heb dit gevraagt. je kan dus swoppen voor een los toestel maar dit zijn dan de telefoons als HTC Wildfire en de samsung galaxy ace. ik wou dus swoppen voor een HTC desire of Samsung galaxy S maar dat is dus niet mogelijk.
Ik hoef helemaal geen korting ik heb zoveel mobieltjes thuis die ik niet meer gebruik misschien kan dat beter naar T-mobile gestuurt worden !
Reputatie 6
@Semir070
Als je zoveel mobiele telefoons nog hebt liggen die je niet meer gebruikt, kun je ze ook (gratis) opsturen naar het GSM Retourplan. Meer informatie hierover vind je op de T-Mobile website.
Reputatie 5
wil ook mijn htc hd2 swoppen maar ben absoluut niet in de gelegenheid om naar t mobile winkel te gaan hoe kan ik toch swoppen?
Reputatie 6
Badge +12
@ikkeenjij,

Welkom op het T-mobile Forum 🙂 !
Swoppen is helaas alleen mogelijk in een T-mobile shop.

Misschien dat je iets kan regelen met T-mobile maar dan moet je T-mobile bellen of wachten op een moderator.
Het lijkt een super actie maar is eigenlijk niks nieuws. De prijzen voor de oude telefoons worden centraal bepaald. Als je naar een andere aanbieder gaat krijg je hetzelfde terug voor je telefoon. Zo spectaculair zijn deze prijzen ook niet. Een SE VIvaz van een half jaar oud krijg je nog maar 45 euro voor terug....
Je zult dus altijd flink moeten bijleggen en dus verdient de provider weer geld...
Het blijft natuurlijk mooi dat je nog iets terug krijgt voor je oude mobiel maar staar je er niet blind op. Als je je oude mobiel op marktplaats zet ben je hem binnen een dag kwijt voor het dubbele bedrag....
(ik spreek uit ervaring!)
Wel mooi dat t-mobile dit doet voor haar klanten!
gr
Bas
Hallo.

Geld deze actie ook als je gaat overstappen van abbo?

Mijn abbo loopt af in augustus en wil een nieuw toestel.

Ik heb op dit moment een blackberry en wil een nieuwer toestel.
Reputatie 6
Reneeke20,,,,,welkom,,,dat kan je moet wel naar de tmobileshop om te kijken naar de conditie van het toestel voor de prijs die je terug krijg...succes
Hallo,
ik heb nu een witte HTC wildfire s maar wil heel graag een samsung galaxy s, samsung galaxy s2 of samsung galaxy plus.
Hoeveel kan ik voor me HTC krijgen ongeveer?
Groetjess Merel
Reputatie 6
Moet je even kijken op sites zoals cash4mobile.com, daar je typenummer invullen en je ziet meteen wat je nog krijgt voor je telefoon. Zijn meerdere sites (ff intikken op google en je vindt er zo een hoop) waar je je oude telefoon kan verkopen. :)

Zoek even goed van te voren, het prijsverschil wat je terugkrijgt voor je telefoon kan per bedrijfje flink verschillen!
Reputatie 7
Je krijgt er echt niks voor terug. Marktplaats lijkt me nog altijd en betere optie. Maar heel fijn dat de mogelijkheid er bij t-mobile bestaat 😉
Leek mij een milieuvriendelijke actie. Daarom met twee oude toestellen naar de T-Mobile shop in Sneek en vraag daar: "Ik kan mijn oude toestellen hier inleveren?". Verkoper, waarschijnlijk net van school: "Nee dat kan niet. Alleen als u hier wat koopt". Ik had nog helemaal niet gesproken over een vergoeding of zo en wou die oude dingen alleen maar kwijt. Met zo'n verkoper is het goed zaken doen en ik heb dus niets gekocht. Dat usb-kabeltje koop ik nu wel ergens anders.
Reputatie 6
Tja, ik zou zeggen hou ze gewoon thuis als ze niet in de weg liggen. Ik heb zelf nog ergens een oude nokia in het dashboardkastje van m'n auto. Makkelijk als m'n andere telefoon leeg is onderweg. Op websites is 't ding nog geen 2 euro waard. Sta je ergens en heb je 't nodig dan is het priceless. 😉
Reputatie 5
@Breibek: Jammer om te lezen dat het zo gelopen is. Kun je me vertellen in welke Shop dit gebeurd is? Dan ga ik ervoor zorgen dat mijn collega hier feedback over ontvangt. 🙂 Excuses!!