Vraag

Swoppen

Reputatie 2
  • Weet de weg
  • 63 reacties
Hallo Tmobile,

op de site las ik iets over swoppen, dat je je oude telefoon in kan leveren zodat je korting op een nieuw toestel kan krijgen.

Nu zijn mijn vragen:

1: kun je meerdere telefoons tegelijk inleveren voor korting op 1 nieuwe telefoon?

2: en is dit ook mogelijk op een simlockvrije telefoon? gewoon los dus zonder abonnement.

mvg,

Roy kiesbrink

This topic has been closed for comments

18 reacties

Reputatie 6
vraag een is niet bekend je bent de eerste die dat vraagt je kan het proberen ,,,vraag twee ja dat kan als ze voorradig zijn
Reputatie 2
Wat mij ook niet duidelijk is: het lijkt alsof je telefoon wordt ingenomen en je dan acheraf hoort hoe veel je terug krijgt. Dit lijkt me niet zo handig, klopt dit?

En inhoeverre moet je een nieuw abbonement afsluiten om die korting te gebruiken?

Stel ik zit halverwege mijn contract en ik wil een snellere telefoon, kan ik deze dan inruilen voor een nieuwe? Of is dit alleen als ik een nieuw contract ga afslutien?
Reputatie 6
mrgadget..je krijd meteen te horen wat de waarde is na mijn mening je hoef geen nieuw abonnement af te sluiten het gaat om een ander toestel of iets anders wat je wil kopen...het is mogelijk om halvewegen een nieuw toestel te nemen je hoef geen nieuw contract af te sluiten .....mrgadget ga er gewoon vrij blijvend naar toe je bent niks verplicht en kijk wat ze te bieden hebben succes
Reputatie 2
Hey arie, dank je voor je reactie. Maar is jouw mening ook die van T-mobile?

Ga iig even informeren bij de shop 🙂
Reputatie 6
lees even de topic in de rubriek acties daar staat door een moderator het beschreven daar heb ik het ook vandaan mrgadget er staat ook dat je andere dingen kan kopen van het toestel dat je inleverd en dat je prijs af hangt van het merk,, conditie,,,hoeveel je er voor terug krijgt ik ben net als jouw gewoon een forum lid niks meer dan jouw hoor we helpen elkaar hier waar we kunnen succes en laat even weten hou het afloop dan kunnen wij weer andere mee helpen ook als het niet naar je zin was gewoon opschrijven
Reputatie 2
Vandaag even langs geweest bij shop. Het is dus alleen bij een nieuw abbonement of verlenging....Lekkere communicatie van t-mobile...

Kreeg nog maar liefst 51 euro voor mijn telefoon..
Reputatie 6
dat klop niet met wat er geschreven staat heb je gelezen bij ,,,nieuws en acties,,,hier bovenaan en dan swoppen de eerste die er staat ... door tmobile geschreven staat zelf dat je ook kortingen en andere dingen er voor kan gebruiken lees het even mrgadget
Reputatie 2
Dat heb ik gelezen. Maar dit zeiden ze bij de shop. Neem aan dat de medewerkers van T-mobile het het beste weteen toch?

Hoewel die medewerker zelf ook eerst dacht dat het gewoon tijdens je abbonement kon.
Reputatie 6
Badge +12
Het kan ook gewoon tijdens je abonnement.
Gewoon nogmaals gaan en ze verwijzen naar het forum.
Reputatie 6
nou dan begrijp ik het niet meer hoor als ze het opschrijven kunnen ze dat ook lezen in de tmobile shop ze hebben toch ook het forum daar toch ook op de computer staan
Kun je ook swoppen als je een abonnement hebt bij t-mobile?
Reputatie 6
bvw ja natuurlijk kan dat doe je voordeel er mee bij een tmobileshop
maar hoe zit dat met je abonnement dan die loopt toch gewoon door
Reputatie 6
ja dat klop maar ik neem aan dat je wel een andere telefoon heb daar doe je dan je simkaart weer in
en daar zijn dan verder geen kosten aan verbonden?
Reputatie 6
nee er word een bod gedaan op je telefoon,,kijken hoe de staat is en dan noemen ze een prijs dat kan je gebruiken voor een andere tel. of iets anders in de winkel(je moet dus iets kopen krijg geen contant geld in je hand)lees de topic in het forum er over
Reputatie 6
Badge +12
@Bvw,

Je kan gewoon naar een T-mobile shop gaan om te swoppen.
Daar kijken ze naar de status van je telefoon en ze kijken in het systeem naar de standaard waarde (prijs)

Dan zullen ze jou vertellen wat je prijs van je toestel nog is.

Voorbeeld:

Nokia telefoon is bijvoorbeeld 150 euro waard.

Je ziet een telefoon van 300 euro.

Dan moet je nog 150 euro bij betalen.
het is me duidelijk bedankt!