Beantwoord

T mobile app

Ik kan sinds een tijd mijn tmobile app alleen openen inloggen en dan blijft hij hangen bij gegevens binnenhalen. Heb hem vaker vwrwijderd en geinstaleerd. Wie kan me helpen?
icon

Beste antwoord door David 6 maart 2019, 10:30

Hoi @Birhanu,

Ik heb jouw My T-Mobile account verwijderd. Zou je deze opnieuw kunnen registreren en kijken of het dan wel lukt?

We zien jouw reactie graag spoedig tegemoet!
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hoi @Birhanu,

Kun je wel inloggen via de T-mobile website?
Wat voor toestel heb je in gebruik? Zijn de meest recente updates geïnstalleerd? We horen graag van je.
Kan via de site wel inloggen en gebruik iphone xr 128 gb update gedaan. Heb hem verwijderd en opnieuw gedownload en ook via telefoon verwijderd maar blijft telkens hangen op gegevens binnenhalen
Reputatie 5
Badge +6
Bedankt voor de update @Birhanu. Goed om te lezen dat je zelf ook op onderzoek bent gegaan. Ik heb het vermoeden dat er iets mis is met je account, omdat je aangeeft dat je wel kan inloggen via de T-mobile website.

Ik verwacht dat een van de T-Mobile moderatoren kan zien of in ieder geval kan meedenken, wat er met je account aan de hand is.

Ik als mede-klant heb geen inzage in je account of je klantgegevens.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Birhanu,

Zit er nog verschil in resultaat wanneer je het via WiFi of mobiel internet probeert of is het bij allebei hetzelfde? Zou je kunnen aangeven of je de laatste software op jouw iPhone hebt staan? Zo niet, dan raad ik je aan om de software eerst even te updaten!
Wifi of 4g heeft geen verschil. Heb de software 12.1.4
Reputatie 7
Badge +20
Hi Birhanu,

Bedankt voor de terugkoppeling. Vind je het goed als ik je My T-Mobile account verwijder? Dan kun je een nieuwe aanmaken en vaak werkt het dan wel goed. Ik hoor graag of je akkoord gaat! 🙂
mijn abbonoment zit wel gekoppeld aan mijn account toch? Als ik die verwijder ben ik dan niet mijn abbonoment gegevens kwijt? En als het account verwijderd word welke consequenties zitten daar aan vast?
Reputatie 5
Badge +6
mijn abbonoment zit wel gekoppeld aan mijn account toch? Als ik die verwijder ben ik dan niet mijn abbonoment gegevens kwijt? En als het account verwijderd word welke consequenties zitten daar aan vast?

Hallo @Birhanu,

Nee maak je geen zorgen, want deze gegevens staan los van elkaar.
Je hoeft straks alleen maar even opnieuw het registratie proces te doorlopen.
Ik wens je nog een prettige middag!
Dan is het goed als ik niks verlies!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Birhanu,

Ik heb jouw My T-Mobile account verwijderd. Zou je deze opnieuw kunnen registreren en kijken of het dan wel lukt?

We zien jouw reactie graag spoedig tegemoet!

Reageer