Beantwoord

T-mobile denkt met klant te kunnen sollen

• 25 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 416 Bekeken

Ze denken bij T-mobile kennelijk ongestraft met de klant te kunnen sollen.

Nou dat zal ze lelijk opbreken. Een goede naam is moeilijk en langzaam op te bouwen en oh zo snel weer af te breken !!

Je kunt niet naar eigen believen en zonder je bek open te doen je vertoppen moeilijk bereikbaar te zijn en niet te communiceren de klant steeds voor het blok zetten.

En verstoken te laten van elk signaal, verbinding etc. Het is onbeschoft en klantonvriendelijk om bij herhaling het netwerk naar je klant op “geen service” te knallen en die klootzakken zoeken het maar uit met hun mobiele internet. We schrijven toch wel af.

Wel eens gehoord van storneren T-mobile? Ik ben er dichtbij en nog dichter bij NIET  VERLENGEN straks over paar maand. 

Wat goed begon is verworden tot een soort bankier achtige doe maar raak autocratie zoals Rutte die in Den Haag ook voert.

Ik bedankt er voor. En heb nog liever geen mobiel internet en telefoon dan zo.  Ik ben er allergisch voor om te worden geknecht onderdrukt en uitgebuit door megalomane dictatoriale multinationals.

Voor een goed product en dienst betaal ik graag en heb daar dan goede gevoelens bij. Maar dit is zakkenvullerij wanprestatie en minachting van de klant. Es een storing? Oke dat kan. Maar stelselmatig zogenaamd onderhoud plegen en dan zonder wat te melden vooraf en zonder alternatieven maar weer es een tijdje de stekker eruit trekken? Bagger mentaliteit en Ende/Mol pulp.

icon

Beste antwoord door Brian 25 oktober 2019, 13:33

Post gesloten door moderator.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Goedemiddag@janjannus,

Heel frustrerend als lijkt dat je niet geholpen wordt. Zonder twijfel. Dit is echter een klant helpt klant forum, waarbij klanten elkaar helpen. Dit lijkt mij meer iets voor webcare. Zij lezen mee en reageren doorgaans binnen 24/48 uur.  Kun je niet wachten? Dan is bellen met de klantenservice toch echt de betere optie.

Het is wel wenselijk om het centraal te houden. Meerdere topics over gelijke onderwerpen zijn tegen de huisregels. Aangezien er in het andere topic al vragen aan je gesteld zijn, kun je daar beter verder gaan om tot een oplossing te komen.

Reputatie 6
Badge +7

Post gesloten door moderator.