T-Mobile genomineerd voor website van het jaar!

• 21 oktober 2009
  • 20 reacties
  • 1220 Bekeken

Reputatie 1
De verkiezing van Website van het Jaar 2009 is van start gegaan. T-Mobile is genomineerd voor beste website in de categorie ISP & Telecom. Tot 18 november kun jij je mening geven over de kwaliteit van onze website. Help ons deze prijs te winnen en breng direct je stem uit.

Let op: Met het stemmen op T-Mobile maak je automatisch kans op een Samsung High Definition Plasma tv en een PSP spelcomputer!

Stem nu!: http://www.websitevanhetjaar.nl/vote.php?id=94

This topic has been closed for comments

20 reacties

Reputatie 2
Ik las net op de site van T-mobile dat ze genomineerd zijn voor site van het jaar.HAAHAHAHAHAHHAA
deze reactie zal snel verwijderd worden maar ik moest er wel om lachen hoor de site is maanden lang slecht of niet te gbruiken .
is deze prijs door T-mobile in het leven geroepen ?
Reputatie 2
Ben het helemaal met kees3 eens
moest wel even lachen toen ik het las
website van het jaar
Reputatie 2
HAHAHAHA deze is echt leuk
blijven geloven in je eigen producten
zorg nu maar eerst dat de mensen een vergoeding krijgen voor die maanden geen belstatus en factuurinformatie op de site
de Ombudsman zegt letterlijk dat deze dienst bij het contract hoort dus ....
site van het jaar ?
dacht het niet
Reputatie 4
het gaat om de website en die is meer dan prima vind ik , en de meeste diensten werken vriendelijker als op de sites van de andere providers (simlock code opvragen bijvoorbeeld)

als ik een knappe telefoon kon winnen(geen apple itoy) had ik wel gestemt 🙂
Reputatie 2
Dit is werkelijk waar controversie op zijn top, toen ik dit las dacht ik ook in eerste instantie dat dit om een grap ging. Echter is het geen grap, de reacties van de T-Mobile klanten moeten daarom des te serieuzer genomen worden..
Reputatie 2
Wat een grap.
Verder word het wat spannender gebracht dan het is, vrijwel alle grote mobile telecom aanbieders zijn genomineerd voor site van het jaar.
Reputatie 2
Haha, ik vind het ook best wel grappig, aangezien de website al maanden niet goed werkt... Hopelijk is de belstatus gauw weer up to date! (En dan bedoel ik niet 5 dagen te laat up to date) '-_-
Reputatie 4
HAHAHAHA deze is echt leuk
blijven geloven in je eigen producten
zorg nu maar eerst dat de mensen een vergoeding krijgen voor die maanden geen belstatus en factuurinformatie op de site
de Ombudsman zegt letterlijk dat deze dienst bij het contract hoort dus ....
site van het jaar ?
dacht het niet

Hahahaha jezus mensen doe niet zo kinderachtig zeg .. damn
Reputatie 2
belachelijk dat t- mobile dit plaatst.hoeveel stemmen denken ze te krijgen? van mij en met mij denk ik heel veel abonnees die hierom lachen. niet stemmen dus. moet nog 1 jaar als abonnee maar dan is het met gierende banden wegwezen bij t-mobile.
Reputatie 2
* krabbelt overeind uit de deuk waar ze in lag *

Kom op nou zeg.. dit kan toch niet serieus zijn?

- Geen enkele vernieuwing was een verbetering, belstatus was maaaanden niet beschikbaar en is nog steeds niet up-to-date. En trouwens... WAT is er nou eigenlijk vernieuwd???

- Nergens kan ik aanvinken "Onthoud mij", waardoor ik iedere keer opnieuw moet inloggen

- Het inlogvenster is totaal overbodig - hoezo moet dat in een flashy pop-up???
Bovendien werkt het de helft van de tijd niet eens en moet ik het 2, 3 keer opnieuw proberen

- Priv
Reputatie 4
op deze site werkt roboform gelukkig om in te loggen , dat kan ik van de Hi.nl pagina niet zeggen.

roboform bewaard mn logins voor me zodat ik overal met een klik veilig kan inloggen.
ik heb 2 flex abbo's dus gelukkig werkt dat hier gewoon.
Reputatie 2
Dat ze het echt verprutsen met de belstatus ben ik het mee eens. Maar dit gaat volgens mij niet om de belstatus, maar om hoe de website het doet.

Ik vind dit forum eigenlijk wel handig, volgens mij doen de andere dat niet. Ook de zoekfunctie op de website werkt. En natuurlijk sparen voor punten is leuk!
Ik heb eigenlijk geen probleem met de navigatie ofzo.

Dus mijn positieve stem krijgen ze zeker!
Reputatie 6
het gaat om de website en die is meer dan prima vind ik , en de meeste diensten werken vriendelijker als op de sites van de andere providers

Ik vind dit forum eigenlijk wel handig, volgens mij doen de andere dat niet. Ook de zoekfunctie op de website werkt. En natuurlijk sparen voor punten is leuk! Ik heb eigenlijk geen probleem met de navigatie ofzo.

Dus mijn positieve stem krijgen ze zeker!

Ik denk er precies hetzelfde over. Ik vind deze website gebruiksvriendelijk.
Reputatie 2
Lol ik eb gestemt voor slechtste site 😃 Je denkt toch niet dat ik na al die problemen met de belstatus voor een goede site gaat stemmen he 😃
Reputatie 2
eens dat t-mobile geen optimale site heeft. maar van die van kpn en hi word ik ook niet vrolijk. ik vind de tmobile site wel overzichtelijk en duidelijk. Daarnaast hebben ze een forum en een cool spaarprogramma). mijn stem hebben ze! (op naar m'n nieuwe plasma tv, haha!)
Reputatie 2
wel lachuh dit bericht
als dit bericht net zo up to date is als de belstatus dan is de verkiezing website van ut jaar 3 maanden geleden geweest
Reputatie 2
hahaha na wat er zoal gebeurd dacht je toch niet serieus dat ik positief ga stemmen.
denk dat vele er hetzelfde over denken.maar ook ik heb smakelijk gelachen
Reputatie 2
massaal op 0 stemmen!!
beter dan niet te stemmen.
Reputatie 2
In ieder geval niet genomineerd door klanten van T-Mobile lijkt mij zo. Schande dat er na maanden nog niks aan een belstatus gedaan is. En dit terwijl ik weet dat een andere afdeling helemaal op de hoogte is van je belstatus en een goed werkend systeem heeft die blijkbaar niet hier geplaatst kan worden? Yeah right. Een smoesje die voor een paar weken nog geloofwaardig is maar nu dus niet meer!
Reputatie 2
Woehaaah... kan ik ook tegen stemmen? Tjonge jonge, wie doet die nominaties? de service desk? Formulieren die niet te vinden zijn of niet werken, onbereikbaar zijn van pagina's en scripts die gewoonweg niet functioneren... goed bezig jongens... beetje zelfkennis en wat bescheidenheid zou jullie sieren. Nope t-mobile 0 points...