T-Mobile goedkoopste voor doorsnee consument en heavy user!

• 11 januari 2016
  • 6 reacties
  • 547 Bekeken

Reputatie 3
Hallo allemaal!

Onlangs heeft GSM Helpdesk een onderzoek gedaan, naar de tarieven van verschillende abonnementen bij een aantal providers, in combinatie met 4G internet.
Daaruit blijkt dat de sim-only (ook wel prijsvechters/budget provider genaamd) providers er niet zo goed vanaf komen, zeker in het lijstje voor de "heavy user" (die veel data verbruikt) gebruiker.
Bij een aantal sim-only providers, moet je ook nog eens apart betalen voor gebruik van het 4G netwerk, wat eigenlijk uit de tijd is (vind ik zelf), aangezien 4G steeds meer de standaard gaat worden voor mobiel internet op je smartphone of tablet.

Uit dit onderzoek blijkt T-Mobile (zeer) goed te scoren!
In de lijst voor de "doorsnee consument" staat T-Mobile op de 2e plek.
In de lijst voor de "heavy user" staat T-Mobile zelfs op de 1e plek!!

Je kunt alles over dit onderzoek rustig nalezen, door te klikken op deze link.

Zo blijkt maar weer, dat een premium provider zoals T-Mobile zeker niet duur hoeft te zijn!

Met dank aan: GSM Helpdesk

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Michel,

Dit is leuk om te lezen zeg! 😉 Thanks voor het delen!
Reputatie 6
Badge +17
Ik vind tegenwoordig een "heavy-user" iemand die meer 10 GB per maand gebruikt.
Tele2 heeft een abonnement van 24 GB voor €35 p/m.

Vooral nu dat 4G+ is gelanceerd, vind ik dat veel providers hun bundels omhoog moeten krikken.
T-Mobile's bundels beginnen met 500 MB en eindigen op 6 GB. Dit vind ik gewoon te weinig, het is 2016!
Ga de concurrentie aan, en krik de bundels omhoog :)

Groet,
Reputatie 6
Ik vind tegenwoordig een "heavy-user" iemand die meer 10 GB per maand gebruikt.
Tele2 heeft een abonnement van 24 GB voor €35 p/m.

Vooral nu dat 4G+ is gelanceerd, vind ik dat veel providers hun bundels omhoog moeten krikken.
T-Mobile's bundels beginnen met 500 MB en eindigen op 6 GB. Dit vind ik gewoon te weinig, het is 2016!
Ga de concurrentie aan, en krik de bundels omhoog :)

Groet,

De bundels eindigen op 12GB 😉
Reputatie 6
Badge +17
@kme
Dat is de helft wat de provider met de "schaap" kan aanbieden.
Het liefst zou ik graag een FUP zien, maar dat is tegenwoordig helaas niet mogelijk.

Ik hoop echt dat T-Mobile dit jaar de concurrentie aan gaat, en de bundels omhoog gooit :)

Groet,
Reputatie 6
@kme
Dat is de helft wat de provider met de "schaap" kan aanbieden.
Het liefst zou ik graag een FUP zien, maar dat is tegenwoordig helaas niet mogelijk.

Ik hoop echt dat T-Mobile dit jaar de concurrentie aan gaat, en de bundels omhoog gooit :)

Groet,

Het schaap is dan ook nog lang niet landelijk dekkend. En de vraag is natuurlijk ook hoeveel daadwerkelijk van deze abonnementen worden verkocht. Tele2 moet stunten om nieuwe klanten aan te trekken, een goede manier is om inderdaad een grote bundel aan te bieden. Voor sommige wellicht prima, echter voor het gros van NL way oversized.

Het blijft natuurlijk gewoon afwachten, maar ook de andere providers zullen tzt wel wat gaan doen 😉
Leuk

Reageer