Beantwoord

T-Mobile komt weer met onbeperkt internet buitenland!?

• 14 september 2017
  • 8 reacties
  • 688 Bekeken

Reputatie 5
Badge +14
Dat zal mooi zijn !

https://www.droidapp.nl/nieuws/t-mobile-onbeperkt-internet-buitenland-weer-aanbieden/
icon

Beste antwoord door Mitch 15 september 2017, 15:54

Hoi Jan,

Ik juich het in ieder geval toe! Blijf vooral het nieuws volgen. 🙂
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi Jan,

Ik juich het in ieder geval toe! Blijf vooral het nieuws volgen. 🙂
Badge +13
Wil niet veel zeggen maar wat een krom artikel...
De helft is onwaar er is een hogere travel en surf pas die je kocht in het buitenland en als die op was had je langzaam internet maar verder is er geen langzaam internet geweest als je bundel op was.
Degene die het geschreven heeft moet eerst de bronnen maar eens nagaan geloof ik 😉
Reputatie 5
Badge +14
Zal ik doen @Mitch , ik had het dit keer nog met de vakantie op ibiza , vond het wel een uitkomst !
Reputatie 7
Badge +20
Wil niet veel zeggen maar wat een krom artikel...
De helft is onwaar er is op een hogere travel en surf pas die je kocht in het buitenland nooit langzaam internet geweest als je bundel op was.
Degene die het geschreven heeft moet eerst de bronnen maar eens nagaan geloof ik ;)

als ik de duurste T&S kocht voor 2weken was volgens mij 1 gig kon ik daarna altijd blijven internetten ( langzaam)

Het Zou wel fijn zijn als het ook daadwerkelijk door gaat,
Badge +13
@ChrisTien dat zeg ik :8
Maar nooit uit de basis bundel die bij je abonnement behoorde.
Reputatie 7
Badge +20
Klopt ik lees niet goed.
Ja CrisTien, dat is wat Rosan beschrijft. Er was/is 1 enkele Travel&Surf pas in Europa die dat had/heeft, de L pas voor 14 dagen. Alle andere bundels, bij ook andere abonnementen hadden dat niet en dit stukje loopt nu half de 'eigen bundel' met een Travel&Surf-pas te verwarren, gecombineerd met de insinuatie dat die rest-snelheid ook bij meerdere bundels actief was.

Dat droid-bericht klopt gewoon niet... Het is een slecht aan elkaar geregen stukje click-bait waar het me verbaasd dat het nog niet in een specifiek EU-roaming topic is aangehaald ;)

Overigens, ik kan persoonlijk niet wachten totdat ik gewoon een X mbit abo kan afnemen hoor ;P Je mag die bundels houden, geef mij maar een fixed snelheid en dan bij voorkeur die 64kbps wereldwijd... Ik accepteer direct een max snelheid van 10mbit ofzo (doet de streaming het nog net).

-edit-
Echt waar... dat forum moet gewoon eens waarschuwen dat anderen alweer gereageerd hebben 😛
Badge +13
En zelfs dat is op de laatste keer uitgezet bij de travel en surf passen.
Want begin vorig jaar kon je nog wel die bundel kiezen die jij benoemd ChrisTien en later zo tegen de zomer kon dat niet meer.
Toen zijn de travel en surf bundels gewijzigd en is dat langzame internet internet als de bundel op was weg gehaald.
Eerst kreeg je dacht ik bij de grooste bundel 500mb en dan langzaam internet toen is dat gewijzigd in 1gb zo uit mijn hoofd.

(Zo uit mijn hoofd dus kan best ergens een foutje gemaakt hebben)

Reageer