T-Mobile verdubbelt je beltegoed!

Reputatie 5
Heb jij een PrePaid-telefoon? Dan hebben we goed nieuws voor je!

Als je van 7 t/m 10 juli je PrePaidtegoed opwaardeert dan verdubbelen wij je opwaardering binnen 3 dagen. Dus €20,- opwaarderen = €40,- prepaidtegoed. Dat is mooi meegenomen op dit soort mooie zomerdagen!

This topic has been closed for comments

91 reacties

geldt het pas vanaf E20?
sylviah schreef:

geldt het pas vanaf E20?

zelfde vraag als dat zo is hadde ze dat er wel bij mogen zetten trouwens
ja vind ik ook, ben heel benieuwd nu! iemand?
Reputatie 2
volgensmij niet en kan je gewoon met 10 euro opwaarderen en krijg je er 10 bij. Er staat alleen waardeer op en niet vanaf een bedrag.
beetje flauw van t-mobile

Er staat in de sms niet dat je vanaf 20 euro moet opwaarderen, heb nu 10 euro opgewaardeerd terwijl ik er vanuit ging dat ik 10 euro extra zou ontvangen. Krijg ik een sms dat ik 300 gratis sms voor de maand juli heb ontvangen. Dat bericht had ik al eerder gekregen!!

Dus ben er in gestonken.

beetje flauw..
oh vreemd, ik heb net een sms dat mijn beltegoed is verdubbeld met 100%! dus E10 gratis gekregen, thanks t-mobile!
ligt misschien aan het soort prepaid dat je hebt? ik heb namelijk nog het '24/7' plan, 24ct per minuut en 7ct per sms
Reputatie 6
Badge +12
@Alie de Jong,

Er staat in dat bericht van Mijke dat het binnen 3 dagen word verdubbeld :)
Geduld dus.
Zal het voor mijn ouders nu ook direct doen haha.
Werkt dit ook als ik het beltegoed van mijn T-Mobile Family leden online via MyT-Mobile opwaardeer ?
Reputatie 6
Badge +12
@Flexbeller,

Je kan T-mobile familie nooit opwaarderen hoor.
Je houd daar altijd je standaard tegoed van.
(@ Dave6700 : even de vraag goed lezen, het gaat om het opwaarderen van het beltegoed van mijn family-leden, niet om het onderlinge family tegoed)

Ik kan het beltegoed van de prepaid bellers die bij mij in de family zitten opwaarderen, door in My-T-Mobile naar mijn family te gaan, en daar kan ik aangeven per family lid of ik het beltegoed eenmalig of maandelijks op wil waarderen. Het voordeel is dat het opwaardeer bedrag dan gewoon bij mijn maandelijkse rekening komt, en dat je al vanaf 5 euro op kan waarderen.
Reputatie 6
Badge +12
@Flexbeller,

Ik snap je nu :)
Ik weet niet of het dan ook telt.
Dave6700 schreef:

@
Ik weet niet of het dan ook telt.

Ik ook niet, vandaar ook mijn vraag,

ik zie nl. nergens voorwaarden/ van deze actie. Misschien dat er een moddereter is die het wel weet..
Reputatie 2
Even over het verdubbelen van je beltegoed.

Ik kreeg een bericht van t-mobile en had het niet goed gelezen en heb op 6-7-2011 i.p.v. 7-7-2011 voor 20 euro opgewaardeerd en vanmorgen gebeld 0624991200 maar de wachtrij was zo groot dat ik het zonde van mijn geld vond om daar mijn geld aan te verkwisten.

kan ik nu een beroep doen dat ik me heb vergist want nu wordt het niet verdubbeld en waar moet ik dan zijn.

Bedankt.
Geldt dit voor alle prepaid dus prepaid standaard ect
Ik krijg zojuist naast de verdubbelaanbieding ook een tweede aanbieding dat ik met 20 euro opwaarderen 35 belminuten en 100 smsjes extra (2 weken geldig) krijg. Ik wil gebruikmaken van de eerste aanbieding. Maar als ik ga opwaarderen hoe weet ik dan dat ik niet die tweede aanbieding krijg?
08-07-2011

Ik lees deze reacties en deze sluiten geheel bij mijn gevoel aan. Gisteren heb ik naar aanleidng van een binnengekomen sms berichtje van t-mobile.nl/my waarin werd aangegweven dat tussen 07-07-2011 en 10-07-2011 de opwaardering die ik zoudoen binnen deze tijd mijn opwaardering verdubbeld zou worden. Dus ik de stoute schoenen! aangedaan en 07--07-2011 mijn beltegoed hebt opgewwaardeerd met 20 Euro. Nou ik dacht zo dat is dik voor mekavan t-mobile.nl/myar 20 Euro wordt dus 40 Euro volgens het SMS berichtje van t-mobile.nl/my. Nou ik heb mijn beltegoed gegevens van vandaag 08-07-2011 nagekeken en ben tot de ontdelkking gekomen dat de 20 Euro opwaardering van gisteren 07-07-2011 niet het resultaat heeft opgeleverd als wat er wordt beweerd door T-mobile. Misschien duidt alles op een misverstand en maakt T-mobile dit zeker goed want dit kan ik dus ook niet accepteren als het zo zou blijkt te zijn.Heb in ieder geval goede hoop dat het goed komt ( de verdubbeling van 20Euro naar 40 Euro
Reputatie 7
Er staat ook "binnen 3 dagen". Nog even geduld dus,...
Ik heb ook gisterochtend opgewaardeerd. Het enige dat ik vreemd vond was het feit dat ik geen bevestiging heb ontvangen per sms van mijn opwaardering (€ 30,00). Maar op de site kon ik zien dat het wel is gelukt. En nu wacht ik tot zondag of het bedrag inderdaad is verdubbeld. De vorige keren dat ik zo'n smsje kreeg en eraan mee deed ging alles goed en schreef T-mobile binnen 1 dag het extra beltegoed erbij.
Ik heb dus nog vertrouwen in de goede afloop.
Reputatie 7
@sylviah
Zoals je al hebt gemerkt geldt de verdubbeling voor alle bedragen, ook voor een opwaardring met €10,-

@calimero0811
De verdubbeling geldt voor alle bedragen, ook voor een opwaardering met €10,-.

@AliedeJong
Ik zie dat de verdubbeling inmiddels heeft plaatsgevonden.

@flexbeller
Ik heb het voor je nagevraagd en de verdubbeling geldt ook voor een opwaardering via T-Mobile Family.

@Nokiaje
Alleen wanneer je opwaardeert in de periode van 7 t/m 10 juli wordt je opwaardering verdubbeld.

@Inkie63
Bij een opwaardering van €20,- maak je gebruik van beide aanbiedingen.

Dankjewel CindyS. Ik ga het proberen...
Voor het verdubbelen van mijn beltegoed moet ik dan opwaarderen via mijn telefoon of kan dat ook via internet?
Weet iemand dat?

Ella01
Gelukkig ben ik niet de enige voor wie het niet duidelijk is. Ik heb gisteren opgewaardeerd voor 20 euro. Wat krijg ik nou extra en wanneer? En hoe weet ik dat het geregeld is, krijg ik een sms ofzo?
en is dat maar eenmalig of als je in die dagen bijv nog x opwaardeert weer verdubbelt?
Reputatie 6
Badge +12
@Ella01,

Online opwaarderen kan ook, dit heb ik voor mijn ouders ook gedaan.

@Thijs!

Toevallig weet ik dat nu, je krijgt inderdaad een smsje zodra je extra tegoed is bijgeschreven. (ervaring bij mijn ouders)
Zoals MijkeS hier op de voorpagina heeft beschreven krijg jij dan 20 euro extra.

@Calimero0811,
Nee is maar 1x: Waardeer je prepaid tegoed op van 7 t/m 10 juli en dan verdubbelen we jouw 1e opwaardering binnen 3 dagen!
Zie
F.A.Westervoorde

Ik ben te ongeduldig geweest met mijn reactie in dit forum. Kont denk ik dat dit voor mij de eerste keer is dat ik deze aanbieding via eeen smsje binnen heb gekregen.

Inmiddels is mijn 20 Euro verdubbelt naar 40 Euro.

Dus mij voor niks zorgen gemaakt .