T-Mobile verdubbelt je beltegoed!

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

91 reacties

hoi

ik heb vrijdag 8 juli tien euro opgewaardeerd. maar het is nog niet verdubbeld. ik vind het heel raar dat het na drie dagen nog steeds niet is opgewaardeerd. ook toen ik de tien euro opwaardeerden zeiden ze ook niet dan het opwaarderen was gelukt. ik vond het heel raar.Dus ben ik gaan kijken op het internet op my T-mobile en er stond dat ik 10 euro heb opgewaardeerd maar er ik kreeg ook geen sms dat het was gelukt en dat ik in augustus 300 smsjes gratis kreeg. ik vind dit heel raar. ik hoop dat hier wat aan gedaan wordt. en dat me beltegoed toch nog verdubbeld word. want dan kan ik weer langer bellen smsen. ik hoop dat hier snel mogelijk hier wat aan gedaan word.

groetjes
Reputatie 7
https:// https://forum.t-mobile.nl/members/mesjoew-208893/
Fijn dat je meldt dat je de verdubbeling hebt gehad!

@wernsen
Ik heb het voor je nagekeken en ik zie geen opwaardering staan. De laatste opwaardering voor dit nummer is op 1 juni geweest. Gaat je vraag over een ander PrePaid nummer dan wil ik je vragen om mij dit nummer via een privébericht te laten weten.
Ik heb afgelopen zaterdag 9/7 voor mijn zoon 10 euro bijgestort. Die zou worden verdubbeld in het kader van jullie zomeractie. Het geld is afgeschreven. De bonuspunten zijn op 11/7 bijgeschreven, dus jullie zijn al op de hoogte. Maar wanneer wordt nu eindelijk zijn beltegoed opgewaardeerd? Hij heeft nog welgeteld 1 eurocent tegoed over en kan nu niet bellen of sms'sen! Graag snelle actie.
Bij mij is het gewon alle maal binnen 3 dagen gebeurd

Zo'n actie mogen jullie vaker doen
Hallo,

Ik heb op vrijdag 8 juli 10 op gewaardeerd maar nog steeds geen verdubbeling ontvangen. Dit is nu 4 werkdagen.
Reputatie 7
@PvC1994
Op 11 juli om 18:10 uur is het beltegoed verdubbelt. Het beltegoed van €10,- is op dat moment ook toegekend. Het beltegoed is voornamelijk opgegaan aan het versturen van sms'jes.

@mikebc
Fijn om te lezen dat je het een goede actie vindt!

@chicaan
Ik heb het voor je nagekeken en je hebt de verdubbeling niet ontvangen omdat er in de tussentijd nummerbehoud heeft plaatsgevonden. Ik heb de verdubbeling alsnog toegekend.
@CindyS

Mijn zoon heeft een BonusSMS prepaidkaart. Dat betekent dat hij 300 Bonus sms'sjes zou krijgen. Daar is afgelopen zaterdag voor 10 euro bel/sms-tegoed bijgestort. Dat zou worden verdubbeld. Mag ik hieruit concluderen dat hij in twee dagen meer dan 300 sms-jes heeft verstuurd? Ik zou daarvan dan graag een specificatie willen ontvangen.
Reputatie 7
@PvC1994
Als je in een maand minimaal 1 keer €10,- (of meer) opwaardeert, ontvang je de volgende maand 300 sms’jes gratis. Omdat er €10,- is opgewaardeerd op 9 juli ontvang je op 1 augustus 300 Bonus sms'jes. Deze informatie vind je ook in de prijslijst van T-Mobile PrePaid.
Hallo,
Ik heb op zaterdag 9 juli €10 opgewaardeerd (via T-mobile punten), maar dit is nog niet verdubbeld.
@CindyS

Nog even laten weten dat ik inmiddels de verdubbeling en de gratis belminuten/sms heb ontvangen. Dank.
Ik heb mijn internet prepaid tegoed voor mijn iPad met 50 euro verhoogd op 7 juli, maar het is tot op heden nog niet verdubbeld.
Ik heb voor mijn BB prepaid geactiveerd door op te waarderen met 15 euro in de periode van 7 t/m 10 juli. Dat opwaarderen en activeren is gelukt. Maar de verdubbeling heb ik nog steeds niet voorbij zien komen. Inmiddels zijn de 3 dgn allang al voor bij. Kan ik ergens online terug zien of ik het misschien gemist heb?
Reputatie 7
@teh
De verdubbeling geldt niet voor een opwaardering met T-Mobile Speciaalpunten.

@Inkie63
Graag gedaan! Fijn dat je laat weten de verdubbeling te hebben ontvangen.

@Mac1nluv
Ik zie inderdaad dat je beltegoed niet is verdubbeld, mijn excuses! Er is een melding voor je doorgezet. Je ontvangt automatisch bericht zodra het beltegoed alsnog is verdubbeld.

@Tedje
Je opwaardering van €15,- is op 9 juli verdubbeld.
CindyS schreef:

@Mac1nluv
Ik zie inderdaad dat je beltegoed niet is verdubbeld, mijn excuses! Er is een melding voor je doorgezet. Je ontvangt automatisch bericht zodra het beltegoed alsnog is verdubbeld.

Bedankt, Cindy. Het tegoed is verdubbeld. Kunnen we weer flink gaan internetten op de iPad!

@CindyS
Dat kon ik niet weten. Als ik daarvan op de hoogte was geweest dan had ik uiteraard niet opgewaardeerd met T-Mobile Speciaalpunten, maar op de reguliere wijze.
Ik ben het hier niet mee eens. Een opwaarding via T-Mobile Speciaalpunten is per slot van rekening gewoon een opwaardering. In mijn bestelhistorie staat dan ook 'Prepaid Opwaardering'. Ik ging er dus van uit dat ook deze opwaardering gewoon zou worden verdubbeld. Zoals ik al zei, als ik dit van tevoren had geweten dan had ik op reguliere wijze opgewaardeerd.