Beantwoord

T-Mobile Vriendenkorting: €25,- korting op je factuur!

• 29 augustus 2015
  • 96 reacties
  • 19063 Bekeken

Reputatie 7
Badge +15
  • Oud-Moderator
  • 10053 reacties
[Let op!] Per 29 januari 2018 bieden wij T-Mobile Vriendenkorting niet meer aan. Aanvragen die tot en met 28 januari zijn ingediend, behandelen we nog wel. Wees dus niet te laat met het indienen van je aanvraag.

We horen geregeld dat onze klanten zo tevreden zijn over ons dat ze ons aanbevelen bij vrienden en bekenden. Dat vinden wij natuurlijk super om te horen en om dat aanbevelen extra leuk te maken is er nu T-Mobile Vriendenkorting.
icon

Beste antwoord door Amy 29 augustus 2015, 09:26

Met de vriendenkorting ontvang je €25,- korting op je factuur. Ook laten we jouw vriend of vriendin niet in de kou staan en die ontvangt dus ook €25,- korting! Zo profiteren jullie beiden van de vriendenkorting. 😉

Wat moet je doen?
- Zorg dat jouw vriend of vriendin een T-Mobile abonnement afsluit.
- Meld je vriend of vriendin binnen 4 weken aan op de T-Mobile Vriendenkorting-pagina.
- Ontvang €25,- factuurkorting

Ik weet wel iemand!
Weet je al iemand die bij de magenta familie wilt horen? Dit kan dan via de online shop maar natuurlijk ook in de T-Shop of telefonisch. Mocht jouw vriend of vriendin de voorkeur hebben naar telefonisch stuur mij dan een privébericht met het telefoonnummer waarop wij jouw vriend of vriendin kunnen bereiken. Ook is het handig als je vast aangeeft wanneer we het beste kunnen bellen. Een van onze Sales-collega's neemt dan contact met jouw vriend of vriendin op met een mooi aanbod!

Heb je nog vragen over de T-Mobile Vriendenkorting? Laat het ons weten!

Meer uitleg over T-Mobile Vriendenkorting en de spelregels vind je terug op deze pagina's.
Bekijk origineel

96 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Met de vriendenkorting ontvang je €25,- korting op je factuur. Ook laten we jouw vriend of vriendin niet in de kou staan en die ontvangt dus ook €25,- korting! Zo profiteren jullie beiden van de vriendenkorting. 😉

Wat moet je doen?
- Zorg dat jouw vriend of vriendin een T-Mobile abonnement afsluit.
- Meld je vriend of vriendin binnen 4 weken aan op de T-Mobile Vriendenkorting-pagina.
- Ontvang €25,- factuurkorting

Ik weet wel iemand!
Weet je al iemand die bij de magenta familie wilt horen? Dit kan dan via de online shop maar natuurlijk ook in de T-Shop of telefonisch. Mocht jouw vriend of vriendin de voorkeur hebben naar telefonisch stuur mij dan een privébericht met het telefoonnummer waarop wij jouw vriend of vriendin kunnen bereiken. Ook is het handig als je vast aangeeft wanneer we het beste kunnen bellen. Een van onze Sales-collega's neemt dan contact met jouw vriend of vriendin op met een mooi aanbod!

Heb je nog vragen over de T-Mobile Vriendenkorting? Laat het ons weten!

Meer uitleg over T-Mobile Vriendenkorting en de spelregels vind je terug op deze pagina's.
Ik ga even in mijn familie en vriendenkring rondvragen wie zijn abbo bijna afloopt. 🙂
Ik heb een ongeveer anderhalf maand geleden ervoor gezorgd dat een vriend een abonnement heeft genomen omdat ik ook zo tevreden hierover ben. kunnen wij hier dan ook aan meedoen?
Klein typ foutje :onvtang (ontvang). Maar echt leuke actie! Hoeveel vrienden mag je laten meedoen?
Reputatie 7
Badge +20
Hey allemaal,

Je kunt alle regels en voorwaarden vinden in de reactie van Amy! :)

@Mattiena
Klanten moeten hun vrienden binnen 4 weken hun vriend hebben aangemeld om recht te hebben op deze actie. Hopelijk is "ongeveer" 2 weken minder dan voor jou! ;)

@HQp

Zoveel als je wilt! Je ontvangt wel maar 1 keer per maand de €25,- korting op je factuur. Breng je dus meerdere vrienden aan, dan ontvang je meerdere maanden de korting! 🙂
Hoe lang duurt het voordat je bericht krijgt of je voldoet aan de spelregels?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Zoea19,

We proberen dit elke 24 uur op te pakken, soms duurt het iets langer en vaak wat korter! ;)

Als je voor je aanvraag twijfelt, kun je natuurlijk ook altijd even hier op het Forum je vraag stellen. Daar helpen we graag bij!
Hey David!
Ik wacht sinds 13 oktober op een reactie. Heb mijn zus namelijk aangemeld voor de Vriedenkorting. Haar abonnement is op 2 oktober gestart, 5 oktober werd haar nummer geporteerd. Misschien zie je hier iets over staan in jullie systeem onder mijn naam. Heb wel mijn abonnements-nummer natuurlijk aangegeven. Dit account staat gelinked aan mijn (oude) PrePaid kaart van T-Mobile.

Bedankt alvast!
Reputatie 7
Badge +20
Hey David,

Heel goed dat je jouw zus hebt overgehaald! :D

We hebben op dit moment, door de enorme stroom van aanvragen, een flinke lading aanvragen te verwerken. We proberen alles binnen een week af te handelen, helaas lukt dit niet altijd.. We hebben je aanvraag in ieder geval ontvangen, dus dat komt goed!
Thanks voor je berichtje! We hebben vandaag ook een mailtje gekregen met de goedkeuring! Netjes! Bedankt ervoor 🙂
Hoi Zoea19,

We proberen dit elke 24 uur op te pakken, soms duurt het iets langer en vaak wat korter! ;)

Als je voor je aanvraag twijfelt, kun je natuurlijk ook altijd even hier op het Forum je vraag stellen. Daar helpen we graag bij!

Ik heb ongeveer een week geleden een aanvraag ingediend via de website maar nog steeds geen enkele reactie gehad..!? Ergens iets mis gegaan dus.. Wat kan ik doen? Opnieuw indienen, of kan iemand de status hiervan nakijken?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Rene,

Welkom op het forum!

Wat leuk dat je vriendenkorting hebt aangevraagd! Wie heb je overgehaald om klant te worden bij ons? 😉
Op dit moment is het erg druk, waardoor we inderdaad wat achterlopen met de aanvragen. We proberen ze zo snel mogelijk te verwerken!

Als ik nog iets voor je kan betekenen, trek gerust aan de bel!
Naar welke datum wordt er gekeken? De datum vanaf het moment dat toestel + abonnement is besteld of de datum dat het abo is ingegaan? door de pre-ordering van de iPhone 6 is de bestelling al eerder gedaan dan de echte levering van toestel + ingang abonnement.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Lucluc2,

Het is 4 weken vanaf de dag dat het abonnement daadwerkelijk is ingegaan. Dat pakt dus goed uit zo te lezen! 😉
@david Bedankt voor je heldere uitleg!
Reputatie 1
Ik heb 27 oktober de aanvraag ingediend voor 2 familieleden, maar heb helaas ook nog geen reactie ontvangen. Is er iets niet goed gegaan of loopt T-Mobile nog wat achter met de aanvragen?

mvg,
Laurens
Mijn aanvraag dateert van 23 oktober. Wel een mailtje gehad dat de aanvraag is ingediend, maar daarna niets meer... Is de achterstand echt zó groot ?!
O ik heb niet zo heel lang geleden mijn schoonmoeder en schoonzus aangemeld. wat ontzettend balen dit
Reputatie 7
Badge +20
Hey allemaal,

Helaas moet ik inderdaad toegeven dat we behoorlijk achterlopen met we aanvragen.. Oktober (en nu ook november) is een behoorlijke drukke maand gebleken!

Ik wil jullie echter op het hart drukken dat jullie je geen zorgen hoeven te maken, want alle aanvragen die nog openstaan worden natuurlijk gewoon opgepakt en verwerkt! De korting blijft gewoon geldig, maar wordt dan wat later uitgekeerd.

Excuses voor dit ongemak, we zijn er in ieder geval druk mee bezig! 🙂
Ik heb op 12 november en ook voor mijn schoonzus nog 1 of twee weken daarvoor een aanvraag ingediend via de website. Hierop alleen nog maar een bevestiging ontvangen dat ik een aanvraag heb ingediend. Hierop verder nog steeds geen enkele reactie gehad..!? Ergens iets mis gegaan dus.. Wat kan ik doen? Opnieuw indienen, of kan iemand de status hiervan nakijken
Reputatie 7
Badge +20
Hoi pd0amn,

Dan denk ik dat deze inderdaad nog verwerkt zullen worden, maar ik wil het ook wel even voor de zekerheid voor je checken hoor. :)

Zou je dan in een privébericht de nummers en namen kunnen sturen voor wie je de aanvragen gedaan hebt?
Bedankt David voor je inzet. De bevestigingsmailtjes heb ik nu ontvangen.
Dat word hard werke
Zoals eerder vermeld op dit forum heb ik op 23 oktober een aanvraag ingediend. Wel per e-mail een bevestiging hiervan gehad, echter daarna -nog steeds!- niets gehoord... Kan een van de moderators hier eens naar kijken voor me ?!?
Reputatie 6
Badge +9
Beste David , ik heb 2 x vriendenkorting aangevraagd , beide abonnementen zijn in nov of dec afgesloten en gaan lopen in februari , nu heb ik mail gekregen dat 1 is geweigerd. Hoe weet ik welke? En wanneer is de uiterste datum om aan te melden als ze begin februari aktief worden maar veel eerder zijn afgesloten? Nu ik niet welke afgewezen is alle 2 nog maar opnieuw aanvragen?

Bedankt en groetjes,
Centaur

Reageer