Beantwoord

T-Mobile Vriendenkorting: €25,- korting op je factuur!

Toon eerste reactie

96 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hi Roland,

Allereerst van harte welkom op het forum! Leuk dat je hier je vraag stelt. Neem ook eens een kijkje in het voorstel topic. 🙂

Gaaf dat je een vriend hebt aangemeld voor de vriendenkorting. We kijken graag voor je na wat er precies mis is gegaan. Zou je mij allebei jullie 06-nummers willen sturen in een privébericht? Dan ga ik hiermee aan de slag.

Ik wacht je reactie af!
Reputatie 3
RolandN schreef:

Hallo T-Mobile,

Ik heb op 6-3 een aanvraag gedaan voor de vriendenkorting.
Vandaag echter een afwijzing gekregen met de melding:
Je aangebrachte vriend is (nog) geen T-Mobile klant. Vriendenkorting wordt alleen gegeven als het nieuwe abonnement geactiveerd is.

Ik moest het tijdelijke nummer opgeven van mijn vriend volgens de spelregels, maar dat nummer is al lang overgezet middels nummerbehoud. Misschien is er daarom in de systemen iets niet goed gegaan?

Groet,
Roland

Je zal een T-Mobile nummer moeten opgeven. Als zijn eigen nummer inmiddels al is overgezet en het tijdelijke nummer is dus als het ware "overschreven", dan moet je zijn eigen nummer invullen.
Hallo,

Een week of 5 geleden heb ik een aanvraag gedaan voor vriendenkorting op basis van het tijdelijke nummer, zoals vermeld op de vriendenkorting pagina. Kort daarna heb ik een bevestiging van de aanvraag gekregen, daarna heb ik hier niks meer van gehoord. Het nummer is sinds vorige week actief, en daarmee is het tijdelijke nummer ook komen te vervallen. Daarom heb ik meteen daarna telefonisch contact opgenomen met de klantenservice. De betreffende medewerker kon mij helaas niet meer vertellen dan 'dat het wel goed zou komen'. Graag zou ik concreet willen weten wat hier de status van is.

Alvast bedankt!

Gr. Robin
Reputatie 2
Badge
Issam schreef:

Hi Piotr,

It's good that you contacted us about this. We will gladly inform you about the terms & conditions!

The contract can be created in one of our T-Mobile Shops, online, by phone or at a third party dealer like The Phonehouse. Do you know someone who is considering a new contract with T-Mobile? If you want us to call him for a personal offer, you can send us his phone number in a private message. ;)

Hi Issam! Thank you for your reply- I know already 2 people that they would like to change the network:) What kind of personal offer can you make for them? Is it the same that you are offerting on Tmobile website or you can make better offer? I will aks them if they want to be contacted by Tmobile
Reputatie 7
Badge +20
@Robin

Op dit moment zie ik niets terug van jouw aanmelding voor Vriendenkorting. Aangezien je het nummer moet opgeven dat geactiveerd wordt bij T-Mobile, raad ik je aan om de aanvraag nogmaals te doen met het geactiveerde nummer. Dit zou voldoende moeten zijn om de korting alsnog te ontvangen.

Mocht het niet werken, stuur mij dan even in een privébericht het telefoonnummer, postcode + huisnummer en de geboortedatum van degene die je hebt aangemeld voor Vriendenkorting. Dan zal ik het verder voor je uitzoeken!

@Mpiotrek

We'll glady welcome them! 😃

The prices on our website are what to be expected, so I can't promise you a better offer. However, we feel that people often appreciate some advice and the possibility to ask questions in person regarding their subscription, costs etc.

If they would like to be contacted, send me a private message with their phone numbers and wishes regarding their subscription. I will make sure they will be contacted as soon as possible! 🙂
Leuk!
Op 24 maart een aanmelding gedaan voor vriendenkorting.

Wat is de status? Duurt nu wel erg lang...
Reputatie 6
Badge +16
Hi Stefan,

Goed dat je dit aangeeft bij ons. Ik kan me voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Het duurt inderdaad lang op deze manier.

Had je de voorwaarden toevallig al gezien op onze website? Zou je mij in een privébericht jouw 06-nummer en van de persoon die je hebt aangemeld? Dan ga ik hiermee aan de slag. We gaan er samen uit komen. 😉
Issam,

3 dagen geleden een privé bericht gestuurd.
Alleen nog geen reactie.

Issam schreef:

Hi Stefan,

Goed dat je dit aangeeft bij ons. Ik kan me voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Het duurt inderdaad lang op deze manier.

Had je de voorwaarden toevallig al gezien op onze website? Zou je mij in een privébericht jouw 06-nummer en van de persoon die je hebt aangemeld? Dan ga ik hiermee aan de slag. We gaan er samen uit komen. ;)

Hallo!
Ik heb onlangs een vriendin van mij aangemeld voor de vriendenkorting, waarop ik een afwijzing heb gekregen. Dit bleek te komen, omdat deze vriendin nog niet officieel over is gegaan naar haar nieuwe provider (T-Mobile). Wanneer zij dit zelf allemaal heeft afgehandeld in de winkel, korte tijd na de eerste aanmelding, heb ik opnieuw geprobeerd om de vriendenkorting aan te vragen. De aanvraag is gelukt, maar tot op heden nog geen bevestiging ontvangen.
Kan dit komen in verband met drukte?
Ik ben met dit soort dingen altijd bang, omdat er expliciet vermeld staat binnen 30 dagen je vriend(in) aan te melden.

PS: Na het verzenden van dit bericht, heb ik in de voorwaarden de volgende regel gelezen: "T-Mobile Prepaid klanten en zakelijke klanten met meer dan 1 sim zijn uitgesloten van deze actie. Zo ook Ben klanten.''
De vriendin was een voormalig Ben klant, met abbonement (geen prepaid), die is overgestapt op T-Mobile. Betekent dit nu dat hiervoor geen vriendenkorting kan worden gegeven?
Groeten,

Martijn
Reputatie 6
Badge +17
Hi Martijn,

Leuk dat je weer eens langskomt op het forum!

Tof dat je een vriendin hebt aangemeld voor de vriendenkorting! Dan is het natuurlijk wel fijn als je de korting ook echt ontvangt. De voorwaarde die je in je P.S. noemt gaat over degene die het aanvraagt. Die persoon moet een bestaande klant zijn bij T-Mobile, en dat ben jij. Dus dat zit gewoon goed! De aanvragen worden verwerkt door onze robot, die werkt gewoon 24/7 door dus hij zou geen last moeten hebben van de drukte! 😉

Heeft ze bij ons ook een abonnement genomen? Is dat abonnement al ingegaan? We kunnen de korting pas toevoegen als het nieuwe abonnement in is gegaan. Voor die tijd ontvang je ook nog geen bevestiging van ons. Kun je mij anders even via een privébericht haar 06-nummer en naam sturen? Dan kijk ik even met je mee!

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Reputatie 2
Badge
Dear Tmobile!

I have a question. Can you combine the vriendenkorting with discount you can get from other cashback websites such as https://www.cashbacktotaal.nl/? Via Cashback website you can make order on Tmobile so in principle it should be fine- I cannot find it anywhere

Piotr
Reputatie 6
Badge +16
Hello Mpiotrek,

Yes, this is possible. These are not related to each other, so you can use them both at the same time. 😉
Hoi Amy,

Ik heb twee weken geleden mijn zus overgehaald om naar t mobile over te stappen zodat ze in mijn tmobile familie groep lid worden. Kan ik alsnog deze 25 euro aanvragen? Ik wist niet dat dit mogelijk was
Reputatie 7
Badge +17
Hi Monira,

Je kan je zus binnen 4 weken aanmelden dus als je snel bent heb je nog 2 weken de tijd om vriendenkorting te krijgen. Bekijk deze pagina voor meer informatie en uitleg. 🙂
Hi t-mobile,

Ik heb op 29mei een aanvraag voor vriendenkorting gedaan. Ik heb dezelfde dag een mail ontvangen dat de gegevens gecontroleerd zou worden, maar nu zo'n 2wk later wacht ik nog steeds op reactie. Hoe lang duurt het over het algemeen voordat ik bericht ontvang?

Gr Laura
Reputatie 7
Badge +17
Hi Laura,

Welkom op ons Forum!

Wat gek dat je nog niks hebt ontvangen. Kun je mij in een privébericht jouw gegevens en de gegevens van je vriend sturen? Dan kan ik even kijken waar dat aan ligt.

Ik hoor graag van je! 🙂
Niet iedereen komt in aanmerking voor die 25 euro korting, verkijk je hier niet op.
Ik heb mijn vriendin opgegeven bij T-mobile maar omdat ze een Sim-Only nam kwam ik niet in aanmerking voor deze korting. Ze had een nieuwe gsm gekocht dus hoefde geen telefoon bij het abonnement te hebben. T-Mobile verdiend duidelijk dus aan de gsm toestellen. Want waarom ik geen 25 euro korting kreeg omdat ze een Sim-Only nam is mij een raadsel gebleven.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Nportegies,

Heel raar dat jou verteld is dat een Sim Only niet in aanmerking zou komen voor Vriendenkorting. Dat is namelijk totaal niet waar en ook jouw vriendin en jij horen gewoon Vriendenkorting aan te kunnen vragen.

Zou je mij via een privébericht, via mijn profiel, het 06-nummer van jouw vriendin kunnen sturen, dan kan ik dit rechtzetten en ook feedback geven aan degene die de verkeerde informatie verstrekt heeft.

Ik zie jouw bericht graag spoedig tegemoet! 🙂
Dat vriendenkorting werkt helemaal niet. Ik had netjes aangemeld en een bevestiging gekregen dat er gekeken ging worden of wij in aanmerking komen. Een maand later niks gehoord. Dus gebeld naar de klantenservice, maar die konden niks vinden, ook geen bevestigingsmail. Ik moest maar opnieuw aanmelden. Dus opnieuw aangemeld en weer bevestigingsmail gekregen. 2 weken later weer niks gehoord, dus opnieuw gebeld naar de klantenservice. En ja hoor nee ze kunnen niks vinden. Nee die bevestigingsmail hoeft u ook niet op te sturen we zoeken het hier uit en bellen u terug. 2 weken verder nog niks gehoord. Vriendenkorting is gewoon oplichting van tmobile!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Darkday22,

Jammer dat je dit als oplichting ervaart! Je ziet in dit topic dat er met het verwerken soms iets niet goed gaat, maar ook de aanvragen worden soms niet correct gedaan. Dit kan er ook voor zorgen dat het niet lekker loopt.

In jouw geval is dit al allemaal uitgezocht en op 24 februari is de Vriendenkorting toegekend aan jou en je vriend. Met de facturen van maart zal dit verrekend worden, dus dat is al helemaal opgelost! 🙂 Hopelijk verandert dit jouw mening over Vriendenkorting ook iets en draag je nog wat mensen aan bij T-Mobile, zodat jullie nog meer korting kunnen krijgen!

Reageer